Testklient peab olema meiega samal lainel!
Testkliente olgu pigem vähem aga hea väljaõppega!

Väärtus tööturul kasvab
Korraga ühes paadis!
Aktsepteerime enda koostööpartneritena testkliente, kes teevad koostööd ainult meiega ehk kes samal ajal ei paku oma teenust meie konkurentidele. Miks nii? Kuna anname testijatele hea väljaõppe ja panustame testklientide tugiteenusesse. See on ju ka arusaadav, et meie huvi ei ole arendada konkurentide testostjaid. 🙂 Kinnitame, et varasem töökogemus testostjana pole oluline.
Kandideeri ainult juhul, kui meie positiivse otsuse järgselt oleksid valmis istuma korraga ühes paadis!
KKK
Jah! Tööpiirkonnad, mida testija soovib endale võtta on tema enda otsustada.
Jah! Testostjatele ei määrata töid kunagi vastu nende tahtmist, vaid ainult nende tööde hulgast, millele testklient on ise kandideerinud.
Meie kasutajaliideses (mida testkliendid kasutavad) on nimelise sihtimisega testilainete puhul näha töötajate töögraafikud ja samuti, kes ja mis kuupäeval on juba testitud. Nii saab testklient ka näiteks valida, et mitte minna samasse kohta uuesti, kui on tööl tema poolt juba testitud ja lisaks eelmise testimisega samal ajal tööl olnud teised töötajad.
Töötasu oleneb testkülastuse keerukusest ja ajamahukusest. Ühe lihtsama testolukorra tasu testkliendile on orienteeruvalt 6€ – 9€ kätte, (+ maksud). Sageli jõuab ühes tunnist teha 2 – 3 testostu. Töösuhte vorm on käsundusleping.
Kõiki testostjaid koolitatakse enne koostöö alustamist. Iga testostuprojekti puhul anname selged ja konkreetsed juhendid. Stardikoolitus toimub Zoomi veebikoosolekutel, kus uutel testostjatel on võimalik ka vabalt küsida teda huvitavaid küsimusi. Testostjatega pidevaks suhtlemiseks ja tugiteenuseks on operatiivne WhatsApp Business liin. Töö käigus saavad testkliendid alati kõikide võimalike küsimuste korral operatiivselt juhendeid ja lisainfot küsida.
Aktsepteerime enda koostööpartneritena testkliente, kes teevad koostööd ainult meiega ehk kes samal ajal ei paku oma teenust meie konkurentidele. Miks nii? Kuna anname testijatele hea väljaõppe ja panustame testklientide tugiteenusesse. See on ju ka arusaadav, et meie huvi ei ole arendada konkurentide testostjaid. 🙂
Kandideeri ainult juhul, kui meie positiivse otsuse järgselt oleksid valmis istuma korraga ühes paadis!
3 a laps on väga ok ja ka 4 ja 5 a on jätkuvalt väga armsad. Laps ei sega seda tööd, kui ta just kõva häälega üle saali ei hõika: “emme (issi), kas me oleme praegu Trendline-i testostjad siin?” 🙂
See oleneb testilaine eripärast. Alati enne konkreetsele tööle kandideerimist on teada, mis tähtajaks tuleb töö valmis teha. Tavaliselt on testilainete pikkused 1-3 kuud.
Trendline ei eelda mitte kunagi, et testkliendid teevad meie tööga seotud ostud või testid enda kulul olgu selleks siis jaemüügi või restoranide või hotellide-spaade testid. Olenevalt testostja soovist kanname kompenseeritavad kulud kas ette või pärast täpse kulu selgumist. Muidugi eeldab see testijate tundmist ja usaldamist aga kuidas saaks ilma selleta võtta tõsiselt ka testostjate raporteid, kui neid ei usaldaks?
Kuna teenindusauditi küsimustikud on eeltöö käigus selgelt ja objektiivselt paigas, siis ei pea testostjad leiutama pikki “kirjandeid” vaid teevad konkreetsed valikud ankeedis, mis võtab tavaliselt aega 5-6 minutid. Muidugi saab testklient soovi korral kirjutada lisaks enda subjekiivseid arvamusi aga need ei mõjuta testi hinnete tulemust. (Vt. järgmist küsimust).
Muidugi! Nii nagu ka tavakliendid on eri vanuses, nii on ka meie testkliendid eri vanuses. Vanusest märksa olulisem on valmisolek juhendeid järgida ja suutlikkus objektiivselt olukordi hinnata.
