MIDA meie teenustest arvatakse ja MIKS just nii?
Kogusime siia mõned referentsid, mis toovad välja meie erinevate teenuste konkreetseid DETAILE ja FOOKUSEID. Oleme kindlad, et need kommentaarid annavad hea ja sisuka ülevaate Trendline teenuste tasemest ja julgustavad ühendust võtma. Hea meelega oleme valmis Teiega kohtuma ja erinevaid koostöövõimalusi täpsemalt tutvustama.
TESTOSTUD KOOLITUSED
“Telia esinduses on kliendiga otsene suhtlus võtmeks edukale müügile. Selleks, et meie müügikonsultandid saaksid pakkuda parimat teenindust ja aidata klientidel leida endale sobivaimad lahendused, on pidev koolitus ja areng hädavajalik.
Trendline pakub meile täiuslikku lahendust, mis võimaldab meil:
-
- Mõõta müügikonsultantide oskusi ja teadmisi.
- Jälgida iga töötaja edusamme ning anda sihitud tagasisidet.
- Analüüsida müügiprotsesse ja tuvastada arengupunkte.
- Koolitada töötajaid personaalselt, kasutades testostude tulemusi.
Trendline’i lihtne ja intuitiivne testostude kasutajaliides teeb selle tööriista kasutamise meeldivaks ja tõhusaks.
Oleme väga rahul, et leidsime lahenduse, mis aitab meil tõsta müügikonsultantide kompetentsi ja parandada klienditeenindust.”
Julia Estreich
TELIA, teeninduskvaliteedi juht
TESTOSTUD
“Hindame kõrgelt Trendline professionaalsust ja panust. Trendline on kogenud ja suurte teadmistega testostuteenuse pakkuja, kes lisaks testostudele pakub ka põhjalikku analüüsi ja kasutajaliidest. Koostöö jooksul on Trendline kohaldunud meie, kui kliendi eripärale ja kategooriapõhisele teeninduse mõõtmisele, pakkudes kõrgel tasemel testostuteenust. Spice kaubanduskeskus kindlasti soovitab Trendline, kui head koostööpartnerit ka teistele!”
Sandra Ķikute
SPICE & SPICE HOME keskused,
turundusprojektide juht
TESTOSTUD KOOLITUSED
“Hedon Spa & Hotel soovib pakkuda oma külalistele parimat teenindust ning nende ootusi ületada ka kõige keerulisemates olukordades. Fine-dining restoranis Raimond peame oluliseks igat detaili, millest eriti kõrgel kohal on soe ja inimlik teenindus, et luua meeldejääv restorani kogemus. Selle jaoks oleme välja töötanud teenindusstandardi, mida koostöös Trendlinega ajas parendanud ning ajakohastanud. Trendline testklientide ning hästi läbimõeldud mõõdikute abil saame analüüsida meeskonna teenindusprotsessi tugevusi ning pöörata suuremat tähelepanu kitsaskohtadele ning seeläbi parandada töötajate kompetentsi ning suurendada meie külaliste rahulolu. Trendline kasutajaliides on väga mugav tööriist juhile ning annab konstruktiivset tagasisidet ka töötajatele ning saab jälgida iga töötaja individuaalset arengut ajas. Trendline koolitused on olnud põnevad ja silmi avardavad meie meeskonna jaoks ning koostöö nendega on meeldiv ja personaalne.”
Airi Lääne
HEDON SPA & HOTEL, toitlustusjuht
KOOLITUSED
“Meie hääl telefonis on meie ettevõtte ja meie poolt teenindatavate kaubamärkide nägu ning Rohelise Laine soov on, et iga helistaja saaks parima teeninduse osaliseks.
Selle saavutamiseks otsisime mooduseid, et tõsta veelgi oma kollektiivi võimekust teenindada kliente parimal võimalikul moel, unustamata sealjuures ka meeskonna sisekliima ja iga meeskonnaliikme motivatsiooni eest hoolitsemist! Selles kõiges on Trendline meile ulatanud oma abistava käe ning vastavalt meie soovidele pannud kokku meeskonnakoolituse, mis on olnud viimse kui ühe osaleja arvates väärtust andev kogemus.
Plaanime Trendline’iga koostööd hoida ning soovitame soojalt ka teistele just nendelt koolitusi tellida!.”
Merilin Kärmas
ROHELINE LAINE, juhtimiskeskuse juhataja
(Rohelise Laine poolt teenindatavad kaubamärgid on:
SOS International, ERGO, Seesam, Gjensidige Baltic, PZU, Swedbank, DNB, LHV, Mercedes-Benz, Jeep, Lancia, Citroën, Hyundai, KIA, Iizi jpt.)
