TARGALT liikuma!

Kasutage meie TAASTAVENERGIAT!

Restart

Restart!

[taaskäivita], [ennista], [toibuta], [taasloo], [rekonstrueeri], [ehita uuesti]

Valige endale sobiv Restart! variant ja täpsustage detailid!

Kellele mõeldud?

Trendline Restart! teenused on suunatud TEENINDUS- ja KAUBANDUSETTEVÕTETELE.

Restart

Restart _ A

UUE TÖÖTAJA STARDIKOOLITUS

Koolituse pikkus: pool päeva

Teemad:

    • Kliendikeskne teenindus- ja müügiprotsess.
    • Lisamüük.
    • Probleemolukordade lahendamine.

Kasu:

Efektiivne lühiprogramm sobib nii uute töötajate stardikoolituseks, kui kogenud töötajate värskendamiseks.

Rakendamise võimalus kohe järgmisest päevast!

Aitame keerulisest suvehooajast võtta maksimum. Õpetame, kuidas kriitilisel ajal IGA kliendi potentsiaali maksimaalselt kasutada.

hind osaleja kohta
39 € (+km)

Restart

Restart _ B

JUHTIDE
ARENDUSPÄEV

Koolituse pikkus: 1 päev

Teemad:

    • Osakonnajuhi roll ettevõtte eesmärkide elluviimisel.
    • Teenindus- ja müügiprotsessi ülesehitus minu ettevõttes.
    • Töötajate arendamine tagasisidevestlustel ja koosolekutel.
    • Tähtsamad asjad fookusesse!

Kasu:

Anname juhtidele tööriistad kuidas oma meeskondade teenindustaset püsivalt jälgida ja korrigeerida. Koolitus sobib vahetusevanematele, osakonnajuhtidele.

hind osaleja kohta
93 € (+km)

testostud mystery shopping Restart

Restart _ C

TESTOSTUD

Kaardistame Teie teenindusettevõtte tugevad ja nõrgad kohad, et vead ei võimenduks ja oleks võimalik kiirelt kahjulikke trende muuta. Lisaks kitsaskohtade leidmisele näitame mida ja kuidas tehes neid ettevõtte oma jõududega ületada.

Teie tipp- ja keskjuhtidel on oma ettevõtte kohta kogutud andmetele ja teenindusnõuannetele juurdepääs terve 2020 aasta jooksul.

Samuti avame Teie ettevõttele kuni 2020 aasta lõpuni siseauditi mooduli ja juhendame, kuidas seda efektiivselt kasutada.

Kiri: restart@trendline.ee › Küsimus: KONTAKT lehel ›

Avatud koolitused!

Juuni ja juuli 2020
Tallinn, Pärnu, Tartu.

Koolitused viiakse läbi 1 + 2 reeglit jälgides (1 in x 2 m distants). Uue töötaja stardikoolitustel gruppides orient. 20 in. Juhtide päevadel kuni 14 osalejat.

Restart

Igale osalejale
isiklik jaotusmaterjal.

testostud

Miks on Restart! kasulik?

Aitame panna fookuse hetkel kõige olulisematele teguritele.

Motiveerime koolitustel osalejaid hetke olukorras maksimaalselt, veenvalt ja kliendisõbralikult pingutama.

Anname tööriistad ja õpetame, et saaksite väga tihedas konkurentsiolukorras efektiivset teenindus- ja müügisuhtlust pakkuda.

testostud

Oskame!

18 aasta jooksul oleme kogenud erinevaid kriise ja nendest nii ise edukalt läbi tulnud kui ka pakkunud sisukat teenust paljudele tugevatele ettevõtetele Eestis.

Meie teenustega rahul:
Tallink Grupp, Tervis Spaa Grupp, Apotheka, AQVA Spaa, Hedon, Sportland, Bauhof, Luminor, Expert, Postimees Grupp, Viru Keskus, BENU, Swedbank, WASA Resort, Villemi Pubid, Daily jt.

