Trendline KASUTAJALIIDES

kasutajaliides

Avasta!

Kasutajaliidese võimalustega tutvumiseks vii kursor sinisele ringile ja ava infotekstid.

Tutvu kasutajaliidese interaktiivsete funktsioonide ja võimalustega.

Jah ja ei! Jätkame pidevalt meie testostu- ja koolitustöö kogemusele ja suurklientide soovidele tuginedes kasutajaliidese arendamist. Arendades säilitame lihtsuse ja funktsionaalsuse. Analüüsisime põhjalikult suurt hulka vastavate keskkondade rendivõimalusi, mida üle maailma pakutakse. Nägime, et pakutavad võimalused on liiga keerulised, hägusa fookusega, puuduliku võrdlusanalüüsiga ja visuaalselt raskekoelised. Oleme loonud värske ja interaktiivse kasutajaliidese, mis on kasutuses nii testostude kui siseauditi puhul. KAS kasutajaliides on VALMIS? MIKS oli vaja kasutajaliidest ISE nullist EHITADA? TRENDLINE KASUTAJALIIDES

testostud Peakontor näeb eri piirkondi (kategooriaid) ja kõiki osakondi.

Osakonnajuht näeb ainult enda osakonna ja kõigi töötajate andmeid.
KASUTAJAÕIGUSED

kasutajaliides Sisenemisel kuvatakse automaatselt viimase kolme kuu andmed.

Analüüsitavat ajavahemikku saab alati ise vabalt muuta kalendri valikus valides kas eelhäälestatud perioodi või soovitud ajavahemiku alguse ja lõpu kuu.
AJAVAHEMIK

Testimise all olevad teemad saab IGA KLIENT ise valida.

Lähtume teie teenindusstandardist või ootusest oma töötajate suhtes.
Kuvatakse ka võimalus "Üldküsimused".
Vt allpool selle kirjeldust.
SUHTLUSPROTSESS sakil kõikide (nii välis- kui siseauditi) väärtuspunktide funktsionaalsus sama. VÄÄRTUSPUNKTILE klikkides
avaneb vastava valiku detailne analüüs.

Domineerivad valikud on vastava värviga kas roheline (positiivne pool) või
punane (negatiivne pool).

Tulemuste juures ka vastava
valiku % juhtumitest.

Küsimuste juures kuvatud ka ABITEKSTID, et lihtsustada töötajatele tagasiside andmist.

Küsimused, abitekstid ja valikute väärtused lepime kokku EELTÖÖ käigus.

Küsimustike loomisel KONSULTEERIME, Teie OTSUSTATE.
Teie kodu - Teie reeglid.
kasutajaliides SUHTLUSPROTSESS

EELTÖÖ käigus lepime kokku, mis parameetrite alusel soovite testijuhtumeid eraldada ja need parameetrid lisame külgribale.

Võimalik analüüsida, kuidas teenindatakse erinevat keelt kõnelevaid kliente.

Näiteks on võimalik eristada kõik juhtumid, mille puhul lisasoovitus tehti ja need, mille puhul seda ei tehtud ja avastada PÕHJUSED.

Või analüüsida, kuidas HOIAK (naeratus) on seotud teenindusprotsessi etappide rakendamisega jne.

Või näiteks eristada teineteisest kõik "Õpilane" sildiga ja pikaajaliste töötajate teenindusjuhtumid, et hinnata STARDIVÄLJAÕPPE efektiivsust.
Sama põhimõte kogu kasutajaliideses: esimene number näitab tulemust (5-palli süsteemis) ja teine vastava valiku testide hulka. Külgriba asub
sakil SUHTLUSPROTSESS.
Võimalik tuua samale töölauale võrdluseks
erinevate küsimustiku tulemused.

Näiteks vastuvõtu osakonna puhul analüüsida, milline on kliendisuhtlus
check-in ja check-out olukordades või
jaemüügi puhul kassa ja müügisaali võrdlus samas osakonnas.

Kuna nende olukordade teenindussuhtlus on erinev, siis meie hinnangul peaksid ka küsimustikud nende mõõtmiseks olema erinevad.
Külgribalt töölauale toodavate valikute
arv ei ole piiratud.

