Slide Arvame _

testostud Mystery Shopping teenindusvaatlus

TEENINDUSVAATLUS – millele enne alustamist mõelda?

Teenindusvaatlus e. testostud – mis see on, miks on seda vaja ja kuidas tulemuslikult ellu viia? Testostud võivad kujuneda kasulikuks arendussisendi leidmise tööriistaks või ka pelgaks pingereaks, mis on kokku pandud subjektiivsete hinnangute põhjal. Selleks, et sihtmärki tabada peab õiges suunas sihtima! Ehk mida, miks ja kuidas mõõdetakse?

Testost

TESTOST KESKUSTES – miks ja kuidas?

Testostud keskustes – kuidas saada objektiivne pilt teenindus- ja müügioskustest, kui keskus on koduks 200 või rohkemale üürnikule?

Kuidas korraldada testostud, kui üürnike hulgas väga erinevate kategooriate esindajaid nagu apteek, riidepood, ehtebutiik, pirukalett, kino, suur toidumarket, kohvikud, kontoritarbed, jne?

Kui koostatakse pingerida ja esimesed 5 saavad kiitust, siis miks ülejäänud 195 peaksid seda finantseerima? Mis väärtust neile luuakse (nende raha eest)? Loe ja mõtle kaasa …

testklient testostja Trendline

TULE TESTKLIENDIKS! testklient@trendline.ee

Testklient e testostja, kas see töö võiks Sulle meeldida? Viimasel ajal on sooviavalduste hulk tulla Trendline testkliendiks selgelt kasvanud. See on igati rõõmustav ja positiivne. Samas ka arusaadav, sest pakume testostjatele u 2-3 korda suuremat töötasu, kui mõned põhikonkurendid. Mõistame, et see mõjutab otseselt lõpptulemuse kvaliteeti, kuna nii oluliste töötajate (lähteandmete kogujate) motiveerituse tase on ju samuti mitu korda tugevam. Testklient peab olema meiega samal lainel! Kõigile, kes soovivad pakkuda oma sisukat, kvaliteetset, ausat, vastutustundlikku ja korrektset testostjateenust soovitame kolme sammu …

veebiseminar

6 nõuannet, et VEEBISEMINAR õnnestuks

Veebiseminar, kas siis Zoomi, Skype või mõne muu keskkonna vahendusel on saanud tänaseks uue tähenduse. Kuidas võtta maksimumi ja mitte lasta vormil sisu varjutada? Oleme kasutanud Zoom-i lahendust aastaid ja siin on 6 lihtsat soovitust, mida hea meelega jagan, et veebiseminar oleks kvaliteetne, (muidugi on need soovitused kenasti kohaldatavad ka veebikoosolekute puhul). 1. Käivita veebiseminar…

juhtimine juhid juhtimiskoolitus

Juhid! Kala ujub PEA EES – ka sogases vees!

Ettevõtete, meeskondade, perede või mis iganes muude struktuuride juhid määravad suuresti kursi, kuhu kogu keha järgi liigub.Ja see vana tõde, mis juhtumil kogu kala mädanema hakkab on ka teada. 🙂 Sünapsid tugevnevad kasutamisel Tõenäoliselt mäletad mitmeid luuletusi suhteliselt varasest nooruspõlvest. Olgu see siis “belejet parus adinokij …” või midagi muud. Kuidas on võimalik, et Sa…

OBJEKTIIVNE vs. SUBJEKTIIVNE testost

Infoajastu tohutu probleem on rämpsinfo üleküllus. Igasuguseid arvamusi ja netikommentaare on lõputult. Hulganisti isiklikke seisukohti kõikvõimalikes küsimuses.

Kuidas mõõta teeninduse taset objektiivselt? Kas testoste on võimalik teha objektiivselt? Või ongi see iga üksiktestija isikliku arvamuse kogum?

Loe lisa …

teenindusstandardid

KAS TEENINDUSSTANDARD PIIRAB LOOMINGULISUST?

Kas teenindusstandard piirab? Prohvid seda ei vaja?! See väide oleks sama pinnapealne, kui öelda, et korvpalli mängimiseks pole vaja reegleid! Eriti auklik oleks öelda, et reegleid ei vaja tugevad tegijad. Kas play-offid mööduvad ilma reegliteta, sest sinna on ju absoluutsed tegijad alles jäänud?
.
Kas standard võib pärssida loomingulisust!? Võimalik muidugi. Siis ei ole aga küsimus standardis kui sellises vaid konkreetses reeglistikus, mida ettevõtte jaoks on loodud. Kas see on liiga robotiseeriv? Kas pallimängus konkreetsete reeglite olemasolu pärsib loomingulisust? Kaugel sellest!

Loe edasi …

testostude kvaliteet testostud Mystery Shopping

TESTOSTUDE KVALITEET – kuidas tagada?

Testostude kvaliteet – kuidas seda mõõta? Miks on testkülastuste tulemuse täpsus väga oluline?

Nende tulemuste põhjal pannakse paika edaspidised tegevuskavad – määratakse “ravi”. Kuidas hinnata arsti kvaliteeti? Selle taset, kes ravimit määrab (soovitab)?

Artikkel arutleb testide vaidlustuste teemal ja toob välja kaks olulist tegurit, mis VAIDLUSTUSTE hulka mõjutavad:
1. Testostjate motiveeritus.
2. Küsimustike objektiivsus.

Loe lisa …

PREMEERI PANUST, MITTE TULEMUST!

Pingeread – avalikud või salajased – on pea iga ettevõtte tavapraktika. Tööandja proovib nende abil nõrgemaid motiveerida ja tugevamaid tunnustada-hoida. Loomulikult soovib arengut taotlev osakonnajuht oma töötajate hetkeolukorda näha. Kas pingeread on objektiivsed? Igasuguste pingeridade puhul on aga tõsine probleem nende objektiivsus. Mille alusel töötajad järjestusse seatakse? Kõige lihtsam variant on reeglina – tulemuse põhjal.…

lekked

KLIENDISUHTLUSE efektiivsus. Kuidas MÕÕTA?

Ehk kus on lekked? Kliendisuhtlus kaubandusettevõtetes on reeglina fikseerinud enda ärimudelist lähtuva teenindusstandardiga. Ja arusaadavalt on kliendisuhtluse kontseptsioon erinev laotüüpi ehitusmaterjalide poes või elektroonikaketis. Igal oma standard. Küsimus on kuivõrd efektiivselt suudate avastada olulised kitsaskohad? Üks näidis arutluskäik siin allpool. Oletame, et jaekett “X” eeldab, et sissetulevad kliendid vajavad klassikalist teenindust, mis koosneb erinevatest etappidest…