KOOLITUS:

“HÄÄL telefonis – ettevõtte NÄGU!”

koolirused

Kellele mõeldud?

Koolitus on mõeldud infotelefonide, kõnekeskuste, infolaudade jne. töötajate arendamiseks ja põhioskuste andmiseks, et kliendi SISSETULEV KÕNE kiirelt ja professionaalselt hallata.

koolitused

Miks vajalik?

Infotelefon – ehk hääl telefonis on ettevõtte “nägu”.
Kuna infotöötajad peavad sageli lahendama sadu olukordi päevas, siis vajavad nad värskendust. Samas vajavad selget läbiarutatud mudelit ja kavapunkte, kuidas telefonikõnesid väärikalt hallata.

Olenemata sellest, kas kliendi poolt on tegemist üldisema PÄRINGU või pingeolukorras tehtud KAEBUSE kõnega peavad infotöötajad suutma neid erinevaid olukordi pädevalt lahendada.

koolitused trendline

Infotelefoni koolituse SISU

 

HÄÄL TELEFONIS – ETTEVÕTTE “NÄGU”

Milline on Teie ettevõtte sõnum, mida soovite väljapoole kuvada? Millised oskused ja hoiakud peavad selle elluviimiseks infotelefoni töötajal olema?

 

TELEFONIKÕNE ÜLESEHITUS

Eristame paralleelselt kahte liiki telefonikõnesid – infopäringud ja probleemolukorrad.

Kaardistame telefonikõne selged etapid alates kontakti alustamisest, kuni kõne lõpetamiseni.

PROBLEEMOLUKORDADE LAHENDAMISE VIISID

Jagame koolitustel osalejate endi öeldud pingekohad KOLME sobiva LAHENDUSMUDELI vahel. Eristame kergemat tüüpi vastuväited tõsisematest probleemidest ning õpime, millistes ettevõtte poolt aktsepteeritud olukordades öelda “ei” ja kuidas seda teha kliendisuhet lõhkumata. 

1. ANNA
TEED

probleemolukordade lahendamine koolitused trendline

2. STOPP

probleemolukordade lahandamine koolitused Trendline

3. SISSESÕIT
KEELATUD

PRAKTILINE TREENING

Realistlike olukordade läbimängimine koos ühisanalüüsiga (kas videotagasisidega või ilma).


Programmi RÕHUASETUSED ja näidisolukorrad paneme paika vastavalt Teie ettevõtte eripärale. Kaardistame koolituste eesmärgid EELTÖÖ ja soovi korral TESTKÜLASTUSTE käigus.

Testkõned

Soovi korral kaardistame testkõnedega koolitustel osalejate oskused.

Võimalik testida infotöötajaid NIMELISELT vastavalt töögraafikutele.

Loe TESTKÕNEDE teenusest ›

testostud

Oskame!

Meil on 18 aastat telefonisuhtluse treeningute läbiviimise ja oskuste arendamise kogemust.

Meie telefonitsuhtluse arendamise teenustega rahulolevad kliendid:
Tallink Grupp, Elisa, Tervis Spaa Grupp, 
ERGO, Postimees Grupp, Swedbank, If Kindlustus, Luminor jt.

koolitus

Küsi lisainfot!

Väga hea meelega tutvustame meie koolitust põhjalikumalt ja kohaldame koolitused Teie eesmärkidega.

Illi Ojavere Tallink Hotels, hotellijuht "Meie hotellides algas testostude koostöö Trendline’iga 2018 aasta kevadel, millele järgnesid äärmiselt professionaalsed ja 
praktilised koolitused. Trendline on kindel valik saamaks usaldusväärselt mõõdetud tulemusi. 
Tallink Hotels soovitab julgelt kasutada Trendline oskusi ja teadmisi teeninduskvaliteedi tõstmiseks." "Koostöö Trendline-ga on kestnud pikki häid aastaid. Trendline on täna üks tugevamaid ja paremaid võimalusi turul oma klienditeeninduse taseme monitoorimiseks. Julgen igati soovitada kasutada Trendline poolt pakutavaid lahendusi!" Jaan Ratnik Tervis Spaa Grupp, juht "Oleme Trendline'ga teinud koostööd päris mitmel korral. Eriti tooks välja nende võimekust koostada koolitusi, mis konkreetse maja spetsiifikaga täpselt kokku lähevad. Oskavad koolitada nii värskeid alustajaid kui juba staazikaid müügiinimesi. Ja kõige selle proffessionaalsuse kõrval meeldiv ja sõbralik olek. Soovitan kindlalt!" Sven-Erik Volberg Villa Ammende, hotellijuht Dimitri Demjanov Restoran Gloria, juht "Minu hinnangul algab tipptasemel teenindus kontseptsiooni fikseerimisest ja sealt edasi peab pidevalt panustama, et see ei jääks pelgalt paberile. Gloria töötab tänaseni Trendline loodud ja juurutatud teenindusstandarditega. Soovitan julgelt!" standardid Viru Keskus AS, turundus – ja kommunikatsioonidirektor (nov 2008 – jaan 2020) Taivi Koitla "Trendline eristub oma konkurentidest ülima põhjalikkuse ja innukuse poolest ning valmiduselt olemasolevaid lahendusi kliendi vajadustega vastavusse viia. Tahe valdkonda sisuliselt parendada ja väsimatu töö selle nimel näivad ehk seda kirjeldades elementaarsed, ent kui Trendline’iga koostööd tegema asute, märkate olulist erinevust. Soovitan koostööd Trendline’ga ning ootan huviga, milliseid kõrgusi Eero Palmi juhtimisel järgmisena vallutama asutakse." testost trendline referents Rakvere Põhjakeskus, juht Tiiu Onga "Uudis Trendline’i pakutavast teenusest mõõta kaubanduskeskuse kaupluste teenindustaset kontseptsioonipõhiselt jõudis meieni 2019. aasta sügisel. Alanud koostöö on olnud professionaalne ning protsess nauditavalt kiire ja tulemuslik. Väärtustame ühise eesmärgi täitmisse panustavat partnerit ja julgustame järele proovima!" testost trendline referents Riina Eisler Daily, tegevdirektor "Otsisime koostööpartnerit, kes suudaks pakkuda uudset ja samas personaalset testostusüsteemi. Trendline poolt pakutav programm on väga hea ja ülevaatlik, samas lihtne ja kasutatav kõikidele töötajatele. Oleme saanud parema ülevaate oma teeninduse tasemest. Soovitan kindlasti ka teistele teenindusettevõtetele." Sportland, teenindusjuht Nelli Nilson "Trendline testostude koostööga oleme väga rahul. Trendline töötajate näol on tegemist uuendusmeelsete ning kaasamõtlevate inimestega, kelle kirglik suhtumine oma töösse väljendub kliendile suunatuses ning tulemuste kvaliteedi tagamises. Sportland kasutab ainult parimat, soovitame!" "Eesti Meedia kaasas Trendline mahukasse koolitusprojekti, mille raames toimusid praktilised treeningud kogu müügimeeskonnale. Koolitus andis osalejatele enesekindlust, professionaalseid oskusi ja motivatsiooni. Soovitame Trendline rahuliku südamega, sest teame, et nende lahendused aitavad kaasa tulemuste saavutamisele." Helena Laus Eesti Meedia AS, koolitusjuht