JUHTIMISKOOLITUS:

TAGASISIDE andmine juhilt töötajale

koolitused juhtimiskoolitus tagasiside andmine

Kellele on juhtimiskoolitus TAGASISIDE ANDMINE mõeldud?

Juhtimiskoolitus “Tagasiside andmine” on suunatud tipp- ja keskastmejuhtidele, kes suunavad ja arendavad oma meeskondi ja kelle jaoks on tagasiside andmine oma töötajatele nende juhtimisprotsessi osa.

Näiteks sobib see programm suurepäraselt osakonnajuhtidele, vahetusevanematele või piirkonnajuhtidele kes peavad pärast testostutulemuste saamist andma oma töötajatele tagasisidet ja arendussoovitusi.

koolitused juhtimiskoolitus tagasiside andmine

Miks on tagasiside andmise juhtimiskoolitus kasulik?

Töötajad häälestuvad juhi eeskuju järgi. Kui juht ei oska või ei soovi juhtida, siis pole kaugel ka “reisijate” rahulolematus. Samas mõistame, et buss peab liikuma ettemääratud sõidugraafiku järgi, mitte reisijate muutuvate soovide põhjal.

Keskastmejuhid vajavad oskuseid, kuidas oma kolleege (alluvaid) arendada ja nende arengut stabiilselt ning läbimõeldult suunata. Koolitus annab praktilised tööriistad, kuidas tagasiside andmise vestluseid sõbralikult ja rahulikult kuid samas konkreetselt ja arendavalt läbi viia.

Vt: Artikkel juhtidele: ``Kuidas parandada tagasiside andmist testostude põhjal?`` ›

Trendline Analytics 20 aastat kogemust - koolitused, testostud, teenindusstandardid, küsitlused tagasiside andmine

Oskame!

Tänu üle 20 a koolitustöö kogemusele toitlustus-, jaekaubandus-, pangandus- ja hotellindusvaldkonnas oleme väga hästi kursis Eesti teeninduse üldise hetkeolukorraga ning teame kenasti millele tagasiside andmise koolitustel fookused panna. Oleme aastaid koolitanud juhte tagasiside vestluste läbiviimiseks ja loonud ka toetavat videomaterjali, et tagasiside andmine oleks lihtsam ja praktilisem.

Vt: ``Õppevideod`` ›

koolitused juhtimiskoolitus

Juhtimiskoolituse:
“Veenev ja arendav tagasiside andmine”

Programm:

JUHI ROLL MEESKONNA EES

Miks ja kuidas peab keskastmejuht liikuma oma meeskonna ees nii headel kui keerulisematel aegadel, et viia ellu ettevõtte seatud eesmärke? Millist “sõiduplaani” järgida?

KLIENDISUHTLUSE MÕÕTMINE TESTOSTUDEGA *

(* koolitusmoodul neile ettevõtetele, kes kasutavad tagasisidestamise protsessis testoste

Kuidas mõista ise ja kuidas selgitada meeskonnale testostude teenuse eesmärki ja ülesehitust?
Milline testostuteenus on kasulik ja milline võib teha rohkem kahju, kui kasu?
Kuidas otsustada, mida panna tagasiside andmise protsessis fookusesse?
Kuidas mõõta testostudega ainult objektiivselt mõõdetavat ja muudetavat?
Kuidas kogutud andmeid kasutada töötajate arendamiseks, mitte masendamiseks?

JUHI-TÖÖTAJA TAGASISIDEVESTLUSED

Kuidas valmistuda tagasiside andmiseks, et see tooks kasu?
Kuidas tagasiside andmist eesmärgistada?
Mille alusel tagasisidet anda?
Kuidas anda motiveerivat tagasisidet olenemata töötaja sooritusest? Ehk, kuidas mitte lõplikult masendada ebakindlat töötajat ja kuidas mitte jätta kasutamata tugevate töötajate potentsiaali pidades nende sooritus iseenesestmõistetavaks?

TAGASISIDEVESTLUSE ÜLESEHITUS

  • Pingeid maandav vestluse algusfaas.

  • Töötaja avamine ja vestlusesse kaasamine.