Ei! Trendline, kui testilainete korraldaja ja analüüsija on teeninduse asjatundja. Testkliendid fikseerivad testitava teenindusolukorra objektiivselt ja täpselt etteantud küsimustiku ning stsenaariumi järgi. Me ei luba testklientidel teha kiuslikke küsimusi ega käituda kuidagi ebaloomulikult. Mõõdame, milline on tavaolukorras klienditeeninduse tase. Testimise eesmärk ei ole töötajaid vahele võtta, vaid nende tegelikku tegutsemismalli mõistes neid arendada.
Teatame ainult nendele tööteenuse pakkujatele kellega soovime koostööd alustada. See on ka mõistetav kuna viimaste kuudega oleme saanud tugevalt üle 1000 cv. Seega, kui hetkel valituks ei osutunud, siis me sellest ei teata. Aga see, kui Sinu teenust hetkel kasutada ei saanud ei tähenda, et me ei võiks seda edaspidi pakkuda. Testilained tulevad ja lähevad kogu aeg eri piirkondades. Kaasame erinevatesse projetkidesse kõige sobivamaid inimesi kellele põhjaliku väljaõppe anname. Me ei kogu testkliente “arhiivi” tühjalt seisma. Kui näiteks saatsid oma cv ja lühitutvustuse selle aasta alguses ja meile tundub hiljem, et sooviksime Sulle tööd pakkuda, siis võtame ühendust ja täpsustame, kas oled selleks ikka veel valmis.
Jah! Nii reeglina ongi. Testostjad ei ole põhitöökohaga töölised. Samuti sobib see neile, kes saavad töötuskindlustust ja soovivad teha tööd “tööampsudena” teatud piirides, et töötuskindlustus säiliks. Testilained on sageli hooajalise rütmiga ja erinevates piirkondades sõltub tööde maht klientide plaanidest.
Tutvu Trendline koolitustega!
Oleme loonud mitmeid koolitusi, mis aitavad tööturule siseneda või oma olemasoleval töökohal pädevust tugevdada näiteks klienditeeninduse või müügioskuste arendamise vallas.
Trendline koolituste eest on valmis TASUMA TÖÖTUKASSA.
Otsi endale sobiv programm ja registreeru!
Jälgi Trendline Facebook lehte!
Olge kursis meie värskete uudiste ja teenustega ning avaldatud arvamuslugudega.
Trendline Analytics on MSPA Euroopa liige
Soovin kandideerida Teie firma testkliendiks. Oman testkliendi kogemust ca. 3 aastat ühe konkurendi juures (enam ei osale).
Lugedes Teie kodulehelt mõtteid ettevõtete teeninduse hindamise kohta, on seal palju äratuntavat. Teeninduse hindamine ei tohiks olla subjektiivne, üldise küsimustiku põhjal üles ehitatud. Samuti tundub väga õige idee, et testklient ei pea analüüsima ettevõtte teenindust- tema ei ole lihtsalt ekspert! Samas on teema äärmiselt oluline.
Mina oleksin hea meelega valmis andma enda panuse, et Eesti teeninduskultuur veel paremaks saaks.
Tere! Leidsin tööpakkumise testostjale algselt teise firma poolt. Peale uurimist, et mis see töö endast kujutab ja kes veel Eestis sellega tegelevad, jõudsin aga Trendline veebilehele.
Pean mainima, et olen Teie firma välisilmest üsnagi lummatud ja ainuüksi sellele toetudes pakub huvi just Teie ettevõtte all selle ameti katsetamine.
Heitsin pilgu FB lehele ja lugesin mõnda postitust Teie blogist ja nii mõnedki vaatenurgad, mida jagasite, tekitavad äratundmist, elevust ja lootust. Äratundmist, kuna oman ise klienditeenindaja kogemust ja lugedes näiteks artiklit teemal “Kas ma saan Teid aidata?” siis see sisemine vastuolu, mis minus valitses kui kliendi poole pöördusin või talle lahkudes “Külastage meid jälle” laususin on teie artiklis suurepäraselt lahti kirjutatud. Ma sain töötajana aru, et nende lausetega on midagi valesti ka siis kui mu kavatsused olid parimad, aga ei osanud ise paremat alternatiivi leida. Teie artiklitest tundub, et teate millest räägite, mis tekitab usaldust, elevust ja lootust, et pakute tõesti oma klientidele head teenust.
