TEENINDUSKOOLITUS:

Suurepärane teenindus kliendikontakti alustamisest, kuni lõpetamiseni

koolitused teeninduskoolitus

Kellele on teeninduskoolitus mõeldud?

Teeninduskoolitus on mõeldud HOTELLIDE, SPAADE, VEEKESKUSTE, JAEKAUPLUSTE ja TOITLUSTUSETTEVÕTETE klienditeenindajatele.

koolitused teeninduskoolitus hea suurepärane teenindus

Suurepärane teenindus – kuidas aitab teeninduskoolitus seda saavutada?

Suurepärane teenindus ei teki iseenesest. Klienditeenindajad peavad oskama lahendada ja hallata väga erinevaid teenindusolukordi ja seda nii ettevõtte ja klientide ootustele vastavalt. Fikseerime koolitusel suurepärase klienditeeninduse olulised tegurid. Samuti aitab teeninduskoolitus tulla toime rahulolematu kliendi teenindamisega.

Tänu meie testostudele jaekaubandus-, hotellindus-, pangandus- ja toitlustusvaldkonnas oleme kursis Eesti teeninduse hetkeolukorraga ning teame täpselt kuhu koolitustel fookused panna.

koolitused teeninduskoolitus hea suurepärane teenindus

Teeninduskoolitus: “Suurepärane teenindus kliendikontakti alustamisest, kuni lõpetamiseni.”


KLIENDIKESKNE TEENINDUS

Teeninduskoolitus näitab, mis on nende ilusate sõnade taga? Kuidas praktikas selleni jõuda? Millised peavad selleks olema klienditeenindaja oskused ja hoiakud?

 

TEENINDUSPROTESS

Fikseerime erinevate teenindusolukordade vastava kliendisuhtluse alates kontakti alustamisest, lisamüügi kuni kontakti lõpetamiseni. Mida ja miks ning kuidas teha? Mida mitte teha?

 

PROBLEEMOLUKORDADE LAHENDAMINE

Kuidas mitte teha sääsest elevanti ja ka mitte vaadata kliendi murele läbi sõrmede? Eesmärk – võita kliendi süda, mitte vaidlus!

PRAKTILINE TREENING

Kahepäevase programmi puhul, realistlike olukordade läbimängimine koos ühisanalüüsiga (kas videotagasisidega või ilma).

 

teeninduskoolitused


Programmi RÕHUASETUSED ja näidisolukorrad paneme paika vastavalt Teie ettevõtte eripärale. Kaardistame koolituste eesmärgid EELTÖÖ ja soovi korral TESTKÜLASTUSTE käigus.

AVATUD KOOLITUS:

testostud testost testkülastused teeninduskoolitus

Aeg

Kokkuleppel.

koolitused trendline teeninduskoolitused müügikoolitused

Koht

Kokkuleppitud kohas Eesti piires. Soovi korral aitame leida sobivad koolitusruumid.

koolitused müük teenindus Trendline teeninduskoolitus

Kestus

1-päevane koolitus. Kokku 8 ak. tundi.

treening koolitus maksumus teeninduskoolitus Trendline

Maksumus

Alates 210 € (+km) inimene.

Avatud ühepäevane teeninduskoolitus. Hind ühe osaleja kohta:
3 ja enam osalejat samast ettevõttest 210 € (+km)
2 osalejat 230 € (+km)
1 osaleja 250 € (+km)

Hindadele lisandub käibemaks 20%.

ETTEVÕTTE SISESTE koolituste puhul hind kokkuleppel.
Koolitusgrupi suurus orienteeruvalt 12 inimest

Trendline on Töötukassa koolituskaardi partner.

Kui olete oma konsultandiga kokku leppinud koolituskaardi kasutamise ja teie töölesaamiseks vajaliku koolitusvaldkonna, saate valida sobiva kursuse töötukassa kinnitatud koolitajate avatud koolituste seast. Töötukassa kinnitatud koolitajad leiate koolitajate nimekirjast. Kui soovite, saate konsultandilt koolitajate nimekirja väljatrüki.