Viru Keskus AS, turundus – ja kommunikatsioonidirektor (nov 2008 – jaan 2020) Taivi Koitla "Trendline eristub oma konkurentidest ülima põhjalikkuse ja innukuse poolest ning valmiduselt olemasolevaid lahendusi kliendi vajadustega vastavusse viia. Tahe valdkonda sisuliselt parendada ja väsimatu töö selle nimel näivad ehk seda kirjeldades elementaarsed, ent kui Trendline’iga koostööd tegema asute, märkate olulist erinevust. Soovitan koostööd Trendline’ga ning ootan huviga, milliseid kõrgusi Eero Palmi juhtimisel järgmisena vallutama asutakse." testost trendline referents Rakvere Põhjakeskus, juht Tiiu Onga "Uudis Trendline’i pakutavast teenusest mõõta kaubanduskeskuse kaupluste teenindustaset kontseptsioonipõhiselt jõudis meieni 2019. aasta sügisel. Alanud koostöö on olnud professionaalne ning protsess nauditavalt kiire ja tulemuslik. Väärtustame ühise eesmärgi täitmisse panustavat partnerit ja julgustame järele proovima!" testost trendline referents Dimitri Demjanov Restoran Gloria, juht "Minu hinnangul algab tipptasemel teenindus kontseptsiooni fikseerimisest ja sealt edasi peab pidevalt panustama, et see ei jääks pelgalt paberile. Gloria töötab tänaseni Trendline loodud ja juurutatud teenindusstandarditega. Soovitan julgelt!" standardid "Koostöö Trendline-ga on kestnud pikki häid aastaid. Trendline on täna üks tugevamaid ja paremaid võimalusi turul oma klienditeeninduse taseme monitoorimiseks. Julgen igati soovitada kasutada Trendline poolt pakutavaid lahendusi!" Jaan Ratnik Tervis Spaa Grupp, juht Illi Ojavere Tallink Hotels, hotellijuht "Meie hotellides algas testostude koostöö Trendline’iga 2018 aasta kevadel, millele järgnesid äärmiselt professionaalsed ja 
praktilised koolitused. Trendline on kindel valik saamaks usaldusväärselt mõõdetud tulemusi. 
Tallink Hotels soovitab julgelt kasutada Trendline oskusi ja teadmisi teeninduskvaliteedi tõstmiseks." Sportland, teenindusjuht Nelli Nilson "Trendline testostude koostööga oleme väga rahul. Trendline töötajate näol on tegemist uuendusmeelsete ning kaasamõtlevate inimestega, kelle kirglik suhtumine oma töösse väljendub kliendile suunatuses ning tulemuste kvaliteedi tagamises. Sportland kasutab ainult parimat, soovitame!" Riina Eisler Daily, tegevdirektor "Otsisime koostööpartnerit, kes suudaks pakkuda uudset ja samas personaalset testostusüsteemi. Trendline poolt pakutav programm on väga hea ja ülevaatlik, samas lihtne ja kasutatav kõikidele töötajatele. Oleme saanud parema ülevaate oma teeninduse tasemest. Soovitan kindlasti ka teistele teenindusettevõtetele." "Eesti Meedia kaasas Trendline mahukasse koolitusprojekti, mille raames toimusid praktilised treeningud kogu müügimeeskonnale. Koolitus andis osalejatele enesekindlust, professionaalseid oskusi ja motivatsiooni. Soovitame Trendline rahuliku südamega, sest teame, et nende lahendused aitavad kaasa tulemuste saavutamisele." Helena Laus Eesti Meedia AS, koolitusjuht "Oleme Trendline'ga teinud koostööd päris mitmel korral. Eriti tooks välja nende võimekust koostada koolitusi, mis konkreetse maja spetsiifikaga täpselt kokku lähevad. Oskavad koolitada nii värskeid alustajaid kui juba staazikaid müügiinimesi. Ja kõige selle proffessionaalsuse kõrval meeldiv ja sõbralik olek. Soovitan kindlalt!" Sven-Erik Volberg Villa Ammende, hotellijuht

koolitus restart

Küsige lisa!

Tutvustame hea meelega avatud koolituste ajakava ning sisu ja vormi.