Trendline Analytics 20 aastat kogemust - koolitused, testostud, teenindusstandardid, küsitlused

Referentsid näitavad mida ja MIKS meie teenustest arvatakse?

Toome siin välja mõned referentsid, mis toovad välja meie erinevate teenuste kasutajate poolt konkreetseid DETAILE ja FOOKUSEID. Oleme kindlad, et need kommentaarid annavad ülevaate meie teenuste tasemest ja julgustavad ühendust võtma. Hea meelega oleme valmis Teiega kohtuma ja erinevaid koostöövõimalusi täpsemalt arutama.

referents reference Trendline Analytics Mystery Shopping platform testostud kasutajaliides“Hindame kõrgelt Trendline professionaalsust ja panust. Trendline on kogenud ja suurte teadmistega testostuteenuse pakkuja, kes lisaks testostudele pakub ka põhjalikku analüüsi ja kasutajaliidest. Koostöö jooksul on Trendline kohaldunud meie, kui kliendi eripärale ja kategooriapõhisele teeninduse mõõtmisele, pakkudes kõrgel tasemel testostuteenust. Spice kaubanduskeskus kindlasti soovitab Trendline, kui head koostööpartnerit ka teistele!”

Sandra Ķikute

Spice & Spice Home Keskused,
Turundusprojektide juht

“Et saada parimaks on vajalik teadlik toimetamine ja pidev areng. Valime sellele teele kaaslaseks ainult parimad koostööpartnerid! Trendline-ga alustasime testostude koostööd 2020 a lõpus ja me oleme teinud väga õige valiku! Trendline on koostööpartner, kes mõtleb aktiivselt kaasa, on paindliku ja positiivse suhtumisega. 2021 (ja 2022 ja 2023) tunnistati Tele2 telekommunikatsiooni valdkonnas parima teenindusega ettevõtteks, oleme selle üle ääretult uhked. Koostöös Trendline-ga hoiame seda taset ja teeme oma arengus hüppeid, et olla veelgi paremad positiivsete emotsioonide loomises teenindusprotsessis.”

Helena Viiroja

Tele2, personalijuht

Helena Viiroja Tele2 HR managerreferets Trendline Analytics testostud

Hedon spaahotellis soovime alati oma külalistele pakkuda parimat klienditeenindust ja rahulolu.

Trendline annab meile kaasaegsed tööriistad, mis võimaldavad suurepäraselt jälgida teenindusprotsesse ja saada mõõdetud tulemusi.

Trendline’i personaalne ja professionaalne lähenemine on just need põhjused, miks oleme nendega pikalt koostööd teinud.”

Romet Rahnu

Hedon Spa & Hotel, müügiosakonna juht

Viru Keskus referents Trendline Analytics testostud

“Trendline eristub oma konkurentidest ülima põhjalikkuse ja innukuse poolest ning valmiduselt olemasolevaid lahendusi kliendi vajadustega vastavusse viia. Tahe valdkonda sisuliselt parendada ja väsimatu töö selle nimel näivad ehk seda kirjeldades elementaarsed, ent kui Trendline’iga koostööd tegema asute, märkate olulist erinevust. Soovitan koostööd Trendline’ga.”

Taivi Koitla

Viru Keskus AS, turundus – ja kommunikatsioonidirektor (nov 2008 – jaan 2020)

Ramirent Baltic referents tagasiside Trendline Analytics testostud koolitused mystery shopping

Ramirent põhitegevus on erinevate ehitus- ja tööstusseadmete renditeenused, seetõttu on meie jaoks oluline kõrge klienditeeninduse tase. Aja jooksul oleme teinud koostööd erinevate partneritega ning kvaliteet on kõvasti kõikunud. Trendline on pakkunud meile professionaalse ja kaasaegse lähenemise nii koolituste kui ka testostude läbiviimisel, julgen soovitada Trendline kõigile tulevastele klientidele”

Heiki Onton

Ramirent Baltic AS, tegevjuht

“Oleme püüdmas teeninduskvaliteedi valdkonnas uusi kõrguseid ja Trendline on olnud sel teekonnal meie hea kaaslane.