Näiteks võimalik võrrelda iga üksiku osakonna tulemust terve ettevõtte keskmisega.
Osakondi on võimalik külgribale grupeerida kategooriatesse.

Näiteks HOTELLI puhul toitlustuse valdkonna osakonnad: Restoran, Lobby Baar, Kohvik, Aqua Baar, jne.

Või kasutada soovi korral PIIRKONDLIKKU jaotust: Põhja-Eesti, Lääne-Eesti, Lõuna-Eesti jne.

Või näiteks KAUBANDUSKESKUSE puhul kategooriad nagu: Riided, Elektroonika, Toitlustus jne.

Kategooriate hulk ja nimetused on
vastavalt tellija soovile.
Sellisel juhul saab selekteerida töölauale nii kategooria keskmist, kui selle sees vastavat osakonda või mitut osakonda.
KÜLGRIBA

kasutajaliides Siseauditi tulemusi saab kuvada töölauale kas koos välisauditiga või eraldi.

Näiteks saab võrrelda, kuidas rakendatakse teenindusstandardit tavaklientidega, kui kedagi jälgimas pole (testostud) ja millised on töötajate eskused kui siseaudiitor või osakonnajuht neid varjuna teenindussituatsioonis jälgib.
SISEAUDIT

kasutajaliides Üldinfo nupule klikkides avaneb sama teema alla üldküsimuste ruut.

Üldküsimused nagu näiteks järjekorra pikkus, kliendi suhtluskeel, vestluse teema (testitud toode), nimesilt, kliendikontaktiks kulunud aeg jne ei muuda tulemust, aga aitavad mõista KONTEKSTI.

Üldküsimused fikseerime eeltöö käigus vastavalt sellele, mida iga üksik klient soovib.
ÜLDINFO KÜSIMUSED

kasutajaliides Kategooriaid ja osakondi saab reastada üksikute valitud teemade või mitme teema kaupa.

See võimaldab arendada õigeid osakondi ja õigeid töötajaid vastavates teemades.
Osakondi saab grupeerida kategooriate kaupa. Sorteerida tulemuse või tähestiku järgi või vabalt valitud hinnatud teemadel. Laiem tulp VÄLISAUDITI (testostud) ja kitsam tulp SISEAUDITI tulemus.

Visuaalne võrdlus samas mõõtkavas.
OSAKONDADE PINGEREAD

Töötaja lehelt on võimalik täita SISEAUDITI VAATLUST vastava töötaja kohta. Võimalus siseneda testijuhtumi tervikraportisse.
Test koos kõigi üldküsimuste, teemade ja vabateksti kommentaaridega.
Nii välis- kui siseauditi üksiktestid tervikkujul koos vabateksti lisakommentaaridega arhiveeritud kuupäevaliselt. kasutajaliides kasutajaliides ARHIVEERITUD TERVIKTESTID

Vaata videot

Alljärgnev video (3:14) teeb ülevaate, mida Trendline kasutajaliides võimaldab.

Kasuta Full Screeni ja Pause/Play funktsioone, et detaile analüüsida.

testostud

Multikeelsed testostud

Trendline kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida:
EST, ENG, LAT, LIT, RUS … või mis iganes muu soovitud keele.

Suurepärane lahendus rahvusvahelistele kontsernidele, kelle testostud toimuvad samaaegselt ja sünkroniseeritult mitmes riigis.

Soovi korral analüüsige näiteks Lätis (lätikeelsete testklientide poolt) sisestatud testostude tulemusi eesti keeles või vastupidi. Või vaadake ühe keelevahetuse klikiga kogu Baltikumi tulemusi vabalt valitud keeles, mis sai ettevalmistuse ajal kokku lepitud.

Võimalus õppida sama grupi teiste piirkondade ettevõtetelt, mis tegevused milliseid tulemusi annavad.