Koolitust valides on kõige olulisem lähtuda sellest, millised teadmised ja oskused aitavad teil tööd leida. Enne lõpliku valiku tegemist soovitame pakutavate koolitustega põhjalikult tutvuda (milline on koolituse sisu ja ajakava; kes on koolituse läbiviijad; kas koolituse hind sisaldab õppematerjale või kaasneb koolitusel osalemisega teile täiendavaid kulusid jms).-
Töötukassa saab rahastada koolituskaardi raames koolituskulu (sh koolituse hinnas sisalduvad õppevahendid) kuni 2500 eurot (käibemaksuga), mis võib hõlmata nii ühte kui mitut koolitust. Kui valitud koolitus või koolitused kokku on kallimad koolituskaardi ülempiirist, soovitame teavitada oma konsultanti ning võimalusel tellib töötukassa teile vajaliku koolituse. Üksnes koolituskaarti kasutades tuleb 2500 eurot ületav summa tasuda teil omaosalusena.

Kui te registreerute koolitusele e-töötukassa väliselt, andke koolituse korraldajale kindlasti järgnev teave:

  • teie koolituse eest tasub töötukassa;
  • töötukassa osakond, kus olete arvel;
  • oma ees- ja perekonnanimi ning kontaktandmed;
  • oma isikukood;
  • soovitud kursus ja selle toimumise aeg.

Soovitame koolitusele registreeruda vähemalt kaks nädalat enne koolituse algust. Varane registreerumine on vajalik, et jõuaksime enne kursuse algust väljastada koolitajale kinnituskirja koolituse eest tasumise kohta. Pärast registreerumist saadab koolitaja selle kohta töötukassale teate.

Eero Palm Trendline koolitaja müük veebikohtumistel koolitused müügikoolitus

Koolitaja

Eero Palm

Üle 20 a. koolitajatöö kogemust. Koolitus ja testostufirma Trendline asutaja. 

Eero: “Koolitajana respekteerin sügavalt koolitatavaid, kui partnereid kellega teeme koostööd paremate lahenduste fikseerimiseks. Me ei ole keegi targem, kui me kõik kokku. Kogemused tulevad ainult kogedes, ka koolitaja omad :)!”

Meie koolitustega rahul: Ivo NikkoloHedon Spaa, Ramirent, Solaris Keskus, Tervis Spaa Grupp, Tallink Group, Sportland, Swedbank, Swissôtel Tallinn, AQVA Spaa, Eesti Juveel, Apotheka, GO Spaa, Ammende Villa, BENU, WASA Resort jt.

koolitused Trendline registreeru teeninduskoolitus

Registreeru koolitusele!

Täitke siin toodud registreerimisleht ja me võtame ühendust ja anname korralduslikku lisainfot.

    Teie ees- ja perekonnanimi

    Telefoni nr

    Osalejate arv

    E-post

    Soovin registreeruda koolitusele

    Soovin lisainfot

    Kommentaar
    (kirjutage, mis koolitusele soovite registreeruda ja me võtame ühendust ja täpsustame detailid)

    koolitus

    Küsige lisainfot!

    Hea meelega tutvustame koolitust põhjalikumalt.

    Küsige lisa e-kirja teel ›

    testostud

    Jälgi …

    Ole kursis värskete arvamuslugudega.
    Jälgi Trendline Facebooki lehte.

    Jälgi meid Facebookis! ›

    teeninduskoolitus Trendline treening

    Testkülastused

    Soovi korral kaardistame testostudega koolitustel osalejate oskused ja hoiakud.

    Võimalik testida töötajaid NIMELISELT vastavalt töögraafikutele.

    Loe TESTOSTUDE teenusest ›
    lekked

    Kuidas mõõta KLIENDISUHTLUSE efektiivsust?

    Ehk kus on lekked? Kliendisuhtlus kaubandus- või müügiettevõtetes on reeglina fikseerinud ärimudelist lähtuva teenindus- või müügistandardiga. Ja arusaadavalt on kliendisuhtluse kontseptsioon erinev laotüüpi ehitusmaterjalide poes, elektroonikaketis, apteegis jne. Igal oma standard. Küsimus on kuivõrd efektiivselt…

    Loe artiklit
    kliendi tagasiside kogumine customer feedback gathering

    Naerata ja maailm (klient) naeratab Sulle vastu!

    “The Smiling Report”, mille kokkupanekul osales tagasihoidliku panusega Eesti ja Baltikumi poolt ka Trendline (Trendline on MSPA liige), pandi kokku 25 riigi testostufirmade tagasiside põhjal. Kindlasti on hetke olukorras mõõdukas paanika nii mitmetel ettevõtjatel kellel…

    Loe artiklit

    TEENINDAJA, OLE JULGEM! Klient ei pahandaks.

