Müügi- ja teeninduskeskkonna vaatlus-uuringud jaekettidele, keskustele, hotellidele!

testostja testostud Mystery Shopping kinnisvaramaakleri

Mida teeme?

KAUBANDUSKESKUSE, JAEKETI või HOTELLI vaatlus-uuringuga kaardistame füüsilise keskkonna taset. Tegemist ei ole tavaklientide arvamuse ja meeldimisega vaid professionaalide koostatud tagasiside arvamusega.

Mõõdame klienditeekonna loogilisust, mugavust, kliendikesksust.

Kaardistame Teie müügi- ja teeninduskohtade füüsilise keskkonna puhul osakondade kaupa muuhulgas sellised valdkonnad nagu: VÄLINE ÜLDPILT, SISEILME, REKLAAMMATERJALID, KESKKONNA LOODAV EMOTSIOON, TOODETE VÄLJAPANEK, TEENINDUSMUGAVUS, MAKSEKESKKOND, BRÄNDING.

Analüüs kogu ettevõtte, piirkondade ja osakondade kaupa. Keskustes teeme poekeskkonna vaatlused ja analüüsi rentnike KATEGOORIATE kaupa. Ehk lisaks üldistele kokkuvõtetele saab iga osakond just tema keskkonda puudutava ekspert-tagasiside.

Teenus erineb väga selgelt nii testostudest, kui tavakliendi tagasisidest kuna fookus on siin keskkonnal ja hindajateks on valdkonna eksperdid, Trendline koostööpartnerid. Testostude puhul mõõdetakse objektiivselt ettevõtte teenindussuhtluse ootuse rakendamist, klienditagasiside puhul tavaklientide subjektiivset arvamust aga siin saab teenuse tellija ekspernõuande, mida teha, et kliendikogemus oleks meeldivam ja klienditeekond oleks kliendile mugavam ja mõjusam.

Loe põhjalikust uuringust, mida Trendline korraldas Viru Keskuse ostukeskkonna analüüsimiseks. Põnev järeldus artiklis, mis näitab, et ostukeskkond mõjutab lisaks kliendile ka otseselt klienditeenindajate hoiakuid ja emotsioone, sest nemad on selles keskkonnas pidevalt.
Viru Keskuse uuringu vaatluste fikseerimisel andsid oma ekspert-panuse: Daivi Kitsapea (üle 20 a. kogemus Sportlandis. Toote- ja väljapanekute ekspert), Julia Shandra (luksuskaupade keti üle 15 a. juhtimise kogemus) ja Kliendiuuringud.ee tiimi teenusedisainerid, eesotsas Mari Arnoveriga. Tugev sünergia.

Loe artiklit Viru Keskuse veebilehel ›

testostja testostud Mystery Shopping koolitused avatud veenev telefonimüük

Kes on vaatlejad?

Teenus erineb väga selgelt nii testostudest, kui tavakliendi tagasisidest kuna fookus on siin keskkonnal ja hindajateks on pikaajalise kogemusega valdkonna eksperdid, Trendline koostööpartnerid. Meie partnerid, eksperdid on loonud Eesti ja Baltikumi mõistes tipptasemega jaeketilahendusi. Tegemist on praktikutega kelle analüüs on tasakaalukas ja väärtust loov. Kui testostude puhul mõõdetakse objektiivselt ettevõtte teenindussuhtluse ootuse rakendamist, klienditagasiside puhul tavaklientide subjektiivset arvamust aga siin saab teenuse tellija ekspernõuande, mida teha, et kliendikogemus oleks meeldivam ja klienditeekond oleks kliendile mugavam ja mõjusam.

testostud kaubandus keskuses jamüük Trendline Analytics

Mitu esindust samas keskuses?

Kui keskuste uuringute puhul on ühel üürinikul samas keskuses mitu üüripinda, siis neil on võimalik sama kasutajaga näha ja analüüsida kõigi enda kaupluste ja töötajate tulemusi samal töölaual.

testost testostud kasutajaliide interaktiivne Trendline Analytics

Interaktiivne kasutajaliides

Kõik kogutud andmed Trendline kasutajaliideses. Lisaks graafilistele analüüsidele võimalik kõiki kogutud andmeid tabelvaates risti ja rästi analüüsida ja soovi korral Excelisse eksportida. Võimalik võrrelda erinevaid perioode ja erineva fookusega uuringuid ja küsitlusi.

Tutvu kasutajaliidesega ›

testostud

Multikeelne kasutajaliides

Trendline kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida: EST, ENG, LAT, LIT, RUS … või muu kokkulepitud keele.

Suurepärane lahendus jaekettidele, kelle uuringud toimuvad, samas mõõtkavas ja sünkroniseeritult mitmes riigis ja on soov näha koondanalüüse peakontori valitud keeles.

testostud testost   testost testostud

Saame kokku!

Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Videokoosolekule saate mugavalt kaasata eri piirkondade otsustajad.

Trendline Analytics koolitaja Eero Palm

Hea teenindus ei teki, kui kogud infot sahtlisse!

Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega…

Loe artiklit
testostude tagasiside andmine klienditeenindus juhtimine lugupidamine

Miks meie ettevõttes (neid mõttetuid) testoste tehakse?

Testostud võivad põhjustada ettevõttes väga korraliku allergilise reaktsiooni. Loe sellest artiklist mis võib minna valesti ja mida peaks ettevõte silmas pidama selle teenuse kasutamisel. Samuti on klienditeenindajatel oluline mõista testostude teenuse eesmärki ja mitte üle…

Loe artiklit
tagasiside tagasisidet andmine juhtimine tagasisidestamine vestlus testostud põhjal Trendline Analytics

Tagasiside andmine testostude põhjal. Kuidas seda parandada?

Nõu peaks suutma andma nii, et töötaja oleks motiveeritud oma “tervise” parandamiseks sinu “ravisoovitusi” rakendama. Kujuta ette, kui perearst võtaks vereproovi, tõstaks vastu valgust ja ütleks subjektiivselt, hinnanguliselt: “Milline suurepärane värv!”. Ei oleks vist väga…

Loe artiklit
Smile Customer service smiling report Trendline Analytics Naeratus hoiak testostud klienditeenindus

Naeratus ei ole tegu, vaid hoiak!

Mis Sa arvad, kas teenindajad naeratavad jätkuvalt? Eks oma silm on kuningas, aga nii nagu see analüüs kinnitab, tuleb tervikuna välja, et keerulistele aegadele vaatamata pingutavad enamus klienditeenindajaid hoolega. Tublid! Kuidas paistavad Eesti tulemused teiste…

Loe artiklit

Trendline Analytics on Euroopa testostufirmade liidu MSPA hinnatud ja aktiivselt panustav liige