HOTELLI või SPAA testkülastused

testkülastused testostud Mystery Shopping

Mida teeme?

Testkülastused kaardistavad Teie kliendisuhtluse taseme alates päringu kõnest kuni hotellist lahkumiseni.

Kasutame EESTI-, VENE-, LÄTI-, LEEDU- ja SOOME keelt emakeelena rääkivaid testkliente.

testostud testkülastused testost

Testkülastused – miks kasulikud?

Testkülastused näitavad kiirelt kätte teeninduse kitsaskohad. Näitame konkreetselt, mille taha parem tulemus jääb.

Anname keskastmejuhtidele konkreetsed tööriistad oma töötajate arendamiseks. Testkülastused aitavad koguda infot mille alusel premeerida tublimaid.

Trendline Analytics 20 aastat kogemust - koolitused, testostud, teenindusstandardid, küsitlused

Oskame!

Oleme koolitanud, testinud ja arendanud kümneid hotelle.

Meie teenustega rahul:
Mövenpick Hotel Tallinn, Hedon Spaa, Asa Spa, Tervis Spaa Grupp, Tallink Hotels Grupp, AQVA Spaa, Ibis Tallinn, GO Spaa, Radisson BLU, Palace Hotel, Savoy Boutique Hotel, Ammende Villa, WASA Resort jt.

Trendline eripära!

testostud

FOOKUSES
MÕÕTKAVA

Tänu üle 20 a. koolitustöö kogemusele oskame keskenduda olulisele. 

Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügitöö eripära arvestavad testostude küsimustikud.

testostud

MOTIVEERITUD
TESTOSTJAD

Kasutame hea väljaõppega kogenud testkliente. Vastavalt tellija soovile saame kasutada emakeelena eesti, soome, läti, vene või leedu keelt kõnelevaid testkliente.

Meie testostjad ei osuta oma teenust teistele testostufirmadele. Kasutame kõikjal Baltikumis ainult meie enda testkliente.

testostud

INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES

Kasutajaliides kuvab lihtsasti mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad. Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.

Arendame kasutajaliidest vastavalt klientide soovidele.

Tutvu kasutajaliidesega ›

testkülastused

Testkülastuste eeltöö

Enne, kui testkülastused käivitame, teeme põhjalikult selgeks Teie ootused oma osakondade ja töötajate suhtes.

Teie kodu Teie reeglid!

Eeltöö jooksul koostame ja kooskõlastame hindamise mõõtkava – küsimustikud. Aitame luua või ajakohastada objektiivselt mõõdetavad teenindusmallid.

testkülastused testostud

Osakonnapõhised testkülastused

Testkülastused teeme Teie soovitud osakondadesse vastavalt tavapärastele teenindussituatsioonidele, näiteks alltoodud valikust:

MÜÜK

broneeringu kõne
ärikliendi päringukõne
pakkumise e-kiri


VASTUVÕTT

check-in
consierge
check-out
õhtune päringukõne

TOITLUSTUS

restoran
kohvik
lobby baar
basseini baar
hommikusöök
toit tuppa kõne

SPAA

spaa admin
spaa hoolitsused
veekeskuse lett


TOATEENINDUS

toateenija
toa detailne puhtus

      

Saame kokku!

Tutvustame hea meelega meie testkülastuste teenuste sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.

testkülastus hotell spaa Trendline testostud

Mõõda ja koolita!

Teeninduskoolitus annab kindlust kõigiks teenindaja tööd puudutavateks olukordadeks. Valdkonnapõhiselt luubi all klienditeenindajate OSKUSED ja HOIAKUD.

Loe koolitusest ›

testostud testkülastused testost

Loe blogi!

Artiklid, mis kirjeldavad lahti meie visiooni, eripära ja miks testkülastusi teeme. 

Vaata artikleid ›

Trendline Analytics on Euroopa testostufirmade liidu (MSPA) liige

Smile Customer service smiling report Trendline Analytics Naeratus hoiak testostud klienditeenindus

Naeratus ei ole tegu, vaid hoiak!

Mis Sa arvad, kas teenindajad naeratavad jätkuvalt? Eks oma silm on kuningas, aga nii nagu see analüüs kinnitab, tuleb tervikuna välja, et keerulistele aegadele vaatamata pingutavad enamus klienditeenindajaid hoolega. Tublid!…

Loe artiklit