KOOLITUS:

Teeninduskoolitus: “Administraator – MAJA SÜDA!”

koolitused teeninduskoolitused

Kellele mõeldud?

Teeninduskoolitus on mõeldud HOTELLIDE, SPAADE, VEEKESKUSTE, INFOPUNKTIDE jne. administraatoritele.

koolitused teeninduskoolitused

Teeninduskoolitus – miks kasulik?

Administraator on maja keskpunkt, kes peab oskama väga erinevaid teenindusolukordi tipptasemel hallata ja lahendada. Olgu siis olukordadeks check-in või check-out, koolituskliendi vastuvõtt või spaasse tulija. Või hoopis rahulolematu kliendi rahustamine.

Kõike seda koolitusel õpime ja arutame.

koolitused teeninduskoolitused

Koolituse SISU


KLIENDIKESKNE TEENINDUS

Mis on nende ilusate sõnade taga? Kuidas praktikas selleni jõuda? Millised peavad selleks olema administraatori oskused ja hoiakud?

 

TEENINDUSPROTESS

Fikseerime erinevate teenindusolukordade vastava kliendisuhtluse alates kontakti alustamisest kuni lõpetamiseni. Mida ja miks ning kuidas teha? Mida mitte teha?

 

PROBLEEMOLUKORDADE LAHENDAMINE

Kuidas mitte teha sääsest elevanti ja ka mitte vaadata kliendi murele läbi sõrmede? Eesmärk – võita kliendi süda, mitte vaidlus!

 

PRAKTILINE TREENING

Realistlike olukordade läbimängimine koos ühisanalüüsiga (kas videotagasisidega või ilma).

 

teeninduskoolitused


Programmi RÕHUASETUSED ja näidisolukorrad paneme paika vastavalt Teie ettevõtte eripärale. Kaardistame koolituste eesmärgid EELTÖÖ ja soovi korral TESTKÜLASTUSTE käigus.

testostud teeninduskoolitused

Oskame!

Meil on rohkem kui 18 aastat administraatorite arendamise kogemust. Oleme teinud teeninduskoolitusi, testinud ja loonud teenindusstandardeid kümnetele hotellidele spaadele.

Meie teenustega rahul: Hedon Spaa, Tervis Spaa Grupp, Tallink Hotels, Radisson BLU, Swissôtel Tallinn, AQVA Spaa, Palace Hotel, Savoy Boutique Hotel, GO Spaa, Ammende Villa, WASA Resort jt.

koolitus

Küsi lisainfot!

Väga hea meelega tutvustame meie teeninduskoolitust põhjalikumalt ja kohaldame koolitused Teie eesmärkidega.

testostud

Jälgi …

Ole kursis värskete arvamuslugudega.
Jälgi Trendline Facebooki lehte.

Jälgi meid Facebookis! ›

Illi Illi Ojavere Tallink Hotels, hotellijuht "Meie hotellides algas testostude koostöö Trendline’iga 2018 aasta kevadel, millele järgnesid äärmiselt professionaalsed ja 
praktilised koolitused. Trendline on kindel valik saamaks usaldusväärselt mõõdetud tulemusi. 
Tallink Hotels soovitab julgelt kasutada Trendline oskusi ja teadmisi teeninduskvaliteedi tõstmiseks." Jaan "Koostöö Trendline-ga on kestnud pikki häid aastaid. Trendline on täna üks tugevamaid ja paremaid võimalusi turul oma klienditeeninduse taseme monitoorimiseks. Julgen igati soovitada kasutada Trendline poolt pakutavaid lahendusi!" Jaan Ratnik Tervis Spaa Grupp, juht Sve-Erik "Oleme Trendline'ga teinud koostööd päris mitmel korral. Eriti tooks välja nende võimekust koostada koolitusi, mis konkreetse maja spetsiifikaga täpselt kokku lähevad. Oskavad koolitada nii värskeid alustajaid kui juba staazikaid müügiinimesi. Ja kõige selle proffessionaalsuse kõrval meeldiv ja sõbralik olek. Soovitan kindlalt!" Sven-Erik Volberg Villa Ammende, hotellijuht Dimitri Dimitri Demjanov Restoran Gloria, juht "Minu hinnangul algab tipptasemel teenindus kontseptsiooni fikseerimisest ja sealt edasi peab pidevalt panustama, et see ei jääks pelgalt paberile. Gloria töötab tänaseni Trendline loodud ja juurutatud teenindusstandarditega. Soovitan julgelt!" standardid Taivi Viru Keskus AS, turundus – ja kommunikatsioonidirektor (nov 2008 – jaan 2020) Taivi Koitla "Trendline eristub oma konkurentidest ülima põhjalikkuse ja innukuse poolest ning valmiduselt olemasolevaid lahendusi kliendi vajadustega vastavusse viia. Tahe valdkonda sisuliselt parendada ja väsimatu töö selle nimel näivad ehk seda kirjeldades elementaarsed, ent kui Trendline’iga koostööd tegema asute, märkate olulist erinevust. Soovitan koostööd Trendline’ga ning ootan huviga, milliseid kõrgusi Eero Palmi juhtimisel järgmisena vallutama asutakse." testost trendline referents Tiiu Rakvere Põhjakeskus, juht Tiiu Onga "Uudis Trendline’i pakutavast teenusest mõõta kaubanduskeskuse kaupluste teenindustaset kontseptsioonipõhiselt jõudis meieni 2019. aasta sügisel. Alanud koostöö on olnud professionaalne ning protsess nauditavalt kiire ja tulemuslik. Väärtustame ühise eesmärgi täitmisse panustavat partnerit ja julgustame järele proovima!" testost trendline referents Riina Riina Eisler Daily, tegevdirektor "Otsisime koostööpartnerit, kes suudaks pakkuda uudset ja samas personaalset testostusüsteemi. Trendline poolt pakutav programm on väga hea ja ülevaatlik, samas lihtne ja kasutatav kõikidele töötajatele. Oleme saanud parema ülevaate oma teeninduse tasemest. Soovitan kindlasti ka teistele teenindusettevõtetele." Nelli Sportland, teenindusjuht Nelli Nilson "Trendline testostude koostööga oleme väga rahul. Trendline töötajate näol on tegemist uuendusmeelsete ning kaasamõtlevate inimestega, kelle kirglik suhtumine oma töösse väljendub kliendile suunatuses ning tulemuste kvaliteedi tagamises. Sportland kasutab ainult parimat, soovitame!" Helena "Postimees Grupp kaasas Trendline mahukasse koolitusprojekti, mille raames toimusid praktilised treeningud kogu müügimeeskonnale. Koolitus andis osalejatele enesekindlust, professionaalseid oskusi ja motivatsiooni. Soovitame Trendline rahuliku südamega, sest teame, et nende lahendused aitavad kaasa tulemuste saavutamisele." Helena Laus Postimees Grupp, koolitusjuht

Testkülastused

Soovi korral kaardistame testkülastusetega koolitustel osalejate oskused ja hoiakud.

Võimalik testida töötajaid NIMELISELT vastavalt töögraafikutele.

Loe TESTKÜLASTUSTE teenusest ›