Slide Arvame _

testostude kvaliteet testostud Mystery Shopping

Testostude KVALITEET – kuidas tagada?

Testostude kvaliteet – kuidas seda mõõta? Miks on testkülastuste tulemuse täpsus väga oluline?

Nende tulemuste põhjal pannakse paika edaspidised tegevuskavad – määratakse “ravi”. Kuidas hinnata arsti kvaliteeti? Selle taset, kes ravimit määrab (soovitab)?

Artikkel arutleb testide vaidlustuste teemal ja toob välja kaks olulist tegurit, mis VAIDLUSTUSTE hulka mõjutavad:
1. Testostjate motiveeritus.
2. Küsimustike objektiivsus.

Loe lisa …

testostud jaemüük Trendline Mystery Shopping

Teenindusvaatlus – millele ENNE ALUSTAMIST mõelda?

Teenindusvaatlus e. testostud – mis see on, miks on seda vaja ja kuidas tulemuslikult ellu viia? Testostud võivad kujuneda kasulikuks arendussisendi leidmise tööriistaks või ka pelgaks pingereaks, mis on kokku pandud subjektiivsete hinnangute põhjal. Selleks, et sihtmärki tabada peab õiges suunas sihtima! Ehk mida, miks ja kuidas mõõdetakse?

Testost

TESTOST KESKUSTES – miks ja kuidas?

Testostud keskustes – kuidas saada objektiivne pilt teenindus- ja müügioskustest, kui keskus on koduks 200 või rohkemale üürnikule?

Kuidas korraldada testostud, kui üürnike hulgas väga erinevate kategooriate esindajaid nagu apteek, riidepood, ehtebutiik, pirukalett, kino, suur toidumarket, kohvikud, kontoritarbed, jne?

Kui koostatakse pingerida ja esimesed 5 saavad kiitust, siis miks ülejäänud 195 peaksid seda finantseerima? Mis väärtust neile luuakse (nende raha eest)? Loe ja mõtle kaasa …

testklient testostja Trendline

TULE testkliendiks!

Testklient e testostja, kas see töö võiks Sulle meeldida? Viimasel ajal on sooviavalduste hulk tulla Trendline testkliendiks selgelt kasvanud. See on igati rõõmustav ja positiivne. Samas ka arusaadav, sest pakume testostjatele u 2-3 korda suuremat töötasu, kui mõned põhikonkurendid. Mõistame, et see mõjutab otseselt lõpptulemuse kvaliteeti, kuna nii oluliste töötajate (lähteandmete kogujate) motiveerituse tase on ju samuti mitu korda tugevam. Testklient peab olema meiega samal lainel! Kõigile, kes soovivad pakkuda oma sisukat, kvaliteetset, ausat, vastutustundlikku ja korrektset testostjateenust soovitame kolme sammu …

OBJEKTIIVNE vs. SUBJEKTIIVNE testost

Infoajastu tohutu probleem on rämpsinfo üleküllus. Igasuguseid arvamusi ja netikommentaare on lõputult. Hulganisti isiklikke seisukohti kõikvõimalikes küsimuses.

Kuidas mõõta teeninduse taset objektiivselt? Kas testoste on võimalik teha objektiivselt? Või ongi see iga üksiktestija isikliku arvamuse kogum?

Loe lisa …

kliendi rahulolu uuringud tagasiside küsitlused Trendline

Kas TESTOSTUFIRMAT ennast on sobilik TESTIDA?

Avaldatud Äripäeva paberväljaandes (oktoober 2014)
(Eksperiment-artikkel on valminud Äripäeva kahe toimetaja ja meie koolitaja koostöös).

Vastus pealkirja küsimusele on kahtlemata küsimuses endas sees! Testostufirma kahtlemata hindab testimist. Miks selline ettevõtmine ja millest on jutt?

Koolitusel tulid kliendi mitme koolitusgrupiga jutuks testostud, mida neile tehti, ja töötajate ning juhtide suhtumine nendesse. Töötajatel oli tekkinud testostjate tagasiside vastu väga tõrjuv ja allergiline hoiak, kuna nende arvates oli hinnatud subjektiivseid aspekte ja antakse hinnang asjadele, mis ei olnud klienditeenindajate arvates hea klienditeenindusega seotud.

Kuidas saada tõene pilt sellest, kas inimestel oli lihtsalt liiga madal kriitikalävi või on tegemist tõesti subjektiivse ning lihtsalt konkreetsete testijate isiklike eelistuste või suvaga?

Tundub ju nii, et testostusüsteem peaks olema võrreldav arstiga, kes annab diagnoosi, et selle põhjal saaks paika panna ka raviplaani. Aga kuidas oleks võimalik koostada kasulikku raviplaani, kui retseptiraamatuga käiakse läbi subjektiivselt?