  • Mida, miks ja kuidas esile võtta? Millele tugineda? Kuidas argumenteerida? Millest hoiduda?

  • Tagasiside andmise protsessis vastuväidete käsitlemine

Kuidas mitte teha sääsest elevanti ja ka mitte vaadata töötaja vastuväidetele läbi sõrmede?

  • Tegevuskava kokkuleppimine.

koolitused teeninduskoolitus müügikoolitus küsitlus kliendi tagasiside kogumine andmine

Praktiline treening

Olenevalt koolituse ülesehitusest ja osalejate sihtgrupist pikema koolituse puhul tagasisidevestluste olukordade läbimängimine koos ühisanalüüsiga. Treeningpäev vastavalt tellija soovile kas kohe järgmisel päeval või jätkupäevana mõne nädala möödudes. Eriti kasulik ettevõtetele, kes tellivad testoste. Valmistume tegelike olukordade põhjal tagasisidevestluste fookuseid leidma ja vestlusteks ette valmistama.

koolitused teeninduskoolitused Trendline koolitus müügikooitus isiklik jaotusmaterjal harjutusvihik

Koolitusvihik

Igale osalejale isiklik jaotusmaterjal, milles on terve koolituse programm harjutuste, näidete, skeemide ja aktiivset kaasamõtlemist soodustava lünktekstina. Koolitusmaterjal on suurepärane allikas, et koolituse olulisemaid mõtteid hiljem üle korrata ja meenutada.

Lisaks on koolitusvihik hea koht kuhu teiste osalejate kommentaare ja koolitaja lisamõtteid kirja panna. Meie pikaaegse kogemuse põhjal on A5 suurus praktiline ja mugav nii koolituse ajal, kui ka järelkasutuses.

AVATUD VÕI ETTEVÕTTE SISENE KOOLITUS:

testostud testost testkülastused

Aeg

Kokkuleppel.

testostja testostud Mystery Shopping kinnisvaramaakleri

Koht

Kokkuleppel Eesti piires saalikoolitusena või soovi korral Teams või Zoom keskkonnas veebikoolitusena.

Kestus

1-päevane koolitus. 8 ak. tundi.

treening koolitus maksumus

Maksumus

Alates 210 € (+km) inimene (1 päev).

Avatud ühepäevase koolituse hind ühe osaleja kohta:
3 ja enam osalejat samast ettevõttest 210 €
2 osalejat 230 €
1 osaleja 250 €

Hindadele lisandub käibemaks.

Ettevõtte siseste koolituste puhul hind kokkuleppel.
Koolitusgrupi suurus orienteeruvalt 12 inimest

Trendline on Töötukassa koolituskaardi partner.

Kui olete oma konsultandiga kokku leppinud koolituskaardi kasutamise ja teie töölesaamiseks vajaliku koolitusvaldkonna, saate valida sobiva kursuse töötukassa kinnitatud koolitajate avatud koolituste seast. Töötukassa kinnitatud koolitajad leiate koolitajate nimekirjast. Kui soovite, saate konsultandilt koolitajate nimekirja väljatrüki.

Koolitust valides on kõige olulisem lähtuda sellest, millised teadmised ja oskused aitavad teil tööd leida. Enne lõpliku valiku tegemist soovitame pakutavate koolitustega põhjalikult tutvuda (milline on koolituse sisu ja ajakava; kes on koolituse läbiviijad; kas koolituse hind sisaldab õppematerjale või kaasneb koolitusel osalemisega teile täiendavaid kulusid jms).-
Töötukassa saab rahastada koolituskaardi raames koolituskulu (sh koolituse hinnas sisalduvad õppevahendid) kuni 2500 eurot (käibemaksuga), mis võib hõlmata nii ühte kui mitut koolitust. Kui valitud koolitus või koolitused kokku on kallimad koolituskaardi ülempiirist, soovitame teavitada oma konsultanti ning võimalusel tellib töötukassa teile vajaliku koolituse. Üksnes koolituskaarti kasutades tuleb 2500 eurot ületav summa tasuda teil omaosalusena.

