Testkõned – kuidas ja miks?
Testkõned tehakse Teie avalikule infonumbrile või avalikele müügiosakonna numbritele.
Testkõnedega kaardistame Teie standardi valguses, kuidas sissetulevaid kõnesid hallatakse.
Saate konkreetse ülevaate kui hoolsalt sissetulevate kõnedega tegeletakse ja mis tasemel on järelteenindus.
Kellele on testkõned kasulikud?
Ettevõtetele, kes ootavad klientide sissetulevaid kõnesid ja/või päringuid!
Kõnekeskused, infonumbrid, müügisalongid, hotellide spaade müügiosakonnad, pangad, kindlusepakkujad jne.
Trendline eripära!
FOOKUSES
MÕÕTKAVA
Trendline testkõned on tänu 19 a. koolitustöö kogemusele
objektiivsed ja realistlikult.
Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügiprotsessi eripära arvestavad küsimustikud.
Keskendume müügi- ja teenindustulemust mõjutavate tegurite mõõtmisele.
MOTIVEERITUD
TESTKLIENDID
Kasutame hea väljaõppega
kogenud testkliente.
Kasutame pigem vähem* erinevaid, aga pädevaid testostjaid, kuna nii kasvab nende kogemus etteantud stsenaariume järgida.
* Muidugi määrab iga testostude projekti puhul minimaalse erinevate testklientide arvu konkreetse töö iseloom ja tellitud testide arv.
INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES
Kasutajaliides kuvab lihtsalt mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad.
Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.
Arendame kasutajaliidest
vastavalt klientide
soovidele.





















