Net Promoter Score – eesti keeles võiks tõlge olla: soovitajate neto tulemus. Ehk soovitusindeks. Mis on neto ja mis bruto ja mis millest? Millal loodi ja kelle poolt? Mis eesmärgil? Miks ja kuidas kasutatakse? Harutame lahti. Teen siin järjest küsimusi, et ajurünnakuna see teema lahti arutada! Mõtle kaasa! Kas see, mis töötas u 20 aastat tagasi Ameerikas annab tulemust tänapäeva Eestis?
Testostud MAAKLERILE
Mida teeme?
KINNISVARAMAAKLER on Teie büroo esindusnägu! Tesimisega mõõdame maaklerite teenindus- ja müügioskuseid alates kliendi esmasest kontaktist kuni objekti külastuse ning järelteenindamiseni. Kaardistame konkreetselt protsessi nõrgad kohad, mis kahjustavad parema müügitulemuse saavutamist.
1
Telefonikõne
Mõõdame kuidas kinnisvaramaakler kliendi kõnele vastab ja seda käsitleb. Analüüsime kui initsiatiivikalt ja kuidas pakub kliendile objektiga tutvuma minemise võimalust.
2
Objekti külastus
Objekti külastuse käigus saab põhjalikumalt hinnata maakleri müügioskuseid, mis ilmnevad objekti ja ümbruskonna veenvas tutvustamises, lisavõimaluste pakkumises jne. Võimalik mõõta ka maakleri üldiseid teadmisi objekti kohta.
3
Järelkontakt
Mõõdame maakleri jätkuinitsiatiivi, kas ja kui kiiresti võtab maakler testkliendiga järelkontakti, et tehinguni jõuda.
Oskame!
Tänu pikaaegsele koolitus- ja testostutöö kogemustele tunneme põhjalikult müügi- ja teenindusprotsessi.
Kliendi rahulolu uuringud
Võimalik tellida testostude lainega samal ajal kliendi rahulolu uuring. Nii saate lisaks teenindussuhtluse objektiivsele mõõtmisele testostude abil teada ka klientide arvamuse teie ettevõttest, teenustest, teenindusest või teistest Teid huvitavatest nüanssidest.
Võrdlevad andmed samas kasutajaliideses.
Trendline eripära!
FOOKUSES
MÕÕTKAVA
Trendline testostud on tänu 19 a. koolitustöö kogemusele
objektiivsed ja realistlikult.
Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügiprotsessi eripära arvestavad küsimustikud.
Keskendume müügi- ja teenindustulemust mõjutavate tegurite mõõtmisele.
MOTIVEERITUD
TESTKLIENDID
Kasutame hea väljaõppega
kogenud testostjaid.
Kasutame pigem vähem* erinevaid, aga pädevaid testostjaid, kuna nii kasvab nende kogemus etteantud stsenaariume järgida.
* Muidugi määrab iga testostude projekti puhul minimaalse erinevate testklientide arvu konkreetse töö iseloom ja tellitud testide arv.
INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES
Kasutajaliides kuvab lihtsalt mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad.
Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.
Arendame kasutajaliidest
vastavalt klientide
soovidele.
Trendline kasutajaliides
Trendline’i interaktiivne kasutajaliides analüüsib testostudega kogutud andmeid ettevõtte, osakondade ja töötajate kaupa. Iga klient saab ise määrata olulised kriteeriumid, mida mõõta, võrrelda ja analüüsida.
Mystery Shopping ja siseauditi analüüs on samal töölaual.
Multikeelsed testostud
Trendline kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida:
EST, ENG, LAT, LIT, RUS … või muu kokkulepitud keele.
Suurepärane lahendus rahvusvahelistele ettevõtetele, kelle Mystery Shopping toimub samaaegselt, samas mõõtkavas ja sünkroniseeritult mitmes keeles ja on soov näha koondanalüüse peakontori valitud keeles.
Soovi korral analüüsige näiteks Lätis (LÄTI või VENE keeles) sisestatud testostude tulemusi EESTI keeles või vastupidi.
Või vaadake ühe keelevahetuse klikiga kogu tegevuspiirkonna tulemusi vabalt valitud keeles, mis sai ettevalmistuse ajal kokku lepitud.
Võimalus õppida sama grupi teiste piirkondade üksustelt, mis arendustegevused milliseid tulemusi annavad.






















Saame kokku!
Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Videokoosolekule saate mugavalt kaasata eri piirkondade otsustajad.
Klienditugi
Pakume meie klientidele tasuta klienditoe teenust!
Telli näiteks osakonnajuhtidele pärast esimest testilainet
kasutajaliidest tutvustav demo.
(EST, ENG, FIN, ESP, LAT, LIT, RUS)
Vahet pole kas minutiline paus on Sinu enda või vastaste vilistatud, enne mängu tagasi ei saa, kui see lõppeb. Kasuta seda aega targalt! Kui minutiline paus kulutada kurtmisele või üksteise peale pahameele väljavalamisele, siis on restart pigem masendav ja mitteoodatud. Kui aga tehtud vigade ja probleemide kallal näägutamise asemel joonistada värsked mänguskeemid, mis homseid võimalusi näitavad, siis on kõigi tuju hoopis parem.
Testostude kvaliteet - kuidas seda mõõta? Miks on testkülastuste tulemuse täpsus väga oluline? Nende tulemuste põhjal pannakse paika edaspidised tegevuskavad – määratakse “ravi”. Kuidas hinnata arsti kvaliteeti? Selle taset, kes ravimit määrab (soovitab)? Artikkel arutleb testide vaidlustuste teemal ja toob välja kaks olulist tegurit, mis VAIDLUSTUSTE hulka mõjutavad: 1. Testostjate motiveeritus. 2. Küsimustike objektiivsus. Loe lisa ...