    Jah tõesti nii paistab. Kliendid on valmis, et neid teenindatakse julgemalt ja aktiivsemalt! Hiljuti avasime nädalase välk-küsitluse, millele vastas 222 inimest. Vastajate (loe klientide) arvates on teenindajad Eestis pigem liiga passiivsed. Ehk kui teenindaja ise arvab, et…

    Loe artiklit

    KAS ma saan Teid AIDATA?

    Oleme seda küsimust vast kõik sadu kordi kuulnud, kas pole nii? “Kuidas?” – ei ole lahendus! Mõned teenindusstandardid asendavad selle “kas?”-i küsisõnaga “kuidas?”, kuid tegevus, millele see lause on suunatud jääb ikka aitamiseks. Probleem ei…

    Loe artiklit

    Täiendkoolitusasutuse nimi:
    Trendline Analytics OÜ (edaspidi Trendline).

    Registrikood:
    Reg nr 10867906
    Õppeasutuse EHISe ID: 47161

    Õppekava nimi:
    Teeninduskoolitus: Suurepärane teenindus kontakti alustamisest, kuni lõpetamiseni.

    Õppekavarühm:
    Teenindus, müük, suhtlemine, juhtimine.

    Koolitusgrupi suurus:
    Koolitusgrupi suurus orienteeruvalt 12 inimest.
    Trendline’il on õigus teeninduskoolitus edasi lükata või selle läbiviimisest loobuda, kui koolitusele registreerijate arv on alla 8 inimese. Koolitus toimub kui registreerijaid on vähemalt 12.

    Õppe alustamise tingimused:
    Zoomikoolitusel osalejal on vajalik algtasemel kasutajakogemus arvuti ja mobiilseadmete kasutamisel.

    Õppe eesmärk:
    Õppe eesmärk on anda koolitusel osalejatele konkreetseid juhendeid kuidas alluvatega tagasisidevestluseid läbi viia, milliseid vigu vältida ja kuidas kolleege veenda, motiveerida ja läbi selle teenindada.

    Õppe väljund:
    Teeninduskoolitus annab teadmised, kuidas kliendiga suhelda alates kliendi sisenemisest kuni tema väljumiseni. Klienditeenindaja õpib selgeks, mida öelda, millal ja miks?

    Õppemeetodid:
    Näitlikustatud loeng, praktilised ülesanded, grupitööd.

    Iseseisev töö:
    Ei ole ette nähtud.

    Õppematerjalide loend:
    Koolitusel osalejad saavad paberkandjal ja/või elektrooniliselt jaotusmaterjalid, mis on koostatud koolitaja poolt vastavalt õppesisu teemadele kõikide teemade kohta.

    Õppekeel:
    Eesti või vene keel. Koolitusgrupid komplekteerime samas keeles.

    Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid:
    Õpingute lõpetamise tingimuseks on osavõtt vähemalt 80% auditoorsetest tundidest ja praktilistes ülesannetes ja grupitöödes osalemine koolitusel.

    Kursuse läbimisel väljastatav tõend:
    Trendline juht allkirjastab tõendi, kui koolitatav on koolitusel osalenud vähemalt 80% ulatuses. Tõendi väljastamine inglise või vene keeles 20 eurot. Hävinenud või kadunud tõendi duplikaadi väljastamine 10 eurot. Hindadele lisandub käibemaks.

    Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- ja töökogemuse kirjeldus:
    Programmi koolitaja Eero Palm on 19 aastase koolituskogemusega müügi-, teenindus- ja juhtimiskoolitaja. Koolitusfirma Trendline asutaja. Eero loodud koolitustega rahulolevad kliendid on muuhulgas: Ericsson Eesti, EAS, Swedbank, Tallink Grupp, BENU, Geenius Meedia, If Kindlustus, Tervis Spaa Grupp, Europcar, Radisson BLU, Expert, jpt.

    Trendline koolitajate kvaliteedi tagamise tingimused ja kord:
    Kasutame meie koolitajatena vaid pikaaegse (üle 10 aastase) kogemusega koolitajaid vastavate programmide läbiviimisel. Koolitajate kvaliteeti tagame regulaarsete tagasisidehinnangutega koolitustel osalejate poolt, et hinnata koolitajate õpetamisoskust. Kasutame ainult koolitajaid kelle suhtes on koolitatavate rahulolu vähemale 4 punkti (hea) või rohkem viiepalli süsteemis. Trendline juhtkond tagab koolitajate taseme põhjaliku värbamise ja koolitajate valdkonnatundmise kontrollimisega. Küsime regulaarselt osalejate tagasisidet õppekava ja õppeprotsesside tõhustamiseks. Jälgime igakuiselt vastava õppekava koolitajale antud tagasisidet ja reageerime vajadusel operatiivselt. Kinnitame et meie koolitajatele antud keskmine tagasiside nende koolitamisoskuste osas on selgelt üle 4,5 punkti ja samuti on üle 4,5 punkti osalejate hinnang meie programmide praktilisusele.

