TEENINDUSKOOLITUS

Et MÄNG oleks mõnus ja tulemuslik ja säiliks MÄNGURÕÕM on vaja MÄNGIJAID, REEGLEID, TREENERIT, KONKURENTE, KOHTUNIKKE, MEESKONDA ja PEALTVAATAJAID kelle jaoks seda kõike tehakse!

Õpetage UUSI ja VÄRSKENDAGE neid kes on väsinud!

⦿ AVATUD KOOLITUS:
8 oktoober (Tallinn + Zoom)

⦿ TOIMUMISTE KOHT:
Apollo Kino

* Ettevõttesisene päev tellige just siis, kui Teile sobib!

meeskonna koostöö koolitused

Teeninduskoolitus
“Kliendisuhtlus, kui MÄNGULINE protsess”

koolitused teeninduskoolitus uue töötaja suvetöötaja klienditeeninduse baaskoolitus

Kellele on see terviklik teeninduskoolitus mõeldud?

See teeninduskoolitus on mõeldud uutele ja hooajalistele KLIENDITEENINDUSE valdkonna töötajatele, kes soovivad alustada tööd RESTORANIS, KOHVIKUS, HOTELLISKAUBANDUS-, või TEENINDUSETTEVÕTTES. Programm on kasulik näiteks meeskondade loomise stardikoolituseks või uue üksuse avamise puhul või tänases aktiivses värbamisolukorras uute töötajate onboardingu e. sisseelamisetapis.

Samuti on see päev koos kogenud koolitajaga kasulik kõigile neile klienditeenindajatele kes vajavad värskendust, et nii kliendi kui ettevõtte seisukohalt olulisi punkte taas fookusesse panna.

koolitused teeninduskoolitus hea suurepärane teenindus uue töötaja koolitus suvetöötaja klienditeeninduse baaskoolitus

Mis kasu teeninduskoolitus annab?

Suurepärane teenindus ei teki iseenesest. Uued töötajad saavad selle koolitusega SELGE ja LOOGILISE ülevaate teenindusprotsessist, selle etappidest ja nende rakendamise võimalustest. Koolitus annab julgust uuel töökohal alustamiseks. Mõõdukas enesekindlus annab uutele töötajatele võimaluse oma tööd paremini ja pingevabamalt teha ning aitab kaasa märksa paremate tulemuste saavutamiseks nii iseenda, kui ettevõtte jaoks. Läbime kogu teenindusprotsessi, kaasa arvatud lisamüügi oskuste teema ja probleemolukordade lahendamise osa.

Kui ettevõtte uued ja ajutised töötajad on kohe algusest alates heal tasemel, siis suudetakse hoida ettevõtte mainet ja samas hoitakse majandustulemus stabiilsemana. Samuti ei tule ette nii palju uute töötajate lahkumisi nende ebakindluse tõttu, sest nad oskavad oma tööülesandeid pingevabalt täita.

Koolitus annab konkreetsed suunad ja lahendused, kuidas liikuda edasi TERE! – KAS MA SAAN TEID AIDATA? – KAS OLETE OTSUSTANUD? – KÜLASTAGE MEID JÄLLE! tüüpilisest suhtlusmallist, mis pigem ei loo kliendile positiivset emotsiooni ega aita ka ettevõttel majanduslikult edukas olla.

KOOLITUSE EESMÄRK ei ole anda osalejatele valmis tüüplauseid, mida automaatselt öelda, vaid õpetada neid klientidega VESTLEMA ja pingevabamalt SUHTLEMA!

Trendline Analytics 20 aastat kogemust - koolitused, testostud, teenindusstandardid, küsitlused, klienditeeninduse baaskoolitus

Oskame!

Tänu üle 20 AASTASELE koolitustöö kogemusele ja meie TESTOSTUTEENUSEGA (toitlustus-, jaekaubandus-, pangandus– ja hotellindusvaldkonnas) pidevalt kogutud infole oleme väga hästi kursis Eesti teeninduse hetkeolukorraga ning TEAME täpselt kuhu koolitustel fookused panna. Seega vastab meie teeninduskoolitus Eesti klienditeeninduse TÄNASE olukorra PRAKTILISTELE vajadustele.

saalikoolitus Trendline müügikoolitus teeninduskoolitus koolitused

Miks on AVATUD koolitus hea?

