Net Promoter Score – eesti keeles võiks tõlge olla: soovitaja neto tulemus. Ehk soovitusindeks. Mis on neto ja mis bruto ja mis millest? Millal loodi ja kelle poolt? Mis eesmärgil? Miks ja kuidas kasutatakse? Harutame lahti. Teen siin järjest küsimusi, et ajurünnakuna see teema lahti arutada! Mõtle kaasa! Kas see, mis töötas u 20 aastat tagasi Ameerikas annab tulemust tänapäeva Eestis?
Kellele on e-poe testimine ja konsultatsioon mõeldud?
E-poe testimine on suunatud ettevõtetele, kes ootavad jaeklientide iseseisvaid oste enda e-keskkonnast, olgu selleks siis e-pood või broneerimisliides.
E-poe testimine – miks vajalik?
Kui Teil on kood paigas ja tehniline lahendus käivitatud, siis testime meie teenindus- ja müügialasest kogemusest lähtudes, et avastada kitsaskohad, mis kasutajakogemust nõrgendavad.
Saate kogenud konsultatsioon-hinnangu, mil määral on müügi- ja teeninduspõhimõtted rakendatud teie e-keskkonnas.
Saate erinevate sihtgruppide hinnangu KLIENDIKOGEMUSE vaatenurgast.
Tänu testimisele saate võtta ette lihtsasti teostavad täiendused, mis müügisuhtluse loogigat mõjutavad.
Näete, millised kitsaskohad ja tõrked mõjutavad e-poe tulemuslikkust.
E-poe testimine – mida mõõdame?
KASUTAJASÕBRALIKKUS
1. Analüüsime kogu lehte teenindus- ja müügisuhtluse vaatenurgast. 2. Mõõdame kokkulepitud stsenaariumite alusel testostjate kliendikogemust teie e-keskkonnas. Hindame kasutajasõbralikkust nii arvuti- kui mobiiliversioonil.
LEITAVUS
Soovi korral kaardistame oluliste märksõnade kaupa Teie e-poe leitavuse võrreldes konkurentidega otsingumootorite tulemustes. Anname sisendi ja soovituse, millist kirjeldavat sisu juurde toota, et leitavust parandada.
TEENINDUS
Mõõdame e-poe klienditoe teeninduse taset nagu näiteks chati, e-kirja ja/või telefonitoe teenindust.
Järelteeninduse analüüs
Soovi korral mõõdame ka järelteeninduse taset olgu selleks siis KAUBA TAGASTAMINE või LISAKONTAKTIDELE reageerimine.
Põhifookus ei ole grammatikal ega vormil, vaid sisul ja veenvusel ning argumentide analüüsil. Meie eesmärk on jätkuvalt leida ja Teile avada müügitulemust takistavad faktorid.
Parameetrite põhine analüüs
Tänu meie kasutajaliidese võimalustele saate erinevate lähteparameetrite alusel detailse ülevaate. Mõõtkava ja täpsed fookused lepime kokku eeltöö käigus.
Saate väärtusliku info, mille alusel mõelda, kuidas e-poodi edasi arendada.
Trendline eripära!
FOOKUSES
MÕÕTKAVA
Trendline testostud on tänu 19 a. koolitustöö kogemusele
objektiivsed ja realistlikult.
Eeltöö ajal koostame Teie e-poe eripära arvestavad küsimustikud ja fookused.
Keskendume müügi- ja teenindustulemust mõjutavate tegurite avastamisele.
MOTIVEERITUD
TESTKLIENDID
Anname testklientidele selged stsenaariumid ja väljaõppe.
Kasutame pigem vähem* erinevaid, aga pädevaid testostjaid, kuna nii kasvab nende kogemus etteantud stsenaariume järgida.
* Muidugi määrab iga testostude projekti puhul minimaalse erinevate testklientide arvu konkreetse töö iseloom ja tellitud testide arv.
INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES
Kasutajaliides kuvab lihtsalt mõistetavalt e-poe kliendikogemuse tugevad ja nõrgad kohad.
Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas kokkulepitud fookustele, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.
Arendame kasutajaliidest
vastavalt klientide
soovidele.
Oskame!
Oleme arendanud ja mõõtnud klienditeenindust üle 19 aasta. Teame, mis on suurepärane kliendikogemus ja milliseid põhimõtteid selle saavutamiseks on ka e-poes vaja rakendada.
Meie erinevate testostuteenustega rahulolevad kliendid: Spice ja Spice Home, Luminor, Tele2, Sportland, Bauhof, Expert, Tallink Hotels, Synlab, Tervis Spaa Grupp, Hedon Spa, Viru Keskus jt.






















Multikeelne teenus
Trendline kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida:
EST, ENG, LAT, LIT, RUS … või mis iganes muu soovitud keele.
Suurepärane lahendus rahvusvahelistele kontsernidele, kelle testimine toimub sünkroniseeritult mitmes riigis.
Küsige lisa!
Tutvustame hea meelega meie e-poe testimise teenuse sisu ja vormi. Teeme kasutajaliidese demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
_ Blogi
Arvamuslood ja artiklid, mis kirjeldavad kenasti lahti meie
testklienditeenuse visiooni, eripära ja rõhuasetused.
Vahet pole kas minutiline paus on Sinu enda või vastaste vilistatud, enne mängu tagasi ei saa, kui see lõppeb. Kasuta seda aega targalt! Kui minutiline paus kulutada kurtmisele või üksteise peale pahameele väljavalamisele, siis on restart pigem masendav ja mitteoodatud. Kui aga tehtud vigade ja probleemide kallal näägutamise asemel joonistada värsked mänguskeemid, mis homseid võimalusi näitavad, siis on kõigi tuju hoopis parem.
Testostude kvaliteet - kuidas seda mõõta? Miks on testkülastuste tulemuse täpsus väga oluline? Nende tulemuste põhjal pannakse paika edaspidised tegevuskavad – määratakse “ravi”. Kuidas hinnata arsti kvaliteeti? Selle taset, kes ravimit määrab (soovitab)? Artikkel arutleb testide vaidlustuste teemal ja toob välja kaks olulist tegurit, mis VAIDLUSTUSTE hulka mõjutavad: 1. Testostjate motiveeritus. 2. Küsimustike objektiivsus. Loe lisa ...
Klienditugi
Pakume meie klientidele tasuta klienditoe teenust!
Telli näiteks, kui testostud tehtud, osakonnajuhtidele
kasutajaliidest tutvustav demo.
(EST, ENG, FIN, ESP, LAT, LIT, RUS)