Nõu peaks suutma andma nii, et töötaja oleks motiveeritud oma “tervise” parandamiseks sinu “ravisoovitusi” rakendama. Kujuta ette, kui perearst võtaks vereproovi, tõstaks vastu valgust ja ütleks subjektiivselt, hinnanguliselt: “Milline suurepärane värv!”. Ei oleks vist väga usaldustäratav.
Mida teenindusaudit hõlmab?
Teenindusaudit aitab regulaarselt kaardistada teenindussuhtluse vastavuse Teie ootustele.
Mõõdame vastavalt kokkulepitud teenindusprotsessi etappidele, millised on töötajate OSKUSED ja HOIAKUD.
Teenindusaudit – miks vajalik?
Testkülastused näitavad kätte konkreetselt ja objektiivselt teeninduse kitsaskohad.
Näitame teenindusauditiga, mille taha parem tulemus – kliendi emotsioon ja ettevõtte käive – jääb. Aitame seada õiged fookused. Teil on võimalik premeerida nimeliselt neid töötajaid, kes hoolsalt panustavad.
Oskame!
Oleme koolitanud, testinud ja loonud teenindusstandardeid kümnetele toitlustuse ettevõtetele.
Meie arendustööga rahulolevad restortanid ja kohvikud: Raimond, MEKK, Gloria, Konrad, Ammende Villa, Fiore, Fresco, Akord, Wicca, Vana Toomas, Daily, Kuu, Sume, Villemi Pubid, GO Spaa, Nero, Maikrahv jt.
Mõõda ja koolita!
Teeninduskoolitus annab kindlust kõigiks teenindaja tööd puudutavateks olukordadeks. Valdkonnapõhiselt luubi all klienditeenindaja OSKUSED ja HOIAKUD.
Trendline koolituste eest on valmis tasuma Töötukassa. Kasuta võimalust!
Meie teenindusauditi eripära!
FOOKUSES
MÕÕTKAVA
Trendline testostud on tänu 20 a. koolitustöö kogemusele objektiivsed ja realistlikult.
Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügiprotsessi eripära arvestavad küsimustikud.
Keskendume müügi- ja teenindustulemust mõjutavate tegurite mõõtmisele.
MOTIVEERITUD
TESTOSTJAD
Kasutame hea väljaõppega kogenud testkliente. Maksame testostjatele 6 – 20 € tunnis (+ maksud). See tagab esmaste vaatlusandmete kvaliteetse kogumise.
Meie testostjad ei osuta oma teenust teistele testostufirmadele. Kasutame kõikjal Baltikumis ainult meie enda testkliente.
INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES
Kasutajaliides kuvab lihtsalt mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad.
Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.
Arendame kasutajaliidest vastavalt klientide soovidele.
Saame kokku!
Tutvustame hea meelega meie testklienditeenuse sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Loe blogi!
Arvamuslood ja
artiklid, mis kirjeldavad kenasti lahti meie
teenindusauditi teenuse visiooni, eripära ja rõhuasetused.
Mis Sa arvad, kas teenindajad naeratavad jätkuvalt? Eks oma silm on kuningas, aga nii nagu see analüüs kinnitab, tuleb tervikuna välja, et keerulistele aegadele vaatamata pingutavad enamus klienditeenindajaid hoolega. Tublid! Kuidas paistavad Eesti tulemused teiste Euroopa numbrite kõrval? "Smiling Report" näitas, et Euroopas saavad kliendid naeratuse keskmiselt 87,1% juhtumitel. See on ju päris hea. Euroopa pingerida juhib Küpros (96,8%) (mis neil viga seal soojas naeratada). Euroopa madalamad tulemused olid Serbia (70%) ja Hungari (72,5%). Eesti klienditeenindajate naeratuse tulemus on selle kokkuvõtte alusel 86,6%. Ehk Eesti klienditeenindjad naeratavad pisut vähem kui Euroopas keskmiselt.
Testostude kvaliteet - kuidas seda mõõta? Miks on see nii oluline? Testostude tulemuste põhjal pannakse ju paika edaspidised tegevuskavad – määratakse “ravi”. Kuidas hinnata arsti kvaliteeti? Selle taset, kes ravimit määrab (soovitab)? Artikkel toob muuhulgas välja 21 juulil 2021 avaldatud Euroopa Liidu EBA (European Banking Authority) poolt põhjaliku analüüsi alusel loodud dokumendi nõuanded testostude korraldamiseks. Leiad küpsed nõuanded testostude korraldamise soovituslike juhistega Euroopas. Loe lisa ...
4-st seotud komponendist koosnev indeks, mis näitab, millisel tasemel on ettevõtte müügisuhtlus. Müügisuhtluse Efektiivsuse Indeks (inglise k. Sales Communication Effectiveness Index) näitab visuaalselt, kuivõrd efektiivselt kasutatakse ära ettevõtte kliendibaasi. Müügisuhtluse Efektiivsuse Indeks kuvab mitme protsendiga klientidest suheldakse efektiivselt. MEI näitab loogilise ja seotud protsessina 4 olulise teguri koosmõju lõpptulemusele.
Trendline Analytics on MSPA liige