Net Promoter Score – eesti keeles võiks tõlge olla: soovitaja neto tulemus. Ehk soovitusindeks. Mis on neto ja mis bruto ja mis millest? Millal loodi ja kelle poolt? Mis eesmärgil? Miks ja kuidas kasutatakse? Harutame lahti. Teen siin järjest küsimusi, et ajurünnakuna see teema lahti arutada! Mõtle kaasa! Kas see, mis töötas u 20 aastat tagasi Ameerikas annab tulemust tänapäeva Eestis?
Mida teenindusaudit hõlmab?
Kaardistame teenindussuhtluse vastavuse Teie ootustele.
Mõõdame vastavalt kokkulepitud teenindusprotsessi etappidele, millised on töötajate OSKUSED ja HOIAKUD.
Teenindusaudit – miks vajalik?
Testkülastused näitavad kätte konkreetselt ja objektiivselt teeninduse kitsaskohad.
Näitame teenindusauditiga, mille taha parem tulemus – kliendi emotsioon ja ettevõtte käive – jääb. Aitame seada õiged fookused. Teil on võimalik premeerida nimeliselt neid töötajaid, kes hoolsalt panustavad.
Oskame!
Oleme koolitanud, testinud ja loonud teenindusstandardeid kümnetele toitlustuse ettevõtetele.
Meie arendustööga rahulolevad restortanid ja kohvikud: MEKK, Gloria, Konrad, Ammende Villa, Fiore, Fresco, Wicca, Raimond, Vana Toomas, Daily, Kuu, Sume, Villemi Pubid, GO Spaa, Nero, Maikrahv jt.
Mõõda ja koolita!
Teeninduskoolitus annab kindlust kõigiks teenindaja tööd puudutavateks olukordadeks. Valdkonnapõhiselt luubi all klienditeenindaja OSKUSED ja HOIAKUD.
Meie teenindusauditi eripära!
FOOKUSES
MÕÕTKAVA
Trendline teenindusaudit on tänu 19 a. koolitustöö kogemusele
objektiivne ja realistlik.
Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügiprotsessi eripära arvestavad küsimustikud.
Keskendume müügi- ja teenindustulemust mõjutavate tegurite mõõtmisele.
MOTIVEERITUD
TESTKLIENDID
Kasutame hea väljaõppega
kogenud testkliente.
Kasutame pigem vähem* erinevaid, aga pädevaid testkliente, kuna nii kasvab nende kogemus etteantud stsenaariume järgida ja teenindusaudit kujuneb objektiivseks.
* Muidugi määrab iga testostude projekti puhul minimaalse erinevate testklientide arvu konkreetse töö iseloom ja tellitud testide arv.
INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES
Kasutajaliides kuvab lihtsalt mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad.
Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.
Arendame kasutajaliidest
vastavalt klientide
soovidele.


















Saame kokku!
Tutvustame hea meelega meie testklienditeenuse sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Loe blogi!
Arvamuslood ja
artiklid, mis kirjeldavad kenasti lahti meie
teenindusauditi teenuse visiooni, eripära ja rõhuasetused.
Vahet pole kas minutiline paus on Sinu enda või vastaste vilistatud, enne mängu tagasi ei saa, kui see lõppeb. Kasuta seda aega targalt! Kui minutiline paus kulutada kurtmisele või üksteise peale pahameele väljavalamisele, siis on restart pigem masendav ja mitteoodatud. Kui aga tehtud vigade ja probleemide kallal näägutamise asemel joonistada värsked mänguskeemid, mis homseid võimalusi näitavad, siis on kõigi tuju hoopis parem.
Testostude kvaliteet - kuidas seda mõõta? Miks on testkülastuste tulemuse täpsus väga oluline? Nende tulemuste põhjal pannakse paika edaspidised tegevuskavad – määratakse “ravi”. Kuidas hinnata arsti kvaliteeti? Selle taset, kes ravimit määrab (soovitab)? Artikkel arutleb testide vaidlustuste teemal ja toob välja kaks olulist tegurit, mis VAIDLUSTUSTE hulka mõjutavad: 1. Testostjate motiveeritus. 2. Küsimustike objektiivsus. Loe lisa ...
Teenindusvaatlus e. testostud – mis see on, miks on seda vaja ja kuidas tulemuslikult ellu viia? Testostud võivad kujuneda kasulikuks arendussisendi leidmise tööriistaks või ka pelgaks pingereaks, mis on kokku pandud subjektiivsete hinnangute põhjal. Selleks, et sihtmärki tabada peab õiges suunas sihtima! Ehk mida, miks ja kuidas mõõdetakse?