Alkoholi pimeostud – ID küsimine noortelt

alkohoolsete jookide testostlemine alkoholi testostud pimeostud

Alkoholi müügi pimeostud – kuidas ja miks?

Kasutame 18-19 aastaseid noori, et mõõta ID küsimist alkoholi müümisel.

Tekib põhjalik võrdlusanalüüs näiteks teenindaja soo ja vanuse, testimise aja, piirkonna, müügiasutuse liigi, alkoholiliigi, testostja soo (noormees, neiu) – ja teiste soovitud kriteeriumite põhjal.

Võimalik testida müüjaid (teie töötajaid), kas nimeliselt või üldiselt selleks, et neid arendada ja nõustada seda olulist tegurit jälgima ja paremini rakendama kehtivaid seaduseid.

testkõned pimeostud

Kellele on alkohoolsete jookide pimeostud mõeldud?

Alkoholi testostud on kasulikud jae- ning toitlustuskettidele, alkoholipoodidele, kohvikutele, baaridele, restoranidele, pubidele, tanklatele.

Trendline eripära!

testostud

FOOKUSES
MÕÕTKAVA

Trendline testostud on tänu 20 a. koolitustöö kogemusele
objektiivsed ja realistlikult.

Eeltöö ajal koostame Teie soovidele vastava küsimustiku. Kaardistame just neid nüansse ja tootegrupe, mida Teie soovite testida.

testostud

MOTIVEERITUD
TESTKLIENDID

Kasutame alkoholi pimeostude puhul hea väljaõppega
testkliente.

Kasutame pigem vähem* erinevaid, aga pädevaid testostjaid, kuna nii kasvab nende kogemus etteantud stsenaariume järgida.

* Muidugi määrab iga testostude projekti puhul minimaalse erinevate testklientide arvu konkreetse töö iseloom ja tellitud testide arv.

testostud pimeostud Mystery shopping

INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES

Kasutajaliides kuvab lihtsalt mõistetavalt testilaine tugevad ja nõrgad kohad.

Arendame kasutajaliidest
vastavalt klientide
soovidele.

Tutvu kasutajaliidesega ›

      

Saame kokku!

Tutvustame hea meelega meie alkohoolsete jookide pimeostude teenuse sisu, vormi ja kogemust. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.

Trendline Analytics on MSPA liige