Töötada kellegi jaoks, kelle visioon ja arusaam kattub mu enda omaga on luksus, mida enda ellu soovin.
Head teenindust hinnatakse meie ühiskonnas veel vähe, küll aga hinnatakse halba (hindamise all pean silmas hinnangu andmist) ja olles viinud viimase poole kuu jooksul läbi päris mitu testimist konkureerivas firmas, on minu kahtlused saanud kinnitust – head teenindust ongi juurdunud standardite järgi väga keeruline hinnata ja mõõdikud, millega seda teha palutakse, ei anna tegelikust teeninduskogemusest enne adekvaatset ülevaadet kui lisatud pole (üdini) subjektiivseid kommentaare.
Kuidas teha siis aga üheselt mõistetavaid järeldusi? Kas viga on küsimustes või standardites üleüldiselt? Tahaksin sellele küsimusele vastuse leida.
K!
Väga sisukad küsimused.
Tore, et sel teemal kaasa mõtled 🙂
Paar mõtet, meie visioonist. Trendline ei anna testimisel hinnangut!
(välja arvatud juhtudel, kui palutakse profitesti just sel eesmärgil (sel juhul teeb testkülastuse oma ala pikaaegsete kogemustega testija-konsultant)).
Testkülastuste põhieesmärk on aga teenindusprotsessi mõõtmine, ehk mil määral see vastab tööandja ootustele. Igas kodus oma reeglid.
Hinnangu kogumisel on muidugi oma kindel koht! Mida kliendid arvavad? Ehk see on tavakliendi tagasiside. Trendline testostud tähendavad midagi muud. Testostudega me ei hinda teeninduses kogetut, tunnet. Igal kliendil on oma tunne. Veelkord – mõõdame OBJEKTIIVSELT mil määral tööandja ootust rakendatakse teenindusprotsessis.
Tööandja ootus on erinev samadele asjadele eri teeninduskontseptsioonides. Näiteks kontakti alustamine. On ettevõtteid kelle standard ei eelda, et teenindaja võtaks kliendiga ise kontakti ja on neid kelle standard palub seda teha. Mõlemaid ettevõtteid mõõdame nende omas mõõtkavas, kui räägime testostudest.
Kui aga need 2 asja kokku segada, mida arvan millele just oma tehtud testimise töös viitad, siis kaldub kaalukauss pigem hinnangu andmisele ja testostja käest küsitakse tavakliendi tagasisidet. Aga klientide hinnang-tagasiside on samavõrd erinev, kui palju on kliente. 🙂
Omaette küsimus on mis selle infoga peale hakata, ehk miks seda küsida?
Kui näiteks hotellikülastuse tagasisides küsida kuidas klient hindab hotelli asukohta?, siis … kas viiksid hotelli teise kohta, kui valdav seisukoht on negatiivne? … 😉
Sinu küsimused:
1 _ Kuidas teha üheselt mõistetavaid järeldusi? vt vastus 3. Kui mõõtkava pole paigas ei saa mõõta. Siis on tegu lihtsalt subjektiivse hinnanguga.
2 _ Kas viga on küsimustes (kui pead silmas testimise aluseks olevaid küsimustikke)? Jah muidugi! Sellest kõik algabki, et fookus oleks paigas.
3 _ Kas viga on standardites üleüldiselt? Jah muidugi! Pakun suurel osal ettevõtetel on “standard” üks-kaks A4 mille kohta võiks pigem öelda üldised teeninduspõhimõtted või … teenindusstandard täitsa puudub. Ja kui standardid pole selged ja mõõdetavad, siis ei saa ka ju nende rakendamist mõõta 🙂
Soojade tervitustega,
Eero
Olen nõus 100%
Lugesin Teie soovitatud artikleid/ lugusid ning leian, et Teie professionaalsus ning pühendumus kvaliteedile on inspireerivad.
Tere.
Avastasin kuulutuse testkliendi tööpakkumisega, positiivse ja lubava tutvustusega.
Olen seda tööd teinud mitmete aastate eest firmadele Dive ja Servicecheck.
Töö on vaheldusrikas ja eriti suurepärane selle poolest, et võimaldab oma ajakasutust ise planeerida. Kahjuks oli mõlema ettevõtte aruandlus pikk, lohisev, liiga kontrolliv ja töötasu ei katnud sellel kulutatud aega.