Testostude platvorm on erakordselt kasutajasõbralik ja loogiline. See on suurepärane tööriist juhtidele, sest aitab näha suurt pilti ning võimaldab minna detaili, et anda personaalset tagasisidet. Töötaja on motiveeritud kui ta tunneb ennast organisatsiooni jaoks olulise ja vajalikuna. Trendline lahendus aitab meil olla meie töötajatele ja klientidele lähemal läbi Omniva väärtuste: me hoolime ning anname personaalset tuge; me oleme avatud ja loome uusi võimalusi ning meid saab usaldada, sest kõik, mida teeme, on rõõmuga suunatud nii kliendi kui ka töötaja heaolule.”

Biana Roosimägi

Omniva, postiasutuste juht

testost testostud trendline referents Mystery Shopping standardid teenindus

“Minu hinnangul algab tipptasemel teenindus kontseptsiooni fikseerimisest ja sealt edasi peab pidevalt panustama, et see ei jääks pelgalt paberile. Gloria töötab tänaseni Trendline loodud ja juurutatud teenindusstandarditega. Soovitan julgelt!

Dimitri Demjanov

Bocuse d’Or Eesti, president

Kadri Villemson _ Südameapteek _ Trendline referents testostud koolitused õppevideod

Südameapteegi eesmärgiks on pakkuda parimat apteegiteenust Eestis. Trendline on meile sellel teel ideaalseks koostööpartneriks just oma professionaalse ning personaalse lähenemise tõttu. Parajaks proovikiviks on osutunud apteekrite kui kõrgelt haritud spetsialistide veenmine testostude vajalikkuses. Koostöös Trendlinega on meil see õnnestunud just pakutud kompleksse lähenemise tõttu (testostud, koolitused, õppevideod jm). Eriti tooksin välja koolituspäevad, mille tagasiside on paljude erinevate koolituste seas olnud üks parimaid – kiitnud on nii värsked alustavad apteegijuhatajad kui ka juba kogenud kolleegid. Soovitan Trendline kui väga kliendikeskset ja professionaalset koostööpartnerit!”

Kadri Villemson

Südameapteek, teenindusjuht

testimine testostud testkülastused Mystery Shopping

“Otsisime koostööpartnerit Baltikumis, kes suudaks pakkuda samaväärset kvaliteetset teenust kõigis kolmes riigis. Trendline poolt pakutav programm on väga hea ja ülevaatlik, samas lihtne ja kasutatav kõikidele töötajatele. Oleme saanud parema ülevaate oma teeninduse tasemest. Soovitan Trendline’i kindlasti ka teistele teenindusettevõtetele.”

Riina Eisler

Pet City, tegevjuht

“Kliendikesksus on Ivo Nikkolo strateegia üks olulisemaid fookuseid. Paralleelselt brändiga oleme uuesti üles ehitanud kogu teeninduskontseptsiooni ning Trendline on meile sellel teekonnal suurepäraseks partneriks olnud. Eriti tõstaksin esile teenindusstandardite koolitust, mis sai osalejatelt suurepärast tagasisidet nii korraldusliku kui sisulise poole pealt. Niivõrd positiivset tagasisidet pole me veel ühegi koolituse kohta varem saanud – ainult ülevoolavad kiidusõnad! Trendline on suurepärane koostööpartner!”

Brigitta Albertin

Baltika Grupp, tegevjuht

Hedi Nurme-MC Donalr _ Circle K _ referents _ Trendline _ testostud _ mystery shopping

“Koostöö Trendlinega on lihtne ja tõhus. Trendline mõistis meie soove ja vajadusi kui lennult, pakkus just meie vajadustele lähtuvaid lahendusi. Mul on väga hea meel, et oleme endale leidnud usaldusväärse, koostööalti, paindliku ja lahendustele orienteeritud testostude koostööpartneri. Lisaks suurepärane kasutajaliides, mis võimaldab olulist infot selgelt näha.”

Hedi Nurme-Mc Donald

Circle K Eesti AS, jaemüügidirektor

“Oleme Rimis keskendunud kliendile ja väärtust loovatele tegevustele, mis iga päeva pisut lihtsamaks teevad. 

Klienditeenindusalaste oskuste arendamisel ning tunnustamisel on Trendline meile mitmekülgselt abiks. Koostöös toetame klienditeenindajaid läbimõeldult ja vajaduspõhiselt, et nad saaksid täita oma tööülesandeid võimalikult pingevabalt ja süsteemselt. Nii saame iga päevaga paremaks ja tunneme tööst rohkem rõõmu ja rahulolu. Soovitame igati Trendline testostude, koolituste ja kliendiküsitluste teenuseid!”