TESTOSTUD
“Omniva on viimastel aastatel värskendanud oma jaekontseptsiooni ja täiustanud teenindusstandardeid, sooviga pakkuda parimat teenindust turul. Selle teekonna osana on Trendline olnud hindamatuks partneriks, aidates meil tagada, et seatud ootused teenindajatele on täidetud ja ületatud. Trendline’i platvorm pakub meile täpset ja kasutajasõbralikku lahendust, mis võimaldab regulaarselt hinnata teenindusprotsesside kvaliteeti ja töötajate sooritust. See aitab meil tuvastada tugevused ja arenguvõimalused, pakkudes samal ajal väärtuslikku tagasisidet teenindajatele.
Trendline’i testostude süsteem annab võimaluse minna süvitsi, tuues selgelt esile etapid, kus paistame silma, ning osutades kohtadele, mida saab veelgi täiustada. Tänu koostööle suudame hoida oma klienditeeninduse standardeid pidevas arengus, pakkudes igale külastajale järjekindlalt tipptasemel kogemust. Trendline’i paindlik lahendus toetab meie eesmärki pakkuda usaldusväärset ja hoolivat teenindust, millele kliendid saavad alati kindlad olla.”
Jaanika Lindre
OMNIVA, kliendirahulolu ja kvaliteedijuht
TESTOSTUD KOOLITUSED KÜSITLUSED SISEAUDIT
“Sportlandis on klienditeenindus alati olnud üks olulisimatest alustaladest, sest suurepärane teenindus on lahutamatu osa brändi identiteedist. Meie jaoks tulebki siin mängu Trendline. Trendline on ennast tõestanud kui tõhus ja usaldusväärne partner, pakkudes lahendusi, mis on ühtlasi nii praktilised kui ka hõlpsasti kasutatavad. Trendline pakutav koostöömudel on paindlik, võimaldades meil efektiivselt hinnata ja analüüsida oma teeninduse taset. Oluline on märkida, et Trendline ei ole pelgalt passiivne teenuseosutaja, vaid aktiivne kaasarääkija, kes aitab tuvastada kitsaskohti ja pakkuda välja parendusi. Üheks suureks eeliseks on Trendline’i võime pakkuda teeninduse taseme jälgimist nii testostude kui ka siseauditite abil. Trendline’i poolt pakutav QR koodide põhine klienditagasiside lahendus on samuti meie jaoks väga väärtuslik tööriist, mis võimaldab meil kliendisõbralikult ja mugavalt saada otsest ja kohest tagasisidet. Meie jaoks on oluline, et tagasiside oleks ajakohane ning operatiivne. Tänu sellele saame jälgida, mida meie kliendid arvavad ja millised valdkonnad vajavad tähelepanu. Nende pakutavad tööriistad ja teenused on aidanud Sportlandil hoida oma klienditeeninduse standardeid kõrgel ning olla pidevas arengus.”
Kadri Koppel
SPORTLAND, jaemüügijuht
TESTOSTUD SISEAUDIT
“Otsisime koostööpartnerit Baltikumis, kes suudaks pakkuda samaväärset kvaliteetset teenust kõigis kolmes riigis. Trendline poolt pakutav programm on väga hea ja ülevaatlik, samas lihtne ja kasutatav kõikidele töötajatele. Oleme saanud parema ülevaate oma teeninduse tasemest. Soovitan Trendline’i kindlasti ka teistele teenindusettevõtetele.”
Riina Eisler
PET CITY, tegevjuht
TESTOSTUD KOOLITUSED SISEAUDIT
“Et saada parimaks on vajalik teadlik toimetamine ja pidev areng. Valime sellele teele kaaslaseks ainult parimad koostööpartnerid! Trendline-ga alustasime testostude koostööd 2020 a lõpus ja me oleme teinud väga õige valiku! Trendline on koostööpartner, kes mõtleb aktiivselt kaasa, on paindliku ja positiivse suhtumisega. 2021, 2022, 2023 ja 2024 tunnistati Tele2 telekommunikatsiooni valdkonnas parima teenindusega ettevõtteks, oleme selle üle ääretult uhked. Koostöös Trendline-ga hoiame seda taset ja teeme oma arengus hüppeid, et olla veelgi paremad positiivsete emotsioonide loomises teenindusprotsessis.”
