Trendline™ KASUTAJALIIDES

Interaktiivne analüüs

Trendline’i interaktiivne kasutajaliides analüüsib kogutud andmeid ettevõtte, piirkondade, osakondade ja töötajate kaupa. Iga klient saab ise määrata olulised kriteeriumid, mida mõõta, võrrelda ja analüüsida.

Mystery Shoppingu e. välisauditi ja TAVAKLIENDI arvamuse ning siseauditi (juhtide endi teenindusvaatlused) analüüs on samal töölaual. See tähendab seda, et testostulaine jooksul ja selle järgselt on kõik kogutud andmed Teie poolt lihtsalt ja interaktiivselt meie kasutajaliideses võrreldavad.

Analüüsid ja järeldused on otse kasutajaliidesest visuaalselt ja informatiivselt kuvatavad nii koosolekuruumis kui veebikoosolekul. Eri ajahetkedel saab võtta fookusesse erinevad tegurid ja võrrelda varasemate perioodidega. Põhjalik ja oluliste fookustega analüüs aitab tagasiside andmise konstruktiivseks ja kasulikuks muuta.

Võimalik analüüsida ka MITME küsimuse KOOSMÕJU. Näiteks analüüsida kõiki juhtumeid, mille puhul klient pidi ise teeninduskontakti saamiseks initsiatiivi üles näitama ja vaadata mitmel %-l nendest juhtumitest oli sel hetkel tegelikult vaba töötaja(d) olemas.

Ülevaatlik raport

Soovi korral analüüsime pärast testilaine lõppu tulemusi ja koostame meie pikaaegsele kogemusele (üle 20 aasta müügi- ja teenindusettevõtete arendamise kogemust) tuginedes olulisemad tugevused, nõrkused ja arendussoovitused. Esitame olulisemate punktide võrdlusandmed võrreldes eelmiste testostulainetega.

Koondinfo pdf faili kujul on otse kasutajaliideses. Soovi korral edastame tulemused ja arendussoovitused Teie juhtkonnale ja/või osakonnajuhtidele nii kirjalikult pdf faili kujul, kui ka soovi korral tagasisidekoosolekul.

testostude kasutajaliides

Vaata videot

Alljärgnev video (2:18) teeb ülevaate, mõningatest funktsioonidest, mida Trendline multikeelne kasutajaliides võimaldab.

Kasuta Full Screeni ja Pause/Play funktsioone, et detaile analüüsida.

testostude

Avasta!

Testostude, siseauditi ja kliendikogemuse tagasiside analüüsimiseks loodud kasutajaliidese võimalustega tutvumiseks vii kursor siin allpool sinistele ringidele ja tutvu mõnede olulisemate funktsioonidega.

Trendline kliendina kasutajaliidesesse sisselogimine aadressil: https://trendline.app

testostud

Multikeelne kasutajaliides

Trendline kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida:
EST, ENG, LAT, LIT, FIN … või muu kokkulepitud keele.

Suurepärane lahendus rahvusvahelistele kontsernidele, kelle Mystery Shopping toimub samaaegselt ja sünkroniseeritult mitmes riigis. Samas on ikkagi võimalik kasutada riikide põhiseid küsimustikke aga saate tulemusi analüüsida Teile sobivas keeles.

Soovi korral analüüsige näiteks Lätis (LÄTI keeles) sisestatud testostude tulemusi EESTI keeles või vastupidi.

Võimalus õppida sama grupi teiste piirkondade üksustelt, mis arendustegevused milliseid tulemusi annavad.

mystery shopping mysteeriostokset Trendline kliendi tagasiside küsitlused kogumine

Turvaliselt kaitstud info

Trendline testostude, siseauditi ja kliendiküsitluste kasutajaliidese tulemuste kuvamise avame tellija poolt määratud vaatamisõiguste kaupa. Et kogutud andmeid turvaliselt kaitsta saame soovi korral avada juurdepääsu Teie andmetele ainult Teie määratud IP aadressidelt ehk Teie määratud “turvalise värava” kaudu. See pakub lisakaitset Teie ettevõtet puudutavate andmete osas. Oluline lahendus rahvusvahelistele kontsernidele kellel on kõrged turvanõuded neid puudutavate andmete osas.

