KOOLITUS:

SOOMEKEELSE kliendi teenindamine Eestis

koolirused

Kellele on koolitus mõeldud?

Koolitus on mõeldud HOTELLINDUS- ja TOITLUSTUSETTEVÕTETE klienditeenindajatele.

Koolitus sobib vähese ja keskmise keeleoskusega teenindajatele.

testostud

Miks kasulik?

Soomekeelne klient on hetkel Eestis olulisem kui kunagi varem. See aeg, mil seda sihtgruppi võeti iseenesestmõistetavalt, võiks olla möödas. Täna peaks hoolsalt panustama, et saada aru, mis tasemel soomekeelse kliendi teenindamine tegelikkuses on nii keeleliselt kui sisuliselt.

Koolituse läbinud saavad esmaoskused ja konkreetsed suunad, mida harjutama hakata. Saavad julgust alustada ning jätkata teenindussituatsiooni tüüplausete kasutamist soome keeles. Õpivad varasemast paremini hindama selle sihtgrupi olulisust.

Loe blogilugu: ``Soomlaste solvumine loeb!`` ›

koolitused trendline meedia müümine

Meie pädevus!

Koolitused viib läbi soome keelt emakeelena rääkiv Trendline koolitaja, kellel on pikaaegne Eestis elamise kogemus.

Trendline tegi esimese soomekeelse kliendi teenindamise koolituse juba aastal 2003. Alates 2013 aastast oleme regulaarselt teinud testkülastusi erinevatele hotellidele kasutades soomekeelseid testkliente. Seega teame oma kogemusest väga täpselt, mis valdkonnad arendamist vajavad.

 trendline koolitus koolitused    

Eesti-soome teenindusvestmik!

Anname KÕIGILE osalejatele lisaks koolituse jaotusmaterjalidele kaasa Trendline koostatud eesti-soome TEENINDUSVESTMIKU.

Vestmik toob süsteemselt välja kogu teenindusprotsessi jooksul (alates kontakti alustamisest, kuni selle lõpetamiseni) kasutatavad tüüplaused ja vajaliku sõnavara.

Vestmiku anname igale osalejale koolituse järgselt paberkujul (A5) ja soovi korral ka pdf failina, et mobiilselt korrata ja sõnastusi meenutada.

koolitused

Koolituse SISU


SOOME KLIENDI OOTUS

Soomekeelse kliendi eripära ja Eesti külastamise trendid. Miks on see sihtgrupp täna erilises fookuses, et nende tipptasemel teenindamise nimel hoolsalt pingutada?

 

TEENINDUSPROTESS
SOOME KEELES

Fikseerime erinevate teenindusolukordade kliendisuhtluse mallid alates kontakti alustamisest kuni lõpetamiseni nii eesti (et sisu oleks mõistetav) kui ka soome keeles (et õppida teenindusväljendeid).

Terve koolituse jooksul on kõigil osalejatel võimalik küsida konkreetsete teeninduslausete tõlkeid, mida igapäevatöös kasutada soovivad.

Koolitusvihikus kliendisuhtlus paralleelselt eesti ja soome keeles.

 

PROBLEEMOLUKORDADE LAHENDAMINE

Kuidas mitte teha sääsest elevanti ja ka mitte vaadata kliendi murele läbi sõrmede?

Probleemolukordade lahendamise tehnikad ja laused soome keeles.

 

PRAKTILINE TREENING

Realistlike olukordade läbimängimine koos ühisanalüüsiga (kas videotagasisidega või ilma).

 


Programmi RÕHUASETUSED ja näidisolukorrad paneme paika vastavalt Teie ettevõtte eripärale. Kaardistame koolituste eesmärgid EELTÖÖ ja soovi korral TESTKÜLASTUSTE käigus.

testostud

Oskame!

Meil on rohkem kui 18 aastat klienditeenindajate arendamise kogemust. Oleme koolitanud soomekeelset klienditeenindust, testinud soomekeelse kliendi teenindamist ja loonud teenindusstandardeid paljudele hotellidele, spaadele, restoranidele.

Meie teenustega rahul: Hedon Spaa, Tervis Spaa Grupp, Tallink Hotels, AQVA Spaa, Palace Hotel, Savoy Boutique Hotel, Pühajärve Spaa, GO Spaa, Ammende Villa jt.

Testkülastused

Soovi korral kaardistame enne koolitusi testkülastustega Teie töötajate soomekeelse kliendi teenindamise oskused ja hoiakud.

