Trendline™ KASUTAJALIIDES

testostude

Avasta!

Testostude, siseauditi ja kliendikogemuse tagasiside analüüsimiseks loodud kasutajaliidese võimalustega tutvumiseks vii kursor siin allpool sinistele ringidele ja tutvu mõnede olulisemate funktsioonidega.

testostude kasutajaliides

Vaata videot

Alljärgnev video (2:18) teeb ülevaate, mõningatest funktsioonidest, mida Trendline kasutajaliides võimaldab.

Kasuta Full Screeni ja Pause/Play funktsioone, et detaile analüüsida.

testostud

Multikeelne kasutajaliides

Trendline kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida:
EST, ENG, LAT, LIT, FIN, RUS … või muu kokkulepitud keele.

Suurepärane lahendus rahvusvahelistele kontsernidele, kelle Mystery Shopping toimub samaaegselt ja sünkroniseeritult mitmes riigis. Samas on ikkagi võimalik kasutada riikide põhiseid küsimustikke aga saate tulemusi analüüsida Teile sobivas keeles.

multilingual platform multikeelne testostud üle Baltikumi

Soovi korral analüüsige näiteks Lätis (LÄTI või VENE keeles) sisestatud testostude tulemusi EESTI keeles või vastupidi.

multilingual platform multikeelne testostud üle Baltikumi

Või vaadake kogu Baltikumi tulemusi ühtselt vabalt valitud peakontori keeles, mis sai ettevalmistuse ajal kokku lepitud.

multilingual platform multikeelne testostud üle Baltikumi

Võimalus õppida sama grupi teiste piirkondade üksustelt, mis arendustegevused milliseid tulemusi annavad.

testostude testostud      testostude testostud

Saame kokku!

Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi. Näitame mida kasutajaliides võimaldab, teeme demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.

testostud

_ Blogi

Arvamuslood ja artiklid, mis kirjeldavad kenasti lahti meie
testklienditeenuse visiooni, eripära ja rõhuasetused. 

lekked

Kuidas mõõta KLIENDISUHTLUSE efektiivsust?

Ehk kus on lekked? Kliendisuhtlus kaubandus- või müügiettevõtetes on reeglina fikseerinud ärimudelist lähtuva teenindus- või müügistandardiga. Ja arusaadavalt on kliendisuhtluse kontseptsioon erinev laotüüpi ehitusmaterjalide poes, elektroonikaketis, apteegis jne. Igal oma standard. Küsimus on kuivõrd efektiivselt…

Loe artiklit
testostude kvaliteet testostud Mystery Shopping

Testostude KVALITEET – kuidas seda tagada?

Testostude kvaliteet – kuidas seda mõõta? Miks on see nii oluline? Testostude tulemuste põhjal pannakse ju paika edaspidised tegevuskavad – määratakse “ravi”. Kuidas hinnata arsti kvaliteeti? Selle taset, kes ravimit määrab (soovitab)? Artikkel toob muuhulgas…

Loe artiklit
kliendi tagasiside kogumine customer feedback gathering

Naerata ja maailm (klient) naeratab Sulle vastu!

“The Smiling Report”, mille kokkupanekul osales tagasihoidliku panusega Eesti ja Baltikumi poolt ka Trendline (Trendline on MSPA liige), pandi kokku 25 riigi testostufirmade tagasiside põhjal. Kindlasti on hetke olukorras mõõdukas paanika nii mitmetel ettevõtjatel kellel…

Loe artiklit
koolitused testostud teenindusstandardid Trendline

TIME OUT Sinu ettevõttes! Mida teed?

Vahet pole kas minutiline paus on Sinu enda või vastaste vilistatud, enne mängu tagasi ei saa, kui see lõppeb. Kasuta seda aega targalt! Kui minutiline paus kulutada kurtmisele või üksteise peale pahameele väljavalamisele, siis on…

Loe artiklit

testostud

Klienditugi

Pakume meie klientidele tasuta 24/7 klienditoe teenust!
Telli näiteks osakonnajuhtidele pärast esimest testilainet kasutajaliidest tutvustav demo.

Kasutajaliides on klientidele avatud terve koostöö jooksul. Koostöö lõppedes lisaks veel 6 kuud, kui ei ole kokku lepitud teisiti.

Klienditoe keeled: EST, ENG, FIN, ESP, LAT, LIT, RUS.

Kirjuta: support@trendline.app ›

multilingual platform multikeelne testostud üle Baltikumi

Trendline Analytics on MSPA liige