Helena Viiroja
TELE2, personalijuht
KOOLITUSED STANDARDID
“Minu hinnangul algab tipptasemel teenindus kontseptsiooni fikseerimisest ja sealt edasi peab pidevalt panustama, et see ei jääks pelgalt paberile. Gloria töötab tänaseni Trendline loodud ja juurutatud teenindusstandarditega. Soovitan julgelt!”
Dimitri Demjanov
BOCUSE D’OR EESTI, president
TESTOSTUD KÜSITLUSED
“Trendline eristub oma konkurentidest ülima põhjalikkuse ja innukuse poolest ning valmiduselt olemasolevaid lahendusi kliendi vajadustega vastavusse viia. Tahe valdkonda sisuliselt parendada ja väsimatu töö selle nimel näivad ehk seda kirjeldades elementaarsed, ent kui Trendline’iga koostööd tegema asute, märkate olulist erinevust. Soovitan koostööd Trendline’ga.”
Taivi Koitla
VIRU KESKUS, turundus – ja kommunikatsioonidirektor (nov 2008 – jaan 2020)
TESTOSTUD KOOLITUSED ÕPPEVIDEOD STANDARDID
“Südameapteegi eesmärgiks on pakkuda parimat apteegiteenust Eestis. Trendline on meile sellel teel ideaalseks koostööpartneriks just oma professionaalse ning personaalse lähenemise tõttu. Parajaks proovikiviks on osutunud apteekrite kui kõrgelt haritud spetsialistide veenmine testostude vajalikkuses. Koostöös Trendlinega on meil see õnnestunud just pakutud kompleksse lähenemise tõttu (testostud, koolitused, õppevideod jm). Eriti tooksin välja koolituspäevad, mille tagasiside on paljude erinevate koolituste seas olnud üks parimaid – kiitnud on nii värsked alustavad apteegijuhatajad kui ka juba kogenud kolleegid. Soovitan Trendline kui väga kliendikeskset ja professionaalset koostööpartnerit!”
Kadri Villemson
SÜDAMEAPTEEK, teenindusjuht
TESTOSTUD KOOLITUSED
“Hedon spaahotellis soovime alati oma külalistele pakkuda parimat klienditeenindust ja rahulolu.
Trendline annab meile kaasaegsed tööriistad, mis võimaldavad suurepäraselt jälgida teenindusprotsesse ja saada mõõdetud tulemusi.
Trendline’i personaalne ja professionaalne lähenemine on just need põhjused, miks oleme nendega pikalt koostööd teinud.”
Romet Rahnu
HEDON SPA & HOTEL, müügiosakonna juht
TESTOSTUD KOOLITUSED
“Koostöö Trendlinega ületas meie ootuseid, saime koostööprotsesside käigus kasulikku sisendit teenuste redisainimiseks just klienditeekonda silmas pidades. Wasa Resort on kontseptsioonilt üles ehitatud külalist teenuste keskpaika asetades, kõik teenused on disainitud külalise teekonnast lähtuvalt, seetõttu oli meile ülimalt oluline pidev rahulolu ja selle dünaamika testkülastustega monitoorimine. Trendline peale saab loota ka raskel perioodil! Stressirohkel ja turbulentsel pandeemia ning teenusepiirangute perioodil, oli Trendline hea partner mõttevahetuseks, kuidas kliendi rahulolu säilitada ka sellel pingelisel ajal.
Angelika Raid
WASA RESORT, pikaaegne müügi- ja turundusjuht
STANDARDID KOOLITUSED ÕPPEVIDEOD TESTOSTUD KÜSITLUSED
“Kliendikesksus on Ivo Nikkolo strateegia üks olulisemaid fookuseid. Paralleelselt brändiga oleme uuesti üles ehitanud kogu teeninduskontseptsiooni ning Trendline on meile sellel teekonnal suurepäraseks partneriks olnud. Eriti tõstaksin esile teenindusstandardite koolitust, mis sai osalejatelt suurepärast tagasisidet nii korraldusliku kui sisulise poole pealt. Niivõrd positiivset tagasisidet pole me veel ühegi koolituse kohta varem saanud – ainult ülevoolavad kiidusõnad! Trendline on suurepärane koostööpartner!”
Brigitta Albertin
BALTIKA GRUPP, tegevjuht
TESTOSTUD
“Koostöö Trendlinega on lihtne ja tõhus. Trendline mõistis meie soove ja vajadusi kui lennult, pakkus just meie vajadustele lähtuvaid lahendusi. Mul on väga hea meel, et oleme endale leidnud usaldusväärse, koostööalti, paindliku ja lahendustele orienteeritud testostude koostööpartneri. Lisaks suurepärane kasutajaliides, mis võimaldab olulist infot selgelt näha.”
