Restart ja TARGALT liikuma!

Kasutage meie TAASTAVENERGIAT!

Restart

Restart!

[taaskäivita], [ennista], [toibuta], [taasloo], [rekonstrueeri], [ehita uuesti]

Valige endale sobiv Restart variant ja täpsustage detailid!

Restart teenused – kellele mõeldud?

Trendline Restart teenused on suunatud TEENINDUS-, MÜÜGI- ja KAUBANDUSETTEVÕTETELE.

Restart Trendline

Restart _ A

UUE TÖÖTAJA STARDIKOOLITUS

Koolituse pikkus: pool päeva

Teemad:

    • Kliendikeskne teenindus- ja müügiprotsess.
    • Lisamüük.
    • Probleemolukordade lahendamine.

Kasu:

Efektiivne lühiprogramm sobib nii uute töötajate stardikoolituseks, kui kogenud töötajate värskendamiseks.

Rakendamise võimalus kohe järgmisest päevast!

Aitame keerulisest suvehooajast võtta maksimum. Õpetame, kuidas kriitilisel ajal IGA kliendi potentsiaali maksimaalselt kasutada.

Restart Trendline

Restart _ B

JUHTIDE
ARENDUSPÄEV

Koolituse pikkus: 1 päev

Teemad:

    • Osakonnajuhi roll ettevõtte eesmärkide elluviimisel.
    • Teenindus- ja müügiprotsessi ülesehitus minu ettevõttes.
    • Töötajate arendamine tagasisidevestlustel ja koosolekutel.
    • Tähtsamad asjad fookusesse!

Kasu:

Anname juhtidele tööriistad kuidas oma meeskondade teenindustaset püsivalt jälgida ja korrigeerida. Koolitus sobib vahetusevanematele, osakonnajuhtidele.

testostud mystery shopping Restart

Restart _ C

TESTOSTUD

Kaardistame Teie teenindusettevõtte tugevad ja nõrgad kohad, et vead ei võimenduks ja oleks võimalik kiirelt kahjulikke trende muuta. Lisaks kitsaskohtade leidmisele näitame mida ja kuidas tehes neid ettevõtte oma jõududega ületada.

Teie tipp- ja keskjuhtidel on oma ettevõtte kohta kogutud andmetele ja teenindusnõuannetele juurdepääs terve 2020 aasta jooksul.

Samuti avame Teie ettevõttele kuni 2020 aasta lõpuni siseauditi mooduli ja juhendame, kuidas seda efektiivselt kasutada.

Kiri: restart@trendline.ee › Küsimus: KONTAKT lehel ›

testostud

Miks on Restart kasulik?

Aitame panna fookuse hetkel kõige olulisematele teguritele.

Motiveerime koolitustel osalejaid maksimaalselt, veenvalt ja kliendisõbralikult pingutama.

Anname tööriistad ja õpetame, et saaksite väga tihedas konkurentsiolukorras efektiivset teenindus- ja müügisuhtlust pakkuda.

testostud koolitused

Oskame!

Tänu meie testostudele jaekaubandus-, hotellindus-, pangandus- ja toitlustusvaldkonnas oleme kursis Eesti teeninduse hetkeolukorraga ning teame täpselt kuhu koolitustel fookused panna.

19 aasta jooksul oleme kogenud erinevaid kriise ja briise ning nendest nii ise edukalt läbi tulnud kui ka pakkunud sisukat teenust paljudele tugevatele ettevõtetele Eestis.

Meie teenustega rahul:
Tallink Grupp, Tervis Spaa Grupp, Apotheka, AQVA Spaa, Hedon, Sportland, Bauhof, Luminor, Expert, Postimees Grupp, Viru Keskus, BENU, Swedbank, WASA Resort, Villemi Pubid, Daily, Spice ja Spice Home jt.

