5 TINGIMUST, ET KOOLITUS POLEKS ÜHEKORDNE fun!

Kas kujutaksid ette sportlase treenimist, kui iga treening viiks teda erinevasse suunda omamata selget visiooni ja sihti? Mis oleks tulemus, kui järgemööda katsetatakse erinevaid treenereid. Võibolla isegi öeldes, et igaühelt õpib midagi? Kas fookuses on treener ja tema pädevus (lootus: “ehk õpib temalt midagi”) või on treener pigem tööriist konkreetse eesmärgini jõudmisel, treenimisel? Eesmärgipärane treeningkoolitus…

KOOLITAJAD – TERE TULEMAST LÄBIRÄÄKIMISTELE!

Pakume pädevat koolituseelset testostuteenust koolitusfirmadele ja sisekoolitajatele. Kuidas saaks koolitaja arendada oma kliente ilma nende olukorda hästi mõistmata? Pole võimalik. Alternatiiv oleks liigselt programmikeskne lähenemine ja keskendumine sellele, mis Sulle (koolitajale) meeldib mitte seda mida klient (koolitatav) vajab. Samad näited, sama lähenemine, samad naljad …! Teame regulaarsete testostude tegemise kogemustest, et isegi sama ärivaldkonna eri ettevõtted on…

KOOLITUS – KAS RÄTSEPA- VÕI POEÜLIKOND?

Nii nagu koolituses võib ka teistes valdkondades kuulda väljendit rätsepaülikond. Mida selle all mõeldakse? Mis eristab rätsepaülikonda valmisülikonnast? Mis iseloomustab mõõduülikonda? Rätsepaülikond on valmistatud kliendi mõõtude järgi mille tarvis on käidud korduvalt proovides. Eelnevalt on kokkulepitud ülikonna tegumood, detailid, tähtajad, eesmärk ja võimalused. Mõõduülikond ja rätsepaülikond ei ole üks ja sama, ning vahe seisneb selles,…