Mida teeme?
Loe blogilugu: "Keskuste testimine - miks ja kuidas?"
Mõõdame müügi- ja teenindusoskuseid.
Testime KAUBANDUSKESKUSE või JAEKETI teenindust. Kaardistame konkreetselt, mille taha parem müügitulemus jääb. Analüüs kogu ettevõtte, piirkondade ja osakondade kaupa. Keskuste puhul hindamine ja analüüs rentnike kategooriate lõikes.
Oskame!
Oleme koolitanud, testinud ja loonud teenindusstandardeid paljudele jaekliente teenindavatele ettevõtetele.
Meie teenustega rahulolevad kliendid: Luminor, Bauhof, Sportland, Expert, Pro Optika, Swedbank, BENU, Hawaii Express, Südameapteek, Apotheka, Prisma, jt.
Üle 17 a. kogemust.
Nimeliselt, ostuga või ilma?
Vastavalt töö eesmärgile, testime soovi korral müügisuhtlust reaalse ostu sooritamisega.
Maksate iga inimese testimise eest ühe korra, mitte ühe aktiivse töötaja eest 3 korda ja teised jäävad testimata.
Nimelise sihtimise puhul testime kas kõik või nimeliselt tellitud töötajaid.
Võimaldab töötajaid isiklikult premeerida ja arendada.
Võimalik hinnata võrdlevalt ostuni viivaid teenindusolukordi ja neid, kus ostuotsust ei küsita.
Loe blogilugu: "Kas testida tehtud või tegemata jäänud ostu?"
Suurepärane võimalus hinnata sisseelamisprogrammide efektiivsust.
Trendline kasutajaliides ja kogemus tagavad nimelise sihtimise efektiivsuse.
Sportland, teenindusjuht
Nelli Nilson
"Trendline testostude koostööga oleme väga rahul. Trendline töötajate näol on tegemist uuendusmeelsete ning kaasamõtlevate inimestega, kelle kirglik suhtumine oma töösse väljendub kliendile suunatuses ning tulemuste kvaliteedi tagamises. Sportland kasutab ainult parimat, soovitame!"
Riina Eisler
Daily, tegevdirektor
"Otsisime koostööpartnerit, kes suudaks pakkuda uudset ja samas personaalset testostusüsteemi. Trendline poolt pakutav programm on väga hea ja ülevaatlik, samas lihtne ja kasutatav kõikidele töötajatele. Oleme saanud parema ülevaate oma teeninduse tasemest. Soovitan kindlasti ka teistele teenindusettevõtetele."
Dimitri Demjanov
Restoran Gloria, juht
"Minu hinnangul algab tipptasemel teenindus kontseptsiooni fikseerimisest ja sealt edasi peab pidevalt panustama, et see ei jääks pelgalt paberile. Gloria töötab tänaseni Trendline loodud ja juurutatud teenindusstandarditega. Soovitan julgelt!"
Illi Ojavere
Tallink Hotels, hotellijuht
"Meie hotellides algas testostude koostöö Trendline’iga 2018 aasta kevadel, millele järgnesid äärmiselt professionaalsed ja praktilised koolitused. Trendline on kindel valik saamaks usaldusväärselt mõõdetud tulemusi. Tallink Hotels soovitab julgelt kasutada Trendline oskusi ja teadmisi teeninduskvaliteedi tõstmiseks."
"Koostöö Trendline-ga on kestnud pikki häid aastaid.
Trendline on täna üks tugevamaid ja paremaid võimalusi turul oma klienditeeninduse taseme monitoorimiseks. Julgen igati soovitada kasutada Trendline poolt pakutavaid lahendusi!"
Jaan Ratnik
Tervis Spaa Grupp, juht
"Eesti Meedia kaasas Trendline mahukasse koolitusprojekti, mille raames toimusid praktilised treeningud kogu müügimeeskonnale.
Koolitus andis osalejatele enesekindlust, professionaalseid oskusi ja motivatsiooni. Soovitame Trendline rahuliku südamega, sest teame, et nende lahendused aitavad kaasa tulemuste saavutamisele."
Helena Laus
Eesti Meedia AS, koolitusjuht
"Oleme Trendline'ga teinud koostööd päris mitmel korral. Eriti tooks välja nende võimekust koostada koolitusi, mis konkreetse maja spetsiifikaga täpselt kokku lähevad. Oskavad koolitada nii värskeid alustajaid kui juba staazikaid müügiinimesi. Ja kõige selle proffessionaalsuse kõrval meeldiv ja sõbralik olek. Soovitan kindlalt!"