Hedi Nurme-Mc Donald
CIRCLE K, jaemüügidirektor
STANDARDID ÕPPEVIDEOD KOOLITUSED TESTOSTUD KÜSITLUSED
“Oleme Rimis keskendunud kliendile ja väärtust loovatele tegevustele, mis iga päeva pisut lihtsamaks teevad.
Klienditeenindusalaste oskuste arendamisel ning tunnustamisel on Trendline meile mitmekülgselt abiks. Koostöös toetame klienditeenindajaid läbimõeldult ja vajaduspõhiselt, et nad saaksid täita oma tööülesandeid võimalikult pingevabalt ja süsteemselt. Nii saame iga päevaga paremaks ja tunneme tööst rohkem rõõmu ja rahulolu. Soovitame igati Trendline testostude, koolituste ja kliendiküsitluste teenuseid!”
Brit Peterson
RIMI, koolitusjuht
TESTOSTUD KOOLITUSED KÜSITLUSED
“Ramirent põhitegevus on erinevate ehitus- ja tööstusseadmete renditeenused, seetõttu on meie jaoks oluline kõrge klienditeeninduse tase. Aja jooksul oleme teinud koostööd erinevate partneritega ning kvaliteet on kõvasti kõikunud. Trendline on pakkunud meile professionaalse ja kaasaegse lähenemise nii koolituste kui ka testostude läbiviimisel, julgen soovitada Trendline kõigile tulevastele klientidele”
Heiki Onton
RAMIRENT BALTIC, tegevjuht
KOOLITUSED TESTOSTUD STANDARDID ÕPPEVIDEOD
“Tervis Spaa Grupi ettevõtete koostöö Trendline-ga on kestnud pikki häid aastaid. Trendline on täna üks tugevamaid ja paremaid võimalusi turul oma klienditeeninduse taseme monitoorimiseks. Suure klienditeenindusliku organisatsiooni juhi ja esindajana julgen igati soovitada kasutada Trendline poolt pakutavaid lahendusi!”
Jaan Ratnik
TERVIS SPAA GRUPP, juht
KOOLITUSED
“Postimees Grupp kaasas Trendline mahukasse koolitusprojekti, mille raames toimusid praktilised treeningud kogu müügimeeskonnale (Eestis, Lätis ja Leedus). Koolitus andis osalejatele enesekindlust, professionaalseid oskusi ja motivatsiooni. Soovitame Trendline rahuliku südamega, sest teame, et nende lahendused aitavad kaasa tulemuste saavutamisele.”
Helena Laus
POSTIMEES GRUPP, koolitusjuht
TESTOSTUD KOOLITUSED
“Oleme Trendline’ga teinud koostööd päris mitmel korral. Eriti tooks välja nende võimekust koostada koolitusi, mis konkreetse maja spetsiifikaga täpselt kokku lähevad. Oskavad koolitada nii värskeid alustajaid kui juba staazikaid müügiinimesi. Ja kõige selle proffessionaalsuse kõrval meeldiv ja sõbralik olek. Soovitan kindlalt!”
Sven-Erik Volberg
AMMENDE VILLA, hotellijuht
KOOLITUSED
“Olen Trendline koolitaja Eero heatasemeliste koolitustega kokku puutunud erinevates ettevõtetes. Ericssoni aegadel ja tema poolt läbiviidud juhtimiskoolitustega jäid juhid väga rahule. Swedbank mäletab koolitusi koolitusfirmaga Trendline, kui viidi läbi mitmekordset koostööd telefoninõustamise ja veenva kliendisuhtluse teemadel. Meie nõustajad ja juhid jäid koolituse sisu ja kvaliteediga rahule. Eero on pikaajalise kogemusega koolitaja, kes oma koolitustega kindlasti ettevõtetele lisaväärtust pakub.”
Ülle Pind
SWEDBANK, personalidirektor
TESTOSTUD KOOLITUSED
“Meie hotellides algas testostude koostöö Trendline’iga 2018 aasta kevadel, millele järgnesid äärmiselt professionaalsed ja praktilised koolitused. Trendline on kindel valik saamaks usaldusväärselt mõõdetud tulemusi. Tallink Hotels soovitab julgelt kasutada Trendline oskusi ja teadmisi teeninduskvaliteedi tõstmiseks.”