TESTKÕNED!

Testkõned – kuidas ja miks?

Testkõned tehakse Teie avalikule infonumbrile või avalikele müügiosakonna numbritele.

Testkõnedega kaardistame Teie standardi valguses, kuidas sissetulevaid kõnesid hallatakse.

Saate konkreetse ülevaate kui hoolsalt sissetulevate kõnedega tegeletakse ja mis tasemel on järelteenindus.

testkõned

Kellele on testkõned kasulikud?

Ettevõtetele, kes ootavad klientide sissetulevaid kõnesid ja/või päringuid!

Kõnekeskused, infonumbrid, müügisalongid, hotellide spaade müügiosakonnad, pangad, kindlusepakkujad jne.

testostud

Oskame!

Oleme teinud tuhandeid müügitöötajate taseme hindamise telefonikõnesid.

Meie telefoni müügi- ja teenindussuhtluse arendamise tööga rahulolevad kliendid: Swedbank, Luminor, Tallink Grupp, Elisa, Tervis Spaa Grupp, Postimees Grupp jt.

Trendline eripära!

testostud

FOOKUSES
MÕÕTKAVA

Trendline testkülastused on tänu 18 a. koolitustöö kogemusele
objektiivsed ja realistlikult.

Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügiprotsessi eripära arvestavad küsimustikud.

Keskendume müügi- ja teenindustulemust mõjutavate tegurite mõõtmisele.

testostud

MOTIVEERITUD
TESTKLIENDID

Kasutame hea väljaõppega
kogenud testkliente.

Kasutame pigem vähem* erinevaid, aga pädevaid testostjaid, kuna nii kasvab nende kogemus etteantud stsenaariume järgida.

* Muidugi määrab iga testostude projekti puhul minimaalse erinevate testklientide arvu konkreetse töö iseloom ja tellitud testide arv.

testostud

INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES

Kasutajaliides kuvab lihtsalt mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad.

Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.

Arendame kasutajaliidest
vastavalt klientide
soovidele.

