KOOLITUS:

“LISAMÜÜK – mida, kuidas ja miks?!”

koolirused

Kellele mõeldud?

Koolitus on mõeldud kaubanduse, hotellinduse, toitlustuse, kindlustuse ja panganduse töötajatele. Nii näost näkku kui telefonisuhtluse oludes.

Loe blogilugu: ``Lisamüük on edukas, kui klient saab kasu!``

koolitused

Miks vajalik?

Kui lisamüüki teha agressiivselt, siis see lõhub kliendisuhet. Kui jätta hoopis tegemata võib klient olla pettunud.
Põhjuseks on mõlema puhul ettevalmistuse ja oskuste puudumine.

Selleks, et lisamüük oleks loomulik ja sisukas on vaja seda õppida ning harjutada.

Kui suunata töötajaid “käsu korras” lisamüüki tegema, öeldes: “Tehke lisamüüki!”, siis raugeb see innustumine peatselt, kui juht on läinud. Küsimus on “Mida, kuidas ja miks?”.

koolitused

Koolituse SISU

 

OHUD LISAMÜÜGI TEGEMISEL

Millised on sagedasemad ohud ja vead lisamüügi tegemisel? Miks jääb lisamüük sageli hoopis tegemata? Kuidas võidakse lisamüüki küll teha, kuid tekitades hoopis kahju nii kliendisuhtele kui ettevõttele.

 

KLIENDISÕBRALIK LISASOOVITUS

Kuidas teha lisasoovitusi ja lisamüüki kliendikeskselt e. kliendi kasu silmas hoides? Fikseerime väärikad ja selged tehnikad, kuidas lisasoovitus üles ehitada. Kuidas alustada, kuidas argumenteerida ja kuidas otsuseni jõuda?

Loome põhitoode/-teenus ja lisatoode/-teenus seosed tootegruppide kaupa, et sobivas olukorras oleksid töötajatel selged seosed meeles ja lisasoovitus tuleks loomulikult ja pingevabalt.

 

PRAKTILINE TREENING

Realistlike olukordade läbimängimine koos ühisanalüüsiga (kas videotagasisidega või ilma).

 


Programmi RÕHUASETUSED ja näidisolukorrad paneme paika vastavalt Teie ettevõtte eripärale. Kaardistame koolituste eesmärgid EELTÖÖ ja soovi korral TESTKÜLASTUSTE käigus.

testostud

Oskame!

Meil on rohkem kui 18 aastat lisamüügi koolituste tegemise kogemust.

Meie lisamüügikoolitustega rahulolevad kliendid: Hawaii Express, Tervis Spaa Grupp, Tallink Grupp, AQVA Spaa, Apotheka, Expert, GO Spaa, Südameapteek, BENU, Postimees Grupp, Sportland, Swedbank, Elisa jt.

koolitus

Küsi lisainfot!

Väga hea meelega tutvustame meie koolitust põhjalikumalt ja kohaldame koolitused Teie eesmärkidega.

Illi Ojavere Tallink Hotels, hotellijuht "Meie hotellides algas testostude koostöö Trendline’iga 2018 aasta kevadel, millele järgnesid äärmiselt professionaalsed ja 
praktilised koolitused. Trendline on kindel valik saamaks usaldusväärselt mõõdetud tulemusi. 
Tallink Hotels soovitab julgelt kasutada Trendline oskusi ja teadmisi teeninduskvaliteedi tõstmiseks." "Koostöö Trendline-ga on kestnud pikki häid aastaid. Trendline on täna üks tugevamaid ja paremaid võimalusi turul oma klienditeeninduse taseme monitoorimiseks. Julgen igati soovitada kasutada Trendline poolt pakutavaid lahendusi!" Jaan Ratnik Tervis Spaa Grupp, juht "Oleme Trendline'ga teinud koostööd päris mitmel korral. Eriti tooks välja nende võimekust koostada koolitusi, mis konkreetse maja spetsiifikaga täpselt kokku lähevad. Oskavad koolitada nii värskeid alustajaid kui juba staazikaid müügiinimesi. Ja kõige selle proffessionaalsuse kõrval meeldiv ja sõbralik olek. Soovitan kindlalt!" Sven-Erik Volberg Villa Ammende, hotellijuht Dimitri Demjanov Restoran Gloria, juht "Minu hinnangul algab tipptasemel teenindus kontseptsiooni fikseerimisest ja sealt edasi peab pidevalt panustama, et see ei jääks pelgalt paberile. Gloria töötab tänaseni Trendline loodud ja juurutatud teenindusstandarditega. Soovitan julgelt!" standardid Viru Keskus AS, turundus – ja kommunikatsioonidirektor (nov 2008 – jaan 2020) Taivi Koitla "Trendline eristub oma konkurentidest ülima põhjalikkuse ja innukuse poolest ning valmiduselt olemasolevaid lahendusi kliendi vajadustega vastavusse viia. Tahe valdkonda sisuliselt parendada ja väsimatu töö selle nimel näivad ehk seda kirjeldades elementaarsed, ent kui Trendline’iga koostööd tegema asute, märkate olulist erinevust. Soovitan koostööd Trendline’ga ning ootan huviga, milliseid kõrgusi Eero Palmi juhtimisel järgmisena vallutama asutakse." testost trendline referents Rakvere Põhjakeskus, juht Tiiu Onga "Uudis Trendline’i pakutavast teenusest mõõta kaubanduskeskuse kaupluste teenindustaset kontseptsioonipõhiselt jõudis meieni 2019. aasta sügisel. Alanud koostöö on olnud professionaalne ning protsess nauditavalt kiire ja tulemuslik. Väärtustame ühise eesmärgi täitmisse panustavat partnerit ja julgustame järele proovima!" testost trendline referents Riina Eisler Daily, tegevdirektor "Otsisime koostööpartnerit, kes suudaks pakkuda uudset ja samas personaalset testostusüsteemi. Trendline poolt pakutav programm on väga hea ja ülevaatlik, samas lihtne ja kasutatav kõikidele töötajatele. Oleme saanud parema ülevaate oma teeninduse tasemest. Soovitan kindlasti ka teistele teenindusettevõtetele." Sportland, teenindusjuht Nelli Nilson "Trendline testostude koostööga oleme väga rahul. Trendline töötajate näol on tegemist uuendusmeelsete ning kaasamõtlevate inimestega, kelle kirglik suhtumine oma töösse väljendub kliendile suunatuses ning tulemuste kvaliteedi tagamises. Sportland kasutab ainult parimat, soovitame!" "Eesti Meedia kaasas Trendline mahukasse koolitusprojekti, mille raames toimusid praktilised treeningud kogu müügimeeskonnale. Koolitus andis osalejatele enesekindlust, professionaalseid oskusi ja motivatsiooni. Soovitame Trendline rahuliku südamega, sest teame, et nende lahendused aitavad kaasa tulemuste saavutamisele." Helena Laus Eesti Meedia AS, koolitusjuht