Avatud koolitused annavad võimaluse saata koolitusele jooksvalt uusi töötajaid kasvõi paari kaupa, et anda neile hea lähtepositsioon töö tegemiseks. Väga paljud teenindus- ja müügiettevõtted omavad suurepärast kogemust Trendline koolitustega, kuid uute töötajate lisandudes ei ole võimalik tervet koolitusgruppi kokku panna. Samuti on väga palju ettevõtteid, kelle meeskond on sedavõrd väike, et tervet koolitusgruppi üksi kokku ei saa. Ja kindlasti on tore ka teiste teenindus- ja müügivaldkonna töötajate kogemusi ja seisukohti kuulata ja kaasa arutada.

tagasiside andmine

Miks on SISEKOOLITUS hea?

Koolituspäev ainult enda ettevõtte töötajatega liidab kahtlemata meeskonda. Ettevõtte sisekoolitus annab võimaluse kasutada väga täpselt ja põhjalikult just Teie ettevõtte tooteid/teenuseid ja ehitada koolituspäev üles Teie teenindusootuse alusel. Võimalik põhjalikult tugevdada just teie ettevõtte teenuste esitamise argumente ja näiteks põhitode/lisatoode konkreetseid seoseid. Osalejate kaasatöötamine pisut julgem, kuna ei kardeta anda teada avalikkusele oma ettevõtte trumpe.

koolitused teeninduskoolitus hea suurepärane teenindus uue töötaja koolitus suvetöötaja klienditeeninduse baaskoolitus

Teeninduskoolitus:
“Kliendisuhtlus, kui mänguline protsess”

Programm:

 

KLIENDIKESKNE TEENINDUS

Teeninduskoolitus näitab, mis on nende ilusate sõnade taga? Kuidas praktikas selleni jõuda? Millised peavad selleks olema klienditeenindaja oskused ja hoiakud? Miks pingutada ja miks pakkuda head teenindust?
Et MÄNG oleks mõnus ja tulemuslik on vaja REEGLEID, MÄNGIJAID, TREENERIT, KOHTUNIKKE, MEESKONDA, …!

 

KLIENDI EMOTSIOONI SUUNAMINE

Kuidas vastata kliendi ootustele? Millised tegurid mõjutavad kliendi emotsiooni teenindusprotsessis? Kuidas vältida manipuleerimist, kuid sellele vaatamata luua kliendile hea emotsioon?

 

TEENINDUSPROTSESS

Fikseerime teenindusprotsessi etapid:

    • kliendikontakti alustamine,

    • kliendi soovide väljaselgitamine,

    • toote või teenuse tutvustamine,

    • kokkuleppe fikseerimine,

    • lisasoovituste veenev tegemine,

    • kliendikontakti lõpetamine.

Paneme süsteemselt paika mida, miks ning kuidas öelda ning mida mitte teha ega öelda?

  • Näitame ka tuhandete Trendline poolt Eestis tehtud testostude ja testkülastuste põhjal tehtud järeldusi teenindusprotsessi erinevate etappide oluliste seoste kohta. Näitame, kuidas mõjutab mingi etapp mõnda teist teenindusprotsessi osa ja mis viib milleni ja mis takistab mida? Ehk programm lähtub tõesti Eesti praktikast.

 

LISAMÜÜK

Läbimõeldud ja veenvalt argumenteeritud lisamüük on kasulik nii kliendile, kui toote/teenuse pakkujale. Leiame konkreetsed põhitoode-lisatoode seosed ja fikseerime nende pakkumise tehnikad.

