Testostud KESKUSES või JAEKETIS!

testost testostud Mystery Shopping

Mida teeme?

KAUBANDUSKESKUSE või JAEKETI testostudega mõõdame teenindusprotsessi ja müügioskuseid. Kaardistame konkreetselt, mille taha parem tulemus jääb ja näitame Teie standardi (ootuse) valguses mida ja kuidas muuta.

Analüüs kogu ettevõtte, piirkondade ja osakondade kaupa. Keskustes teeme testostud ja analüüsi rentnike KATEGOORIATE kaupa.

Loe blogilugu: ``Testost keskustes - miks ja kuidas?`` ›

testostud testost Trendline Analytics rahulolevad kliendid

Oskame!

Oleme koolitanud, testinud ja loonud teenindusstandardeid kümnetele jaekliente teenindavatele ettevõtetele.

Meie teenustega rahulolevad kliendid:

Circle K, Ivo Nikkolo, Rimi, Ramirent, Citycon Kristiine ja Rocca al Mare Keskused, Spice ja Spice Home, Tele2Viru KeskusSportland, PõhjakeskusSwedbank, Solaris, BENU, Pro Optika, Südameapteek jt.

testost testostud jaeketis kaubanduskeskuses

Testost kas ostuga või ilma?

Vastavalt testilaine eesmärgile teeme testostud kas tegeliku ostuga või ilma. Saate võrrelda kõiki ostuni viivaid juhtumeid ja neid, kus
ostuotsust ei küsita.

Kompenseeritava ostu piirsumma lepime eelnevalt kokku.

Loe blogilugu: ``Kas testida tehtud või tegemata jäänud ostu?`` ›

testost testostud mystery shopping

Nimelise sihtimisega testost

Nimelise sihtimise puhul tehakse testostud töögraafikute järgi kas kõigile töötajatele või konkreetselt nimeliselt soovitud töötajatele.

Trendline kasutajaliides ja kogemused tagavad nimelise sihtimise testostude efektiivsuse.

Kui testost on korraldatud nimelise sihtimisega, siis maksate iga testitud töötaja eest AINULT ÜHE KORRA!

testostud kaubandus keskuses jamüük Trendline Analytics

Mitu esindust samas keskuses?

Kui ühel üürinikul on samas keskuses mitu üüripinda, siis neil on võimalik sama kasutajaga näha ja analüüsida kõigi enda kaupluste ja töötajate tulemusi samal töölaual.

e-poe testimine teenindusstandardid rahulolu uuringud kliendikogemuse küsitlused Trendline

Kliendi tagasiside küsitlused

Võimalik tellida kliendi tagasiside küsitlused. Nii saate lisaks teenindussuhtluse mõõtmisele testostude abil teada ka klientide arvamuse teie ettevõttest, teenustest, teenindusest või teistest Teid huvitavatest nüanssidest. 

Võrdlevad andmed samas kasutajaliideses.

Loe klientide tagasiside kogumisest ›

Trendline eripära!

testostud testost

testostud testost

testost testostud kasutajaliide interaktiivne Trendline Analytics

FOOKUSES
MÕÕTKAVA

Trendline testostud on tänu 20 a. koolitustöö kogemusele objektiivsed ja realistlikult.

Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügiprotsessi eripära arvestavad küsimustikud.

Keskendume müügi- ja teenindustulemust mõjutavate tegurite mõõtmisele.

MOTIVEERITUD
TESTOSTJAD

Kasutame hea väljaõppega kogenud testkliente. Maksame testostjatele 6 – 20 € tunnis (+ maksud). See tagab esmaste vaatlusandmete kvaliteetse kogumise.

Meie testostjad ei osuta oma teenust teistele testostufirmadele. Kasutame kõikjal Baltikumis ainult meie enda testkliente.

INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES

Kasutajaliides kuvab lihtsalt mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad.

Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.

Arendame kasutajaliidest vastavalt klientide soovidele.

Tutvu kasutajaliidesega ›

testostud

Multikeelsed testostud

Trendline kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida: EST, ENG, LAT, LIT, RUS … või muu kokkulepitud keele.

Suurepärane lahendus jaekettidele, kelle Mystery Shopping toimub samaaegselt, samas mõõtkavas ja sünkroniseeritult mitmes riigis ja on soov näha koondanalüüse peakontori valitud keeles.

multilingual platform multikeelne testostud üle Baltikumi

Soovi korral analüüsige näiteks Lätis (LÄTI või VENE keeles) sisestatud testostude tulemusi EESTI keeles või vastupidi.

multilingual platform multikeelne testostud üle Baltikumi

Või vaadake ühe keelevahetuse klikiga kogu Baltikumi tulemusi vabalt valitud keeles, mis sai ettevalmistuse ajal kokku lepitud.

multilingual platform multikeelne testostud üle Baltikumi

Võimalus õppida sama grupi teiste piirkondade üksustelt, mis arendustegevused milliseid tulemusi annavad.

testostud testost   testost testostud

Saame kokku!

Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Videokoosolekule saate mugavalt kaasata eri piirkondade otsustajad.

lekked

Kuidas mõõta KLIENDISUHTLUSE efektiivsust?

Ehk kus on lekked? Kliendisuhtlus kaubandus- või müügiettevõtetes on reeglina fikseerinud ärimudelist lähtuva teenindus- või müügistandardiga. Ja arusaadavalt on kliendisuhtluse kontseptsioon erinev laotüüpi ehitusmaterjalide poes, elektroonikaketis, apteegis jne. Igal oma standard. Küsimus on kuivõrd efektiivselt…

Loe artiklit
testostude kvaliteet testostud Mystery Shopping

Testostude KVALITEET – kuidas seda tagada?

Testostude kvaliteet – kuidas seda mõõta? Miks on see nii oluline? Testostude tulemuste põhjal pannakse ju paika edaspidised tegevuskavad – määratakse “ravi”. Kuidas hinnata arsti kvaliteeti? Selle taset, kes ravimit määrab (soovitab)? Artikkel toob muuhulgas…

Loe artiklit
kliendi tagasiside kogumine customer feedback gathering

Naerata ja maailm (klient) naeratab Sulle vastu!

“The Smiling Report”, mille kokkupanekul osales tagasihoidliku panusega Eesti ja Baltikumi poolt ka Trendline (Trendline on MSPA liige), pandi kokku 25 riigi testostufirmade tagasiside põhjal. Kindlasti on hetke olukorras mõõdukas paanika nii mitmetel ettevõtjatel kellel…

Loe artiklit

Trendline Analytics on MSPA liige