JUHTIMISKOOLITUS:

TAGASISIDE andmine juhilt töötajale

unique unikaalsed testostjad mystery shoppers sihtgrupp osalejad kellele on turunduskoolitus mõeldud suunatud digimüügi koolitus teeninduskoolitus juhtimiskoolitus

Kellele on juhtimiskoolitus TAGASISIDE ANDMINE mõeldud?

Juhtimiskoolitus “Tagasiside andmine” on suunatud tipp- ja keskastmejuhtidele, kes suunavad ja arendavad oma meeskondi ja kelle jaoks on tagasiside andmine oma töötajatele nende juhtimisprotsessi osa.

Näiteks sobib see programm suurepäraselt osakonnajuhtidele, vahetusevanematele või piirkonnajuhtidele kes peavad pärast testostutulemuste saamist andma oma töötajatele tagasisidet ja arendussoovitusi.

Trendline Analytics testostud mystery shopping eripära CX kliendiküsitlused siseaudit internal audit benefit müük ja turunduskoolitus kliendikogemuse klienditagasiside

Miks on tagasiside andmise juhtimiskoolitus kasulik?

Töötajad häälestuvad juhi eeskuju järgi. Kui juht ei oska või ei soovi juhtida, siis pole kaugel ka “reisijate” rahulolematus. Samas mõistame, et buss peab liikuma ettemääratud sõidugraafiku järgi, mitte reisijate muutuvate soovide põhjal.

Keskastmejuhid vajavad oskuseid, kuidas oma kolleege (alluvaid) arendada ja nende arengut stabiilselt ning läbimõeldult suunata. Koolitus annab praktilised tööriistad, kuidas tagasiside andmise vestluseid sõbralikult ja rahulikult kuid samas konkreetselt ja arendavalt läbi viia.

Vt: Artikkel juhtidele: ``Kuidas parandada tagasiside andmist testostude põhjal?`` ›
Trendline Analytics 20 aastat kogemust - koolitused, testostud, teenindusstandardid, küsitlused juhtimiskoolitus

Oskame!

Tänu üle 20 a koolitustöö kogemusele toitlustus-, jaekaubandus-, pangandus- ja hotellindusvaldkonnas oleme väga hästi kursis Eesti teeninduse üldise hetkeolukorraga ning teame kenasti millele tagasiside andmise koolitustel fookused panna. Oleme aastaid koolitanud juhte tagasiside vestluste läbiviimiseks ja loonud ka toetavat videomaterjali, et tagasiside andmine oleks lihtsam ja praktilisem.

Vt: ``Õppevideod`` ›

Juhtimiskoolitus
“Veenev ja arendav tagasiside andmine”

Programm:

JUHI ROLL MEESKONNA EES

Miks ja kuidas peab keskastmejuht liikuma oma meeskonna ees nii headel kui keerulisematel aegadel, et viia ellu ettevõtte seatud eesmärke? Millist “sõiduplaani” järgida?

KLIENDISUHTLUSE MÕÕTMINE TESTOSTUDEGA *

(* koolitusmoodul neile ettevõtetele, kes kasutavad tagasisidestamise protsessis testoste

Kuidas mõista ise ja kuidas selgitada meeskonnale testostude teenuse eesmärki ja ülesehitust?
Milline testostuteenus on kasulik ja milline võib teha rohkem kahju, kui kasu?
Kuidas otsustada, mida panna tagasiside andmise protsessis fookusesse?
Kuidas mõõta testostudega ainult objektiivselt mõõdetavat ja muudetavat?
Kuidas kogutud andmeid kasutada töötajate arendamiseks, mitte masendamiseks?

JUHI-TÖÖTAJA TAGASISIDEVESTLUSED

Kuidas valmistuda tagasiside andmiseks, et see tooks kasu?
Kuidas tagasiside andmist eesmärgistada?
Mille alusel tagasisidet anda?
Kuidas anda motiveerivat tagasisidet olenemata töötaja sooritusest? Ehk, kuidas mitte lõplikult masendada ebakindlat töötajat ja kuidas mitte jätta kasutamata tugevate töötajate potentsiaali pidades nende sooritus iseenesestmõistetavaks?

TAGASISIDEVESTLUSE ÜLESEHITUS

  • Pingeid maandav vestluse algusfaas.

  • Töötaja avamine ja vestlusesse kaasamine.

  • Mida, miks ja kuidas esile võtta? Millele tugineda? Kuidas argumenteerida? Millest hoiduda?

  • Tagasiside andmise protsessis vastuväidete käsitlemine

Kuidas mitte teha sääsest elevanti ja ka mitte vaadata töötaja vastuväidetele läbi sõrmede?

  • Tegevuskava kokkuleppimine.