Kui te registreerute koolitusele e-töötukassa väliselt, andke koolituse korraldajale kindlasti järgnev teave:

  • teie koolituse eest tasub töötukassa;
  • töötukassa osakond, kus olete arvel;
  • oma ees- ja perekonnanimi ning kontaktandmed;
  • oma isikukood;
  • soovitud kursus ja selle toimumise aeg.

Soovitame koolitusele registreeruda vähemalt kaks nädalat enne koolituse algust. Varane registreerumine on vajalik, et jõuaksime enne kursuse algust väljastada koolitajale kinnituskirja koolituse eest tasumise kohta. Pärast registreerumist saadab koolitaja selle kohta töötukassale teate.

Eero Palm Trendline koolitaja müük veebikohtumistel koolitused müügikoolitus tagasiside andmine

Koolitaja

Eero Palm

Üle 20 a. juhtimis-, teenindus- ja müügikoolituste läbiviimise kogemust ning stabiilse koolitus- ja testostuettevõtte Trendline juhtimise kogemus. 

Eero: “Koolitajana respekteerin sügavalt koolitatavaid, kui partnereid kellega teeme koostööd paremate lahenduste fikseerimiseks. Me ei ole keegi targem, kui me kõik kokku. Kogemused tulevad ainult kogedes, ka koolitaja omad :)!”

Trendline juhtimiskoolitustega rahulolevad kliendid: Apollo Kino, Baltic Restaurants, Tele2, Südameapteek, Rimi, Sportland, Ericsson Eesti, Tervis Spaa Grupp, Postimees Grupp, Radisson BLU, Swissôtel Tallinn, Expert Eesti jt.

koolitused Trendline registreeru

Registreeru koolitusele!

Täitke siin toodud registreerimisleht ja me võtame ühendust ja anname korralduslikku lisainfot.

    Teie ees- ja perekonnanimi / ettevõtte nimi

    Telefoni nr

    Osalejate arv

    E-post

    Soovin registreeruda koolitusele

    Soovin lisainfot

    Kommentaar
    (kirjutage, mis koolitusele soovite registreeruda ja me võtame ühendust ja täpsustame detailid)

    koolitus juhtimiskoolitus

    Küsi lisainfot!

    Väga hea meelega tutvustame meie koolitust põhjalikumalt ja kohaldame koolitused Teie eesmärkidega.

    trendline analytics linkedin jälgi uudiseid arvamuslood

    Trendline Linkedin …

    Kui olete Linkedin kasutaja, siis tere tulemast jälgima Trendline infot.

    Jälgi meie Linkedin lehte: ›
    Trendline Analytics koolitaja Eero Palm

    Hea teenindus ei teki, kui kogud infot sahtlisse!

    Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega…

    Loe artiklit
    tagasiside tagasisidet andmine juhtimine tagasisidestamine vestlus testostud põhjal Trendline Analytics

    Tagasiside andmine testostude põhjal. Kuidas seda parandada?

    Nõu peaks suutma andma nii, et töötaja oleks motiveeritud oma “tervise” parandamiseks sinu “ravisoovitusi” rakendama. Kujuta ette, kui perearst võtaks vereproovi, tõstaks vastu valgust ja ütleks subjektiivselt, hinnanguliselt: “Milline suurepärane värv!”. Ei oleks vist väga…

    Loe artiklit
    Trendline teenindusstandardid testostud

    Tegija TÖÖOTSIJA! Vali tegija TÖÖKOHT!

    Teenindus-, müügi- ja kaubandussfääris on sage mure tööjõud. Nüüd, kui suur osa maailmast on läbi raputatud on kõik kaardid taaskord uuesti laiali jagatud ja seda nii töö pakkujatele, kui ka töö otsijatele. Ehk “läbirääkimistel” peaksid…

    Loe artiklit

    Täiendkoolitusasutuse nimi:
    Trendline Analytics OÜ (edaspidi Trendline).

    Registrikood:
    Reg nr 10867906
    Õppeasutuse EHISe ID: 47161

    Õppekava nimi:
    Läbimõeldud tagasiside andmine töötajale.

