Testostud KESKUSES või JAEKETIS!

testost testostud Mystery Shopping

Mida teeme?

KAUBANDUSKESKUSE või JAEKETI testostudega mõõdame teenindusprotsessi ja müügioskuseid. Kaardistame ja näitame konkreetselt just neid olulisi fookuspunkte ja seoseid, mille taha parem müügitulemus jääb ja näitame Teie standardi (ootuse) valguses mida ja kuidas muuta.

Analüüs kogu ettevõtte, piirkondade ja osakondade kaupa. Keskustes teeme testostud ja analüüsi rentnike KATEGOORIATE kaupa.

Loe blogilugu: ``Testost keskustes - miks ja kuidas?`` ›

Trendline Analytics 20 aastat kogemust - koolitused, testostud, teenindusstandardid, küsitlused

Oskame!

Oleme koolitanud, testinud ja loonud teenindusstandardeid kümnetele jaekliente teenindavatele ettevõtetele.

Meie testostuteenusega rahulolevad kliendid:

Omniva, Pet City, Apelsin, Circle K, Ivo Nikkolo, Rimi, Ramirent, Citycon Kristiine ja Rocca al Mare Keskused, Spice ja Spice Home, Tele2Viru KeskusSportland, Põhjakeskus, Südameapteek jt.

testost testostud jaeketis kaubanduskeskuses

Testost kas ostuga või ilma?

Vastavalt testilaine eesmärgile teeme testostud kas tegeliku ostuga või ilma. Saate võrrelda kõiki ostuni viivaid juhtumeid ja neid, kus
ostuotsust ei küsita.

Kompenseeritava ostu piirsumma lepime eelnevalt kokku.

Loe blogilugu: ``Kas testida tehtud või tegemata jäänud ostu?`` ›

testost testostud mystery shopping

Nimelise sihtimisega testost

Nimelise sihtimise puhul tehakse testostud töögraafikute järgi kas kõigile töötajatele või konkreetselt nimeliselt soovitud töötajatele.

Trendline kasutajaliides ja kogemused tagavad nimelise sihtimise testostude efektiivsuse.

Kui testost on korraldatud nimelise sihtimisega, siis maksate iga testitud töötaja eest AINULT ÜHE KORRA!

testostud kaubandus keskuses jamüük Trendline Analytics

Mitu esindust samas keskuses?

Kui ühel üürinikul on samas keskuses mitu üüripinda, siis neil on võimalik sama kasutajaga näha ja analüüsida kõigi enda kaupluste ja töötajate tulemusi samal töölaual.

e-poe testimine teenindusstandardid rahulolu uuringud kliendikogemuse küsitlused Trendline

Kliendi tagasiside küsitlused

Võimalik tellida kliendi tagasiside küsitlused. Nii saate lisaks teenindussuhtluse mõõtmisele testostude abil teada ka klientide arvamuse teie ettevõttest, teenustest, teenindusest või teistest Teid huvitavatest nüanssidest. 

Võrdlevad andmed samas kasutajaliideses.

Loe klientide tagasiside kogumisest ›

Trendline eripära!

testostud testost

testostud testost

testost testostud kasutajaliide interaktiivne Trendline Analytics

FOOKUSES
MÕÕTKAVA

Trendline testostud on tänu 20 a. koolitustöö kogemusele objektiivsed ja realistlikult.

Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügiprotsessi eripära arvestavad küsimustikud.

Keskendume müügi- ja teenindustulemust mõjutavate tegurite mõõtmisele.

MOTIVEERITUD
TESTOSTJAD

Kasutame hea väljaõppega testkliente. Kuna oleme ka koolitusfirma, siis oskame seda kenasti teha suunates testkliente teenindusprotsessi sügavuti mõistma ja õigeid asju märkama. See tagab esmaste vaatlusandmete kvaliteetse ja objektiivse kogumise.

Meie testostjad ei osuta oma teenust teistele testostufirmadele. Kasutame kõikjal Baltikumis ainult meie enda testkliente.

INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES

Kasutajaliides kuvab lihtsalt mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad.

Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.

Lisaks graafilistele analüüsidele võimalik kõiki kogutud andmeid tabelvaates risti ja rästi analüüsida ja soovi korral Excelisse eksportida.

Tutvu kasutajaliidesega ›

testostud

Multikeelsed testostud

Trendline kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida: EST, ENG, LAT, LIT, RUS … või muu kokkulepitud keele.

Suurepärane lahendus jaekettidele, kelle Mystery Shopping toimub samaaegselt, samas mõõtkavas ja sünkroniseeritult mitmes riigis ja on soov näha koondanalüüse peakontori valitud keeles.

multilingual platform multikeelne testostud üle Baltikumi

Soovi korral analüüsige näiteks Lätis (LÄTI või VENE keeles) sisestatud testostude tulemusi EESTI keeles või vastupidi.

multilingual platform multikeelne testostud üle Baltikumi

Või vaadake ühe keelevahetuse klikiga kogu Baltikumi tulemusi vabalt valitud keeles, mis sai ettevalmistuse ajal kokku lepitud.

multilingual platform multikeelne testostud üle Baltikumi

Võimalus õppida sama grupi teiste piirkondade üksustelt, mis arendustegevused milliseid tulemusi annavad.

testostud testost   testost testostud

Saame kokku!

Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Videokoosolekule saate mugavalt kaasata eri piirkondade otsustajad.

Trendline Analytics koolitaja Eero Palm

Hea teenindus ei teki, kui kogud infot sahtlisse!

Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega…

Loe artiklit
testostude tagasiside andmine klienditeenindus juhtimine lugupidamine

Miks meie ettevõttes (neid mõttetuid) testoste tehakse?

Testostud võivad põhjustada ettevõttes väga korraliku allergilise reaktsiooni. Loe sellest artiklist mis võib minna valesti ja mida peaks ettevõte silmas pidama selle teenuse kasutamisel. Samuti on klienditeenindajatel oluline mõista testostude teenuse eesmärki ja mitte üle…

Loe artiklit
tagasiside tagasisidet andmine juhtimine tagasisidestamine vestlus testostud põhjal Trendline Analytics

Tagasiside andmine testostude põhjal. Kuidas seda parandada?

Nõu peaks suutma andma nii, et töötaja oleks motiveeritud oma “tervise” parandamiseks sinu “ravisoovitusi” rakendama. Kujuta ette, kui perearst võtaks vereproovi, tõstaks vastu valgust ja ütleks subjektiivselt, hinnanguliselt: “Milline suurepärane värv!”. Ei oleks vist väga…

Loe artiklit
Smile Customer service smiling report Trendline Analytics Naeratus hoiak testostud klienditeenindus

Naeratus ei ole tegu, vaid hoiak!

Mis Sa arvad, kas teenindajad naeratavad jätkuvalt? Eks oma silm on kuningas, aga nii nagu see analüüs kinnitab, tuleb tervikuna välja, et keerulistele aegadele vaatamata pingutavad enamus klienditeenindajaid hoolega. Tublid! Kuidas paistavad Eesti tulemused teiste…

Loe artiklit

Trendline Analytics on MSPA liige