Olen 59 aastane naine, kõrgharidusega. Kuna olen olnud terve oma tööelu iseenesele ka tööandjaks, siis oskan iseseisvalt töötada, tähtaegadest kinni pidada, aega planeerida. Olen kuulutuses lubatud soodsamate tingimuste puhul valmis uuesti sarnaseid tööülesandeid täitma.
Elan Párnus, oman autot ja juhiluba.
Lugupidamisega
Riin
Tere
Minu nimi on Merle ja elan Tallinnas.
Olen kaua aega tegelenud lillede ja floristikaga. Mulle meeldib suhtlus inimestega ja tunne, et saad oma tööga rõõmu valmistada on imeline.
Olen ammu mõeldud, et sooviks teha midagi uut ja huvitavat. Teie tööpakkumist lugedes sain aru, et just see on töö mida sooviksin teha. Töö milleks olen alateadvuses juba ammu valmis .
Mulle meeldib väga puhata ja ringi sõita Eestis ja Lätis. Sellepärast peatun tihti ka hotellides ja külastan erinevaid restorane ja kaubakeskusi. Olen kogenud nii head kui halba teenindust.
Oleks imeline kui saaksin oma tööga ja positiivse suhtumisega kuidagi kaasa aidata, et midagi muuta paremaks.
Lugupidamisega Merle
Tere!
Kirjutan Teile testostja tööpakkumise asjus. Esmalt jäi mulle CV-keskuses Teie intrigeeriv kuulutus silma ning pärast kodulehekülje lugemist mõistsin, et patt oleks nii ägedale kohale kandideerimata jätta. Tunnen, et mul on sarnane mõtteviis ja väärtused, mis kumasid läbi ka Teie blogipostitustest.
Ma tunnen, et sobin sellele kohale ideaalselt, sest armastan väljakutseid, ootamatusi ning pidevat enesearengut. Näiteks töötasin ma Silicon Valley’s maailma ühes parimas kiirendis projektijuhina, mille ettevõtlik ning eneseteadlik vaim mind siiani kannab. Seega teades müügitöö nn tagatuba, oskan ma teiste kliendi- ja müügiteenindust üsna hästi hinnata. Kuivõrd olen puutunud kokku eri kultuuridega ning teinud mitmepalgelist müügitööd Eestis, ei pelga ma inimestega suhtlemist. Kuigi ma pole testostlemisega varem kokku puutunud, on minu tööalane kogemustepagas suur ning – mis veelgi olulisem – olen valmis uuteks väljakutseteks!
Manuses on ka minu CV ning kontaktandmed – kui Teil tekib küsimusi, vastan neile hea meelega!
Jään Teie tagasisidet ootama!
Lugupidamisega
Helena
Tere.
Ma soovin kandideerida testkliendiks. Olen lõpetanud TÜ Pärnu kolledzi turismi-ja hotelliettevõtluse eriala, kus puudutati üsna palju klienditeeninduse teemat. … Usun, et klienditeenindaja peaks järgima oma töös teatud standardeid, aga suutma läheneda igale kliendile ka personaalselt. Kõige olulisem on tahe töötada sellel positsioonil ja tahe pakkuda läbi hea teeninduse firmale lisaväärtust.
Olen kusagil 10a tagasi olnud testklient Pärnu piirkonnas. Nüüd sobiks mulle väga Rapla maakond ja Rapla vald. Mulle ei meeldinud tookord kogu protsessi juures see, et pidin toote ostma (enda raha eest) ja hiljem siis tagastama. (Mis oli ebamugav mulle ja sageli ma jätsin asja lihtsalt endale).
Tere.
Mul on kogemust testostjatega ainult ühes kindlas ettevõttes töötades. Seal kestis see päris pikalt. Vähemalt 1 aasta oli oodata pm iga kuu et keegi on tulemas. Sel ajal olin vahetuse vanem ja alluvad olid ikka päris süte peal kohati. Selles firmas nt oli kohustus kõigile tere öelda (isegi kui ise olla riiulis lae all kaupa panemas nt) mis tundus paljudele töötajatele ebameeldiv. Väga tihti nähvati “mis su tere maksab”, “ärge segage mind” jne. Uued tulijad tihti ei pidanud pingele vastu ning lahkusid katseaja lõpus ise.
