Arvame _

Testost

TESTOSTUD KESKUSTES – miks ja kuidas?

Testostud keskustes – kuidas saada objektiivne pilt teenindus- ja müügioskustest, kui keskus on koduks 200 või rohkemale üürnikule?

Kuidas korraldada testostud, kui üürnike hulgas väga erinevate kategooriate esindajaid nagu apteek, riidepood, ehtebutiik, pirukalett, kino, suur toidumarket, kohvikud, kontoritarbed, jne? Kaubanduskeskustes võime näha hoolsat isiklikku teenindust ja kliendisuhtlust juurutavaid tegijaid, kui ka neid jaekette kelle töötajate roll ongi põhiliselt kauba olemasolu jälgimine müügisaalis. Ja seda mitte ükskõiksusest klientide suhtes vaid selline ongi tema tööandja ärikontseptsioon.

Kui testimise kulu on üüriraha sees, siis mida üürnikud saavad? Kui koostatakse pingerida ja esimesed 5 saavad kiitust, siis miks ülejäänud 195 peaksid seda finantseerima? Mis väärtust neile luuakse (nende raha eest)? Loe ja mõtle kaasa …

OBJEKTIIVNE vs. SUBJEKTIIVNE testost

Testostud ja tavakliendi tagasiside on sisult erinevad asjad. Kuidas nii? Infoajastu tohutu probleem on rämpsinfo üleküllus. Igasuguseid arvamusi ja netikommentaare on lõputult. Hulganisti isiklikke seisukohti kõikvõimalikes küsimuses. Esimesel on õigus nii kaua, kuni tuleb järgmine ja arvab teisiti. Kuidas saavutada seda, et testost oleks objektiivne? Mis on objektiivne? Objektiivne on konkreetselt mõõdetav ja hinnatav, konkreetses mõõtkavas. Objektiivsed testostud tehakse eesmärgiga, et…

testostud testostufirma

TESTOSTUDE KVALITEET – kuidas hinnata?

Testostufirma on oluline partner suure osa jaemüüjate, toitlustusketide, hotellide-spaade töös. Kuidas nii? Testostufirma, hindab, “kuidas reaalsuses välja kukub?”, ehk, milline on hetke tegelikkus? Testostude tulemuste põhjal pannakse paika edaspidised tegevuskavad – määratakse “ravi”. Kuidas aga hinnata kas testostufirma on kvaliteetne? Kuidas hinnata arsti kvaliteeti? Selle taset, kes ravimit määrab (soovitab)? Siin kolm olulist tegurit, mida kaaluda. 1. Testostude vaidlustamine…

MILLELE MÕELDA ENNE TESTOSTU TELLIMIST?

Esiteks tuleb mõelda, miks tellitakse ja teiseks, mida plaanitakse infoga teha. Kas kogutakse lihtsalt infot sahtlisse, statistilise võrdluse jaoks, pingerea koostamiseks või kogutakse sisendit edaspidise reaalse arendustegevuse jaoks? Juhul, kui kogutakse infot reaalse arendustegevuse jaoks (mida tavaolukorras ju eeldaks), siis peaks olema enne protsessi käivitamist selgelt “fair play” stiilis kõigile osapooltele teada mida ja miks tehakse.…