Linda "Spice ja Spice Home kaubanduskeskuste tähtis prioriteet on heatasemeline klienditeenindus. Töötame koos üürnikega selle saavutamise nimel. Trendline roll objektiivse ja teenindusprotsessi põhise testostuteenuse pakkumisel on tähtis. Oleme koostööga väga rahul. Soovitame Trendline testostuteenust eriti tänu selle interaktiivse kasutajaliidese ja nende kliendikeskse lähenemise tõttu." Linda Kalnina Spice ja Spice Home, turundusjuht mystery shopping slepena vertesena testostud Taivi Viru Keskus AS, turundus – ja kommunikatsioonidirektor (nov 2008 – jaan 2020) Taivi Koitla "Trendline eristub oma konkurentidest ülima põhjalikkuse ja innukuse poolest ning valmiduselt olemasolevaid lahendusi kliendi vajadustega vastavusse viia. Tahe valdkonda sisuliselt parendada ja väsimatu töö selle nimel näivad ehk seda kirjeldades elementaarsed, ent kui Trendline’iga koostööd tegema asute, märkate olulist erinevust. Soovitan koostööd Trendline’ga ning ootan huviga, milliseid kõrgusi Eero Palmi juhtimisel järgmisena vallutama asutakse." testost testostud trendline referents Mystery Shopping Tiiu Rakvere Põhjakeskus, juht Tiiu Onga "Uudis Trendline’i pakutavast teenusest mõõta kaubanduskeskuse kaupluste teenindustaset kontseptsioonipõhiselt jõudis meieni 2019. aasta sügisel. Alanud koostöö on olnud professionaalne ning protsess nauditavalt kiire ja tulemuslik. Väärtustame ühise eesmärgi täitmisse panustavat partnerit ja julgustame järele proovima!" testost testostud trendline referents Mystery Shopping Nelli Sportland, tegevjuht Nelli Nilson "Trendline testostude koostööga oleme väga rahul. Trendline töötajate näol on tegemist uuendusmeelsete ning kaasamõtlevate inimestega, kelle kirglik suhtumine oma töösse väljendub kliendile suunatuses ning tulemuste kvaliteedi tagamises. Sportland kasutab ainult parimat, soovitame!" testimine testostud testkülastused Mystery Shopping koolitused Illi Illi Ojavere Tallink Hotels, hotellijuht "Meie hotellides algas testostude koostöö Trendline’iga 2018 aasta kevadel, millele järgnesid äärmiselt professionaalsed ja 
praktilised koolitused. Trendline on kindel valik saamaks usaldusväärselt mõõdetud tulemusi. 
Tallink Hotels soovitab julgelt kasutada Trendline oskusi ja teadmisi teeninduskvaliteedi tõstmiseks." testimine testostud testkülastused Mystery Shopping koolitused Ülle "Olen Trendline koolitaja Eero heatasemeliste koolitustega kokku puutunud erinevates ettevõtetes. Ericssoni aegadel ja tema poolt läbiviidud juhtimiskoolitustega jäid juhid väga rahule. Swedbank mäletab koolitusi koolitusfirmaga Trendline, kui viidi läbi mitmekordset koostööd telefoninõustamise ja veenva kliendisuhtluse teemadel. Meie nõustajad ja juhid jäid koolituse sisu ja kvaliteediga rahule. Eero on pikaajalise kogemusega koolitaja, kes oma koolitustega kindlasti ettevõtetele lisaväärtust pakub." Ülle Matt Swedbank AS, personalidirektor Ülle Matt referents Trendline koolitused Eero Palm mystery shopping Dimitri Dimitri Demjanov Bocuse d’Or Eesti president "Minu hinnangul algab tipptasemel teenindus kontseptsiooni fikseerimisest ja sealt edasi peab pidevalt panustama, et see ei jääks pelgalt paberile. Gloria töötab tänaseni Trendline loodud ja juurutatud teenindusstandarditega. Soovitan julgelt!" testost testostud trendline referents Mystery Shopping standardid teenindus Jaan testostud testkülastused testimine Mystery Shopping "Koostöö Trendline-ga on kestnud pikki häid aastaid. Trendline on täna üks tugevamaid ja paremaid võimalusi turul oma klienditeeninduse taseme monitoorimiseks. Julgen igati soovitada kasutada Trendline poolt pakutavaid lahendusi!" Jaan Ratnik Tervis Spaa Grupp, juht Riina Riina Eisler Daily, tegevdirektor "Otsisime koostööpartnerit, kes suudaks pakkuda uudset ja samas personaalset testostusüsteemi. Trendline poolt pakutav programm on väga hea ja ülevaatlik, samas lihtne ja kasutatav kõikidele töötajatele. Oleme saanud parema ülevaate oma teeninduse tasemest. Soovitan kindlasti ka teistele teenindusettevõtetele." testimine testostud testkülastused Mystery Shopping Helena "Postimees Grupp kaasas Trendline mahukasse koolitusprojekti, mille raames toimusid praktilised treeningud kogu müügimeeskonnale. Koolitus andis osalejatele enesekindlust, professionaalseid oskusi ja motivatsiooni. Soovitame Trendline rahuliku südamega, sest teame, et nende lahendused aitavad kaasa tulemuste saavutamisele." Helena Laus Postimees Grupp, koolitusjuht koolitused müügikoolitus meedia müük telefonimüük Sve-Erik "Oleme Trendline'ga teinud koostööd päris mitmel korral. Eriti tooks välja nende võimekust koostada koolitusi, mis konkreetse maja spetsiifikaga täpselt kokku lähevad. Oskavad koolitada nii värskeid alustajaid kui juba staazikaid müügiinimesi. Ja kõige selle proffessionaalsuse kõrval meeldiv ja sõbralik olek. Soovitan kindlalt!" Sven-Erik Volberg Villa Ammende, hotellijuht testimine testostud testkülastused Mystery Shopping koolitused

restart time out trendline testostud koolitused teenindusstandardid

koolitused restart

Küsige lisa!

Tutvustame hea meelega meie Restart teenuset sisu ja vormi.