TEENINDAJAT ON VAJA, KUI TA LOOB VÄÄRTUST

Teenindajal on mõtet vaid siis, kui ta suudab pakkuda väärtust, mida masin ei suuda, kirjutab arendus- ja monitooringufirma Trendline juht Eero Palm. – Olles koolitanud 14 aasta jaeteenindusettevõtteid, tean, milline rutiinne ja pingeline töö on teenindada kliente justnimelt kassas. Hoolivamad ettevõtted lubavad kassa positsioonil töötada ainult mõne tunni kaupa ja siis roteerivad inimesi teiste kohustuste…

2016 a. – 82 ERINEVAT TOITLUSTUSKOHTA

2016 aastal telliti Trendline testima kokku 82 erinevat toitlustuskohta üle Eesti. Osad tellisid testostulaine iga kuu, mõned kord kvartalis, mõned kord poolaastas, kuid kõikide nende juurde sai tehtud korduvaidtestkülastusi. . Testimise eesmärk on näha, mil määral töötajad täidavad neile ettevõtte poolt kliendisuhtluseks pandud ootuseid. Mõõdame, kuidas tehakse lisasoovitusi, kuidas tooteid tuntakse ja tutvustada osatakse, milline on kliendi vastuvõtt, soovide väljaselgitamine jne. Kui need tulemused käes, siis on väline koolitamine või…

MILLE POOLEST ERINEME KONKURENTIDEST?

Toome siin välja 3 konkreetset valdkonda, milles Trendline-i pakutav testostuteenus on täna meie põhjaliku analüüsi alusel erinev.   1. Jaemüügis ostuni/müügini mittejõudmise põhjuste avastamine * Reaalse ostu igal juhul tegemine testostu protsessis testostja initsiatiivil rikub teenindussituatsiooni realistlikkuse. Kui alati eeldada, et testostja teeb testimise käigus ka reaalse ostu, siis see tähendab tavaolukorras initsiatiivi kaldumist tema poolele. Kui ost teha, siis kaob võimalus testida…

MILLELE MÕELDA ENNE TESTOSTU TELLIMIST?

  Esiteks tuleb mõelda, miks tellitakse ja teiseks, mida plaanitakse infoga teha. Kas kogutakse lihtsalt infot sahtlisse, statistilise võrdluse jaoks, pingerea koostamiseks või kogutakse sisendit edaspidise reaalse arendustegevuse jaoks? Juhul, kui kogutakse infot reaalse arendustegevuse jaoks (mida tavaolukorras ju eeldaks), siis peaks olema enne protsessi käivitamist selgelt “fair play” stiilis kõigile osapooltele teada mida ja miks…

KUIDAS HINNATA TESTOSTUFIRMA KVALITEETI?

Väga suur osa jaemüüjaid, toitlustuskette, hotelle-spaasid kasutab oma töös testostuteenust. Milleks? Selleks, et hinnata, “kuidas reaalsuses välja kukub?”, ehk, kuidas tegelikult asjalood on?. Testostude tulemuste põhjal pannakse paika edaspidised tegevuskavad – määratakse “ravi”. Kuidas aga hinnata testostuteenuse pakkuja kvaliteeti? Kuidas hinnata arsti kvaliteeti? Selle taset, kes ravimit määrab (soovitab)? Üks selge näitaja testostutöö kvaliteedi hindamisel on vaidlustused ja nende rahuldamine. Ehk, mitu…

testklient@trendline.ee

Viimasel ajal on väga mitmed andnud teada soovist tulla meile testostjateks. See on meile igati rõõmustav ja positiivne. Samas ka arusaadav, sest pakume testostjatele u 3-4 x suuremat töötasu (+ lisaks maksud), kui mõned põhikonkurendid. Sellest tuleneb ka pisut kõrgem teenuse hind meie klientidele aga, mis kõige tähtsam muidugi ka kvaliteet, kuna motiveeritus ja oluliste töötajate (lähteandmete kogujate) tase on samuti…

KUIDAS VÕITA KONKURENDILT KLIENTE?

Suur osa ettevõtteid vajavad mingil perioodil uusi kliente. Kui uusi kiente on vaja, kas võimsuste suurenemise tõttu, või mingil muul põhjusel, tekib loogiline küsimus “Kuidas nende südant võita?”. Ja kuna loodus tühja kohta ei salli, siis on Sinu uued kliendid täna mõne Sinu konkurendi kukrut täitmas. Ehk, pead suutma kliendi üle võtta.   Kui arvad,…

KOOLITAJAD – TERE TULEMAST LÄBIRÄÄKIMISTELE!

Pakume pädevat koolituseelset testostuteenust koolitusfirmadele ja sisekoolitajatele. Kuidas saaks koolitaja arendada oma kliente ilma nende olukorda hästi mõistmata? Pole võimalik. Alternatiiv oleks liigselt programmikeskne lähenemine ja keskendumine sellele, mis Sulle (koolitajale) meeldib mitte seda mida klient (koolitatav) vajab. Samad näited, sama lähenemine, samad naljad …! Teame regulaarsete testostude tegemise kogemustest, et isegi sama ärivaldkonna eri ettevõtted on…

TEADE MEIE KLIENTIDELE

HEAD KLIENDID!   Kolisime Testost.ee kasutajaliidese meie Trendline serverisse.   Selleks oli kaks olulist põhjust:   1. Kuna pöörame järjest rohkem tähelepanu Balti turule ja ka sellest väljapoole, siis Testost.ee on väljaspool Eestit raskelt mõistetav kaubamärk. Trendline on aga oma tähenduselt, arvestades testostude ja siseauditite tegemist, selle jaoks täiuslik. 🙂   2. Seoses selle kolimisega kasvatasime oluliselt kasutajaliidese kiirust. Kliendimahtude kasvu tõttu osutus see…

EESTI PERE ECUADORI MAAVÄRINA KESKMES

Laupäeva õhtul kella seitsme paiku, kui olime perega just koju saabunud kuulsin äkki, et keegi “käib” meie teise korruse lae peal. Siis tundus, et lausa trambib. Jõudsin mõelda, et nii suur loom ei saa seal ju olla. . Siis nägin, et riidekapi uksed hakkasid ise liikuma. Vau! Saime aru, et asi on tõsine. MAAVÄRISEMINE! “Kõik…