Loe TESTKÜLASTUSTE teenusest ›

koolitus

Küsi lisainfot!

Väga hea meelega tutvustame meie koolitust põhjalikumalt ja kohaldame koolitused Teie eesmärkidega.

Illi Illi Ojavere Tallink Hotels, hotellijuht "Meie hotellides algas testostude koostöö Trendline’iga 2018 aasta kevadel, millele järgnesid äärmiselt professionaalsed ja 
praktilised koolitused. Trendline on kindel valik saamaks usaldusväärselt mõõdetud tulemusi. 
Tallink Hotels soovitab julgelt kasutada Trendline oskusi ja teadmisi teeninduskvaliteedi tõstmiseks." Jaan "Koostöö Trendline-ga on kestnud pikki häid aastaid. Trendline on täna üks tugevamaid ja paremaid võimalusi turul oma klienditeeninduse taseme monitoorimiseks. Julgen igati soovitada kasutada Trendline poolt pakutavaid lahendusi!" Jaan Ratnik Tervis Spaa Grupp, juht Sve-Erik "Oleme Trendline'ga teinud koostööd päris mitmel korral. Eriti tooks välja nende võimekust koostada koolitusi, mis konkreetse maja spetsiifikaga täpselt kokku lähevad. Oskavad koolitada nii värskeid alustajaid kui juba staazikaid müügiinimesi. Ja kõige selle proffessionaalsuse kõrval meeldiv ja sõbralik olek. Soovitan kindlalt!" Sven-Erik Volberg Villa Ammende, hotellijuht Dimitri Dimitri Demjanov Restoran Gloria, juht "Minu hinnangul algab tipptasemel teenindus kontseptsiooni fikseerimisest ja sealt edasi peab pidevalt panustama, et see ei jääks pelgalt paberile. Gloria töötab tänaseni Trendline loodud ja juurutatud teenindusstandarditega. Soovitan julgelt!" standardid Taivi Viru Keskus AS, turundus – ja kommunikatsioonidirektor (nov 2008 – jaan 2020) Taivi Koitla "Trendline eristub oma konkurentidest ülima põhjalikkuse ja innukuse poolest ning valmiduselt olemasolevaid lahendusi kliendi vajadustega vastavusse viia. Tahe valdkonda sisuliselt parendada ja väsimatu töö selle nimel näivad ehk seda kirjeldades elementaarsed, ent kui Trendline’iga koostööd tegema asute, märkate olulist erinevust. Soovitan koostööd Trendline’ga ning ootan huviga, milliseid kõrgusi Eero Palmi juhtimisel järgmisena vallutama asutakse." testost trendline referents Tiiu Rakvere Põhjakeskus, juht Tiiu Onga "Uudis Trendline’i pakutavast teenusest mõõta kaubanduskeskuse kaupluste teenindustaset kontseptsioonipõhiselt jõudis meieni 2019. aasta sügisel. Alanud koostöö on olnud professionaalne ning protsess nauditavalt kiire ja tulemuslik. Väärtustame ühise eesmärgi täitmisse panustavat partnerit ja julgustame järele proovima!" testost trendline referents Riina Riina Eisler Daily, tegevdirektor "Otsisime koostööpartnerit, kes suudaks pakkuda uudset ja samas personaalset testostusüsteemi. Trendline poolt pakutav programm on väga hea ja ülevaatlik, samas lihtne ja kasutatav kõikidele töötajatele. Oleme saanud parema ülevaate oma teeninduse tasemest. Soovitan kindlasti ka teistele teenindusettevõtetele." Nelli Sportland, teenindusjuht Nelli Nilson "Trendline testostude koostööga oleme väga rahul. Trendline töötajate näol on tegemist uuendusmeelsete ning kaasamõtlevate inimestega, kelle kirglik suhtumine oma töösse väljendub kliendile suunatuses ning tulemuste kvaliteedi tagamises. Sportland kasutab ainult parimat, soovitame!" Helena "Postimees Grupp kaasas Trendline mahukasse koolitusprojekti, mille raames toimusid praktilised treeningud kogu müügimeeskonnale. Koolitus andis osalejatele enesekindlust, professionaalseid oskusi ja motivatsiooni. Soovitame Trendline rahuliku südamega, sest teame, et nende lahendused aitavad kaasa tulemuste saavutamisele." Helena Laus Postimees Grupp, koolitusjuht