Net Promoter Score – eesti keeles võiks tõlge olla: soovitaja neto tulemus. Ehk soovitusindeks. Mis on neto ja mis bruto ja mis millest? Millal loodi ja kelle poolt? Mis eesmärgil? Miks ja kuidas kasutatakse? Harutame lahti. Teen siin järjest küsimusi, et ajurünnakuna see teema lahti arutada! Mõtle kaasa! Kas see, mis töötas u 20 aastat tagasi Ameerikas annab tulemust tänapäeva Eestis?
Mida teeme?
KAUBANDUSKESKUSE või JAEKETI testostudega mõõdame teenindusprotsessi ja müügioskuseid. Kaardistame konkreetselt, mille taha parem tulemus jääb ja näitame Teie standardi (ootuse) valguses mida ja kuidas muuta.
Analüüs kogu ettevõtte, piirkondade ja osakondade kaupa. Keskustes teeme testostud ja analüüsi rentnike KATEGOORIATE kaupa.
Oskame!
Oleme koolitanud, testinud ja loonud teenindusstandardeid kümnetele jaekliente teenindavatele ettevõtetele.
Meie teenustega rahulolevad kliendid: Spice ja Spice Home, Tele2, Viru Keskus, Luminor, Bauhof, Sportland, Põhjakeskus, Expert, Swedbank, Solaris, BENU, Hawaii Express, Südameapteek, Apotheka jt.
Testost kas ostuga või ilma?
Vastavalt testilaine eesmärgile teeme testostud kas tegeliku ostuga või ilma. Saate võrrelda kõiki ostuni viivaid juhtumeid ja neid, kus
ostuotsust ei küsita.
Kompenseeritava ostu piirsumma lepime eelnevalt kokku.
Nimelise sihtimisega testost
Nimelise sihtimise puhul tehakse testostud töögraafikute järgi kas kõigile töötajatele või konkreetselt nimeliselt soovitud töötajatele.
Trendline kasutajaliides ja kogemused tagavad nimelise
sihtimise testostude efektiivsuse.
Kui testost on korraldatud nimelise sihtimisega, siis maksate iga testitud töötaja eest AINULT ÜHE KORRA!
Mitu esindust samas keskuses?
Kui ühel üürinikul on samas keskuses mitu üüripinda, siis neil on võimalik sama kasutajaga näha ja analüüsida kõigi enda kaupluste ja töötajate tulemusi samal töölaual.
Kliendi rahulolu uuringud
Võimalik tellida testostude lainega samal ajal kliendi rahulolu uuring. Nii saate lisaks teenindussuhtluse objektiivsele mõõtmisele testostude abil teada ka klientide arvamuse teie ettevõttest, teenustest, teenindusest või teistest Teid huvitavatest nüanssidest.
Võrdlevad andmed samas kasutajaliideses.
Trendline eripära!
FOOKUSES
MÕÕTKAVA
Trendline testostud on tänu 19 a. koolitustöö kogemusele
objektiivsed ja realistlikult.
Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügiprotsessi eripära arvestavad küsimustikud.
Keskendume müügi- ja teenindustulemust mõjutavate tegurite mõõtmisele.
MOTIVEERITUD
TESTOSTJAD
Kasutame hea väljaõppega
kogenud testostjaid.
Kasutame pigem vähem* erinevaid, aga pädevaid testostjaid, kuna nii kasvab nende kogemus etteantud stsenaariume järgida.
* Muidugi määrab iga testostude projekti puhul minimaalse erinevate testklientide arvu konkreetse töö iseloom ja tellitud testide arv.
INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES
Kasutajaliides kuvab lihtsalt mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad.
Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.
Arendame kasutajaliidest
vastavalt klientide
soovidele.
Trendline kasutajaliides
Trendline’i interaktiivne kasutajaliides analüüsib testostudega kogutud andmeid ettevõtte, osakondade ja töötajate kaupa. Iga klient saab ise määrata olulised kriteeriumid, mida mõõta, võrrelda ja analüüsida.
Mystery Shopping ja siseauditi analüüs on samal töölaual.
Multikeelsed testostud
Trendline kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida:
EST, ENG, LAT, LIT, RUS … või muu kokkulepitud keele.
Suurepärane lahendus jaekettidele, kelle Mystery Shopping toimub samaaegselt, samas mõõtkavas ja sünkroniseeritult mitmes riigis ja on soov näha koondanalüüse peakontori valitud keeles.
Soovi korral analüüsige näiteks Lätis (LÄTI või VENE keeles) sisestatud testostude tulemusi EESTI keeles või vastupidi.
Või vaadake ühe keelevahetuse klikiga kogu Baltikumi tulemusi vabalt valitud keeles, mis sai ettevalmistuse ajal kokku lepitud.
Võimalus õppida sama grupi teiste piirkondade üksustelt, mis arendustegevused milliseid tulemusi annavad.






















Saame kokku!
Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Videokoosolekule saate mugavalt kaasata eri piirkondade otsustajad.
Klienditugi
Pakume meie klientidele tasuta klienditoe teenust!
Telli näiteks osakonnajuhtidele pärast esimest testilainet
kasutajaliidest tutvustav demo.
(EST, ENG, FIN, ESP, LAT, LIT, RUS)
Vahet pole kas minutiline paus on Sinu enda või vastaste vilistatud, enne mängu tagasi ei saa, kui see lõppeb. Kasuta seda aega targalt! Kui minutiline paus kulutada kurtmisele või üksteise peale pahameele väljavalamisele, siis on restart pigem masendav ja mitteoodatud. Kui aga tehtud vigade ja probleemide kallal näägutamise asemel joonistada värsked mänguskeemid, mis homseid võimalusi näitavad, siis on kõigi tuju hoopis parem.
Testostude kvaliteet - kuidas seda mõõta? Miks on testkülastuste tulemuse täpsus väga oluline? Nende tulemuste põhjal pannakse paika edaspidised tegevuskavad – määratakse “ravi”. Kuidas hinnata arsti kvaliteeti? Selle taset, kes ravimit määrab (soovitab)? Artikkel arutleb testide vaidlustuste teemal ja toob välja kaks olulist tegurit, mis VAIDLUSTUSTE hulka mõjutavad: 1. Testostjate motiveeritus. 2. Küsimustike objektiivsus. Loe lisa ...