KOOLITUS:

“Probleemolukorrad LAHENDA maja sees”

koolirused

Kellele mõeldud?

Koolitus on mõeldud kaubanduse, hotellinduse, toitlustuse, kindlustuse ja panganduse töötajatele. Nii näost näkku, kui telefonisuhtluse oludes.

koolitused

Miks vajalik?

See on tähtis teema, kuna probleemolukorrad on igasuguse klientidega suhtlemise töö lahutamatu osa. Probleemolukordade tekkimist ei saa vältida, sest need võivad tekkida nii objektiivsetel, kui subjektiivsetel põhjustel ja sageli ka teenusest olenemata.

Kui probleemolukordade (kaebused, vastuväited, rahulolematused) lahendamise mudelid nende tõsidusastme järgi jagada ja probleemide käsitlemine selgeks teha, siis tunnevad töötajad ennast kahtlemata märksa kindlamalt iga kliendiga suheldes.

Tark oleks probleemolukorrad käsitleda ja lahendamata otsesuhtes kliendiga, laskmata teemal “uksest välja” valguda.

koolitused trendline

Koolituse SISU

 

MIDA KLIENT ÜTLEB?

Kaardistame kõikvõimalikud koolitustel osalejate probleemolukorrad, kaebused, vastuväited. Fikseerime jäämäe veepealse osa – selle MIDA klient ütleb.

 

MIS VÕIB OLLA ÖELDU TEGELIK PÕHJUS?

Analüüsime lahtikirjutatud kaebuste, vastuväidete, probleemolukordade PÕHJUSEID. Proovime näha jäämäe veealust osa – seda, MIKS klient nii ütleb?

PROBLEEMOLUKORDADE LAHENDAMISE VIISID

Hoidume tegemast sääsest elevanti ja samas, kui tegemist on tõsisemat käsitlemist vajava küsimusega vaatamast kliendi murele läbi sõrmede.

Jagame koolitustel osalejate endi öeldud pingekohad KOLME sobiva LAHENDUSMUDELI vahel.

1. ANNA
TEED

probleemolukordade lahendamine koolitused trendline

2. STOPP

probleemolukordade lahandamine koolitused Trendline

3. SISSESÕIT
KEELATUD

PRAKTILINE TREENING

Realistlike olukordade läbimängimine koos ühisanalüüsiga (kas videotagasisidega või ilma).


Programmi RÕHUASETUSED ja näidisolukorrad paneme paika vastavalt Teie ettevõtte eripärale. Kaardistame koolituste eesmärgid EELTÖÖ käigus.

 

testostud

Oskame!

Meil on rohkem kui 18 aastat probleemolukorda lahendamise koolituste tegemise kogemust.

Meie koolitustega rahulolevad kliendid: Hawaii Express, Tervis Spaa Grupp, Tallink Grupp, AQVA Spaa, Apotheka, Expert, GO Spaa, Südameapteek, BENU, Postimees Grupp, Sportland, Swedbank, Elisa jt.

koolitus

Küsi lisainfot!

Väga hea meelega tutvustame meie koolitust põhjalikumalt ja kohaldame koolitused Teie eesmärkidega.

Illi Ojavere Tallink Hotels, hotellijuht "Meie hotellides algas testostude koostöö Trendline’iga 2018 aasta kevadel, millele järgnesid äärmiselt professionaalsed ja 
praktilised koolitused. Trendline on kindel valik saamaks usaldusväärselt mõõdetud tulemusi. 
Tallink Hotels soovitab julgelt kasutada Trendline oskusi ja teadmisi teeninduskvaliteedi tõstmiseks." "Koostöö Trendline-ga on kestnud pikki häid aastaid. Trendline on täna üks tugevamaid ja paremaid võimalusi turul oma klienditeeninduse taseme monitoorimiseks. Julgen igati soovitada kasutada Trendline poolt pakutavaid lahendusi!" Jaan Ratnik Tervis Spaa Grupp, juht "Oleme Trendline'ga teinud koostööd päris mitmel korral. Eriti tooks välja nende võimekust koostada koolitusi, mis konkreetse maja spetsiifikaga täpselt kokku lähevad. Oskavad koolitada nii värskeid alustajaid kui juba staazikaid müügiinimesi. Ja kõige selle proffessionaalsuse kõrval meeldiv ja sõbralik olek. Soovitan kindlalt!" Sven-Erik Volberg Villa Ammende, hotellijuht Dimitri Demjanov Restoran Gloria, juht "Minu hinnangul algab tipptasemel teenindus kontseptsiooni fikseerimisest ja sealt edasi peab pidevalt panustama, et see ei jääks pelgalt paberile. Gloria töötab tänaseni Trendline loodud ja juurutatud teenindusstandarditega. Soovitan julgelt!" standardid Viru Keskus AS, turundus – ja kommunikatsioonidirektor (nov 2008 – jaan 2020) Taivi Koitla "Trendline eristub oma konkurentidest ülima põhjalikkuse ja innukuse poolest ning valmiduselt olemasolevaid lahendusi kliendi vajadustega vastavusse viia. Tahe valdkonda sisuliselt parendada ja väsimatu töö selle nimel näivad ehk seda kirjeldades elementaarsed, ent kui Trendline’iga koostööd tegema asute, märkate olulist erinevust. Soovitan koostööd Trendline’ga ning ootan huviga, milliseid kõrgusi Eero Palmi juhtimisel järgmisena vallutama asutakse." testost trendline referents Rakvere Põhjakeskus, juht Tiiu Onga "Uudis Trendline’i pakutavast teenusest mõõta kaubanduskeskuse kaupluste teenindustaset kontseptsioonipõhiselt jõudis meieni 2019. aasta sügisel. Alanud koostöö on olnud professionaalne ning protsess nauditavalt kiire ja tulemuslik. Väärtustame ühise eesmärgi täitmisse panustavat partnerit ja julgustame järele proovima!" testost trendline referents Riina Eisler Daily, tegevdirektor "Otsisime koostööpartnerit, kes suudaks pakkuda uudset ja samas personaalset testostusüsteemi. Trendline poolt pakutav programm on väga hea ja ülevaatlik, samas lihtne ja kasutatav kõikidele töötajatele. Oleme saanud parema ülevaate oma teeninduse tasemest. Soovitan kindlasti ka teistele teenindusettevõtetele." Sportland, teenindusjuht Nelli Nilson "Trendline testostude koostööga oleme väga rahul. Trendline töötajate näol on tegemist uuendusmeelsete ning kaasamõtlevate inimestega, kelle kirglik suhtumine oma töösse väljendub kliendile suunatuses ning tulemuste kvaliteedi tagamises. Sportland kasutab ainult parimat, soovitame!" "Eesti Meedia kaasas Trendline mahukasse koolitusprojekti, mille raames toimusid praktilised treeningud kogu müügimeeskonnale. Koolitus andis osalejatele enesekindlust, professionaalseid oskusi ja motivatsiooni. Soovitame Trendline rahuliku südamega, sest teame, et nende lahendused aitavad kaasa tulemuste saavutamisele." Helena Laus Eesti Meedia AS, koolitusjuht