 

PROBLEEMOLUKORDADE LAHENDAMINE

Kuidas mitte teha sääsest elevanti ja ka mitte vaadata kliendi murele läbi sõrmede? Eesmärk – võita kliendi süda, mitte vaidlus!

koolitused teeninduskoolitused Trendline koolitus müügikooitus isiklik jaotusmaterjal harjutusvihik klienditeeninduse baaskoolitus

Koolitusvihik

Igale osalejale isiklik jaotusmaterjal, milles on terve koolituse programm harjutuste, näidete, skeemide ja aktiivset kaasamõtlemist soodustava lünktekstina. Koolitusmaterjal on suurepärane allikas, et koolituse olulisemaid mõtteid hiljem üle korrata ja meenutada.

Meie pikaaegse kogemuse põhjal on A5 suurus praktiline ja mugav nii koolituse ajal, kui ka järelkasutuses.

Koolituste töökeel

Koolituste töökeel on vastavalt gruppide komplekteerimisele kas eesti või vene keel. Venekeelsete gruppide puhul oleme valmis õpetama ka olulisemate teenindusväljendite eestikeelsed vasted.

Venekeelsete päevade puhul jaotusmaterjal ja harjutusvihik samuti venekeelne.

AVATUD KOOLITUSED *

testostud testost testkülastused teeninduskoolitus uue töötaja koolitus suvetöötaja klienditeeninduse baaskoolitus      testostja testostud Mystery Shopping kinnisvaramaakleri

Aeg ja koht

Järgmiste AVATUD koolituste toimumiste AEG ja KOHT: vaata lehe ülaosas.

* Ettevõttesiseste koolituste puhul lepime aja, koha ja gruppide suurused eraldi kokku.

klienditeeninduse baaskoolitus Trendline kestus

Kestus

Klienditeeninduse baaskoolitus on 1-päevane koolitus. Tempokas koolitus kestab kokku 6 akadeemilist tundi.

koolitus hübriidkoolitus veebikoolitus saalikoolitus teeninduskoolitus baaskoolitus Trendline

Teeninduskoolitus hübriidkoolitusena

Valitud AVATUD teeninduskoolitused toimuvad HÜBRIIDLAHENDUSENA, ehk osaleda saab nii koolitusruumis, kui ka otseühenduse VEEBISILLA kaudu igalt poolt mujalt. See annab võimaluse teeninduskoolitusel osaleda ka siis, kui Teie ettevõte on asukoha poolest koolituse toimumise kohast kaugel ja paari inimese pärast transporti ja komandeeringut korraldada ei ole mõtekas. Aga muidugi soovitame alati olla kohapeal, et koolituse kasu ja kogemustevahetus oleks vahetum.

treening koolitus maksumus teeninduskoolitus Trendline uue töötaja koolitus suvetöötaja

Maksumus

180 € (+km) inimene.

Ühepäevane teeninduskoolitus. Hind ühe osaleja kohta avatud koolituse puhul:
3 ja enam osalejat samast ettevõttest á 160 € (+km)
2 osalejat á 170 € (+km)
1 osaleja 180 € (+km)

Hindadele lisandub käibemaks 22%.

* Ettevõttesiseste koolituste puhul hind kokkuleppel.
Koolitusgrupi suurus avatud koolituste puhul orienteeruvalt 25-40 inimest

Eero Palm Trendline koolitaja müük veebikohtumistel koolitused müügikoolitus uue töötaja koolitus suvetöötaja koolitus

Klienditeeninduse koolituse programmi koolitaja:

Eero Palm

Üle 20 a. koolitajatöö kogemust. Koolitus- ja testostufirma Trendline Analytics juht ja tegevkoolitaja.

Eero: “Koolitajana respekteerin sügavalt koolitatavaid, kui partnereid kellega teeme koostööd paremate lahenduste fikseerimiseks. Me ei ole keegi targem, kui me kõik kokku. Kogemused tulevad ainult kogedes, ka koolitaja omad :)!”

Eero koolitustega rahul: Mövenpick Hotel Tallinn, Apelsin, Tele2, Südameapteek, Hedon Spa, Ibis Tallinn, Baltika Grupp, Rimi, Ramirent, Asa Spa, Solaris Keskus, Tervis Spaa Grupp, Daily, Ericsson Eesti, TalTech, Villemi Pubid, Tallink Group, Sportland, AQVA Spaa, GO Spaa, Ammende Villa, Postimees Grupp, WASA Resort jt.

