Kliendi ja töötaja rahulolu uuringud ja tagasiside küsitlused

testkõned kliendi rahulolu uuringud küsitlused

 Rahulolu uuringud ja tagasiside küsitlused – kellele mõeldud?

Meie küsitlused ja uuringud on kasulikud jae- ning toitlustuskettidele, hotellidele, tanklatele, kaubanduskeskustele, pankadele jne.

Teenus on suunatud nii era- ja äriklientide rahulolu kaardistamiseks, kui ka ettevõtete töötajate seisukohtade kogumiseks.

e-poe testimine teenindusstandardid rahulolu uuringud küsitlused Trendline
Kliendi tagasiside küsitlused

Aitame kliendi rahulolu uuringutega ja küsitlustega mõista Teie klientide hoiakuid ja emotsioone Teie ettevõtte toodete ja teenuste suhtes.

Kuna testostud ja tavakliendi tagasiside kogumine täidavad erinevat eesmärki, siis kogume eraldi analüüsidena (kuid võrreldavalt) mõlemaid andmeid.

Kogume ja analüüsime tagasisidet neilt kliendigruppidelt, kelle käest Teie seda saada soovite mitte jäädes ootama klientide initsiatiivi.


Töötajate rahulolu uuringud

Kaardistame anonüümsete küsitlustega Teie töötajate hoiakud ja ettepanekud ettevõtte suhtes. Kogume tagasisidet osakonnapõhiselt, eeltöö jooksul kokku lepitud tegurite alusel.

Töötajate hoiakuid regulaarselt kaardistades saate selge ülevaate sisekliimast. Saate õigeaegselt reageerida negatiivsetele trendidele ja forseerida teadlikult positiivseid. Saate teada objektiivsed koolitusvajadused.

Testost ja kliendi tagasiside - mis on mis? ›

küsitlused uuringud Trendline rahulolu tagasiside

Kliendi rahulolu uuringute metoodikad


TELEFONIKÜSITLUSED
Meie kogenud küsitlejad kaardistavad Teie klientide hoiakud, soovid ja ettepanekud.


SILMAST SILMA KÜSITLUSED

Küsitleme Teie klientide ja/või töötajate hoiakuid, ootuseid, soove jne. Kogume lühikese ajaga suure hulga arvamust ja lähteandmeid, mida saate meie kasutajaliideses põhjalikult analüüsida.

soovitusindeks küsitlus uuring Trendline

Soovitusindeksi kogumine


SOOVITUSINDEKS
Kogume soovitusindeksi (NPS – Net Promoter Score) tulemust. Kuid meie teenus läheb sellest põhieesmärgist veelgi kaugemale. Tänu Trendline kasutajaliidese interaktiivsetele võimalustele saate analüüsida soovitusindeksit erinevate vanuste, piirkondade, kliendi soo jne kaupa. Saate näha 5-palli süsteemis, kui suur osakaal (mitu protsenti) klientidest on teie teenustest vastaval arvamusel.

testostud 360 tagasiside uuringud siseaudit Trendline

360° tagasiside

Trendline teenused võimaldavad Teil saada nii ettevõttest, kui töötajatest 360° ülevaate. Samal töölaual võimalik võrrelda ja interaktiivselt analüüsida KLIENTIDE, KOLLEEGIDE, JUHTKONNA, TÖÖTAJA ISEENDA, SISEAUDIITORITE ja TESTOSTJATE tagasiside tulemusi.

Küsi lisainfot ›

Trendline eripära!

testostud kliendi rahulolu uuringud küsitlused

FOOKUSES
MÕÕTKAVA

Trendline küsitlused ja uuringud on tänu 18 a. koolitustöö kogemusele
objektiivsed ja realistlikud.

Eeltöö ajal koostame Teie soovidele vastava küsimustiku. Kaardistame just neid nüansse, mida Teie soovite analüüsida ning paremini mõista.

testostud kliendirahulolu uuringud küsitlused

MOTIVEERITUD
KÜSITLEJAD

Kasutame kliendi rahulolu ja tagasiside küsimise uuringute puhul hea väljaõppega
küsitlejaid, kes on lahked, sõbralikud ja head suhtlejad.

testostud

INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES

Kasutajaliides kuvab lihtsalt mõistetavalt küsitluste tulemused.

Arendame kasutajaliidest
vastavalt klientide
soovidele.

