TESTKÕNED

Testkõned – kuidas ja miks?

Testkõned tehakse Teie avalikule infonumbrile või avalikele müügiosakonna numbritele.

Testkõnedega kaardistame Teie standardi valguses, kuidas sissetulevaid kõnesid hallatakse.

Saate konkreetse ülevaate kui hoolsalt sissetulevate kõnedega tegeletakse ja mis tasemel on järelteenindus.

Trendline Analytics testostud mystery shopping eripära CX kliendiküsitlused siseaudit internal audit benefit müük ja turunduskoolitus kliendikogemuse klienditagasiside

Kellele on testkõned kasulikud?

Ettevõtetele, kes ootavad klientide sissetulevaid kõnesid ja/või päringuid!

Kõnekeskused, infonumbrid, müügisalongid, hotellide spaade müügiosakonnad, pangad, kindlusepakkujad jne.

Oskame!

Oleme teinud tuhandeid müügitöötajate taseme hindamise telefonikõnesid.

Meie telefonimüügi- ja teenindussuhtluse arendamise tööga rahulolevad kliendid: Ramirent, Tele2, Swedbank, Tallink Grupp, Elisa, Tervis Spaa Grupp, Luminor, Postimees Grupp jt.

Trendline eripära!

RÄTSEPATÖÖNA VALMIV
MÕÕTKAVA

Tänu üle 20 a. koolitustöö kogemusele oskame keskenduda olulisele ja mõistame teeninduskontseptsioonide erinevust.

Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügitöö eripära arvestavad testostude küsimustikud (vajadusel lausa osakonnapõhine lähenemine) ja lepime kokku testostuolkordade realistlikud stsenaariumid.

unique unikaalsed testostjad mystery shoppers sihtgrupp osalejad kellele on turunduskoolitus mõeldud suunatud digimüügi koolitus teeninduskoolitus juhtimiskoolitus

UNIKAALSED
TESTOSTJAD

Meie testkliendid EI OSUTA oma teenust TEISTELE testostufirmadele. See tähendab aga seda, et kui Teie PRAEGUSE teenusepakkuja testostjaid järjest ÄRA TUNTAKSE (ehk teenus kaotab suuresti oma (pimeostlemise) mõtte), siis meiega tuleksid töid tegema UUED ja töötajatele tundmatud näod.

Trendline testostjate tugiteenus annab neile pidevat väljaõpet ja tagasisidet kuidas käituda tavakliendi kombel LOOMULIKULT ja teenindajasõbralikult. Meie testostjad on motiveeritud pidevalt õppima ja selgeid stsenaariume järgima.

INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES

Kasutajaliides kuvab lihtsasti mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad. Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.

Arendame kasutajaliidest vastavalt klientide soovidele.

Tutvu kasutajaliidesega ›

Pakkumiste analüüs

Testime telefonikõne- või veebipäringujärgset müügisuhtlust ja kirjavahetust.

Põhifookus ei ole e-kirja grammatikal ega vormil, vaid sisul ja veenvusel ning argumentide analüüsil.

Multikeelne teenus

Trendline kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida: EST, ENG, LAT, LIT, RUS … või mis iganes muu soovitud keele.

Suurepärane lahendus rahvusvahelistele kontsernidele, kelle testkõned toimuvad sünkroniseeritult mitmes riigis.

Soovi korral analüüsige näiteks Lätis (lätikeelsete testklientide poolt) sisestatud tulemusi eesti keeles või vastupidi. Või vaadake ühe keelevahetuse klikiga kogu Baltikumi tulemusi vabalt valitud keeles, mis sai ettevalmistuse ajal kokku lepitud.

Võimalus õppida sama grupi teiste piirkondade ettevõtetelt, mis tegevused milliseid tulemusi annavad.

Saame kokku!

Tutvustame hea meelega meie testkõnede teenuse sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.

support tugiteenus testostjate abi nõustamine 24/7 lisainfo

Klienditugi

Pakume meie klientidele tasuta klienditoe teenust!
Telli näiteks, kui testostud tehtud, juhtidele kasutajaliidest tutvustav demo.

Trendline Analytics on Euroopa Testostufirmade Liidu (MSPA) hinnatud ja aktiivselt panustav liige