KOOLITUSMOODULID:

Pange kokku koolituskava just nende teemade kaupa, mis on Teie töötajatele olulised.

Koolitusmoodulid:

Toome siin ära mõned tavalisemad koolitusmoodulid, et näidata kuidas enamvähem nende ajaline jaotus võiks välja näha. Erinevate koolitusmoodulite kaupa saate ise soovi korral koolituspäevade koostamist planeerida ja kokku panna ja mõelda, mida soovite, et me Teie töötajatele õpetaksime.
Koolitusmoodulite nimetuse ja lühikirjelduse järel on toodud selle mooduli läbimiseks kasutatav orienteeruv aeg. Mõnede moodulite puhul on võimalik, olenevalt käsitlemise põhjalikkusest ja osalejate tööülesannetest, läbida moodulit kas pisut ülevaatlikumalt või veelgi põhjalikumalt.
Koolitusmoodulite järel toodud ajamaht on märgitud osakaal ühest tervest koolituspäevast. Tavaliselt on koolituspäeva kestus (10:00-16:00) kokku orienteeruvalt 7 akadeemilist tundi (7 x 45 min).

TEEMA

LÜHIKIRJELDUS

KESTUS

KUIDAS JÕUDA TUGEVA TEENINDUS-, MÜÜGITULEMUSENI?

3 olulist tegurit: MÄNGUREEGLID paika (ettevõtte ootus minu suhtes selgeks), RAKENDAMINE (praktikas katsetamine ja edenemine) ja TULEMUSE MÕÕTMINE (objektiivne ettevõtte ootuse mõõtmine testkliendilahendusega ja subjektiivne, kuid samuti oluline – tegeliku kliendi meelsuse kaardistamine klienditagasiside hindamine).

1/7

EMOTSIOONI TEKITAMINE TEENINDUS- ja MÜÜGITÖÖS

Positiivsete ja negatiivsete emotsioonide tekkimine kliendisuhtluses. Ajukeemia roll. Kuidas tekitada positiivset emotsiooni muutumata seejuures manipuleerivaks?

1/7

KLIENDISUHTLUS, KUI LOOGILINE JA MÄNGULINE PROTSESS

KONTAKTI ALUSTAMINE
KLIENDI SOOVIDE JA VAJADUSTE KAARDISTAMINE
TOOTE/TEENUSE TUTVUSTAMINE
LISASOOVITUSTE ESITAMINE
KOKKULEPPE FIKSEERIMINE
KONTAKTI LÕPETAMINE
Iga etapi arutelus, eesmärk, põhimõtted, rakendamise näidised vastavalt koolitusel osalejate tööülesannetele.

5/7

KONFLIKTOLUKORDADE LAHENDAMINE

Koolitusmooduli rõhuasetused seame vastavalt osalejatele ja nende tööülesannetele. Fookuses võivad olla pingeolukorrad (kaebused), mis tekivad kliendisuhtluses või ka oma meeskonnaliikmetega suheldes.

2/7

VASTUVÄIDETE KÄSITLEMINE MÜÜGITÖÖS

Müügitöö fookusega arutelu. Käsitleme ja lahendame vastuväiteid, mis tekivad müügitöö eri etappides nagu näiteks: kohtumise kokkuleppimisel, toote/teenuse esitlemisel, hinnapakkumise kaitsmisel. Ettevalmistuse roll ja olulisus vastuväideteks valmistumisel ja argumentideks valmistumisel.

2/7

KLIENDIKESKNE LISAMÜÜK

Võtame lisamüügi teema põhjalikult ette ja paneme paika lisamüügi tegemise eesmärgi ja mõttekuse, takistused ja kliendikeskse lisamüügi tehnikad.

1/7

LISAMÜÜGI JUURUTAMINE

Käime põhjalikult läbi ettevõtte põhitoode-lisatoode seosed ja kaardistame nende seoste argumendid.

2/7

KLIENDIKONTAKTI HALDAMISE PRAKTILINE TREENING

Treenime kliendikontakti haldamist ja õpitu rakendamist alates kontakti alustamisest, kuni lõpetamiseni ja kliendi ootamatute vastuväidete käsitlemiseni müügiprotsessis. Treeningutel hoiame iga harjutuse ajal kõiki osalejaid aktiivselt kaasatuna. Hea meelega selgitame, kuidas selleni oleme jõudnud.

7/7

VEEBIKOHTUMISTE LÄBIVIIMINE MÜÜGITÖÖS

Müügitöö põhimõtete rakendamine ja harjutamine veebikohtumiste läbiviimiseks. Veebikohtumiste plussid ja miinused, mida jälgida ja mida julgelt kasutada. Müügiprotsess veebikohtumisel. Koolitus soovi korral koos praktilise treeninguga.