    Õppemaksu tasumine, tähtaeg ja tagastamine:
    Õppemaks tuleb tasuda esitatud arve alusel, arvel kirjeldatud maksetähtajaks enne kursuse algust. Kui arvel kirjeldatud maksetähtajaks pole kogu summa tasutud, siis on Trendline-l õigus soovijaid koolitusele mitte lubaja ja tõend mitte väljastada. Koolitusest loobumise korral palume sellest teada anda info@trendline.ee meiliaadressile. Koolitusest loobumisel peale registreerimisperioodi lõppu tagastatakse 80% koolitusprogrammi maksumusest. Koolitusest loobumisel vähem, kui 2 tööpäeva enne kursuse algust õppetasu ei tagastata.
    Trendline jätab endale õiguse teha õppeplaanis ja teemades ajakohaseid muudatusi. Väheste registreerujate tõttu on meil õigus teeninduskoolitus ära jätta või edasi lükata. Programmi registreerunuid teavitatakse konkreetse koolituspäeva ärajäämisest või edasi lükkumisest viivitamatult. Ärajäänud koolituspäeva eest tasutud summa makstakse tagasi või kantakse soovi korral üle mõne järgneva koolituse osavõtutasuks.

    Koolituselt väljaarvamise tingimused ja kord:
    Koolituselt arvatakse välja õppija, kes ei osale koolitusel õppekavas ettenähtud mahus.
    Kui õppekavas pole sätestatud teisiti, siis eeldame koolitusel osalemist minimaalselt 50% ulatuses.
    Kui koolitus katkestatakse enne koolituse lõppu ning täidetud on vähemalt 50% õppekavast, siis väljastame õppijale soovi korral tõendi vastavalt osaletud tundide arvule.
    Kui õppijal ei ole võimalik koolitusel reaalajas osaleda, siis erandjuhtudel peetakse läbirääkimisi õppija ja täienduskoolitusasutuse vahel ning koostatakse õppijale individuaalne õppekava, mille alusel on õppijal võimalik läbida koolitus ja õpiväljundite omandamisel saada tõend.
    Trendline jätab endale õiguse koolituselt välja arvata ka õppija, kes korduvalt seab ohtu kaasõppijate tervise ja ohutuse või takistab õppeprotsessi läbiviimist.
    Koolituselt arvatakse välja õppija, kes pole kursuse alguse päevaks tasunud õppemaksu, kui pole kokku lepitud teisiti (nt on osalejale koostatud maksegraafik või on koolituse rahastaja kinnituskiri õppemaksu tasumise kohta).
    Kui õppija teavitab täienduskoolitusasutust oma loobumisest vähemalt kaks päeva enne kursuse algust, siis tagastatakse talle tasutud õppemaks täies ulatuses. Kui õppija loobub koolitusest kursuse jooksul, siis sellisel juhul õppemaksu ei tagastata.
    Kui õppijal on tekkinud kursuse toimumise ajal ootamatu olukord (nt tervislikud probleemid või perekondlik põhjus), tuleb esimesel võimalusel teavitada Trendline’i ja leida üheskoos lahendus. Sellistel juhtudel püüame võimaluse piires osalejatele vastu tulla ja toetame iseseisvat õpiväljundite saavutamist saates  õppematerjali, täiendavad ülesanded ja pakume otsesuhtlust koolitajaga. Samuti lubame soovi korral osaleda järgmisel samalaadsel kursusel puudutud tundide mahus koos teise grupiga.

    Koolitusele registreerimine:
    Trendline koolitustele on võimalik registreeruda koolitusfirma kodulehel (https://trendline.ee) konkreetse koolituse juures toodud registreerimisvormil või  kontakt sakil või e-kirja teel saates registreerimissoov aadressile koolitus@trendline.ee või helistades ja edastades oma soov ja registreerumiseks vajalikud andmed kliendihaldurile telefonil: 618 8132. Kliendihaldurilt saab küsida infot kursuse kohta – nii korralduslike ja sisuliste küsimuste kohta. Samuti edastada oma koolitussoovid ning erisoovid koolitusel osalemiseks. Umbes 1 nädal enne koolituse algust saadab kliendihaldur osalejatele arve koolituse eest. Arve tuleb tasuda vähemalt 2 päeva enne kursuse algust. 3 päeva enne kursuse algust saadetakse osalejale meili teel korralduslik info koos toimumiskoha aadressi ja parkimistingimustega jm.