Sven-Erik Volberg
Villa Ammende, hotellijuht
KÜSI DEMO
Hea meelega tutvustame meie teenuste sisu ja vormi.
KÜLGRIBALT TÖÖLAUALE
Erinevate piirkondade, (kategooriate), osakondade, tootegruppide, testilainete jne. võrdlus samal töölaual.
Näiteks võimalik võrrelda kõiki teenindusjuhtumeid, mille puhul lisasoovitus tehti ja mitte. Tekib ülevaade, mille taha parem tulemus jääb.
Või näiteks kuidas erineb teenindus eesti-, vene- ja soomekeelse kliendi puhul.
KASUTAJAÕIGUSED
Peakontor näeb eri piirkondi (kategooriaid) ja kõiki osakondi.
Osakonnajuht näeb ainult enda osakonna kõigi töötajate andmeid.
DETAILNE ANALÜÜS
Teema väärtuspunktile klikkides avaneb vastava teema tulemus.
Visuaalselt näha domineerivad "punased" ja "rohelised" käitumismallid.
Võimalik avastada konkreetsed domineerivad kitsaskohad nii kogu ettevõtte, osakonna või töötaja lõikes.
TERVE TESTI VAADE
Kõik testid koos teksti- kommentaaridega arhiveeritud
vastavate
osakondade ja töötajate juures.
Ostuga testide puhul kulu kviitung konkreetse testi juures.
Lisaks on kõik kviitungid koos kulusummadega nähtavad peakontorile "Kviitungid" sakil.
SISEAUDITI ANALÜÜS
Sise- ja välisauditi võrdlus samal töölaual.
Sisekoolitajad, osakonnajuhid, mentorid jne saavad sisestada samasse kasutajaliidesesse teenindusvaatluse olukordi või raporteid.
Hea võimalus suuremas jaeketis saata uued töötajad sise-testkliendina olukordi jälgima ning standardit õppima. Uued õpivad ja teenindusest jääb märk maha.
AVALEHEL
Testostude (välis-
auditi) ja siseauditi hetke tulemus
(mitu % ettevõtte ootusest on rakendatud).
Ühe klikiga avaneb üldtulemuse pikemaajaline trendijoon.
FILTER
Pingeridade loomise võimalus kas kõigi teemade, või üksiku teema alusel.
Võimalik leida töötajad, kes konkreetsetest teemades nõrgemad ja tuge vajavad.
AJAVAHEMIK
Andmete analüüsi valik kalendrivaates kas eelhäälestatud perioodide (n. suvi, sügis, ...) või valitud kuude kaupa.
TÖÖTAJATE PINGERIDA
Valitud perioodi ja testimise all olevate teemade alusel. Kas kogu ettevõtte või osakonna kaupa.
Võimalik premeerida neid kes sisukalt panustavad.
Töötaja nimele klikkides sisenemine tema tulemuste analüüsi.
Vii kursor
sinisele ringile
ja uuri, mida
kasutajaliides
võimaldab!
Vaata videot
Alljärgnev animatsioon-video (3:14) teeb ülevaate kasutajaliidese mõningatest võimlustest koos tekstikommentaaridega.
Kasuta Full Screen funktsiooni ja kliki pause ning play, et detaile analüüsida.
Multikeelsus
Trendline™ kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida: EST, ENG, RUS, LAT, LIT, ... või mis iganes muu keel mis vajalikuks osutub.
Suurepärane lahendus rahvusvahelistele kontsernidele.
Loe blogi!
Vaata artikleid ...
Arvamuslood ja artiklid, mis kirjeldavad kenasti lahti meie eripära, visiooni ja rõhuasetusi!
KÜSI LISA
Isiklik tagasiside testitud töötajale meie kogenud konsultandi poolt (või koos teie vastava juhiga). Tugevused, 1-2 nõrka kohta, ettevõtte ootus (standard), arengusoovitus, motivatsiooni tugevdamine. Kosutav vestlus u. 1 tund.
F2F tagasiside
Klienditugi
Kirjuta: support@trendline.app
(est, eng, fin, esp, lat, lit, rus)
Kasuta Trendline kliendina julgelt meie tasuta klienditoe teenust!
Telli juhtidele pärast esimest testilainet kasutajaliidest tutvustav videokoosolek (või kui meeskonda tuleb uus juht).