Testklient peab olema meiega samal lainel!
Testkliente olgu pigem vähem aga hea väljaõppega!
Väärtus tööturul kasvab
Korraga ühes paadis!
Aktsepteerime enda koostööpartneritena testkliente, kes teevad koostööd ainult meiega ehk kes samal ajal ei paku oma teenust meie konkurentidele. Miks nii? Kuna anname testijatele hea väljaõppe ja panustame testklientide tugiteenusesse. See on ju ka arusaadav, et meie huvi ei ole arendada konkurentide testostjaid. Kinnitame, et varasem töökogemus testostjana pole oluline. Küll aga pead olema valmis tegema koostööd ja järgima meie antud juhendeid ning koostööpõhimõtteid.
Kandideeri ainult juhul, kui meie positiivse otsuse järgselt oleksid valmis istuma korraga ühes paadis!
KKK
Testostja või testklient võtab kliendikontakti nende ettevõtete juurde kes seda teenust meilt tellivad. Vastavalt meie klientide soovidele võivad kontaktid olla kas külastus konkreetsel aadressil (kauplus, kohvik, müügiesindus, teeninduspunkt, …), telefonikontakt, e-kirja kontakt, chat või kontakti palve vastava ettevõtte veebikeskkonnast. Pärast testkontakti täidab Trendline kasutajaliideses etteantud ankeedi.
Jah! Tööpiirkonnad, mida testija soovib endale võtta on tema enda otsustada.
Jah! Testostjatele ei määrata töid kunagi vastu nende tahtmist, vaid ainult nende tööde hulgast, millele testklient on ise kandideerinud.
Meie kasutajaliideses (mida testkliendid kasutavad) on nimelise sihtimisega testilainete puhul näha töötajate töögraafikud ja samuti, kes ja mis kuupäeval on juba testitud. Nii saab testklient ka näiteks valida, et mitte minna samasse kohta uuesti, kui on tööl tema poolt juba testitud ja lisaks eelmise testimisega samal ajal tööl olnud teised töötajad.
Töötasu oleneb testkülastuse keerukusest ja ajamahukusest. Ühe lihtsama testolukorra tasu testkliendile on orienteeruvalt 6€ – 10€ kätte, (+ maksud vastavalt sellele summale). Sageli jõuab ühes tunnist teha 2 – 3 testostu. Töösuhte vorm on käsundusleping.
Kõiki testostjaid koolitatakse enne koostöö alustamist. Iga testostuprojekti puhul anname selged ja konkreetsed juhendid. Stardikoolitus toimub Zoomi veebikoosolekutel, kus uutel testostjatel on võimalik ka vabalt küsida teda huvitavaid küsimusi. Testostjatega pidevaks suhtlemiseks ja tugiteenuseks on operatiivne WhatsApp Business liin. Töö käigus saavad testkliendid alati kõikide võimalike küsimuste korral operatiivselt juhendeid ja lisainfot küsida.
Aktsepteerime enda koostööpartneritena testkliente, kes teevad koostööd ainult meiega ehk kes samal ajal ei paku oma teenust meie konkurentidele. Miks nii? Kuna anname testijatele hea väljaõppe ja panustame testklientide tugiteenusesse. See on ju ka arusaadav, et meie huvi ei ole arendada konkurentide testostjaid. 🙂
Kandideeri ainult juhul, kui meie positiivse otsuse järgselt oleksid valmis istuma korraga ühes paadis!
3 a laps on väga ok ja ka 4 ja 5 a on jätkuvalt väga armsad. Laps ei sega seda tööd, kui ta just kõva häälega üle saali ei hõika: “emme (issi), kas me oleme praegu Trendline-i testostjad siin?” 🙂
See oleneb testilaine eripärast. Alati enne konkreetsele tööle kandideerimist on teada, mis tähtajaks tuleb töö valmis teha. Tavaliselt on testilainete pikkused 1-3 kuud.
Trendline ei eelda mitte kunagi, et testkliendid teevad meie tööga seotud ostud või testid enda kulul olgu selleks siis jaemüügi või restoranide või hotellide-spaade testid. Olenevalt testostja soovist kanname kompenseeritavad kulud kas ette või pärast täpse kulu selgumist. Muidugi eeldab see testijate tundmist ja usaldamist aga kuidas saaks ilma selleta võtta tõsiselt ka testostjate raporteid, kui neid ei usaldaks?
Kuna teenindusauditi küsimustikud on eeltöö käigus selgelt ja objektiivselt paigas, siis ei pea testostjad leiutama pikki “kirjandeid” vaid teevad konkreetsed valikud ankeedis, mis võtab tavaliselt aega 5-6 minutid. Muidugi saab testklient soovi korral kirjutada lisaks enda subjekiivseid arvamusi aga need ei mõjuta testi hinnete tulemust. (Vt. järgmist küsimust).
Muidugi! Nii nagu ka tavakliendid on eri vanuses, nii on ka meie testkliendid eri vanuses. Vanusest märksa olulisem on valmisolek juhendeid järgida ja suutlikkus objektiivselt olukordi hinnata.
Ei! Trendline, kui testilainete korraldaja ja analüüsija on teeninduse asjatundja. Testkliendid fikseerivad testitava teenindusolukorra objektiivselt ja täpselt etteantud küsimustiku ning stsenaariumi järgi. Me ei luba testklientidel teha kiuslikke küsimusi ega käituda kuidagi ebaloomulikult. Mõõdame, milline on tavaolukorras klienditeeninduse tase. Testimise eesmärk ei ole töötajaid vahele võtta, vaid nende tegelikku tegutsemismalli mõistes neid arendada.
Teatame ainult nendele tööteenuse pakkujatele kellega soovime koostööd alustada. See on ka mõistetav kuna viimaste kuudega oleme saanud tugevalt üle 1000 cv. Seega, kui hetkel valituks ei osutunud, siis me sellest ei teata. Aga see, kui Sinu teenust hetkel kasutada ei saanud ei tähenda, et me ei võiks seda edaspidi pakkuda. Testilained tulevad ja lähevad kogu aeg eri piirkondades. Kaasame erinevatesse projetkidesse kõige sobivamaid inimesi kellele põhjaliku väljaõppe anname. Me ei kogu testkliente “arhiivi” tühjalt seisma. Kui näiteks saatsid oma cv ja lühitutvustuse selle aasta alguses ja meile tundub hiljem, et sooviksime Sulle tööd pakkuda, siis võtame ühendust ja täpsustame, kas oled selleks ikka veel valmis.
Jah! Nii reeglina ongi. Testostjad ei ole põhitöökohaga töölised. Samuti sobib see neile, kes saavad töötuskindlustust ja soovivad teha tööd “tööampsudena” teatud piirides, et töötuskindlustus säiliks. Testilained on sageli hooajalise rütmiga ja erinevates piirkondades sõltub tööde maht klientide plaanidest.