Oli ka juhtumeid kus tõesti vaidlustati testostja hinnang mingile punktile kuna müüja tundis kirjelduse järgi ära kellega tegu oli ja oskas öelda mis tegelikult toimus. Tundub, et vanematel kogenumatel teenindajatel on selline konkreetsem mälu klientide suhtes.
Minu meelest võiks testostja olla kindlasti selline pigem rõõmsa olekuga ja kui täidabki kriteeriume mida ettevõte kontrollida soovib siis nn mängeldes mitte mööda nööri nö ja olles ise ärritunud millegi peale.
Kindlasti on ka “pahuraid/keerulisi” kliente aga kõike annab läbi mängida viisakalt ja isiklikuks minemata.
Ettevõtted kes soovivad oma töötajate taset läbi testostjate kontrollida võiks eelnevalt ikka koolitada neid pidevalt teeninduse alal ja meeskonnale kui tervikule tähelepanu pöörata. Kui meeskonnas on pinged töökorralduse osas siis kannatab koheselt ka teenindus.
Kindlasti loen ka Teie kodulehel olevat materjali läbi. Fb maailmaga pean veel tutvuma.
Lugupidamisega,
Birgit
Tere!
Kirjutan sooviga kandideerida teie agentuuri testostjaks. Varasemalt pole ma sellist tööd teinud, küll aga olen töötanud teenindajana nii toitlustusasutustes, klubis, kui ka riidepoes, niiet teenindussektor kui selline oma heade ja halbade külgedega pole mulle võõras. Olen pigem selline inimene kes tihti küsib teenindajalt nende arvamusi ja soovitusi ja ei karda nendega suhelda. Samas olen iseloomult pigem leebe ja empaatiavõimeline inimene – seda, et ma kedagi küsimustega kiusata prooviks ei tule iial ette.
Mulle meeldib teie ettevõtte lähenemine, et me ei anna lihtsalt teenindajale hinnanguid vaid vaatleme neid objektiivselt ja keskendume sellele, et aitame neil kasvada ja areneda (kui töötasin ____ Keskuse ____________-s siis testkliente kardeti ja vihati). Selle põhjal ütlen, et ajate õiget asja ja mul oleks väga hea meel sellele testkliendina kaasa aidata!
Tere,
Jäi silma teie tööpakkumine Testkliendiks ja see kõnetas mind kohe! Olen noor 18 aastane neiu, väga rõõmsameelne ja suur suhtleja. Olen kiire õppija ja uued väljakutsed pakuvad mulle suurt huvi. Suudan jääda inimlikuks ja rahulikuks igas olukorras kuna arvan, et pole mõistlik oma emotsioonidega olukorda hullemaks ajada ja inimesi peab kohtlema austusega. Testkliendi töökogemus puudub kuid teie blogi ja tööpakkumist lugedes tekkis mul väga suur huvi selle ameti kohta ja väga meeldib see mida teete. Samuti varasemad töökogemused puuduvad kuid arvan, et kuskilt peab alati alustama ja olen väga valmis õppima ja proovima midagi täiesti uut!
Lugupidamisega,
H.M.
Tere,
sooviga kandideerida teie agentuuri testostjaks. Leidsin Teie tööpakkumise töötukassa kodulehelt. Testostja töö kogemus mul puudub. Inimestega suhtlemine on olnud minu varasemate tööde peamine tööosa. Olen töötanud personalispetsialistina ja tootmisjuhina. “Kiusamine” pole mulle omane. Iseloomult olen rahumeelne. Tundeavaldusega võib tekitada hullema olukorra ja tihti pole see mõtekas.
Proovikivid mulle meeldivad. Olen avatud uutele võimalustele ja kogemustele.
Mulle meeldib Teie suhtumine; “Hoolsalt korraldatud teenindusaudit aitab mõista töötajate tegelikke tugevusi ja nõrkusi.” Testide analüüsimisel saame oma elukorralduse muuta naudidavamaks.
Ootan Teie tagasisidet
Lugupidamisega
L.V
Minu kogemus testostjaga on kuskil 8-9 aastat tagasi ja ma tundsin ennast teenindusleti taga nagu pahandust teinud laps. Sest testostja oli väga üleolev.