    Õppekavarühm:
    Teenindus, müük, suhtlemine, juhtimine, infotehnoloogia.

    Koolitusgrupi suurus:
    Koolitusgrupi suurus orienteeruvalt 12 inimest.
    Trendline’il on õigus koolitus edasi lükata või selle läbiviimisest loobuda, kui koolitusele registreerijate arv on alla 8 inimese. Koolitus toimub kui registreerijaid on vähemalt 12.

    Õppe alustamise tingimused:
    Koolitusel osalejal on vajalik algtasemel kasutajakogemus arvuti ja mobiilseadmete kasutamisel.

    Õppe eesmärk:
    Õppe eesmärk on anda koolitusel osalejatele konkreetseid juhendeid kuidas alluvatega tagasisidevestluseid läbi viia, milliseid vigu vältida ja kuidas kolleege veenda, motiveerida ja läbi selle teenindada.

    Õppe väljund:
    Koolituse läbinu teab, kuidas alluvatega veenvalt ja eesmärgipäraselt tagasisidevestluseid läbi viia.

    Õppemeetodid:
    Näitlikustatud loeng, praktilised ülesanded, rollimängud, grupitööd.

    Iseseisev töö:
    Ei ole ette nähtud.

    Õppematerjalide loend:
    Koolitusel osalejad saavad paberkandjal ja/või elektrooniliselt jaotusmaterjalid, mis on koostatud koolitaja poolt vastavalt õppesisu teemadele kõikide teemade kohta.

    Õppekeel:
    Eesti või vene keel. Koolitusgrupid komplekteerime samas keeles.

    Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid:
    Õpingute lõpetamise tingimuseks on osavõtt vähemalt 80% auditoorsetest tundidest ja praktilistes ülesannetes ja grupitöödes osalemine koolitusel.

    Kursuse läbimisel väljastatav tõend:
    Trendline juht allkirjastab tõendi, kui koolitatav on koolitusel osalenud vähemalt 80% ulatuses. Tõendi väljastamine inglise või vene keeles 20 eurot. Hävinenud või kadunud tõendi duplikaadi väljastamine 10 eurot. Hindadele lisandub käibemaks.

    Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- ja töökogemuse kirjeldus:
    Programmi koolitaja Eero Palm on 19 aastase koolituskogemusega müügi-, teenindus- ja juhtimiskoolitaja. Koolitusfirma Trendline asutaja. Eero loodud koolitustega rahulolevad kliendid on muuhulgas: Ericsson Eesti, EAS, Swedbank, Tallink Grupp, BENU, Geenius Meedia, If Kindlustus, Tervis Spaa Grupp, Europcar, Radisson BLU, Expert, jpt.

    Koolitajate kvaliteedi tagamise tingimused ja kord:
    Kasutame meie koolitajatena vaid pikaaegse (üle 10 aastase) kogemusega koolitajaid vastavate programmide läbiviimisel. Koolitajate kvaliteeti tagame regulaarsete tagasisidehinnangutega koolitustel osalejate poolt, et hinnata koolitajate õpetamisoskust. Kasutame ainult koolitajaid kelle suhtes on koolitatavate rahulolu vähemale 4 punkti (hea) või rohkem viiepalli süsteemis. Trendline juhtkond tagab koolitajate taseme põhjaliku värbamise ja koolitajate valdkonnatundmise kontrollimisega. Küsime regulaarselt osalejate tagasisidet õppekava ja õppeprotsesside tõhustamiseks. Jälgime igakuiselt vastava õppekava koolitajale antud tagasisidet ja reageerime vajadusel operatiivselt. Kinnitame et meie koolitajatele antud keskmine tagasiside nende koolitamisoskuste osas on selgelt üle 4,5 punkti ja samuti on üle 4,5 punkti osalejate hinnang meie programmide praktilisusele.

