E-poe TESTIMINE ja analüüs

testkõned

Kellele on e-poe testimine ja konsultatsioon mõeldud?

E-poe testimine on suunatud ettevõtetele, kes ootavad jaeklientide iseseisvaid oste enda e-keskkonnast, olgu selleks siis e-pood või broneerimisliides.

Trendline e-poe testimine analüüs

E-poe testimine – miks vajalik?

Kui Teil on kood paigas ja tehniline lahendus käivitatud, siis testime meie teenindus- ja müügialasest kogemusest lähtudes, et avastada kitsaskohad, mis kasutajakogemust nõrgendavad. 

Saate kogenud konsultatsioon-hinnangu, mil määral on müügi- ja teeninduspõhimõtted rakendatud teie e-keskkonnas.

Saate erinevate sihtgruppide hinnangu KLIENDIKOGEMUSE vaatenurgast.

Tänu testimisele saate võtta ette need arendused, mis kliendikogemust kõige objektiivsemal moel mõjutavad. 

Näete, millised kitsaskohad ja tõrked mõjutavad e-poe tulemuslikkust.

e-poe testimine

E-poe testimine – mida mõõdame?


KASUTAJASÕBRALIKKUS
1. Analüüsime kogu lehte teenindus- ja müügisuhtluse vaatenurgast. 2. Mõõdame
 kokkulepitud stsenaariumite alusel testostjate kliendikogemust teie e-keskkonnas. Hindame kasutajasõbralikkust nii arvuti- kui mobiiliversioonil.


LEITAVUS
Soovi korral kaardistame oluliste märksõnade kaupa Teie e-poe leitavuse võrreldes konkurentidega otsingumootorite tulemustes. Anname sisendi ja soovituse, millist kirjeldavat sisu juurde toota, et leitavust parandada.


TEENINDUS

Mõõdame e-poe klienditoe teeninduse taset nagu näiteks chati, e-kirja ja/või telefonitoe teenindust.

testkõned

Järelteeninduse analüüs

Soovi korral mõõdame ka järelteeninduse taset olgu selleks siis KAUBA TAGASTAMINE või LISAKONTAKTIDELE reageerimine.

Põhifookus ei ole grammatikal ega vormil, vaid sisul ja veenvusel ning argumentide analüüsil. Meie eesmärk on jätkuvalt leida ja Teile avada müügitulemust takistavad faktorid.

e-poe testimine analüüs kasutajaliides

Parameetrite põhine analüüs

Tänu meie kasutajaliidese võimalustele saate erinevate lähteparameetrite alusel detailse ülevaate. Mõõtkava ja täpsed fookused lepime kokku eeltöö käigus.

Saate väärtusliku info, mille alusel mõelda, kuidas e-poodi edasi arendada.

Trendline eripära!

testostud

FOOKUSES
MÕÕTKAVA

Trendline testostud on tänu 18 a. koolitustöö kogemusele
objektiivsed ja realistlikult.

Eeltöö ajal koostame Teie e-poe eripära arvestavad küsimustikud ja fookused.

Keskendume müügi- ja teenindustulemust mõjutavate tegurite avastamisele.

testostud

MOTIVEERITUD
TESTKLIENDID

Anname testklientidele selged stsenaariumid ja väljaõppe.

Kasutame pigem vähem* erinevaid, aga pädevaid testostjaid, kuna nii kasvab nende kogemus etteantud stsenaariume järgida.

* Muidugi määrab iga testostude projekti puhul minimaalse erinevate testklientide arvu konkreetse töö iseloom ja tellitud testide arv.

testostud

INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES

Kasutajaliides kuvab lihtsalt mõistetavalt e-poe kliendikogemuse tugevad ja nõrgad kohad.

Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas kokkulepitud fookustele, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.

Arendame kasutajaliidest
vastavalt klientide
soovidele.

Tutvu kasutajaliidesega ›

testostud

Oskame!

Oleme arendanud ja mõõtnud klienditeenindust üle 18 aasta. Teame, mis on suurepärane kliendikogemus ja milliseid põhimõtteid selle saavutamiseks on ka e-poes vaja rakendada.

Meie erinevate testostuteenustega rahulolevad kliendid: Luminor, Sportland, Bauhof, Expert, Tallink Hotels, Synlab, Tervis Spaa Grupp, Hedon Spa, Viru Keskus jt.