Brit Peterson

Rimi Eesti, koolitusjuht

Brit Peterson Rimi Eesti koolitused testostud kasutajaliides tagasiside referents Trendline Analytics

Nelli Pormeister Sportland tagasiside referents Trendline Analytics testostud“Trendline testostude koostööga oleme väga rahul. Trendline töötajate näol on tegemist uuendusmeelsete ning kaasamõtlevate inimestega, kelle kirglik suhtumine oma töösse väljendub kliendile suunatuses ning tulemuste kvaliteedi tagamises. Sportland kasutab ainult parimat, soovitame!”

Nelli Pormeister

Sportland Eesti,
tegevjuht

Spice tagasiside testostud referents Trendline Analytics mystery shopping

Spice ja Spice Home kaubanduskeskuste tähtis prioriteet on heatasemeline klienditeenindus. Töötame koos üürnikega selle saavutamise nimel. Trendline roll objektiivse ja teenindusprotsessi põhise testostuteenuse pakkumisel on tähtis. Oleme koostööga väga rahul. Soovitame Trendline testostuteenust eriti tänu selle interaktiivse kasutajaliidese ja nende kliendikeskse lähenemise tõttu.”

Linda Kalniņa

Spice ja Spice Home, turundusjuht

testostud testkülastused testimine Mystery Shopping

“Tervis Spaa Grupi ettevõtete koostöö Trendline-ga on kestnud pikki häid aastaid. Trendline on täna üks tugevamaid ja paremaid võimalusi turul oma klienditeeninduse taseme monitoorimiseks. Suure klienditeenindusliku organisatsiooni juhi ja esindajana julgen igati soovitada kasutada Trendline poolt pakutavaid lahendusi!”

Jaan Ratnik

Tervis Spaa Grupp, juht

koolitused müügikoolitus meedia müük telefonimüük

“Postimees Grupp kaasas Trendline mahukasse koolitusprojekti, mille raames toimusid praktilised treeningud kogu müügimeeskonnale (Eestis, Lätis ja Leedus). Koolitus andis osalejatele enesekindlust, professionaalseid oskusi ja motivatsiooni. Soovitame Trendline rahuliku südamega, sest teame, et nende lahendused aitavad kaasa tulemuste saavutamisele.”

Helena Laus

Postimees Grupp, koolitusjuht

“Oleme Trendline’ga teinud koostööd päris mitmel korral. Eriti tooks välja nende võimekust koostada koolitusi, mis konkreetse maja spetsiifikaga täpselt kokku lähevad. Oskavad koolitada nii värskeid alustajaid kui juba staazikaid müügiinimesi. Ja kõige selle proffessionaalsuse kõrval meeldiv ja sõbralik olek. Soovitan kindlalt!”

Sven-Erik Volberg

Ammende Villa, hotellijuht

Ülle Matt referents Trendline koolitused Eero Palm mystery shopping

“Olen Trendline koolitaja Eero heatasemeliste koolitustega kokku puutunud erinevates ettevõtetes. Ericssoni aegadel ja tema poolt läbiviidud juhtimiskoolitustega jäid juhid väga rahule. Swedbank mäletab koolitusi koolitusfirmaga Trendline, kui viidi läbi mitmekordset koostööd telefoninõustamise ja veenva kliendisuhtluse teemadel. Meie nõustajad ja juhid jäid koolituse sisu ja kvaliteediga rahule. Eero on pikaajalise kogemusega koolitaja, kes oma koolitustega kindlasti ettevõtetele lisaväärtust pakub.”

Ülle Pind

Swedbank AS, personalidirektor

testimine testostud testkülastused Mystery Shopping koolitused

“Meie hotellides algas testostude koostöö Trendline’iga 2018 aasta kevadel, millele järgnesid äärmiselt professionaalsed ja 
praktilised koolitused. Trendline on kindel valik saamaks usaldusväärselt mõõdetud tulemusi. 
Tallink Hotels soovitab julgelt kasutada Trendline oskusi ja teadmisi teeninduskvaliteedi tõstmiseks.”

Illi Ojavere

Tallink Hotels, hotellijuht (2015 – 2020)

      

Saame kokku?!

Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi kas Teie kontoris või veebikoosolekul.