Testostud võivad põhjustada ettevõttes väga korraliku allergilise reaktsiooni. Loe sellest artiklist mis võib minna valesti ja mida peaks ettevõte silmas pidama selle teenuse kasutamisel. Samuti on klienditeenindajatel oluline mõista testostude teenuse eesmärki ja mitte üle reageerida, kui "valget kitlit" näevad.
Siseauditi platvorm
Siseaudit, miks kasulik?
Teie enda sisekoolitajate, -audiitorite, mentorite, toote- või osakonnajuhtide teenindus- või müügitöö vaatluste analüüsi keskkond.
Kasutajatasemed
PEAKONTOR
Näeb kogu ettevõtte üldtulemusi ja kõigi osakondade ning töötajate andmeid.
PIIRKONNAJUHT
Näeb oma piirkonna üldtulemusi ja kõigi osakondade ning töötajate andmeid.
OSAKONNAJUHT
Näeb oma osakonda puudutavaid andmeid. Saab sisestada juhi-töötaja arenduskokkuleppeid.
ONBOARDING
Saab ülevaate uute töötajate tulemustest ja saab kiirelt reageerida et sisseelamisperioodil uue töötaja käitumist korrigeerida.
SISEAUDIITOR
Näeb ainult neid teste mille täitmiseks talle on õigused antud. Ei näe ettevõtte tulemusi.
TÖÖTAJA
Näeb kõiki teda puudutavaid andmeid ja saab neid analüüsida. Näeb juhi-töötaja arenduskokkuleppeid.
Trendline siseauditi kasutajaliides
Trendline’i interaktiivne ja multikeelne kasutajaliides analüüsib siseauditi andmeid ettevõtte, osakondade ja töötajate kaupa. Iga klient saab ise määrata olulised kriteeriumid, mida mõõta, võrrelda ja analüüsida.
Soovi korral võimalik kuvada välisaudit (testkülastused) ja siseaudit samal töölaual.
Administreerimine
Sisaldub meie teenuses. Sisestame osakonnad ja töötajad, loome vastavate õigustega kasutajakontod ja sisestame või loome teiega kooskõlastatud küsimustikud. Teie saate keskenduda oma põhitööle, kasutajaliidese kasutamisele ja kogutud andmete analüüsile. Säästame Teid tehnilistest protsessidest.
Kas koos või eraldi
Kasutajaliidese siseauditi moodulit on võimalik kasutada sõltumata välisauditi (testostude) koostööst.
Näide 1
Teenindus- või osakonnajuht vaatleb varjuna töötajat. Analüüsivad koos arendamise eesmärgil tulemusi. Tekib ülevaade kogu firma, osakondade ja töötajate oskustest, mida rakendatakse vaatleja juuresolekul. Kogutakse võrdlusandmed tugevustest ja nõrkustest.
Näide 2
Müügijuht, osakonnajuht, mentor või sisekoolitaja külastab koos müügitöötajaga kliente ettevõttes fikseeritud regulaarsusega. Analüüsivad pärast kliendikohtumist müügitöö aspekte. Tekib ülevaade töötaja, osakonna ja kogu ettevõtte tegeliku müügitöö stiilist, tugevustest ja nõrkustest. Joonistuvad realistlikud kitsaskohad, mille taha parem tulemus jääb.
Näide 3
Töötaja saab ise talle sobival ajal vastata talle avatud küsimustikule. Tegib võrdlus juhi ja töötaja arvamusest sama tööprotsessi rakendamisel.
360° tagasiside
Trendline teenused võimaldavad Teil saada nii ettevõttest, kui töötajatest 360° ülevaate. Samal töölaual võimalik võrrelda ja interaktiivselt analüüsida KLIENTIDE, KOLLEEGIDE, JUHTKONNA, TÖÖTAJA ISEENDA, SISEAUDIITORITE ja TESTOSTJATE tagasiside tulemusi.
Oskame!
Oleme koolitanud, testinud ja loonud teenindusstandardeid kümnetele eri valdkonna ettevõtetele.
Meie teenustega rahulolevad kliendid: Circle K, Ramirent, Tele2, Baltika Grupp, Rimi, Spice, Spice Home, Viru Keskus, Luminor, Bauhof, Sportland, Põhjakeskus, Expert, Swedbank, BENU, Tervis Spaa Grupp, Hawaii Express, Ericsson Eesti, Tallink Grupp, Südameapteek, Postimees Grupp, jt.
Saame kokku!
Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Videokoosolekule saate mugavalt kaasata eri piirkondade otsustajad.
Nõu peaks suutma andma nii, et töötaja oleks motiveeritud oma “tervise” parandamiseks sinu “ravisoovitusi” rakendama. Kujuta ette, kui perearst võtaks vereproovi, tõstaks vastu valgust ja ütleks subjektiivselt, hinnanguliselt: “Milline suurepärane värv!”. Ei oleks vist väga usaldustäratav.
Mis Sa arvad, kas teenindajad naeratavad jätkuvalt? Eks oma silm on kuningas, aga nii nagu see analüüs kinnitab, tuleb tervikuna välja, et keerulistele aegadele vaatamata pingutavad enamus klienditeenindajaid hoolega. Tublid! Kuidas paistavad Eesti tulemused teiste Euroopa numbrite kõrval? "Smiling Report" näitas, et Euroopas saavad kliendid naeratuse keskmiselt 87,1% juhtumitel. See on ju päris hea. Euroopa pingerida juhib Küpros (96,8%) (mis neil viga seal soojas naeratada). Euroopa madalamad tulemused olid Serbia (70%) ja Hungari (72,5%). Eesti klienditeenindajate naeratuse tulemus on selle kokkuvõtte alusel 86,6%. Ehk Eesti klienditeenindjad naeratavad pisut vähem kui Euroopas keskmiselt.