Net Promoter Score – eesti keeles võiks tõlge olla: soovitaja neto tulemus. Ehk soovitusindeks. Mis on neto ja mis bruto ja mis millest? Millal loodi ja kelle poolt? Mis eesmärgil? Miks ja kuidas kasutatakse? Harutame lahti. Teen siin järjest küsimusi, et ajurünnakuna see teema lahti arutada! Mõtle kaasa! Kas see, mis töötas u 20 aastat tagasi Ameerikas annab tulemust tänapäeva Eestis?
Siseauditi platvorm
Kasutajatasemed
PEAKONTOR
Näeb kogu ettevõtte üldtulemusi ja kõigi osakondade ning töötajate andmeid.
OSAKONNAJUHT
Näeb oma osakonda puudutavaid andmeid. Saab sisestada juhi-töötaja arenduskokkuleppeid.
SISEAUDIITOR
Näeb ainult neid teste mille täitmiseks talle on õigused antud. Ei näe ettevõtte tulemusi.
TÖÖTAJA
Näeb kõiki teda puudutavaid andmeid ja saab neid analüüsida. Näeb juhi-töötaja arenduskokkuleppeid.
Trendline siseauditi kasutajaliides
Trendline’i interaktiivne ja multikeelne kasutajaliides analüüsib siseauditi andmeid ettevõtte, osakondade ja töötajate kaupa. Iga klient saab ise määrata olulised kriteeriumid, mida mõõta, võrrelda ja analüüsida.
Soovi korral võimalik kuvada välisaudit (testkülastused) ja siseaudit samal töölaual.
Näide 1
Teenindus- või osakonnajuht vaatleb varjuna töötajat. Analüüsivad koos arendamise eesmärgil tulemusi. Tekib ülevaade kogu firma, osakondade ja töötajate oskustest, mida rakendatakse vaatleja juuresolekul. Kogutakse võrdlusandmed tugevustest ja nõrkustest.
Näide 2
Müügijuht, osakonnajuht, mentor või sisekoolitaja külastab koos müügitöötajaga kliente ettevõttes fikseeritud regulaarsusega. Analüüsivad pärast kohtumist müügitöö aspekte. Tekib ülevaade töötaja, osakonna ja kogu ettevõtte tegeliku müügitöö stiilist, tugevustest ja nõrkustest. Joonistuvad realistlikud kitsaskohad, mille taha parem tulemus jääb.
Näide 3
Töötaja saab ise talle sobival ajal vastata talle avatud küsimustikule. Tegib võrdlus juhi ja töötaja arvamusest sama tööprotsessi rakendamisel.
360° tagasiside
Trendline teenused võimaldavad Teil saada nii ettevõttest, kui töötajatest 360° ülevaate. Samal töölaual võimalik võrrelda ja interaktiivselt analüüsida KLIENTIDE, KOLLEEGIDE, JUHTKONNA, TÖÖTAJA ISEENDA, SISEAUDIITORITE ja TESTOSTJATE tagasiside tulemusi.
Oskame!
Oleme koolitanud, testinud ja loonud teenindusstandardeid kümnetele eri valdkonna ettevõtetele.
Meie teenustega rahulolevad kliendid: Viru Keskus, Luminor, Bauhof, Sportland, Põhjakeskus, Expert, Swedbank, BENU, Tervis Spaa Grupp, Hawaii Express, Ericsson Eesti, Tallink Grupp, Südameapteek, Postimees Grupp, Apotheka jt.






















Saame kokku!
Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Videokoosolekule saate mugavalt kaasata eri piirkondade otsustajad.
Klienditugi
Pakume meie klientidele tasuta klienditoe teenust!
Telli näiteks osakonnajuhtidele pärast esimest sisestuste lainet
kasutajaliidest tutvustav demo.
(EST, ENG, FIN, ESP, LAT, LIT, RUS)
Vahet pole kas minutiline paus on Sinu enda või vastaste vilistatud, enne mängu tagasi ei saa, kui see lõppeb. Kasuta seda aega targalt! Kui minutiline paus kulutada kurtmisele või üksteise peale pahameele väljavalamisele, siis on restart pigem masendav ja mitteoodatud. Kui aga tehtud vigade ja probleemide kallal näägutamise asemel joonistada värsked mänguskeemid, mis homseid võimalusi näitavad, siis on kõigi tuju hoopis parem.
Testostude kvaliteet - kuidas seda mõõta? Miks on testkülastuste tulemuse täpsus väga oluline? Nende tulemuste põhjal pannakse paika edaspidised tegevuskavad – määratakse “ravi”. Kuidas hinnata arsti kvaliteeti? Selle taset, kes ravimit määrab (soovitab)? Artikkel arutleb testide vaidlustuste teemal ja toob välja kaks olulist tegurit, mis VAIDLUSTUSTE hulka mõjutavad: 1. Testostjate motiveeritus. 2. Küsimustike objektiivsus. Loe lisa ...