Nõu peaks suutma andma nii, et töötaja oleks motiveeritud oma “tervise” parandamiseks sinu “ravisoovitusi” rakendama. Kujuta ette, kui perearst võtaks vereproovi, tõstaks vastu valgust ja ütleks subjektiivselt, hinnanguliselt: “Milline suurepärane värv!”. Ei oleks vist väga usaldustäratav.
Mida teeme?
Testkülastused kaardistavad Teie kliendisuhtluse taseme alates päringu kõnest kuni hotellist lahkumiseni.
Kasutame EESTI-, VENE-, LÄTI-, LEEDU- ja SOOME keelt emakeelena rääkivaid testkliente.
Testkülastused – miks kasulikud?
Testkülastused näitavad kiirelt kätte teeninduse kitsaskohad. Näitame konkreetselt, mille taha parem tulemus jääb.
Anname keskastmejuhtidele konkreetsed tööriistad oma töötajate arendamiseks. Testkülastused aitavad koguda infot mille alusel premeerida tublimaid.
Oskame!
Oleme koolitanud, testinud ja arendanud kümneid hotelle.
Meie teenustega rahul:
Hedon Spaa, Tervis Spaa Grupp, Tallink Hotels Grupp, AQVA Spaa, GO Spaa, Radisson BLU, Swissôtel Tallinn, Palace Hotel, Savoy Boutique Hotel, Ammende Villa, WASA Resort jt.
Trendline eripära!
FOOKUSES
MÕÕTKAVA
Tänu 20 a. koolitustöö kogemusele oskame keskenduda olulisele.
Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügitöö eripära arvestavad testostude küsimustikud.
MOTIVEERITUD
TESTOSTJAD
Kasutame hea väljaõppega kogenud testkliente. Vastavalt tellija soovile saame kasutada emakeelena eesti, soome, läti, vene või leedu keelt kõnelevaid testkliente.
Meie testostjad ei osuta oma teenust teistele testostufirmadele. Kasutame kõikjal Baltikumis ainult meie enda testkliente.
INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES
Kasutajaliides kuvab lihtsasti mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad. Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.
Arendame kasutajaliidest vastavalt klientide soovidele.
Testkülastuste eeltöö
Enne, kui testkülastused käivitame, teeme põhjalikult selgeks Teie ootused oma osakondade ja töötajate suhtes.
Teie kodu Teie reeglid!
Eeltöö jooksul koostame ja kooskõlastame hindamise mõõtkava – küsimustikud. Aitame luua või ajakohastada objektiivselt mõõdetavad teenindusmallid.
Osakonnapõhised testkülastused
Testkülastused teeme Teie soovitud osakondadesse vastavalt tavapärastele teenindussituatsioonidele, näiteks alltoodud valikust:
MÜÜK
broneeringu kõne
ärikliendi päringukõne
pakkumise e-kiri
VASTUVÕTT
check-in
consierge
check-out
õhtune päringukõne
TOITLUSTUS
restoran
kohvik
lobby baar
basseini baar
hommikusöök
toit tuppa kõne
SPAA
spaa admin
spaa hoolitsused
veekeskuse lett
TOATEENINDUS
toateenija
toa detailne puhtus
Saame kokku!
Tutvustame hea meelega meie testkülastuste teenuste sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Mõõda ja koolita!
Teeninduskoolitus annab kindlust kõigiks teenindaja tööd puudutavateks olukordadeks. Valdkonnapõhiselt luubi all klienditeenindajate OSKUSED ja HOIAKUD.
ED Hotels broneerimissüsteem
Tutvu innovatiivse broneerimissüsteemiga meie partneri veebilehel.
ED BOOKING broneerimissüsteem on Eestis arendatud tarkvara hotellidele, mis pakub kliendile võimaluse broneerida otse kodulehe kaudu. Samal ajal hoiab hotell kokku kõrgete komisjonitasude pealt.
Kujundus vastavalt teie brändile, lihtne broneerida ja vahetud kliendisuhted.
Trendline Analytics on Euroopa testostufirmade liidu (MSPA) liige
Mis Sa arvad, kas teenindajad naeratavad jätkuvalt? Eks oma silm on kuningas, aga nii nagu see analüüs kinnitab, tuleb tervikuna välja, et keerulistele aegadele vaatamata pingutavad enamus klienditeenindajaid hoolega. Tublid! Kuidas paistavad Eesti tulemused teiste Euroopa numbrite kõrval? "Smiling Report" näitas, et Euroopas saavad kliendid naeratuse keskmiselt 87,1% juhtumitel. See on ju päris hea. Euroopa pingerida juhib Küpros (96,8%) (mis neil viga seal soojas naeratada). Euroopa madalamad tulemused olid Serbia (70%) ja Hungari (72,5%). Eesti klienditeenindajate naeratuse tulemus on selle kokkuvõtte alusel 86,6%. Ehk Eesti klienditeenindjad naeratavad pisut vähem kui Euroopas keskmiselt.
Testostude kvaliteet - kuidas seda mõõta? Miks on see nii oluline? Testostude tulemuste põhjal pannakse ju paika edaspidised tegevuskavad – määratakse “ravi”. Kuidas hinnata arsti kvaliteeti? Selle taset, kes ravimit määrab (soovitab)? Artikkel toob muuhulgas välja 21 juulil 2021 avaldatud Euroopa Liidu EBA (European Banking Authority) poolt põhjaliku analüüsi alusel loodud dokumendi nõuanded testostude korraldamiseks. Leiad küpsed nõuanded testostude korraldamise soovituslike juhistega Euroopas. Loe lisa ...
4-st seotud komponendist koosnev indeks, mis näitab, millisel tasemel on ettevõtte müügisuhtlus. Müügisuhtluse Efektiivsuse Indeks (inglise k. Sales Communication Effectiveness Index) näitab visuaalselt, kuivõrd efektiivselt kasutatakse ära ettevõtte kliendibaasi. Müügisuhtluse Efektiivsuse Indeks kuvab mitme protsendiga klientidest suheldakse efektiivselt. MEI näitab loogilise ja seotud protsessina 4 olulise teguri koosmõju lõpptulemusele.