Trendline Analytics 20 aastat kogemust - koolitused, testostud, teenindusstandardid, küsitlused

Trendline alates aastast 2002

 Koolitus- ja testostufirma Trendline on edukalt tegutsenud üle 20 aasta. Kogemused tulevad kogedes!

KOOLITUSED
mõõdetavalt paremaks!

koolitused trendline koolitus

Trendline koolitused

Koolitused nii uute töötajate õpetamiseks kui kogenute treenimiseks.

Tänu testostudele jaekaubandus-, hotellindus-, pangandus- ja toitlustusvaldkonnas teame täpselt kuhu fookused panna.

Värskendame Teie töötajaid, kaasame ajurünnakutesse, koolitame, treenime, arendame!

Loe blogilugu: ``5 tingimust, et koolitus poleks ühekordne fun.`` ›

koolitused müük teenindus Trendline

“Tööta ja õpi!” koolitustoetused

Trendline on Töötukassa koolituskaardi partner ja see tähendab, et Trendline koolituste eest on valmis tasuma Töötukassa.

Kasuta neid võimalusi 2022 a keerulises olukorras!

Tutvu võimalustega ›

Trendline koolitusmeetodid

juhtimine koolitus müügikoolitus kliendikohtumine veebi teel

RÜHMATÖÖD

Aktiivne kõigi osalejate kaasamine, arutelu, dialoog.

koolitused teeninduskoolitused Trendline koolitus müügikooitus

JAOTUSMATERJAL

Igale osalejale isiklik jaotusmaterjal. Kas paber või elektroonilisel kujul.

koolitus koolitused treening Trendline teeninduskoolitus

TREENING

Harjutame, harjutame, harjutame. Lihvime leitud kitsaskohti.

koolitused teeninduskoolitused müügikoolitus koolitus Trendline

ÕPPEVIDEOD

Eestikeelsed + ja – olukordade õppevideod. Trendline omatoodang.

koolitused koolitus

Koolitused ja programmid

Tänu meie testostude teenuse kogemusele jaekaubanduse, toitlustuse, hotellinduse ja panganduse valdkonnas teame täpselt, mis valdkonnad Eestis arendamist vajavad ja mis detailid teenindusprotsessis kõige raskemad rakendada on. Koolitused kohaldame Teie ettevõtte ootustega ning eeltöö või testostude käigus kogutud sisendile.
Kohaldame erinevaid koolitusmooduleid vastavalt vajadustele ja Teie tegevusalale.

suvetöötaja koolitused müük teenindus Trendline

KLIENDITEENINDUSE BAASKOOLITUS

Teeninduskoolitus tugevdab nii uute, kui ka kogenud töötajate oskuseid ja hoiakuid ning aitab neil kliente veenvalt teenindada.

Uue töötaja koolitusest ›

videokoolitus Trendline müügikoolitus teeninduskoolitus koolitused

MÜÜK VEEBIKOHTUMISTEL

Koolitus õpetab tegema müügitööd veebikohtumiste abil. Analüüsime nii müügitöötaja, kui kliendi võimalikke hoiakuid ja kartuseid. Treenime.

Müük veebikohtumistel ›

koolitus telefonimüük

TELEFONIMÜÜK

Koolitus õpetab VÄLJUVA MÜÜGIKÕNE julget ja veenvat tegemist. Koostame realistliku kõne kava ja harjutame reaalsete kõnedega selle rakendamist.

Telefonimüügi koolitusest ›

koolitused teeninduskoolitus müügikoolitus küsitlus kliendi tagasiside kogumine

TAGASISIDEVESTLUSTE LÄBIVIIMINE

Õpetame juhte läbimõeldult ja kindlat eesmärgki meeles hoides tagasisidet andma. Tagasisidevestluse ülesehitus ja argumenteerimine.

Juhtimiskoolitusest ›

probleemolukordade lahendamine koolitus

PROBLEEMOLUKORRAD

Kliendisuhtluses ei ole võimalik vältida kaebuseid, vastuväiteid, erinevaid tõlgendusi, ega konfliktolukordi. Kaardistame probleemolukorrad ja tegeleme põhjustega.

Tutvu programmiga ›

telefoniteenindus koolitus

TELEFONITEENINDUS

Koolitus õpetab SISSETULEVA KÕNE rahulikku haldamist. Õpime võtma initsiatiivi ja olenevalt kõnede teemadest neid pädevalt lahendama. Harjutame reaalsete kõnedega.