Tutvusin, Teie info sammudega ja loodan sellest kandideerimisest parimat 🙂
Tere! Sooviksin kandideerida testostja ametikohale.Olen ise kokku puutunud oma töös testostjatega ( Mystery Shops) ja olnud ise ka testitav. Tulemused on väga head olnud ja samamoodi näinud,mis kriteeriumite alusel kõige selle olemaasoleva vajalikkus toimib.See oleks põnev töö vahelduseks! Tervitades lugupidamisega, Veronika.
Tere
Leidsin internetist Teie töökuulutuse ning olen sellest pakkumisest väga huvitatud.
Varasemalt testostja tööd teinud ei ole, küll aga on mind ennast testostjate poolt hinnatud.
Minu jaoks oli suurim miinus see, et vähemasti minu kogemuse põhjal oli alati aru saada, et tegemist on testkliendiga. Juba poodi sisenedes käitusid nad teistmoodi ja hakkasid koheselt väga spetsiifilisi küsimusi küsima (mida töötajatena teadsime, et testklient küsima peab).
Teiseks oli mõlemal korral tagasiside väga napisõnaline, seega teenindajana võis natuke segaseks jääda kas ja mida olin/olime valesti teinud.
Ootan põnevusega kandideerimise perioodi lõppu ja jään teie vastust ootama!
Lisaküsimuste korral võite julgelt ühendust võtta.
Parimate soovidega,
Elisabeth
Tere!
Soovin kandideerida testkliendiks. Varane kogemus puudub, kuid olen töötanud poes müüja- ja klienditeenindajana ning tean ja oskan hinnata, mis on vajalik heaks teeninduseks. Olen aus, kohusetundlik, hooliv ning valmis vastu võtma uusi väljakutseid.
M.T
Tere,
Soovin saada tööd testkliendina. Leidsin eile Teie tööpakkumise, olen ise olnud testklient _ _ _ _’s (ettevõtte nimi) 15 aastat, kuid loobusin sellest poolteist aastat tagasi, kuna sissetulek oli pea olematu, 10 eurot aastas pole piisav lisasissetulek, eriti et peale käiku tuli 2 tundi täita jaburat küsimustikku, kus oli vaja vaid minu isiklikku arvamust teenindusest pikalt lahtikirjutatuna. Lugesin põhjalikult läbi Teie firma kontseptsiooni ja see oleks mulle väga sobiv.
Sirje
Tere.
Olen 20 aastat töötanud klienditeeninduses erinevates suurtes toidukauba kettides. Alustasin tavalise teenindajana,töötasin ka infoteenindajana ja lõpuks olin jõudnud teenindusjuhi ameti kohani. Olen väga hästi kursis teeninduse tagapoolega. Tervislikel põhjustel pidin sellest ametist loobuma. Lugedes teie tööpakkumist, leian, et võiks proovida testostja ametit. Valdan väga hästi eesti keelt ja vene keelt valdan kõnekeelena. Arvuti oskus on hea.
Lugupidamisega teie vastust ootama jäädes.
Olga
Tere,
Tunnen huvi Teie poolt pakutava ametikoha vastu. Olen saanud testostmist proovida ja see sobis mulle väga hästi. Kahjuks oligi see ainult ühekordne projekt eelmisel korral.
Olen ise klienditeenindusega tegelenud pea 20 aastat. Selles mõttes arvan, et olen adekvaatne hindama teiste müügisooritusi. Teenindajana olen alati üdini positiivne, ka siis kui tekib problemaatiline hetk.
Ootan Teie tagasisidet.
Eve
Tere!
Sooviksin osaleda Teie poolt pakutava testostja töös. Olen pidanud autojuht-ekspediitori, bussijuhi, telefoni müügiagendi ja ka müügijuhi ameteid. Teie poolt pakutav testiostja töö (vaadates läbi kodulehe ja Fb), andis soovi, et sellist tööd sooviksingi edaspidi teha.
Mulle pakub naudingut liikuv töö ja inimestega suhtlemine. Millegi uue õppimine, ja selle rakendamine praktikas, on minu jaoks alati teretulnud. Ma oman isiklikku autot ja kuigi elan Tartus, oleksin valmis seda tööd tegema ka kogu Eesti piires. Lisaks emakeelele, valdan ka soome (elasin 13-aastat Soomes) ja vene keelt. Loomult olen rahulik ja alati edasi püüdev. Töö ülesandeid täites, püüan alati anda enesest maksimumi ja parima.
Lugupidamisega ja Teie vastust ootama jäädes
Aare