TEENINDUS- ja MÜÜGIKOOLITUS:

Koolitusmoodul: HOIAKUD klienditeeninduse ja müügitöös

koolitused teeninduskoolitus

Kellele on hoiakute koolitusmoodul mõeldud?

Koolitusmoodul on mõeldud klienditeenindajatele ja müügikonsultantidele, olenemata sellest kas tegu on jae- või ärikliendi valdkonnaga. Koolitus sobib suurepäraselt töötajatele, kes on pisut väsinud või motivatsiooni kaotamas, et anda uut värskust ja hoiakuid korrigeerida.

koolitused teeninduskoolitus hea suurepärane teenindus

Klienditeenindaja hoiakud – miks nii tähtis teema?

Heal tasemel teenindus ega müügitöö ei teki iseenesest. Ilmselgelt ei ole mõistlik oodata head tulemust, kui ettevõtte esindaja (kas klienditeenindaja või müügikonsultant) ise on kehva hoiakuga või näiteks ebakindel. Kindlasti kandub see hoiak “ühendatud anumatena” edasi ka kliendile.

koolitused teeninduskoolitus hea suurepärane teenindus hoiakud

Hoiakute koolitusmooduli SISU


KLIENDIKESKSE TEENINDAJA 3 PÕHITEGURIT

Teadmised, oskused ja hoiakud – kuidas need kolm koosmõjus toimivad? Mis juhtub, kui mõni nendest puudub? Miks on kõik väga olulised?

 

HOIAKUD NII KLIENDI KUI ETTEVÕTTE SUHTES

Agressiivsus hirmutab kliendi, passiivsus jätab ettevõtte ja iseenda tühjade pihkudega. Kuidas tasakaalu saavutada? Kuhu võib kaduda teenindaja “mängurõõm” klienditeeninduses?

 

AJU OSA EMOTSIOONIDE TEKKIMISEL

Nii töötaja, kui kliendi aju on pidevalt häälestunud ümbritsevale reageerima. Kuidas väärikalt ilma kliendiga manipuleerimata õigeid emotsioone esile tuua. Adrenaliin, kortisool, dopamiin, kseratoniin, jne … kuidas aju juhib nende ainete kehasse paiskamist? Mida teha, et klienti mitte “punasesse” ajada ja et tulemusele ja teenindaja emotsioonile mitte negatiivselt mõjuda?

 

OSKUSTE JA HOIAKUTE TASAKAAL

Fikseerime olulised oskused ja hoiakud vastava tööülesande edukaks täitmiseks.

Trendline Analytics 20 aastat kogemust - koolitused, testostud, teenindusstandardid, küsitlused

Oskame!

Meil on rohkem kui 20 aastat klienditeenindajate arendamise kogemust. Oleme teinud teeninduskoolitusi, testinud ja loonud teenindusstandardeid kümnetele hotellidele spaadele, toitlustusettevõtetele ning jaekettidele.

Meie teenustega rahul: Ivo Nikkolo, Circle K, Rimi, Ramirent, Hedon Spaa, Solaris Keskus, Tervis Spaa Grupp, Tallink Hotels, Sportland, Swedbank, Swissôtel Tallinn, AQVA Spaa, Apotheka, Palace Hotel, GO Spaa, Ammende Villa, BENU, WASA Resort jt.

koolitus koolitused oskused ja hoiakud

Küsi lisainfot!

Väga hea meelega tutvustame meie teeninduskoolitust põhjalikumalt ja kohaldame koolitused Teie eesmärkidega.

Testostud

Soovi korral kaardistame testkülastusetega koolitustel osalejate oskused ja hoiakud.

Võimalik testida töötajaid NIMELISELT vastavalt töögraafikutele.

Loe TESTOSTUDE teenusest ›
Smile Customer service smiling report Trendline Analytics Naeratus hoiak testostud klienditeenindus

Naeratus ei ole tegu, vaid hoiak!

Mis Sa arvad, kas teenindajad naeratavad jätkuvalt? Eks oma silm on kuningas, aga nii nagu see analüüs kinnitab, tuleb tervikuna välja, et keerulistele aegadele vaatamata pingutavad enamus klienditeenindajaid hoolega. Tublid! Kuidas paistavad Eesti tulemused teiste…

Read more
lekked

Kuidas mõõta KLIENDISUHTLUSE efektiivsust?

Ehk kus on lekked? Kliendisuhtlus kaubandus- või müügiettevõtetes on reeglina fikseerinud ärimudelist lähtuva teenindus- või müügistandardiga. Ja arusaadavalt on kliendisuhtluse kontseptsioon erinev laotüüpi ehitusmaterjalide poes, elektroonikaketis, apteegis jne. Igal oma standard. Küsimus on kuivõrd efektiivselt…

Read more
kliendi tagasiside kogumine customer feedback gathering

Naerata ja maailm (klient) naeratab Sulle vastu!

“The Smiling Report”, mille kokkupanekul osales tagasihoidliku panusega Eesti ja Baltikumi poolt ka Trendline (Trendline on MSPA liige), pandi kokku 25 riigi testostufirmade tagasiside põhjal. Kindlasti on hetke olukorras mõõdukas paanika nii mitmetel ettevõtjatel kellel…

Read more