Telefoniteeninduse koolitus ›

videostandardid testostud tagasisiside õppevideod Trendline teenindusstandardid hoiakud

HOIAKUD

Koolitusmoodul nii klienditeenindajatele kui müügitöötajatele. Õpime nägema ja mõjutama neid tegureid, mis viivad “punasesse” nii töötajat, kui klienti.

Hoiakute koolitusest ›

meedia müümine koolitus

MEEDIA MÜÜMINE

Treenime kuidas tihedas konkurentsiolukorras oma toodet argumenteerida. Õpime argumente positsioneerima nii sama meediatüübi, kui teistega võrreldes.

Loe müügikoolitusest ›

meeskonna koostöö koolitused

MEESKONNA KOOSTÖÖ

Koostöö ja koos töötamine pole samad. Õpime tekitama sünergiat erinevate osakondade ja kolleegide vahel. Kasvatame hindamist erinevate tööpositsioonide suhtes.

Meeskonnakoolituste sisu ›

teenindus koolitus

RESTORANITEENINDUS

Teeninduskoolitus annab kindlust restorani ja kohviku tööd puudutavateks olukordadeks. Kogu teenindusprotsess valdkondlike näidetega luubi all.

Teeninduskoolituse info ›

lisamüük koolitus Trendline

LISAMÜÜGI KOOLITUSED

Agressiivne lisamüük lõhub kliendisuhet. Kliendikeskne aga suurendab kliendi rahulolu ja ettevõtte käivet. Õpime ja harjutame, kuidas seda teha.

Lisamüügi koolitusest ›

soomekeelne teenindamine teenindus koolitused

SOOMEKEELNE TEENINDUS

Arendav nii alg-, kui keskmise soome keele tasemega klienditeenindajatele. Teeme selgeks teenindussituatsioonide soomekeelsed tüüplaused.

Soomekeelne teenindus ›

koolitused testostud koolitus

Küsige koolituste kohta lisainfot!

Väga hea meelega tutvustame meie võimalusi põhjalikumalt ja kohaldame programmid Teie eesmärkidega.

e-poe testimine testostud Trendline turunduskoolitus

DIGIMÜÜGI ABC

Turundus- ja müügikoolitus annab ettevõtjatele selged suunad kuidas oma klientidele mõeldud sõnumeid parandada ja kuidas läbimõeldumalt nendeni jõuda.

Turunduskoolitusest ›

koolitused teeninduskoolitus koolitus Trendline testostud

Rakendamise kontroll

Soovi korral kaardistame koolitusjärgselt õpitu rakendamist testostudega. Anname objektiivse tagasiside, mis teemadel ja millistes punktides saate ise oma töötajate arendamist ja toetamist jätkata.

Võimalik testida Teie töötajaid NIMELISELT vastavalt töögraafikutele.

Testostu- ja koolitusfirma Trendline Analytics on MSPA liige

Testostudest ›

Trendline Analytics 20 aastat kogemust - koolitused, testostud, teenindusstandardid, küsitlused

Oskame!

Trendline koolitustega rahulolevad kliendid viimastel aastatel:

Südameapteek, Hedon Spa, Ramirent, Baltika Grupp, Rimi, Postimees Grupp, Ericsson Eesti, Tallink Grupp, Expert, Tervis Spaa Grupp, AQVA Spaa, Sportland, Pro Optika, GO Spaa, Daily, Swedbank jt.

testostud koolitused

Loe Trendline blogi!

Arvamuslood ja
analüüsivad artiklid, mis kirjeldavad kenasti lahti meie
visiooni, eripära ja rõhuasetused.

Vaata artikleid ›
tagasiside tagasisidet andmine juhtimine tagasisidestamine vestlus testostud põhjal Trendline Analytics

Kuidas parandada testostude põhjal tagasiside andmist?

Nõu peaks suutma andma nii, et töötaja oleks motiveeritud oma “tervise” parandamiseks sinu “ravisoovitusi” rakendama. Kujuta ette, kui perearst võtaks vereproovi, tõstaks vastu valgust ja ütleks subjektiivselt, hinnanguliselt: “Milline suurepärane…

Loe artiklit