Viru Keskus AS, turundus – ja kommunikatsioonidirektor (nov 2008 – jaan 2020) Taivi Koitla "Trendline eristub oma konkurentidest ülima põhjalikkuse ja innukuse poolest ning valmiduselt olemasolevaid lahendusi kliendi vajadustega vastavusse viia. Tahe valdkonda sisuliselt parendada ja väsimatu töö selle nimel näivad ehk seda kirjeldades elementaarsed, ent kui Trendline’iga koostööd tegema asute, märkate olulist erinevust. Soovitan koostööd Trendline’ga ning ootan huviga, milliseid kõrgusi Eero Palmi juhtimisel järgmisena vallutama asutakse." testost trendline referents Rakvere Põhjakeskus, juht Tiiu Onga "Uudis Trendline’i pakutavast teenusest mõõta kaubanduskeskuse kaupluste teenindustaset kontseptsioonipõhiselt jõudis meieni 2019. aasta sügisel. Alanud koostöö on olnud professionaalne ning protsess nauditavalt kiire ja tulemuslik. Väärtustame ühise eesmärgi täitmisse panustavat partnerit ja julgustame järele proovima!" testost trendline referents Dimitri Demjanov Restoran Gloria, juht "Minu hinnangul algab tipptasemel teenindus kontseptsiooni fikseerimisest ja sealt edasi peab pidevalt panustama, et see ei jääks pelgalt paberile. Gloria töötab tänaseni Trendline loodud ja juurutatud teenindusstandarditega. Soovitan julgelt!" standardid "Koostöö Trendline-ga on kestnud pikki häid aastaid. Trendline on täna üks tugevamaid ja paremaid võimalusi turul oma klienditeeninduse taseme monitoorimiseks. Julgen igati soovitada kasutada Trendline poolt pakutavaid lahendusi!" Jaan Ratnik Tervis Spaa Grupp, juht Illi Ojavere Tallink Hotels, hotellijuht "Meie hotellides algas testostude koostöö Trendline’iga 2018 aasta kevadel, millele järgnesid äärmiselt professionaalsed ja 
praktilised koolitused. Trendline on kindel valik saamaks usaldusväärselt mõõdetud tulemusi. 
Tallink Hotels soovitab julgelt kasutada Trendline oskusi ja teadmisi teeninduskvaliteedi tõstmiseks." Sportland, teenindusjuht Nelli Nilson "Trendline testostude koostööga oleme väga rahul. Trendline töötajate näol on tegemist uuendusmeelsete ning kaasamõtlevate inimestega, kelle kirglik suhtumine oma töösse väljendub kliendile suunatuses ning tulemuste kvaliteedi tagamises. Sportland kasutab ainult parimat, soovitame!" Riina Eisler Daily, tegevdirektor "Otsisime koostööpartnerit, kes suudaks pakkuda uudset ja samas personaalset testostusüsteemi. Trendline poolt pakutav programm on väga hea ja ülevaatlik, samas lihtne ja kasutatav kõikidele töötajatele. Oleme saanud parema ülevaate oma teeninduse tasemest. Soovitan kindlasti ka teistele teenindusettevõtetele." "Eesti Meedia kaasas Trendline mahukasse koolitusprojekti, mille raames toimusid praktilised treeningud kogu müügimeeskonnale. Koolitus andis osalejatele enesekindlust, professionaalseid oskusi ja motivatsiooni. Soovitame Trendline rahuliku südamega, sest teame, et nende lahendused aitavad kaasa tulemuste saavutamisele." Helena Laus Eesti Meedia AS, koolitusjuht "Oleme Trendline'ga teinud koostööd päris mitmel korral. Eriti tooks välja nende võimekust koostada koolitusi, mis konkreetse maja spetsiifikaga täpselt kokku lähevad. Oskavad koolitada nii värskeid alustajaid kui juba staazikaid müügiinimesi. Ja kõige selle proffessionaalsuse kõrval meeldiv ja sõbralik olek. Soovitan kindlalt!" Sven-Erik Volberg Villa Ammende, hotellijuht

      

Saame kokku!

Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Videokoosolekule saate mugavalt kaasata eri piirkondade otsustajad.

testostud

Klienditugi

Pakume meie klientidele tasuta klienditoe teenust!
Telli näiteks osakonnajuhtidele pärast esimest testilainet
kasutajaliidest tutvustav demo.

(EST, ENG, FIN, ESP, LAT, LIT, RUS)

Kirjuta: support@trendline.app ›

testostud

Jälgi …

Ole kursis värskete arenduste, uudiste ja täiendustega. Kasutajaliides areneb pidevalt.
Jälgi Trendline Facebooki lehte!

Jälgi meid Facebookis ›