Tutvu kasutajaliidese tehniliste võimalustega alamlehel ``kasutajaliides`` ›

Viru Keskus AS, turundus – ja kommunikatsioonidirektor (nov 2008 – jaan 2020) Taivi Koitla "Trendline eristub oma konkurentidest ülima põhjalikkuse ja innukuse poolest ning valmiduselt olemasolevaid lahendusi kliendi vajadustega vastavusse viia. Tahe valdkonda sisuliselt parendada ja väsimatu töö selle nimel näivad ehk seda kirjeldades elementaarsed, ent kui Trendline’iga koostööd tegema asute, märkate olulist erinevust. Soovitan koostööd Trendline’ga ning ootan huviga, milliseid kõrgusi Eero Palmi juhtimisel järgmisena vallutama asutakse." testost trendline referents Rakvere Põhjakeskus, juht Tiiu Onga "Uudis Trendline’i pakutavast teenusest mõõta kaubanduskeskuse kaupluste teenindustaset kontseptsioonipõhiselt jõudis meieni 2019. aasta sügisel. Alanud koostöö on olnud professionaalne ning protsess nauditavalt kiire ja tulemuslik. Väärtustame ühise eesmärgi täitmisse panustavat partnerit ja julgustame järele proovima!" testost trendline referents Dimitri Demjanov Restoran Gloria, juht "Minu hinnangul algab tipptasemel teenindus kontseptsiooni fikseerimisest ja sealt edasi peab pidevalt panustama, et see ei jääks pelgalt paberile. Gloria töötab tänaseni Trendline loodud ja juurutatud teenindusstandarditega. Soovitan julgelt!" standardid "Koostöö Trendline-ga on kestnud pikki häid aastaid. Trendline on täna üks tugevamaid ja paremaid võimalusi turul oma klienditeeninduse taseme monitoorimiseks. Julgen igati soovitada kasutada Trendline poolt pakutavaid lahendusi!" Jaan Ratnik Tervis Spaa Grupp, juht Illi Ojavere Tallink Hotels, hotellijuht "Meie hotellides algas testostude koostöö Trendline’iga 2018 aasta kevadel, millele järgnesid äärmiselt professionaalsed ja 
praktilised koolitused. Trendline on kindel valik saamaks usaldusväärselt mõõdetud tulemusi. 
Tallink Hotels soovitab julgelt kasutada Trendline oskusi ja teadmisi teeninduskvaliteedi tõstmiseks." Sportland, teenindusjuht Nelli Nilson "Trendline testostude koostööga oleme väga rahul. Trendline töötajate näol on tegemist uuendusmeelsete ning kaasamõtlevate inimestega, kelle kirglik suhtumine oma töösse väljendub kliendile suunatuses ning tulemuste kvaliteedi tagamises. Sportland kasutab ainult parimat, soovitame!" Riina Eisler Daily, tegevdirektor "Otsisime koostööpartnerit, kes suudaks pakkuda uudset ja samas personaalset testostusüsteemi. Trendline poolt pakutav programm on väga hea ja ülevaatlik, samas lihtne ja kasutatav kõikidele töötajatele. Oleme saanud parema ülevaate oma teeninduse tasemest. Soovitan kindlasti ka teistele teenindusettevõtetele." "Eesti Meedia kaasas Trendline mahukasse koolitusprojekti, mille raames toimusid praktilised treeningud kogu müügimeeskonnale. Koolitus andis osalejatele enesekindlust, professionaalseid oskusi ja motivatsiooni. Soovitame Trendline rahuliku südamega, sest teame, et nende lahendused aitavad kaasa tulemuste saavutamisele." Helena Laus Eesti Meedia AS, koolitusjuht "Oleme Trendline'ga teinud koostööd päris mitmel korral. Eriti tooks välja nende võimekust koostada koolitusi, mis konkreetse maja spetsiifikaga täpselt kokku lähevad. Oskavad koolitada nii värskeid alustajaid kui juba staazikaid müügiinimesi. Ja kõige selle proffessionaalsuse kõrval meeldiv ja sõbralik olek. Soovitan kindlalt!" Sven-Erik Volberg Villa Ammende, hotellijuht

testkõned

Pakkumiste analüüs

Testime telefonikõne- või veebipäringujärgset
müügisuhtlust ja kirjavahetust.

Põhifookus ei ole grammatikal ega vormil, vaid sisul ja veenvusel ning argumentide analüüsil.

testostud

Multikeelne teenus

Trendline kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida:
EST, ENG, LAT, LIT, RUS … või mis iganes muu soovitud keele.

Suurepärane lahendus rahvusvahelistele kontsernidele, kelle testkõned toimuvad sünkroniseeritult mitmes riigis.

Soovi korral analüüsige näiteks Lätis (lätikeelsete testklientide poolt) sisestatud tulemusi eesti keeles või vastupidi. Või vaadake ühe keelevahetuse klikiga kogu Baltikumi tulemusi vabalt valitud keeles, mis sai ettevalmistuse ajal kokku lepitud.

Võimalus õppida sama grupi teiste piirkondade ettevõtetelt, mis tegevused milliseid tulemusi annavad.

      

Saame kokku!

Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Videokoosolekule saate mugavalt kaasata eri piirkondade otsustajad.

testostud

Klienditugi

Pakume meie klientidele tasuta klienditoe teenust!
Telli näiteks, kui testostud tehtud, osakonnajuhtidele
kasutajaliidest tutvustav demo.

(EST, ENG, FIN, ESP, LAT, LIT, RUS)

Kirjuta: support@trendline.app ›

testostud

Jälgi …

Ole kursis värskete testostude uuendustega ja müügi, teeninduse ning juhtimise teemaliste arvamuslugudega.

Jälgi meid Facebookis ›