Testostud võivad põhjustada ettevõttes väga korraliku allergilise reaktsiooni. Loe sellest artiklist mis võib minna valesti ja mida peaks ettevõte silmas pidama selle teenuse kasutamisel. Samuti on klienditeenindajatel oluline mõista testostude teenuse eesmärki ja mitte üle reageerida, kui "valget kitlit" näevad.
Mida pimeostud sisaldavab?
Pimeostud kaardistavad Teie töötajate soomekeelse kliendi teenindamise OSKUSED ja HOIAKUD.
Kasutame pimeostude läbiviimisel soome keelt emakeelena rääkivaid kogenud testkliente.
Soomekeelse kliendi pimeostud –
miks vajalik?
Soomekeelne klient on hetkel Eesti kaubanduse, majutuse ja toitlustuse ettevõtetele olulisem kui kunagi varem. See aeg, mil seda sihtgruppi võeti iseenesestmõistetavalt, võiks olla möödas. Täna peaks hoolsalt panustama, et saada aru, mis tasemel soomekeelse kliendi teenindamine tegelikkuses on nii keeleliselt kui sisuliselt.
Pimeostud näitavad konkreetselt, millised on selle sihtgrupi teenindamise kitsaskohad.
Anname keskastmejuhtidele objektiivsed tööriistad oma töötajate arendamiseks.
Oskame!
Soomekeelse kliendi teenindamise tugevdamise teenustega rahul: Hedon Spaa, Tervis Spaa Grupp, Tallink Hotels Grupp, AQVA Spaa, Palace Hotel, Savoy Boutique Hotel, Pühajärve Spaa, Ammende Villa jt.
Trendline eripära!
FOOKUSES
MÕÕTKAVA
Trendline testostud on tänu 20 a. koolitustöö kogemusele objektiivsed ja realistlikult.
Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügiprotsessi eripära arvestavad küsimustikud.
Keskendume müügi- ja teenindustulemust mõjutavate tegurite mõõtmisele.
MOTIVEERITUD
TESTOSTJAD
Kasutame hea väljaõppega, motiveeritud ja kogenud testkliente. See tagab esmaste vaatlusandmete kvaliteetse kogumise.
Meie testostjad ei osuta oma teenust teistele testostufirmadele. Kasutame kõikjal Baltikumis ainult meie enda testkliente.
INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES
Kasutajaliides kuvab lihtsalt mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad.
Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.
Arendame kasutajaliidest vastavalt klientide soovidele.
Eeltöö
Enne, kui pimeostud algavad, teeme põhjalikult selgeks Teie ootused oma osakondade ja töötajate suhtes.
Teie kodu Teie reeglid!
Eeltöö jooksul koostame ja kooskõlastame hindamise mõõtkava – osakonnapõhised küsimustikud. Aitame luua või ajakohastada objektiivselt mõõdetavad teenindusmallid.
Osakonnapõhised pimeostud
Testime teie soovitud osakondi vastavalt valitud teenindussituatsioonidele, näiteks alltoodud valikust:
MÜÜK
-
broneeringu kõne
-
saaliteenindus
-
kassa
VASTUVÕTT
-
check-in
-
consierge
-
check-out
SPAA
-
spaa admin
-
spaa hoolitsused
-
veekeskuse lett
TOITLUSTUS
-
restoran
-
kohvik
-
baar
Koolitused
Soovi korral oleme valmis tegema firmasiseste päevadena koolitust “Soomekeelse kliendi teenindamine Eestis”.
Saame kokku!
Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi. Teeme teenindusauditi teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Loe blogi!
Artiklid, mis kirjeldavad lahti meie visiooni, eripära ja miks testkülastusi teeme.
Nõu peaks suutma andma nii, et töötaja oleks motiveeritud oma “tervise” parandamiseks sinu “ravisoovitusi” rakendama. Kujuta ette, kui perearst võtaks vereproovi, tõstaks vastu valgust ja ütleks subjektiivselt, hinnanguliselt: “Milline suurepärane värv!”. Ei oleks vist väga usaldustäratav.
Mis Sa arvad, kas teenindajad naeratavad jätkuvalt? Eks oma silm on kuningas, aga nii nagu see analüüs kinnitab, tuleb tervikuna välja, et keerulistele aegadele vaatamata pingutavad enamus klienditeenindajaid hoolega. Tublid! Kuidas paistavad Eesti tulemused teiste Euroopa numbrite kõrval? "Smiling Report" näitas, et Euroopas saavad kliendid naeratuse keskmiselt 87,1% juhtumitel. See on ju päris hea. Euroopa pingerida juhib Küpros (96,8%) (mis neil viga seal soojas naeratada). Euroopa madalamad tulemused olid Serbia (70%) ja Hungari (72,5%). Eesti klienditeenindajate naeratuse tulemus on selle kokkuvõtte alusel 86,6%. Ehk Eesti klienditeenindjad naeratavad pisut vähem kui Euroopas keskmiselt.