    Õppemaksu tasumine, tähtaeg ja tagastamine:
    Õppemaks tuleb tasuda esitatud arve alusel, arvel kirjeldatud maksetähtajaks enne kursuse algust. Kui arvel kirjeldatud maksetähtajaks pole kogu summa tasutud, siis on Trendline-l õigus soovijaid koolitusele mitte lubaja ja tõend mitte väljastada. Koolitusest loobumise korral palume sellest teada anda info@trendline.ee meiliaadressile. Koolitusest loobumisel peale registreerimisperioodi lõppu tagastatakse 80% koolitusprogrammi maksumusest. Koolitusest loobumisel vähem, kui 2 tööpäeva enne kursuse algust õppetasu ei tagastata.
    Trendline jätab endale õiguse teha õppeplaanis ja teemades ajakohaseid muudatusi. Väheste registreerujate tõttu on meil õigus kursus ära jätta või edasi lükata. Programmi registreerunuid teavitatakse konkreetse koolituspäeva ärajäämisest või edasi lükkumisest viivitamatult. Ärajäänud koolituspäeva eest tasutud summa makstakse tagasi või kantakse soovi korral üle mõne järgneva koolituse osavõtutasuks.

    Koolituselt väljaarvamise tingimused ja kord:
    Koolituselt arvatakse välja õppija, kes ei osale koolitusel õppekavas ettenähtud mahus.
    Kui õppekavas pole sätestatud teisiti, siis eeldame koolitusel osalemist minimaalselt 50% ulatuses.
    Kui koolitus katkestatakse enne koolituse lõppu ning täidetud on vähemalt 50% õppekavast, siis väljastame õppijale soovi korral tõendi vastavalt osaletud tundide arvule.
    Kui õppijal ei ole võimalik koolitusel reaalajas osaleda, siis erandjuhtudel peetakse läbirääkimisi õppija ja täienduskoolitusasutuse vahel ning koostatakse õppijale individuaalne õppekava, mille alusel on õppijal võimalik läbida koolitus ja õpiväljundite omandamisel saada tõend.
    Trendline jätab endale õiguse koolituselt välja arvata ka õppija, kes korduvalt seab ohtu kaasõppijate tervise ja ohutuse või takistab õppeprotsessi läbiviimist.
    Koolituselt arvatakse välja õppija, kes pole kursuse alguse päevaks tasunud õppemaksu, kui pole kokku lepitud teisiti (nt on osalejale koostatud maksegraafik või on koolituse rahastaja kinnituskiri õppemaksu tasumise kohta).
    Kui õppija teavitab täienduskoolitusasutust oma loobumisest vähemalt kaks päeva enne kursuse algust, siis tagastatakse talle tasutud õppemaks täies ulatuses. Kui õppija loobub koolitusest kursuse jooksul, siis sellisel juhul õppemaksu ei tagastata.
    Kui õppijal on tekkinud kursuse toimumise ajal ootamatu olukord (nt tervislikud probleemid või perekondlik põhjus), tuleb esimesel võimalusel teavitada Trendline’i ja leida üheskoos lahendus. Sellistel juhtudel püüame võimaluse piires osalejatele vastu tulla ja toetame iseseisvat õpiväljundite saavutamist saates  õppematerjali, täiendavad ülesanded ja pakume otsesuhtlust koolitajaga. Samuti lubame soovi korral osaleda järgmisel samalaadsel kursusel puudutud tundide mahus koos teise grupiga.

    Õppekorralduse alused:
    Trendline koolitustele on võimalik registreeruda koolitusfirma kodulehel (https://trendline.ee) kontakt sakil või e-kirja teel saates registreerimissoov aadressile koolitus@trendline.ee või helistades ja edastades oma soov ja registreerumiseks vajalikud andmed kliendihaldurile telefonil: 618 8132. Kliendihaldurilt saab küsida infot kursuse kohta – nii korralduslike ja sisuliste küsimuste kohta. Samuti edastada oma koolitussoovid ning erisoovid koolitusel osalemiseks. Umbes 1 nädal enne koolituse algust saadab kliendihaldur osalejatele arve koolituse eest. Arve tuleb tasuda vähemalt 2 päeva enne kursuse algust. 3 päeva enne kursuse algust saadetakse osalejale meili teel korralduslik info koos toimumiskoha aadressi ja parkimistingimustega jm.

    Vaidluste lahendamise kord:
    Vaidlused lahendatakse kokkuleppe teel. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlused Harju Maakohtus.

