MILLE POOLEST ERINEME KONKURENTIDEST?

Toome siin välja 3 konkreetset valdkonda, milles Trendline-i pakutav testostuteenus on täna meie põhjaliku analüüsi alusel erinev.   1. Jaemüügis ostuni/müügini mittejõudmise põhjuste avastamine * Reaalse ostu igal juhul tegemine testostu protsessis testostja initsiatiivil rikub teenindussituatsiooni realistlikkuse. Kui alati eeldada, et testostja teeb testimise käigus ka reaalse ostu, siis see tähendab tavaolukorras initsiatiivi kaldumist tema poolele. Kui ost teha, siis kaob võimalus testida…

testklient@trendline.ee

Viimasel ajal on väga mitmed andnud teada soovist tulla meile testostjateks. See on meile igati rõõmustav ja positiivne. Samas ka arusaadav, sest pakume testostjatele u 3-4 x suuremat töötasu (+ lisaks maksud), kui mõned põhikonkurendid. Sellest tuleneb ka pisut kõrgem teenuse hind meie klientidele aga, mis kõige tähtsam muidugi ka kvaliteet, kuna motiveeritus ja oluliste töötajate (lähteandmete kogujate) tase on samuti…

TEADE MEIE KLIENTIDELE

HEAD KLIENDID!   Kolisime Testost.ee kasutajaliidese meie Trendline serverisse.   Selleks oli kaks olulist põhjust:   1. Kuna pöörame järjest rohkem tähelepanu Balti turule ja ka sellest väljapoole, siis Testost.ee on väljaspool Eestit raskelt mõistetav kaubamärk. Trendline on aga oma tähenduselt, arvestades testostude ja siseauditite tegemist, selle jaoks täiuslik. 🙂   2. Seoses selle kolimisega kasvatasime oluliselt kasutajaliidese kiirust. Kliendimahtude kasvu tõttu osutus see…

EESTI PERE ECUADORI MAAVÄRINA KESKMES

Laupäeva õhtul kella seitsme paiku, kui olime perega just koju saabunud kuulsin äkki, et keegi “käib” meie teise korruse lae peal. Siis tundus, et lausa trambib. Jõudsin mõelda, et nii suur loom ei saa seal ju olla. . Siis nägin, et riidekapi uksed hakkasid ise liikuma. Vau! Saime aru, et asi on tõsine. MAAVÄRISEMINE! “Kõik…