    Vaidluste lahendamise kord:
    Vaidlused lahendatakse kokkuleppe teel. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlused Harju Maakohtus.

    Õppekeskkonna kirjeldus:
    Tallinna koolitusruumid: Park Inn by Radisson Meriton Conference & Spa Hotel Tallinn, aadressil Toompuiestee 27, Tallinn.
    Pärnu koolitusruumid: Tervise Paradiis Spaa-hotell, Side 14, Pärnu.
    Tartu koolitusruumid: Dorpat Konverentsikeskus, Turu 2, Tasku, Tartu.
    Trendline Seminarid OÜ jätab endale õiguse asendada ülalmainitud koolitusruume samaväärsete koolitusruumidega mõnes teises koolitus- või konverentsikeskuses.
    Igaks koolituspäevaks on ette valmistatud elektrooniline õppematerjal.
    Kohvipausid on organiseeritud koolitusruumide juurde ning need on õpilastele tasuta. Kui koolituse juures pole märgitud teisiti, siis sisaldub ka lõuna koolituse maksumuses.
    Õppeklassid on varustatud koolituseks vajalike koolitus- ja treeningvahenditega (dataprojektor, sülearvuti, tahvel, markerid, helisüsteem kirjutusvahendid, märkmepaberid jm).
    E-õppe keskonnas läbiviidavate koolituste korraldamiseks kasutame Zoom keskkonda, mis on osalejatele tasuta.

    Õppekeskkonna kvaliteedi tagasimse tingimused:
    Koolitusfirma tagab õppekeskkonna kvaliteedi sellega, et kasutame ainult meie poolt, meie seatud eesmärkide saavutamist võimaldavaid, ülevaadatud, kontrollitud ja kinnitatud koolitusruume pikaajalise kogemusega koolituskeskkonna (seminariruumide) pakkujate poolt. Meie valitud ülalmainitud koolitusruumid on kõik kvaliteetse ligipääsuga ratastoolis liikujatele.

    Kvaliteedi tagamise tingimused ja kord:
    Trendline korraldab täiskasvanutele suunataud tööalast täiendkoolitust. Trendline lähtub täiendkoolituse korraldamisel täiskasvanute koolituse seadusest, täiendkoolituse standardist ning ettevõttes kehtestatud kvaliteedistandarditest.
    Õppekavade koostamisel lähtutakse täiskasvanute koolituse seaduses, täiendkoolituse standardist ning Haridus- ja Teadusministeeriumi poolt heaks kiidetud juhendmaterjalist.
    Trendline poolt läbiviidavate koolituste õppekavad on avalikustatud ettevõtte kodulehel koolituse lühitutvustuse juures.
    Trendline õppekavas sätestatakse vähemalt järgmised andmed: õppekava nimetus; õppekavarühm; õppe eesmärk; õpiväljund; õppekava koostamise alus; sihtgrupp; õpingute alustamise tingimused juhul, kui need on eeltingimuseks õpiväljundite saavutamisel; õppe kogumaht; õppe sisu; õppekeskkonna kirjeldus; õppemeetod; õppematerjalide loend, juhul, kui õppekava läbimiseks on ette nähtud õppematerjalid; nõuded õpingute lõpetamiseks ja väljastatavad dokumendid; koolituse läbiviimiseks vajaliku kvalifikatsiooni, õpi- või töökogemuse kirjeldus.
    Õppekava koostamisel lähtutakse konkreetse sihtgrupi vajadustest ning iga koolitus on oma olemuselt praktilise suunitlusega, eesmärgiks aidata sihtgrupil saavutada püstitatud õppeeesmärgid.
    Trendline on tegelenud ettevõttesiseste ja avatud koolituste korraldamisega alates aastast 2002.
    Igal koolitusel võimaldatakse koolitusel osalejatel anda koolitajale ja koolituse korraldusele tagasisidet. Koolitaja töö tulemust hinnatakse koolituse järgselt osalejate kirjaliku tagasiside põhjal. Vajadusel tehakse koolitajatele parandus- ja täiendusettepanekuid.

    Õppekava kinnitamise aeg:
    15.12.2020
    Eero Palm
    Trendline Analytics OÜ juhatuse liige