Alkoholi müügi testostud – kuidas ja miks?
Kasutame 18-19 aastaseid noori, et mõõta ID küsimist alkoholi müümisel.
Tekib põhjalik võrdlusanalüüs näiteks teenindaja soo ja vanuse, testimise aja, piirkonna, müügiasutuse liigi, alkoholiliigi, testostja soo (noormees, neiu) – ja teiste soovitud kriteeriumite põhjal.
Võimalik testida müüjaid (teie töötajaid), kas nimeliselt või üldiselt selleks, et neid arendada ja nõustada seda olulist tegurit jälgima ja paremini rakendama kehtivaid seaduseid.
Kellele on alkohoolsete jookide testostlemine mõeldud?
Alkoholi testostud on kasulikud jae- ning toitlustuskettidele, alkoholipoodidele, kohvikutele, baaridele, restoranidele, pubidele, tanklatele.
Trendline eripära!
FOOKUSES
MÕÕTKAVA
Trendline testostud on tänu 19 a. koolitustöö kogemusele
objektiivsed ja realistlikult.
Eeltöö ajal koostame Teie soovidele vastava küsimustiku. Kaardistame just neid nüansse ja tootegrupe, mida Teie soovite testida.
MOTIVEERITUD
TESTKLIENDID
Kasutame alkoholi testostude puhul hea väljaõppega
testkliente.
Kasutame pigem vähem* erinevaid, aga pädevaid testostjaid, kuna nii kasvab nende kogemus etteantud stsenaariume järgida.
* Muidugi määrab iga testostude projekti puhul minimaalse erinevate testklientide arvu konkreetse töö iseloom ja tellitud testide arv.
INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES
Kasutajaliides kuvab lihtsalt mõistetavalt testilaine tugevad ja nõrgad kohad.
Arendame kasutajaliidest
vastavalt klientide
soovidele.


















Saame kokku!
Tutvustame hea meelega meie alkohoolsete jookide testimise teenuse sisu, vormi ja kogemust. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Klienditugi
Pakume meie klientidele tasuta klienditoe teenust!
Telli näiteks, kui testostud tehtud, osakonnajuhtidele
kasutajaliidest tutvustav demo.
(EST, ENG, FIN, ESP, LAT, LIT, RUS)