Suurkorporatsioonidel võimalik mugav sisselogimine Azure AD või Office 365 kasutajatega. See lisab turvalisust, lihtsustab infole juurdepääsu ja aitab hoida teie ettevõtte kasutajaid ja nendele määratud õiguseid aja tasemel. Muidugi võimaldame Microsoft kontoga sisselogimist ka väiksematele ettevõtetele, kellel on vastavad kasutajad tehtud.

export to excel ekspordi testostude andmed excelisse

Andmete eksportimine Excelisse

Testostude tulemusi on võimalik analüüsida meie kasutajaliideses lisaks graafilistele analüüsidele ka tabelkujul. Tabelisse saate ise vabalt valida mis veerud kuvatakse lisaks testi põhiandmetele nagu näiteks osakond, aeg, tulemus, jne. Näiteks saate lisada veeru “stsenaarium” ja nii on võimalik grupeerida kokku, kõik vastavate vestlusteemade juhtumid. Või leida paari klikiga üles näiteks kõik need töötajad või osakonnad, kes ei ole teinud lisamüüki ja selle tegemist just nimelt neile õpetada. Või lisada veel üks veerg ja saada täpne ülevaade nendest kes küll teevad lisamüüki aga ei oska lisapakkumist argumenteerida. Jne, jne. Nii on võimalik koostada koolitus- või koosolekute gruppe väga selgete rõhuasetuste ja teemadega.

Soovi korral saate lisada tabelisse KASVÕI KÕIK ankeedis kasutusel olnud küsimused ja eksportida kogu testilaine koos kõigi andmete ja vabateksti kommentaaridega Excelisse. See võimaldab teie analüütikutel kogutud andmeid lisada teiste olemasolevate mõõdikute juurde ja teha põhjalikke järeldusi ja leida erinevaid olulisi seoseid.

testostud

FOOKUSES
MÕÕTKAVA

Tänu 20 a. koolitustöö kogemusele oskame keskenduda olulisele. 

Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügitöö eripära arvestavad testostude küsimustikud.

testostud

 

INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES

Kasutajaliides kuvab lihtsasti mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad. Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.

Arendame kasutajaliidest vastavalt klientide soovidele.

testostude testostud   testostude testostud

Saame kokku!

Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi. Näitame mida kasutajaliides võimaldab, teeme demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.

testostud

_ Blogi

Arvamuslood ja artiklid, mis kirjeldavad kenasti lahti meie
testklienditeenuse visiooni, eripära ja rõhuasetused. 

Trendline Analytics koolitaja Eero Palm

Hea teenindus ei teki, kui kogud infot sahtlisse!

Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega…

Loe artiklit
testostude tagasiside andmine klienditeenindus juhtimine lugupidamine

Miks meie ettevõttes (neid mõttetuid) testoste tehakse?

Testostud võivad põhjustada ettevõttes väga korraliku allergilise reaktsiooni. Loe sellest artiklist mis võib minna valesti ja mida peaks ettevõte silmas pidama selle teenuse kasutamisel. Samuti on klienditeenindajatel oluline mõista testostude teenuse eesmärki ja mitte üle…

Loe artiklit
tagasiside tagasisidet andmine juhtimine tagasisidestamine vestlus testostud põhjal Trendline Analytics

Tagasiside andmine testostude põhjal. Kuidas seda parandada?

Nõu peaks suutma andma nii, et töötaja oleks motiveeritud oma “tervise” parandamiseks sinu “ravisoovitusi” rakendama. Kujuta ette, kui perearst võtaks vereproovi, tõstaks vastu valgust ja ütleks subjektiivselt, hinnanguliselt: “Milline suurepärane värv!”. Ei oleks vist väga…

Loe artiklit
Smile Customer service smiling report Trendline Analytics Naeratus hoiak testostud klienditeenindus

Naeratus ei ole tegu, vaid hoiak!

Mis Sa arvad, kas teenindajad naeratavad jätkuvalt? Eks oma silm on kuningas, aga nii nagu see analüüs kinnitab, tuleb tervikuna välja, et keerulistele aegadele vaatamata pingutavad enamus klienditeenindajaid hoolega. Tublid! Kuidas paistavad Eesti tulemused teiste…

Loe artiklit

multilingual platform multikeelne testostud üle Baltikumi

Trendline Analytics on Euroopa Testostufirmade Liidu (MSPA) aktiivselt panustav ja hinnatud liige