Net Promoter Score – eesti keeles võiks tõlge olla: soovitaja neto tulemus. Ehk soovitusindeks. Mis on neto ja mis bruto ja mis millest? Millal loodi ja kelle poolt? Mis eesmärgil? Miks ja kuidas kasutatakse? Harutame lahti. Teen siin järjest küsimusi, et ajurünnakuna see teema lahti arutada! Mõtle kaasa! Kas see, mis töötas u 20 aastat tagasi Ameerikas annab tulemust tänapäeva Eestis?
Mida teeme?
Testkülastused kaardistavad Teie kliendisuhtluse taseme alates päringu kõnest kuni hotellist lahkumiseni.
Kasutame EESTI-, VENE- ja SOOME keelt
emakeelena rääkivaid kogenud testkliente.
Testkülastused – miks kasulikud?
Testkülastused näitavad kiirelt kätte teeninduse kitsaskohad. Näitame konkreetselt, mille taha parem tulemus jääb.
Anname keskastmejuhtidele konkreetsed tööriistad oma töötajate arendamiseks. Testkülastused aitavad koguda infot mille alusel
premeerida tublimaid.
Oskame!
Oleme koolitanud, testinud ja arendanud kümneid hotelle.
Meie teenustega rahul:
Hedon Spaa, Tervis Spaa Grupp, Tallink Hotels Grupp, AQVA Spaa, GO Spaa, Radisson BLU, Swissôtel Tallinn, Palace Hotel, Savoy Boutique Hotel, Ammende Villa, WASA Resort jt.
Trendline eripära!
FOOKUSES
MÕÕTKAVA
Trendline testkülastused on tänu 19 a. koolitustöö kogemusele
objektiivsed ja realistlikult.
Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügiprotsessi eripära arvestavad küsimustikud.
Keskendume müügi- ja teenindustulemust mõjutavate tegurite mõõtmisele.
MOTIVEERITUD
TESTKLIENDID
Kasutame hea väljaõppega
kogenud testkliente.
Kasutame pigem vähem* erinevaid, aga pädevaid testostjaid, kuna nii kasvab nende kogemus etteantud stsenaariume järgida.
* Muidugi määrab iga testostude projekti puhul minimaalse erinevate testklientide arvu konkreetse töö iseloom ja tellitud testide arv.
INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES
Kasutajaliides kuvab lihtsalt mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad.
Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.
Arendame kasutajaliidest
vastavalt klientide
soovidele.
Testkülastuste eeltöö
Enne, kui testkülastused käivitame, teeme põhjalikult selgeks Teie ootused oma osakondade ja töötajate suhtes.
Teie kodu Teie reeglid!
Eeltöö jooksul koostame ja kooskõlastame hindamise mõõtkava – küsimustikud. Aitame luua või ajakohastada objektiivselt mõõdetavad teenindusmallid.
Osakonnapõhised testkülastused
Testkülastused teeme Teie soovitud osakondadesse vastavalt tavapärastele teenindussituatsioonidele, näiteks alltoodud valikust:
MÜÜK
broneeringu kõne
pakkumise kiri
VASTUVÕTT
check-in
consierge
check-out
TOITLUSTUS
restoran
kohvik
lobby baar
basseini baar
hommikusöök
toit tuppa kõne
SPAA
spaa admin
spaa hoolitsused
veekeskuse lett
TOATEENINDUS
toateenija
Saame kokku!
Tutvustame hea meelega meie testkülastuste teenuste sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Mõõda ja koolita!
Teeninduskoolitus annab kindlust kõigiks teenindaja tööd puudutavateks olukordadeks. Valdkonnapõhiselt luubi all klienditeenindajate OSKUSED ja HOIAKUD.


















ED Hotels broneerimissüsteem
Tutvu innovatiivse broneerimissüsteemiga meie partneri veebilehel.
ED BOOKING broneerimissüsteem on Eestis arendatud tarkvara hotellidele, mis pakub kliendile võimaluse broneerida otse kodulehe kaudu. Samal ajal hoiab hotell kokku kõrgete komisjonitasude pealt.
Kujundus vastavalt teie brändile, lihtne broneerida ja vahetud kliendisuhted.
Klienditugi
Pakume meie klientidele tasuta klienditoe teenust!
Telli näiteks pärast testilainet kasutajaliidest tutvustav demo osakonnajuhtidele.
(EST, ENG, FIN, ESP, LAT, LIT, RUS)
Jälgi …
Ole kursis värskete arvamuslugudega.
Jälgi Trendline Facebooki lehekülge.
Vahet pole kas minutiline paus on Sinu enda või vastaste vilistatud, enne mängu tagasi ei saa, kui see lõppeb. Kasuta seda aega targalt! Kui minutiline paus kulutada kurtmisele või üksteise peale pahameele väljavalamisele, siis on restart pigem masendav ja mitteoodatud. Kui aga tehtud vigade ja probleemide kallal näägutamise asemel joonistada värsked mänguskeemid, mis homseid võimalusi näitavad, siis on kõigi tuju hoopis parem.
Testostude kvaliteet - kuidas seda mõõta? Miks on testkülastuste tulemuse täpsus väga oluline? Nende tulemuste põhjal pannakse paika edaspidised tegevuskavad – määratakse “ravi”. Kuidas hinnata arsti kvaliteeti? Selle taset, kes ravimit määrab (soovitab)? Artikkel arutleb testide vaidlustuste teemal ja toob välja kaks olulist tegurit, mis VAIDLUSTUSTE hulka mõjutavad: 1. Testostjate motiveeritus. 2. Küsimustike objektiivsus. Loe lisa ...
Teenindusvaatlus e. testostud – mis see on, miks on seda vaja ja kuidas tulemuslikult ellu viia? Testostud võivad kujuneda kasulikuks arendussisendi leidmise tööriistaks või ka pelgaks pingereaks, mis on kokku pandud subjektiivsete hinnangute põhjal. Selleks, et sihtmärki tabada peab õiges suunas sihtima! Ehk mida, miks ja kuidas mõõdetakse?