7/7

ERI TÜÜPI KLIENDIKONTAKTIDE HALDAMINE

Mis olukorras ja kuidas vastava kliendikontakti eeliseid ja eripära oskuslikult kasutada. Meilikontakt, telefonikontakt, veebikohtumine, kliendikülastus – igal oma eesmärk ja plussid ja miinused.

1/7

INFO KOGUMINE HINNAPAKKUMISE KOOSTAMISEKS

Kaardistame, mis infot on vaja koguda ja millal seda kaardistada ja kuidas?

1/7

POSITSIONEERIMINE

Milliste argumentidega oma ettevõtet positsioneerida tihedas konkurentsis. Millised on tugevused ja veelgi olulisem kaardistame unikaalsed väärtused. Kuidas ja millal ettevõttega seotud argumente esitada? Ehk toote/teenuse müümise asemel õpime veenvalt müüma ka oma ettevõtet.

2/7

SÜNERGIA LOOMINE MEESKONNAS

Sünergia mõiste. Miks tasub selle efekti poole liikuda? Koos töötamine pole veel koostöö.

1/7

TEENINDUSSTANDARDI LOOMINE

Miks on teenindusstandard vajalik ja kuidas sellesse suhtuda? Kuidas kasutada? Kuidas hoida ajakohasena? Miks on vaja luua standardit, mis ei muudaks töötajaid robotiteks?

1/7

VEENEV ESINEMINE KLIENDI EES

Enesekindla esinemise koostisosad. Arutame erinevaid kõnelemise tehnikaid (hääletoon, modulatsioon, pausid, žestid, vestluslikkus, silmside, näited, veendumus, loomulikkus, …). Koolituspäev koos praktilise (video) treeninguga.

7/7

TAGASISIDEVESTLUSTE LÄBIVIIMINE

Juhi / töötaja tagasisidevestluste ettevalmistamine, läbiviimine, rakendamise jälgimine.

7/7

Koolitusvihik

Igale osalejale isiklik jaotusmaterjal, milles on terve koolituse programm harjutuste, näidete, skeemide ja aktiivset kaasamõtlemist soodustava lünktekstina. Koolitusmaterjal on suurepärane allikas, et koolituse olulisemaid mõtteid hiljem üle korrata ja meenutada.

Lisaks on koolitusvihik hea koht kuhu teiste osalejate kommentaare ja koolitaja lisamõtteid kirja panna. Meie pikaaegse kogemuse põhjal on A5 suurus praktiline ja mugav nii koolituse ajal, kui ka järelkasutuses.

Oskame!

Tänu üle 20 a koolitustöö kogemusele toitlustus-, jaekaubandus-, pangandus-, B2B- ja hotellindusvaldkonnas oleme väga hästi kursis Eesti teenindus- ja müügisuhtluse taseme üldise hetkeolukorraga ning teame kenasti millele koolitustel fookused panna. Tänu meie testostuteenusega kogutud ajakohasele infole paljudes nendes samades valdkondades teame väga täpselt millele koolitustel rõhuasetused seada.

Trendline koolitustega rahulolevad kliendid: Telia, Apollo Kino, Ramirent, Baltika Grupp, Swedbank, Baltic Restaurants, Tele2, Südameapteek, Rimi, Sportland, Ericsson Eesti, Tervis Spaa Grupp, Postimees Grupp, Hedon Spa, Radisson BLU, jpt.

Küsige julgelt lisa

Väga hea meelega tutvustame meie koolitusi põhjalikumalt ja kohaldame koolitused Teie eesmärkidega.

    Teie nimi

    Ettevõte

    E-post

    Valige teema või teemad, mis võiksid olla hetkel vajalikud ja kasulikud

    Kommentaar. Kirjutage näiteks, mis ametitele milliseid koolitusi soovite ja millal.

    Milline oli 2024 aasta NPS?

    Ehk, “Kui tõenäoliselt soovitaksite aastat 2024 oma sõpradele, tuttavatele, kolleegidele? Hinnake skaalal nullist kümneni, kus “0” tähendab “ei ole üldse tõenäoline” ning “10” tähendab “väga tõenäoline”. Aastat 2024 ei saa kellelegi soovitada, sest see lõppeb…

    Loe artiklit
    hea teenindus kaalujälgimine testostud testkülastused cx mystery shopping teeninduse parandamine

    Hea teenindus ei teki, kui kogud infot sahtlisse!

    Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega…

    Loe artiklit
    tagasiside tagasisidet andmine juhtimine tagasisidestamine vestlus testostud põhjal Trendline Analytics siseaudit internal audit

    Tagasiside andmine testostude põhjal. Kuidas seda parandada?

    Nõu peaks suutma andma nii, et töötaja oleks motiveeritud oma “tervise” parandamiseks sinu “ravisoovitusi” rakendama. Kujuta ette, kui perearst võtaks vereproovi, tõstaks vastu valgust ja ütleks subjektiivselt, hinnanguliselt: “Milline suurepärane värv!”. Ei oleks vist väga…

    Loe artiklit