    Õppekeskkonna kirjeldus:
    Tallinna koolitusruumid: Park Inn by Radisson Meriton Conference & Spa Hotel Tallinn, aadressil Toompuiestee 27, Tallinn.
    Pärnu koolitusruumid: Tervise Paradiis Spaa-hotell, Side 14, Pärnu.
    Tartu koolitusruumid: Dorpat Konverentsikeskus, Turu 2, Tasku, Tartu.
    Trendline Seminarid OÜ jätab endale õiguse asendada ülalmainitud koolitusruume samaväärsete koolitusruumidega mõnes teises koolitus- või konverentsikeskuses.
    Igaks koolituspäevaks on ette valmistatud elektrooniline õppematerjal.
    Kohvipausid on organiseeritud koolitusruumide juurde ning need on õpilastele tasuta. Kui koolituse juures pole märgitud teisiti, siis sisaldub ka lõuna koolituse maksumuses.
    Õppeklassid on varustatud koolituseks vajalike koolitus- ja treeningvahenditega (dataprojektor, sülearvuti, tahvel, markerid, helisüsteem kirjutusvahendid, märkmepaberid jm).
    E-õppe keskonnas läbiviidavate koolituste korraldamiseks kasutame Zoom keskkonda, mis on osalejatele tasuta.

    Õppekeskkonna kvaliteedi tagasimse tingimused:
    Koolitusfirma tagab õppekeskkonna kvaliteedi sellega, et kasutame ainult meie poolt, meie seatud eesmärkide saavutamist võimaldavaid, ülevaadatud, kontrollitud ja kinnitatud koolitusruume pikaajalise kogemusega koolituskeskkonna (seminariruumide) pakkujate poolt. Meie valitud ülalmainitud koolitusruumid on kõik kvaliteetse ligipääsuga ratastoolis liikujatele.

    Kvaliteedi tagamise tingimused ja kord:
    Trendline korraldab täiskasvanutele suunataud tööalast täiendkoolitust. Trendline lähtub täiendkoolituse korraldamisel täiskasvanute koolituse seadusest, täiendkoolituse standardist ning ettevõttes kehtestatud kvaliteedistandarditest.
    Õppekavade koostamisel lähtutakse täiskasvanute koolituse seaduses, täiendkoolituse standardist ning Haridus- ja Teadusministeeriumi poolt heaks kiidetud juhendmaterjalist.
    Trendline poolt läbiviidavate koolituste õppekavad on avalikustatud ettevõtte kodulehel koolituse lühitutvustuse juures.
    Trendline õppekavas sätestatakse vähemalt järgmised andmed: õppekava nimetus; õppekavarühm; õppe eesmärk; õpiväljund; õppekava koostamise alus; sihtgrupp; õpingute alustamise tingimused juhul, kui need on eeltingimuseks õpiväljundite saavutamisel; õppe kogumaht; õppe sisu; õppekeskkonna kirjeldus; õppemeetod; õppematerjalide loend, juhul, kui õppekava läbimiseks on ette nähtud õppematerjalid; nõuded õpingute lõpetamiseks ja väljastatavad dokumendid; koolituse läbiviimiseks vajaliku kvalifikatsiooni, õpi- või töökogemuse kirjeldus.
    Õppekava koostamisel lähtutakse konkreetse sihtgrupi vajadustest ning iga koolitus on oma olemuselt praktilise suunitlusega, eesmärgiks aidata sihtgrupil saavutada püstitatud õppeeesmärgid.
    Trendline on tegelenud ettevõttesiseste ja avatud koolituste korraldamisega alates aastast 2002.
    Igal koolitusel võimaldatakse koolitusel osalejatel anda koolitajale ja koolituse korraldusele tagasisidet. Koolitaja töö tulemust hinnatakse koolituse järgselt osalejate kirjaliku tagasiside põhjal. Vajadusel tehakse koolitajatele parandus- ja täiendusettepanekuid.

    Õppekava kinnitamise aeg:
    15.12.2020
    Eero Palm
    Trendline Analytics OÜ juhatuse liige