Praktiline treening

Olenevalt koolituse ülesehitusest ja osalejate sihtgrupist pikema koolituse puhul tagasisidevestluste olukordade läbimängimine koos ühisanalüüsiga. Treeningpäev vastavalt tellija soovile kas kohe järgmisel päeval või jätkupäevana mõne nädala möödudes. Eriti kasulik ettevõtetele, kes tellivad testoste. Valmistume tegelike olukordade põhjal tagasisidevestluste fookuseid leidma ja vestlusteks ette valmistama.

koolituste jaotusmaterjalid koolitused töövihik märkmed teeninduskoolitus müügikoolitus turunduskoolitus müük digikanalites juhtimiskoolitus

Koolitusvihik

Igale osalejale isiklik jaotusmaterjal, milles on terve juhtimiskoolituse programm harjutuste, näidete, skeemide ja aktiivset kaasamõtlemist soodustava lünktekstina. Koolitusmaterjal on suurepärane allikas, et koolituse olulisemaid mõtteid hiljem üle korrata ja meenutada.

Lisaks on koolitusvihik hea koht kuhu teiste osalejate kommentaare ja koolitaja lisamõtteid kirja panna. Meie pikaaegse kogemuse põhjal on A5 suurus praktiline ja mugav nii koolituse ajal, kui ka järelkasutuses.

AVATUD VÕI ETTEVÕTTE SISENE JUHTIMISKOOLITUS

kinnisvara müümine kinnisvaramaakleri hindamine järelkontakt turunduskoolitus müügikoolitus teeninduskoolitus juhtimiskoolitus digimüügi abc SEO algteadmised

Aeg

Kokkuleppel.

testostud rakendamise kontroll mõõtmine hindamine juhtimiskoolitus

Koht

Kokkuleppel Eesti piires saalikoolitusena või soovi korral Teams või Zoom keskkonnas veebikoolitusena.

Kestus

1-päevane juhtimiskoolitus. 8 ak. tundi.

Eero Palm Trendline koolitaja, juhtimiskoolitused, teeninduskoolitused, müügikoolitused

Koolitaja

Eero Palm

Üle 20 a. juhtimis-, teenindus- ja müügikoolituste läbiviimise kogemust ning stabiilse koolitus- ja testostuettevõtte Trendline juhtimise kogemus. 

Eero: “Koolitajana respekteerin sügavalt koolitatavaid, kui partnereid kellega teeme koostööd paremate lahenduste fikseerimiseks. Me ei ole keegi targem, kui me kõik kokku. Kogemused tulevad ainult kogedes, ka koolitaja omad :)!”

Trendline juhtimiskoolitustega rahulolevad kliendid: Apollo Kino, Baltic Restaurants, Tele2, Südameapteek, Rimi, Sportland, Ericsson Eesti, Tervis Spaa Grupp, Postimees Grupp, Radisson BLU, Swissôtel Tallinn jt.

Loe Eero kui koolitaja kujunemislugu ja tausta siin ›
testostja koolitusele registreerimine turunduskoolitus müügikoolitus juhtimiskoolitus teeninduskoolitus

Küsige lisa

Täitke siin toodud vorm ja me võtame ühendust ja anname hea meeelga lisainfot.

    Teie ees- ja perekonnanimi / ettevõtte nimi

    Telefoni nr

    Osalejate arv

    E-post

    Soovin registreeruda koolitusele

    Soovin lisainfot

    Kommentaar
    (kirjutage, mis koolitusele soovite registreeruda või mis teemal soovite lisainfot ja me võtame ühendust ja täpsustame detailid)

    Küsi lisainfot!

    Väga hea meelega tutvustame meie koolitust põhjalikumalt ja kohaldame koolitused Teie eesmärkidega.

    follow us on Facebook Linkedin jälgi meid

    Trendline Linkedin …

    Kui olete Linkedin kasutaja, siis tere tulemast jälgima Trendline infot.

    Jälgi meie Linkedin lehte: ›

    Milline oli 2024 aasta NPS?

    Ehk, “Kui tõenäoliselt soovitaksite aastat 2024 oma sõpradele, tuttavatele, kolleegidele? Hinnake skaalal nullist kümneni, kus “0” tähendab “ei ole üldse tõenäoline” ning “10” tähendab “väga tõenäoline”. Aastat 2024 ei saa kellelegi soovitada, sest see lõppeb…

    Loe artiklit
    hea teenindus kaalujälgimine testostud testkülastused cx mystery shopping teeninduse parandamine

    Hea teenindus ei teki, kui kogud infot sahtlisse!

    Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega…

    Loe artiklit
    tagasiside tagasisidet andmine juhtimine tagasisidestamine vestlus testostud põhjal Trendline Analytics siseaudit internal audit

    Tagasiside andmine testostude põhjal. Kuidas seda parandada?

    Nõu peaks suutma andma nii, et töötaja oleks motiveeritud oma “tervise” parandamiseks sinu “ravisoovitusi” rakendama. Kujuta ette, kui perearst võtaks vereproovi, tõstaks vastu valgust ja ütleks subjektiivselt, hinnanguliselt: “Milline suurepärane värv!”. Ei oleks vist väga…

    Loe artiklit