Loe põhjalikku tagasisidet siin ›

koolitused Trendline registreeru teeninduskoolitus uue töötaja koolitus suvetöötaja

Järgmine AVATUD koolitus 2024: 

8 oktoober (Tallinn + Zoom)

Registreeruge koolitusele!

Täitke siin toodud registreerimisleht ja me võtame ühendust ja anname korralduslikku lisainfot.

    Teie ees- ja perekonnanimi / ettevõtte nimi

    Telefoni nr

    Osalejate arv

    E-post

    Soovin registreeruda koolitusele

    Soovin lisainfot

    Kommentaar
    (kirjutage, mis koolitusele soovite registreeruda ja me võtame ühendust ja täpsustame detailid)

    meedia müümine koolitus ettevõttesisene koolituse eeltöö teeninduskoolitus

    Koolituste eeltöö

    Ettevõttesiseste teeninduskoolituste puhul paneme programmi RÕHUASETUSED ja näidisolukorrad paika vastavalt Teie ettevõtte eripärale. Kaardistame koolituste eesmärgid EELTÖÖ ja soovi korral TESTKÜLASTUSTE käigus.

    Avatud koolituste puhul lähtume programmis osalejate ettevõtete töö iseloomust.

    Loe TESTOSTUDE teenusest ›
    testostude tagasiside andmine klienditeenindus juhtimine lugupidamine

    Miks meie ettevõttes (neid mõttetuid) testoste tehakse?

    Testostud võivad põhjustada ettevõttes väga korraliku allergilise reaktsiooni. Loe sellest artiklist mis võib minna valesti ja mida peaks ettevõte silmas pidama selle teenuse kasutamisel. Samuti on klienditeenindajatel oluline mõista testostude teenuse eesmärki ja mitte üle…

    Loe blogilugu
    Smile Customer service smiling report Trendline Analytics Naeratus hoiak testostud klienditeenindus

    Naeratus ei ole tegu, vaid hoiak!

    Mis Sa arvad, kas teenindajad naeratavad jätkuvalt? Eks oma silm on kuningas, aga nii nagu see analüüs kinnitab, tuleb tervikuna välja, et keerulistele aegadele vaatamata pingutavad enamus klienditeenindajaid hoolega. Tublid! Kuidas paistavad Eesti tulemused teiste…

    Loe blogilugu
    lekked

    Kuidas mõõta KLIENDISUHTLUSE efektiivsust?

    Ehk kus on lekked? Kliendisuhtlus kaubandus- või müügiettevõtetes on reeglina fikseerinud ärimudelist lähtuva teenindus- või müügistandardiga. Ja arusaadavalt on kliendisuhtluse kontseptsioon erinev laotüüpi ehitusmaterjalide poes, elektroonikaketis, apteegis jne. Igal oma standard. Küsimus on kuivõrd efektiivselt…

    Loe blogilugu
    kliendi tagasiside kogumine customer feedback gathering

    Naerata ja maailm (klient) naeratab Sulle vastu!

    “The Smiling Report”, mille kokkupanekul osales tagasihoidliku panusega Eesti ja Baltikumi poolt ka Trendline (Trendline on MSPA liige), pandi kokku 25 riigi testostufirmade tagasiside põhjal. Kindlasti on hetke olukorras mõõdukas paanika nii mitmetel ettevõtjatel kellel…

    Loe blogilugu

    Täiendkoolitusasutuse nimi:
    Trendline Analytics OÜ (edaspidi Trendline).

    Registrikood:
    Reg nr 10867906
    Õppeasutuse EHISe ID: 47161

    Õppekava nimi:
    Teeninduskoolitus: Kliendisuhtlus, kui mänguline protsess.

    Õppekavarühm:
    Teenindus, müük, suhtlemine.

    Koolitusgrupi suurus:
    Koolitusgrupi suurus orienteeruvalt 24 inimest.
    Trendline’il on õigus teeninduskoolitus edasi lükata või selle läbiviimisest loobuda, kui koolitusele registreerijate arv on alla 15 inimese.

