Arvame _

6 nõuannet, et VEEBISEMINAR õnnestuks

Veebiseminar, kas siis Zoomi, Skype või mõne muu keskkonna vahendusel on saanud tänaseks uue tähenduse. Kuidas võtta maksimumi ja mitte lasta vormil sisu varjutada? Olen kasutanud Zoom-i lahendust aastaid ja siin on 6 lihtsat soovitust, mida hea meelega jagan, et veebiseminar oleks kvaliteetne, (muidugi on need soovitused kenasi kohaldatavad ka veebikoosolekute puhul). 1. Alusta kohe…

juhtimine juhid

Juhid! Kala ujub PEA EES – ka sogases vees!

Ettevõtete, meeskondade, perede või mis iganes muude struktuuride juhid määravad suuresti kursi, kuhu kogu keha järgi liigub.Ja see vana tõde, mis juhtumil kogu kala mädanema hakkab on ka teada. 🙂 Sünapsid tugevnevad kasutamisel Tõenäoliselt mäletad mitmeid luuletusi suhteliselt varasest nooruspõlvest. Olgu see siis “belejet parus adinokij …” või midagi muud. Kuidas on võimalik, et Sa…

Testost

TESTOSTUD KESKUSTES – miks ja kuidas?

Testostud keskustes – kuidas saada objektiivne pilt teenindus- ja müügioskustest, kui keskus on koduks 200 või rohkemale üürnikule? Kuidas korraldada testostud keskustes, mille üürnike hulgas väga erinevate kategooriate esindajaid nagu apteek, riidepood, ehtebutiik, pirukalett, kino, suur toidumarket, kohvikud, kontoritarbed, jne? Ka sama valdkonna sees on ilmselgelt ettevõtete ärimudelid erinevad. Kaubanduskeskustes võime näha hoolsat isiklikku teenindust…

OBJEKTIIVNE vs. SUBJEKTIIVNE testost

Testostud ja tavakliendi tagasiside on sisult erinevad asjad. Kuidas nii? Infoajastu tohutu probleem on rämpsinfo üleküllus. Igasuguseid arvamusi ja netikommentaare on lõputult. Hulganisti isiklikke seisukohti kõikvõimalikes küsimuses. Esimesel on õigus nii kaua, kuni tuleb järgmine ja arvab teisiti. Kuidas saavutada seda, et testost oleks objektiivne? Mis on objektiivne? Objektiivne on konkreetselt mõõdetav ja hinnatav, konkreetses mõõtkavas. Objektiivsed testostud tehakse eesmärgiga, et…

standardid

KAS STANDARD PIIRAB LOOMINGULISUST?

See väide oleks sama pinnapealne, kui öelda, et korvpalli mängimiseks pole vaja reegleid! Eriti auklik oleks öelda, et reegleid ei vaja tugevad tegijad. Kas tipud mängivad ilma reegliteta? Kas play-offid mööduvad ilma reegliteta, sest sinna on ju absoluutsed tegijad alles jäänud?
.
Kas standard võib pärssida loomingulisust!? Võimalik muidugi. Siis ei ole aga küsimus standardis kui sellises vaid konkreetses reeglistikus, mida ettevõtte jaoks on loodud. Kas see on liiga robotiseeriv? Kas pallimängus konkreetsete reeglite olemasolu pärsib loomingulisust? Kaugel sellest!

Loe edasi …

testostud testostufirma

TESTOSTUDE KVALITEET – kuidas hinnata?

Testostufirma on oluline partner suure osa jaemüüjate, toitlustusketide, hotellide-spaade töös. Kuidas nii? Testostufirma, hindab, “kuidas reaalsuses välja kukub?”, ehk, milline on hetke tegelikkus? Testostude tulemuste põhjal pannakse paika edaspidised tegevuskavad – määratakse “ravi”. Kuidas aga hinnata kas testostufirma on kvaliteetne? Kuidas hinnata arsti kvaliteeti? Selle taset, kes ravimit määrab (soovitab)? Siin kolm olulist tegurit, mida kaaluda. 1. Testostude vaidlustamine…

PREMEERI PANUST, MITTE TULEMUST!

Pingeread – avalikud või salajased – on pea iga ettevõtte tavapraktika. Tööandja proovib nende abil nõrgemaid motiveerida ja tugevamaid tunnustada-hoida. Loomulikult soovib arengut taotlev osakonnajuht oma töötajate hetkeolukorda näha. Igasuguste pingeridade puhul on aga tõsine probleem nende objektiivsus. Mille alusel töötajad järjestusse seatakse? Kõige lihtsam variant on reeglina – tulemuse põhjal. See aga ei ole…

lekked

EFEKTIIVSUS KLIENDISUHTLUSES. KUIDAS MÕÕTA?

Ehk kus on lekked? Kaubandusettevõtted on reeglina fikseerinud enda ärimudelist lähtuva ootuse kliendi- või müügisuhtlusele. Ja arusaadavalt on kliendisuhtluse kontseptsioon erinev laotüüpi ehitusmaterjalide poes või elektroonikaketis. Igal oma standard. Küsimus on kuivõrd efektiivselt suudate avastada olulised kitsaskohad? Üks näidis arutluskäik siin allpool. Oletame, et jaekett “X” eeldab, et sissetulevad kliendid vajavad klassikalist teenindust, mis koosneb…

SOOMLASTE SOLVUMINE LOEB

Soome Helsingin Sanomat kirjutas (25 nov 2018) oma välissõnumite rubriigis, et Tallinna tänavatel ei kuule enam nii palju soome keelt kui varem. Ilta Sanomat korjas samuti põhjakaldal teema üles ja otsustas lugejate arvamust küsida ja paistab, et teema kõnetab soomlasi, kuna tuhanded inimesed kas kommenteerisid või andsid varem antud kommentaaridele oma hinnangu.   Avalik arvamus?! Tegemist…

TULE TESTKLIENDIKS! testklient@trendline.ee

Viimasel ajal on väga mitmed andnud teada soovist tulla meile testostjateks. See on meile igati rõõmustav ja positiivne. Samas ka arusaadav, sest pakume testostjatele u 2-3 korda suuremat töötasu, kui mõned põhikonkurendid. See mõjutab otseselt lõpptulemuse kvaliteeti, kuna nii oluliste töötajate (lähteandmete kogujate) motiveerituse tase on ju samuti mitu korda tugevam.  . Meie ärimudel ei ole üles ehitatud avalikust…