Tutvu kasutajaliidesega ›

Taivi Viru Keskus AS, turundus – ja kommunikatsioonidirektor (nov 2008 – jaan 2020) Taivi Koitla "Trendline eristub oma konkurentidest ülima põhjalikkuse ja innukuse poolest ning valmiduselt olemasolevaid lahendusi kliendi vajadustega vastavusse viia. Tahe valdkonda sisuliselt parendada ja väsimatu töö selle nimel näivad ehk seda kirjeldades elementaarsed, ent kui Trendline’iga koostööd tegema asute, märkate olulist erinevust. Soovitan koostööd Trendline’ga ning ootan huviga, milliseid kõrgusi Eero Palmi juhtimisel järgmisena vallutama asutakse." testost trendline referents Tiiu Rakvere Põhjakeskus, juht Tiiu Onga "Uudis Trendline’i pakutavast teenusest mõõta kaubanduskeskuse kaupluste teenindustaset kontseptsioonipõhiselt jõudis meieni 2019. aasta sügisel. Alanud koostöö on olnud professionaalne ning protsess nauditavalt kiire ja tulemuslik. Väärtustame ühise eesmärgi täitmisse panustavat partnerit ja julgustame järele proovima!" testost trendline referents Nelli Sportland, tegevjuht Nelli Nilson "Trendline testostude koostööga oleme väga rahul. Trendline töötajate näol on tegemist uuendusmeelsete ning kaasamõtlevate inimestega, kelle kirglik suhtumine oma töösse väljendub kliendile suunatuses ning tulemuste kvaliteedi tagamises. Sportland kasutab ainult parimat, soovitame!" Illi Illi Ojavere Tallink Hotels, hotellijuht "Meie hotellides algas testostude koostöö Trendline’iga 2018 aasta kevadel, millele järgnesid äärmiselt professionaalsed ja 
praktilised koolitused. Trendline on kindel valik saamaks usaldusväärselt mõõdetud tulemusi. 
Tallink Hotels soovitab julgelt kasutada Trendline oskusi ja teadmisi teeninduskvaliteedi tõstmiseks." testimine testostud testkülastused Mystery Shopping Ülle "Olen Trendline koolitaja Eero heatasemeliste koolitustega kokku puutunud erinevates ettevõtetes. Ericssoni aegadel ja tema poolt läbiviidud juhtimiskoolitustega jäid juhid väga rahule. Swedbank mäletab koolitusi koolitusfirmaga Trendline, kui viidi läbi mitmekordset koostööd telefoninõustamise ja veenva kliendisuhtluse teemadel. Meie nõustajad ja juhid jäid koolituse sisu ja kvaliteediga rahule. Eero on pikaajalise kogemusega koolitaja, kes oma koolitustega kindlasti ettevõtetele lisaväärtust pakub." Ülle Matt Swedbank AS, personalidirektor Ülle Matt referents Trendline koolitused Eero Palm Dimitri Dimitri Demjanov Bocuse d’Or Eesti president "Minu hinnangul algab tipptasemel teenindus kontseptsiooni fikseerimisest ja sealt edasi peab pidevalt panustama, et see ei jääks pelgalt paberile. Gloria töötab tänaseni Trendline loodud ja juurutatud teenindusstandarditega. Soovitan julgelt!" standardid Jaan testostud testkülastused testimine Mystery Shopping "Koostöö Trendline-ga on kestnud pikki häid aastaid. Trendline on täna üks tugevamaid ja paremaid võimalusi turul oma klienditeeninduse taseme monitoorimiseks. Julgen igati soovitada kasutada Trendline poolt pakutavaid lahendusi!" Jaan Ratnik Tervis Spaa Grupp, juht Riina Riina Eisler Daily, tegevdirektor "Otsisime koostööpartnerit, kes suudaks pakkuda uudset ja samas personaalset testostusüsteemi. Trendline poolt pakutav programm on väga hea ja ülevaatlik, samas lihtne ja kasutatav kõikidele töötajatele. Oleme saanud parema ülevaate oma teeninduse tasemest. Soovitan kindlasti ka teistele teenindusettevõtetele." testimine testostud testkülastused Mystery Shopping Helena "Postimees Grupp kaasas Trendline mahukasse koolitusprojekti, mille raames toimusid praktilised treeningud kogu müügimeeskonnale. Koolitus andis osalejatele enesekindlust, professionaalseid oskusi ja motivatsiooni. Soovitame Trendline rahuliku südamega, sest teame, et nende lahendused aitavad kaasa tulemuste saavutamisele." Helena Laus Postimees Grupp, koolitusjuht koolitused müügikoolitus meedia müük telefonimüük Sve-Erik "Oleme Trendline'ga teinud koostööd päris mitmel korral. Eriti tooks välja nende võimekust koostada koolitusi, mis konkreetse maja spetsiifikaga täpselt kokku lähevad. Oskavad koolitada nii värskeid alustajaid kui juba staazikaid müügiinimesi. Ja kõige selle proffessionaalsuse kõrval meeldiv ja sõbralik olek. Soovitan kindlalt!" Sven-Erik Volberg Villa Ammende, hotellijuht testkülastused testimine Mystery Shopping

koolitused teeninduskoolitus müügikoolitus      

Saame kokku!

Tutvustame hea meelega meie kliendi ja töötajate rahulolu uuringute ja küsitluste teenuse sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.

testostud

Klienditugi

Pakume meie klientidele tasuta klienditoe teenust!
Telli näiteks, kui küsitlused tehtud,
kasutajaliidest tutvustav demo.

(EST, ENG, FIN, ESP, LAT, LIT, RUS)

Kirjuta: support@trendline.app ›

testostud

Jälgi …

Ole kursis Trendline värskete uudiste ja teenustega ning avaldatud arvamuslugudega.

Jälgi meid Facebookis ›