    Õppe alustamise tingimused:
    Zoomikoolitusel osalejal on vajalik algtasemel kasutajakogemus arvuti ja mobiilseadmete kasutamisel. Saalikoolituste puhul õppe alustamise tingimused puuduvad.

    Õppe eesmärk:
    Õppe eesmärk on anda koolitusel osalejatele konkreetseid juhendeid kuidas klienditeenindusprotsessi juhtida ja hallata. Näitame, milliseid vigu vältida ja kuidas paremaid müügi ja teenindustulemusi saavutada.

    Õppe väljund:
    Teeninduskoolitus annab teadmised, kuidas kliendiga suhelda alates kliendi sisenemisest kuni tema väljumiseni. Klienditeenindaja õpib selgeks, mida öelda, millal ja miks? Klienditeenindaja õpib lisasoovituste tegemise tehnikad ja probleemolukordade käsitlemise tehnikad.

    Õppemeetodid:
    Näitlikustatud loeng, praktilised ülesanded, grupitööd.

    Iseseisev töö:
    Ei ole ette nähtud.

    Õppematerjalide loend:
    Koolitusel osalejad saavad paberkandjal ja/või elektrooniliselt jaotusmaterjalid, mis on koostatud koolitaja poolt vastavalt õppesisu teemadele kõikide teemade kohta.

    Õppekeel:
    Eesti või vene keel. Koolitusgrupid komplekteerime samas keeles.

    Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid:
    Õpingute lõpetamise tingimuseks on osavõtt vähemalt 80% auditoorsetest tundidest ja praktilistes ülesannetes ja grupitöödes osalemine koolitusel.

    Kursuse läbimisel väljastatav tõend:
    Trendline juht allkirjastab tõendi, kui koolitatav on koolitusel osalenud vähemalt 80% ulatuses. Tõendi väljastamine inglise või vene keeles 20 eurot. Hävinenud või kadunud tõendi duplikaadi väljastamine 10 eurot. Hindadele lisandub käibemaks.

    Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- ja töökogemuse kirjeldus:
    Programmi koolitaja Eero Palm on 20 aastase koolituskogemusega müügi-, teenindus- ja juhtimiskoolitaja. Koolitusfirma Trendline asutaja. Eero loodud koolitustega rahulolevad kliendid on muuhulgas: RImi, Ramirent, Ericsson Eesti, EAS, Swedbank, Tallink Grupp, BENU, Geenius Meedia, If Kindlustus, Tervis Spaa Grupp, Europcar, Radisson BLU, jpt.

    Trendline koolitajate kvaliteedi tagamise tingimused ja kord:
    Kasutame meie koolitajatena vaid pikaaegse (üle 10 aastase) kogemusega koolitajaid vastavate programmide läbiviimisel. Koolitajate kvaliteeti tagame regulaarsete tagasisidehinnangutega koolitustel osalejate poolt, et hinnata koolitajate õpetamisoskust. Kasutame ainult koolitajaid kelle suhtes on koolitatavate rahulolu vähemale 4 punkti (hea) või rohkem viiepalli süsteemis. Trendline juhtkond tagab koolitajate taseme põhjaliku värbamise ja koolitajate valdkonnatundmise kontrollimisega. Küsime regulaarselt osalejate tagasisidet õppekava ja õppeprotsesside tõhustamiseks. Jälgime igakuiselt vastava õppekava koolitajale antud tagasisidet ja reageerime vajadusel operatiivselt. Kinnitame et meie koolitajatele antud keskmine tagasiside nende koolitamisoskuste osas on selgelt üle 4,5 punkti ja samuti on üle 4,5 punkti osalejate hinnang meie programmide praktilisusele.