Taivi Viru Keskus AS, turundus – ja kommunikatsioonidirektor (nov 2008 – jaan 2020) Taivi Koitla "Trendline eristub oma konkurentidest ülima põhjalikkuse ja innukuse poolest ning valmiduselt olemasolevaid lahendusi kliendi vajadustega vastavusse viia. Tahe valdkonda sisuliselt parendada ja väsimatu töö selle nimel näivad ehk seda kirjeldades elementaarsed, ent kui Trendline’iga koostööd tegema asute, märkate olulist erinevust. Soovitan koostööd Trendline’ga ning ootan huviga, milliseid kõrgusi Eero Palmi juhtimisel järgmisena vallutama asutakse." testost trendline referents Tiiu Rakvere Põhjakeskus, juht Tiiu Onga "Uudis Trendline’i pakutavast teenusest mõõta kaubanduskeskuse kaupluste teenindustaset kontseptsioonipõhiselt jõudis meieni 2019. aasta sügisel. Alanud koostöö on olnud professionaalne ning protsess nauditavalt kiire ja tulemuslik. Väärtustame ühise eesmärgi täitmisse panustavat partnerit ja julgustame järele proovima!" testost trendline referents Dimitri Dimitri Demjanov Restoran Gloria, juht "Minu hinnangul algab tipptasemel teenindus kontseptsiooni fikseerimisest ja sealt edasi peab pidevalt panustama, et see ei jääks pelgalt paberile. Gloria töötab tänaseni Trendline loodud ja juurutatud teenindusstandarditega. Soovitan julgelt!" standardid Jaan testostud testkülastused testimine Mystery Shopping "Koostöö Trendline-ga on kestnud pikki häid aastaid. Trendline on täna üks tugevamaid ja paremaid võimalusi turul oma klienditeeninduse taseme monitoorimiseks. Julgen igati soovitada kasutada Trendline poolt pakutavaid lahendusi!" Jaan Ratnik Tervis Spaa Grupp, juht Illi Illi Ojavere Tallink Hotels, hotellijuht "Meie hotellides algas testostude koostöö Trendline’iga 2018 aasta kevadel, millele järgnesid äärmiselt professionaalsed ja 
praktilised koolitused. Trendline on kindel valik saamaks usaldusväärselt mõõdetud tulemusi. 
Tallink Hotels soovitab julgelt kasutada Trendline oskusi ja teadmisi teeninduskvaliteedi tõstmiseks." testimine testostud testkülastused Mystery Shopping Nelli Sportland, teenindusjuht Nelli Nilson "Trendline testostude koostööga oleme väga rahul. Trendline töötajate näol on tegemist uuendusmeelsete ning kaasamõtlevate inimestega, kelle kirglik suhtumine oma töösse väljendub kliendile suunatuses ning tulemuste kvaliteedi tagamises. Sportland kasutab ainult parimat, soovitame!" Riina Riina Eisler Daily, tegevdirektor "Otsisime koostööpartnerit, kes suudaks pakkuda uudset ja samas personaalset testostusüsteemi. Trendline poolt pakutav programm on väga hea ja ülevaatlik, samas lihtne ja kasutatav kõikidele töötajatele. Oleme saanud parema ülevaate oma teeninduse tasemest. Soovitan kindlasti ka teistele teenindusettevõtetele." testimine testostud testkülastused Mystery Shopping Helena "Postimees Grupp kaasas Trendline mahukasse koolitusprojekti, mille raames toimusid praktilised treeningud kogu müügimeeskonnale. Koolitus andis osalejatele enesekindlust, professionaalseid oskusi ja motivatsiooni. Soovitame Trendline rahuliku südamega, sest teame, et nende lahendused aitavad kaasa tulemuste saavutamisele." Helena Laus Postimees Grupp, koolitusjuht koolitused müügikoolitus meedia müük telefonimüük Sve-Erik "Oleme Trendline'ga teinud koostööd päris mitmel korral. Eriti tooks välja nende võimekust koostada koolitusi, mis konkreetse maja spetsiifikaga täpselt kokku lähevad. Oskavad koolitada nii värskeid alustajaid kui juba staazikaid müügiinimesi. Ja kõige selle proffessionaalsuse kõrval meeldiv ja sõbralik olek. Soovitan kindlalt!" Sven-Erik Volberg Villa Ammende, hotellijuht testkülastused testimine Mystery Shopping

testostud

Multikeelne teenus

Trendline kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida:
EST, ENG, LAT, LIT, RUS … või mis iganes muu soovitud keele.

Suurepärane lahendus rahvusvahelistele kontsernidele, kelle testimine toimub sünkroniseeritult mitmes riigis.

      

Küsige lisa!

Tutvustame hea meelega meie e-poe testimise teenuse sisu ja vormi. Teeme kasutajaliidese demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.

testostud

Klienditugi

Pakume meie klientidele tasuta klienditoe teenust!
Telli näiteks, kui testostud tehtud, osakonnajuhtidele
kasutajaliidest tutvustav demo.

(EST, ENG, FIN, ESP, LAT, LIT, RUS)

Kirjuta: support@trendline.app ›

testostud

Jälgi …

Ole kursis värskete testostude uuendustega ja müügi, teeninduse ning juhtimise teemaliste arvamuslugudega.

Jälgi meid Facebookis ›