KOOLITUS:

TELEFONIMÜÜK – eesmärgipäraselt ja veenvalt!

koolirused

Kellele mõeldud?

Telefonimüügi treeningkoolitus on mõeldud B2B müügitöötajatele ja kliendihalduritele, kelle töökohustuse hulka kuulub VÄLJAMINEV KÕNE.

koolitused

Miks vajalik?

Telefonimüük – alates esimesest kõnest kuni korduvate ühendusevõttudeni peab olema struktuurne, veenev ja argumenteeritud.
Uued müügitöötajad vajavad selget tegutsemismudelit ja kavapunkte ning kogenumad hindavad värskendust ja kogemuste vahetust.

koolitused trendline telefonimüük

Telefonimüük – koolituse SISU

 

VEENVUS – HÄÄL KUI TÖÖRIIST

Millised oskused ja hoiakud peavad veenva telefonimüügi elluviimiseks müügitöötajatel olema?

 

TELEFONIKÕNE EESMÄRK

Eristame kahte liiki telefonikõnesid:
1 – eesmärk leppida kokku järgmine samm (näiteks kliendikohtumine) ja
2 – eesmärk müük otse telefonis.

Vastavalt telefonikõne eesmärgile kaardistame müügikõne selged etapid alates kontakti alustamisest, kuni järgmise sammu kokkuleppimise ja kõne lõpetamiseni.

VASTUVÄIDETE LAHENDAMINE

Jagame koolitustel osalejate endi toodud vastuväited sobivate LAHENDUSMUDELITE vahel. Otsime sisulised lahendusargumendid. Eristame kergemat tüüpi vastuväited tõsisematest ning õpime, kuidas enda argumente kaitsta, kui need on vastuväidete rünnaku all ja kuidas seda teha kliendisuhet lõhkumata (näiteks hinna argumenteerimisel ja kaitsmisel, jne).

Treenime nendele vastamist, reageerimist.

1. ANNA
TEED

probleemolukordade lahendamine koolitused trendline

2. STOPP

probleemolukordade lahandamine koolitused Trendline

3. SISSESÕIT
KEELATUD

PRAKTILINE TREENING

Harjutame! Realistlik VÄLJUVA KÕNE olukordade läbimängimine, et igapäevane telefonimüük tuleks veenvalt ja alateadlikult kompetentselt. Analüüsime treeningolukordi (kas videotagasisidega või ilma).

telefonimüük koolitus


Programmi RÕHUASETUSED ja näidisolukorrad paneme paika vastavalt Teie ettevõtte eripärale. Kaardistame koolituste eesmärgid ja ootused EELTÖÖ käigus.

testostud koolitused

Oskame!

Meil on 18 aastat telefonimüügi koolituste läbiviimise ja telefonisuhtluse oskuste arendamise kogemust.

Meie telefonimüügi ja -teeninduse koolitustega rahulolevad kliendid:
Postimees Grupp, Tallink Grupp, Swedbank, Elisa, Tervis Spaa Grupp, 
ERGO, If Kindlustus jt.

koolitus

Küsi lisainfot!

Väga hea meelega tutvustame meie koolitust põhjalikumalt ja kohaldame koolitused Teie eesmärkidega.

Illi Illi Ojavere Tallink Hotels, hotellijuht "Meie hotellides algas testostude koostöö Trendline’iga 2018 aasta kevadel, millele järgnesid äärmiselt professionaalsed ja 
praktilised koolitused. Trendline on kindel valik saamaks usaldusväärselt mõõdetud tulemusi. 
Tallink Hotels soovitab julgelt kasutada Trendline oskusi ja teadmisi teeninduskvaliteedi tõstmiseks." Jaan "Koostöö Trendline-ga on kestnud pikki häid aastaid. Trendline on täna üks tugevamaid ja paremaid võimalusi turul oma klienditeeninduse taseme monitoorimiseks. Julgen igati soovitada kasutada Trendline poolt pakutavaid lahendusi!" Jaan Ratnik Tervis Spaa Grupp, juht Sve-Erik "Oleme Trendline'ga teinud koostööd päris mitmel korral. Eriti tooks välja nende võimekust koostada koolitusi, mis konkreetse maja spetsiifikaga täpselt kokku lähevad. Oskavad koolitada nii värskeid alustajaid kui juba staazikaid müügiinimesi. Ja kõige selle proffessionaalsuse kõrval meeldiv ja sõbralik olek. Soovitan kindlalt!" Sven-Erik Volberg Villa Ammende, hotellijuht Dimitri Dimitri Demjanov Restoran Gloria, juht "Minu hinnangul algab tipptasemel teenindus kontseptsiooni fikseerimisest ja sealt edasi peab pidevalt panustama, et see ei jääks pelgalt paberile. Gloria töötab tänaseni Trendline loodud ja juurutatud teenindusstandarditega. Soovitan julgelt!" standardid Taivi Viru Keskus AS, turundus – ja kommunikatsioonidirektor (nov 2008 – jaan 2020) Taivi Koitla "Trendline eristub oma konkurentidest ülima põhjalikkuse ja innukuse poolest ning valmiduselt olemasolevaid lahendusi kliendi vajadustega vastavusse viia. Tahe valdkonda sisuliselt parendada ja väsimatu töö selle nimel näivad ehk seda kirjeldades elementaarsed, ent kui Trendline’iga koostööd tegema asute, märkate olulist erinevust. Soovitan koostööd Trendline’ga ning ootan huviga, milliseid kõrgusi Eero Palmi juhtimisel järgmisena vallutama asutakse." testost trendline referents Tiiu Rakvere Põhjakeskus, juht Tiiu Onga "Uudis Trendline’i pakutavast teenusest mõõta kaubanduskeskuse kaupluste teenindustaset kontseptsioonipõhiselt jõudis meieni 2019. aasta sügisel. Alanud koostöö on olnud professionaalne ning protsess nauditavalt kiire ja tulemuslik. Väärtustame ühise eesmärgi täitmisse panustavat partnerit ja julgustame järele proovima!" testost trendline referents Riina Riina Eisler Daily, tegevdirektor "Otsisime koostööpartnerit, kes suudaks pakkuda uudset ja samas personaalset testostusüsteemi. Trendline poolt pakutav programm on väga hea ja ülevaatlik, samas lihtne ja kasutatav kõikidele töötajatele. Oleme saanud parema ülevaate oma teeninduse tasemest. Soovitan kindlasti ka teistele teenindusettevõtetele." Nelli Sportland, teenindusjuht Nelli Nilson "Trendline testostude koostööga oleme väga rahul. Trendline töötajate näol on tegemist uuendusmeelsete ning kaasamõtlevate inimestega, kelle kirglik suhtumine oma töösse väljendub kliendile suunatuses ning tulemuste kvaliteedi tagamises. Sportland kasutab ainult parimat, soovitame!" Helena "Postimees Grupp kaasas Trendline mahukasse koolitusprojekti, mille raames toimusid praktilised treeningud kogu müügimeeskonnale. Koolitus andis osalejatele enesekindlust, professionaalseid oskusi ja motivatsiooni. Soovitame Trendline rahuliku südamega, sest teame, et nende lahendused aitavad kaasa tulemuste saavutamisele." Helena Laus Postimees Grupp, koolitusjuht

testostud koolitused

_ Blogi

Arvamuslood ja
artiklid, mis kirjeldavad kenasti lahti meie
koolituste visiooni, eripära ja rõhuasetusi. 

Vaata artikleid ›