    Õppemaksu tasumine, tähtaeg ja tagastamine:
    Õppemaks tuleb tasuda esitatud arve alusel, arvel kirjeldatud maksetähtajaks enne kursuse algust. Kui arvel kirjeldatud maksetähtajaks pole kogu summa tasutud, siis on Trendline-l õigus soovijaid koolitusele mitte lubaja ja tõend mitte väljastada. Koolitusest loobumise korral palume sellest teada anda info@trendline.ee meiliaadressile. Koolitusest loobumisel peale registreerimisperioodi lõppu tagastatakse 80% koolitusprogrammi maksumusest. Koolitusest loobumisel vähem, kui 2 tööpäeva enne kursuse algust õppetasu ei tagastata.
    Trendline jätab endale õiguse teha õppeplaanis ja teemades ajakohaseid muudatusi. Väheste registreerujate tõttu on meil õigus teeninduskoolitus ära jätta või edasi lükata. Programmi registreerunuid teavitatakse konkreetse koolituspäeva ärajäämisest või edasi lükkumisest viivitamatult. Ärajäänud koolituspäeva eest tasutud summa makstakse tagasi või kantakse soovi korral üle mõne järgneva koolituse osavõtutasuks.

    Koolituselt väljaarvamise tingimused ja kord:
    Koolituselt arvatakse välja õppija, kes ei osale koolitusel õppekavas ettenähtud mahus.
    Kui õppekavas pole sätestatud teisiti, siis eeldame koolitusel osalemist minimaalselt 50% ulatuses.
    Kui koolitus katkestatakse enne koolituse lõppu ning täidetud on vähemalt 50% õppekavast, siis väljastame õppijale soovi korral tõendi vastavalt osaletud tundide arvule.
    Kui õppijal ei ole võimalik koolitusel reaalajas osaleda, siis erandjuhtudel peetakse läbirääkimisi õppija ja täienduskoolitusasutuse vahel ning koostatakse õppijale individuaalne õppekava, mille alusel on õppijal võimalik läbida koolitus ja õpiväljundite omandamisel saada tõend.
    Trendline jätab endale õiguse koolituselt välja arvata ka õppija, kes korduvalt seab ohtu kaasõppijate tervise ja ohutuse või takistab õppeprotsessi läbiviimist.
    Koolituselt arvatakse välja õppija, kes pole kursuse alguse päevaks tasunud õppemaksu, kui pole kokku lepitud teisiti (nt on osalejale koostatud maksegraafik või on koolituse rahastaja kinnituskiri õppemaksu tasumise kohta).
    Kui õppija teavitab täienduskoolitusasutust oma loobumisest vähemalt kaks päeva enne kursuse algust, siis tagastatakse talle tasutud õppemaks täies ulatuses. Kui õppija loobub koolitusest kursuse jooksul, siis sellisel juhul õppemaksu ei tagastata.
    Kui õppijal on tekkinud kursuse toimumise ajal ootamatu olukord (nt tervislikud probleemid või perekondlik põhjus), tuleb esimesel võimalusel teavitada Trendline’i ja leida üheskoos lahendus. Sellistel juhtudel püüame võimaluse piires osalejatele vastu tulla ja toetame iseseisvat õpiväljundite saavutamist saates  õppematerjali, täiendavad ülesanded ja pakume otsesuhtlust koolitajaga. Samuti lubame soovi korral osaleda järgmisel samalaadsel kursusel puudutud tundide mahus koos teise grupiga.

    Koolitusele registreerimine:
    Trendline koolitustele on võimalik registreeruda koolitusfirma kodulehel (https://trendline.ee) konkreetse koolituse juures toodud registreerimisvormil või  kontakt sakil või e-kirja teel saates registreerimissoov aadressile koolitus@trendline.ee või helistades ja edastades oma soov ja registreerumiseks vajalikud andmed kliendihaldurile telefonil: 618 8132. Kliendihaldurilt saab küsida infot kursuse kohta – nii korralduslike ja sisuliste küsimuste kohta. Samuti edastada oma koolitussoovid ning erisoovid koolitusel osalemiseks. Umbes 1 nädal enne koolituse algust saadab kliendihaldur osalejatele arve koolituse eest. Arve tuleb tasuda vähemalt 2 päeva enne kursuse algust. 3 päeva enne kursuse algust saadetakse osalejale meili teel korralduslik info koos toimumiskoha aadressi ja parkimistingimustega jm.

    Vaidluste lahendamise kord:
    Vaidlused lahendatakse kokkuleppe teel. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlused Harju Maakohtus.

