Kala ujub pea ees - ka sogases vees!

KALA UJUB PEA EES – ka sogases vees!

Ettevõtete, meeskondade, perede või mis iganes muude struktuuride juhid määravad suuresti kursi, kuhu kogu keha järgi liigub. Ja see vana tõde, mis juhtumil kala mädanema hakkab on ka teada. 🙂 Sünapsid tugevnevad kasutamisel Tõenäoliselt mäletad mitmeid luuletusi suhteliselt varasest nooruspõlvest. Olgu see siis “belejet parus adinokij …” või midagi muud. Kuidas on võimalik, et Sa…

Testostud keskustes

TESTOSTUD KESKUSTES – miks ja kuidas?

Testostud keskustes – kuidas saada objektiivne pilt teenindus- ja müügioskustest, kui keskus on koduks 200 või rohkemale üürnikule? Kuidas korraldada testostud keskustes, mille üürnike hulgas väga erinevate kategooriate esindajaid nagu apteek, riidepood, ehtebutiik, pirukalett, kino, suur toidumarket, kohvikud, kontoritarbed, jne? Ka sama valdkonna sees on ilmselgelt ettevõtete ärimudelid erinevad. Kaubanduskeskustes võime näha hoolsat isiklikku teenindust…

OBJEKTIIVNE vs. SUBJEKTIIVNE TESTOSTUTEENUS

Infoajastu tohutu probleem on rämpsinfo üleküllus. Igasuguseid arvamusi ja netikommentaare on lõputult. Hulganisti isiklikke seisukohti kõikvõimalikes küsimuses. Esimesel on õigus nii kaua, kuni tuleb järgmine ja arvab teisiti. Kuidas saavutada seda, et testost oleks objektiivne? Mis on objektiivne? Objektiivne on konkreetselt mõõdetav ja hinnatav, konkreetses mõõtkavas. Testostuteenuse eesmärk ei peaks olema aru saada, mida tavakliendid arvavad, vaid saada aru, kas töötajad suhtlevad klientidega…

standardid

KAS STANDARD PIIRAB LOOMINGULISUST?

See väide oleks sama pinnapealne, kui öelda, et korvpalli mängimiseks pole vaja reegleid! Eriti auklik oleks öelda, et reegleid ei vaja tugevad tegijad. Kas tipud mängivad ilma reegliteta? Kas play-offid mööduvad ilma reegliteta, sest sinna on ju absoluutsed tegijad alles jäänud? . Kas standard võib pärssida loomingulisust!? Võimalik muidugi. Siis ei ole aga küsimus standardis kui sellises…

KUIDAS HINNATA TESTOSTUFIRMA KVALITEETI?

Väga suur osa jaemüüjaid, toitlustuskette, hotelle-spaasid kasutab oma töös testostuteenust. Milleks? Selleks, et hinnata, “kuidas reaalsuses välja kukub?”, ehk, milline on hetke tegelikkus? Testostude tulemuste põhjal pannakse paika edaspidised tegevuskavad – määratakse “ravi”. Kuidas aga hinnata testostuteenuse pakkuja kvaliteeti? Kuidas hinnata arsti kvaliteeti? Selle taset, kes ravimit määrab (soovitab)? 1 _ Vaidlustused Üks selge näitaja testostutöö kvaliteedi hindamisel on vaidlustused ja nende rahuldamine.…

PREMEERI PANUST, MITTE TULEMUST!

Pingeread – avalikud või salajased – on pea iga ettevõtte tavapraktika. Tööandja proovib nende abil nõrgemaid motiveerida ja tugevamaid tunnustada-hoida. Loomulikult soovib arengut taotlev osakonnajuht oma töötajate hetkeolukorda näha. Igasuguste pingeridade puhul on aga tõsine probleem nende objektiivsus. Mille alusel töötajad järjestusse seatakse? Kõige lihtsam variant on reeglina – tulemuse põhjal. See aga ei ole…

lekked

EFEKTIIVSUS KLIENDISUHTLUSES. KUIDAS MÕÕTA?

Ehk teiste sõnadega, kus on lekked? Kaubandusettevõtted on reeglina fikseerinud enda ärimudelist lähtuva ootuse kliendi- või müügisuhtlusele. Ja arusaadavalt on kliendisuhtluse kontseptsioon erinev laotüüpi ehitusmaterjalide poes või elektroonikaketis. Igal oma standard. Küsimus on kuivõrd efektiivselt suudate avastada olulised kitsaskohad? Üks näidis arutluskäik siin allpool. Oletame, et jaekett “X” eeldab, et sissetulevad kliendid vajavad klassikalist teenindust,…

SOOMLASTE SOLVUMINE LOEB

Soome Helsingin Sanomat kirjutas (25 nov 2018) oma välissõnumite rubriigis, et Tallinna tänavatel ei kuule enam nii palju soome keelt kui varem. Ilta Sanomat korjas samuti põhjakaldal teema üles ja otsustas lugejate arvamust küsida ja paistab, et teema kõnetab soomlasi, kuna tuhanded inimesed kas kommenteerisid või andsid varem antud kommentaaridele oma hinnangu. Avalik arvamus?! Tegemist ei…

testklient@trendline.ee

Viimasel ajal on väga mitmed andnud teada soovist tulla meile testostjateks. See on meile igati rõõmustav ja positiivne. Samas ka arusaadav, sest pakume testostjatele u 3-4 korda suuremat töötasu, kui mõned põhikonkurendid. See mõjutab otseselt lõpptulemuse kvaliteeti, kuna nii oluliste töötajate (lähteandmete kogujate) motiveerituse tase on ju samuti 3 korda tugevam.  . Meie ärimudel ei ole üles ehitatud avalikust…

5 TINGIMUST, ET KOOLITUS POLEKS ÜHEKORDNE fun!

Kas kujutaksid ette sportlase treenimist, kui iga treening viiks teda erinevasse suunda omamata selget visiooni ja sihti? Mis oleks tulemus, kui järgemööda katsetatakse erinevaid treenereid. Võibolla isegi öeldes, et igaühelt õpib midagi? Kas fookuses on treener ja tema pädevus (lootus: “ehk õpib temalt midagi”) või on treener pigem tööriist konkreetse eesmärgini jõudmisel, treenimisel? Eesmärgipärane treeningkoolitus…