    Õppekeskkonna kirjeldus:
    Tallinna koolitusruumid: Park Inn by Radisson Meriton Conference & Spa Hotel Tallinn, aadressil Toompuiestee 27, Tallinn.
    Pärnu koolitusruumid: Tervise Paradiis Spaa-hotell, Side 14, Pärnu.
    Tartu koolitusruumid: Dorpat Konverentsikeskus, Turu 2, Tasku, Tartu.
    Trendline Analytics OÜ jätab endale õiguse asendada ülalmainitud koolitusruume samaväärsete koolitusruumidega mõnes teises koolitus- või konverentsikeskuses.
    Igaks koolituspäevaks on ette valmistatud elektrooniline õppematerjal.
    Kohvipausid on organiseeritud koolitusruumide juurde ning need on õpilastele tasuta. Kui koolituse juures pole märgitud teisiti, siis sisaldub ka lõuna koolituse maksumuses.
    Õppeklassid on varustatud koolituseks vajalike koolitus- ja treeningvahenditega (dataprojektor, sülearvuti, tahvel, markerid, helisüsteem kirjutusvahendid, märkmepaberid jm).
    E-õppe keskonnas läbiviidavate koolituste korraldamiseks kasutame Zoom keskkonda, mis on osalejatele tasuta.

    Õppekeskkonna kvaliteedi tagasimse tingimused:
    Koolitusfirma tagab õppekeskkonna kvaliteedi sellega, et kasutame ainult meie poolt, meie seatud eesmärkide saavutamist võimaldavaid, ülevaadatud, kontrollitud ja kinnitatud koolitusruume pikaajalise kogemusega koolituskeskkonna (seminariruumide) pakkujate poolt. Meie valitud ülalmainitud koolitusruumid on kõik kvaliteetse ligipääsuga ratastoolis liikujatele.

    Kvaliteedi tagamise tingimused ja kord:
    Trendline korraldab täiskasvanutele suunataud tööalast täiendkoolitust. Trendline lähtub täiendkoolituse korraldamisel täiskasvanute koolituse seadusest, täiendkoolituse standardist ning ettevõttes kehtestatud kvaliteedistandarditest.
    Õppekavade koostamisel lähtutakse täiskasvanute koolituse seaduses, täiendkoolituse standardist ning Haridus- ja Teadusministeeriumi poolt heaks kiidetud juhendmaterjalist.
    Trendline poolt läbiviidavate koolituste õppekavad on avalikustatud ettevõtte kodulehel koolituse lühitutvustuse juures.
    Trendline õppekavas sätestatakse vähemalt järgmised andmed: õppekava nimetus; õppekavarühm; õppe eesmärk; õpiväljund; õppekava koostamise alus; sihtgrupp; õpingute alustamise tingimused juhul, kui need on eeltingimuseks õpiväljundite saavutamisel; õppe kogumaht; õppe sisu; õppekeskkonna kirjeldus; õppemeetod; õppematerjalide loend, juhul, kui õppekava läbimiseks on ette nähtud õppematerjalid; nõuded õpingute lõpetamiseks ja väljastatavad dokumendid; koolituse läbiviimiseks vajaliku kvalifikatsiooni, õpi- või töökogemuse kirjeldus.
    Õppekava koostamisel lähtutakse konkreetse sihtgrupi vajadustest ning iga koolitus on oma olemuselt praktilise suunitlusega, eesmärgiks aidata sihtgrupil saavutada püstitatud õppeeesmärgid.
    Trendline on tegelenud ettevõttesiseste ja avatud koolituste korraldamisega alates aastast 2002.
    Igal koolitusel võimaldatakse koolitusel osalejatel anda koolitajale ja koolituse korraldusele tagasisidet. Koolitaja töö tulemust hinnatakse koolituse järgselt osalejate kirjaliku tagasiside põhjal. Vajadusel tehakse koolitajatele parandus- ja täiendusettepanekuid.

    Õppekava kinnitamise aeg:
    15.12.2020
    Eero Palm
    Trendline Analytics OÜ juhatuse liige