Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Meie naeratame naerata sina ka Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
Meie naeratame naerata sina ka Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Meie naeratame Trendline Analytics
Meie naeratame naerata sina ka Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Meie naeratame naerata sina ka Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
Meie naeratame naerata sina ka Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
Meie naeratame naerata sina ka Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Meie naeratame Trendline Analytics

MEIE NAERATAME 2025⎟ Kutsume Teie ettevõtet osalema värskendavas sügiskampaanias

“Meie naeratame – naerata sina ka!”

Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
meie naeratame trendline analytics kampaania pappa pizza
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
sokos hotell viru meie naeratame trendline
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
meie naeratame trendline analytics kampaania

Arendame KOOS nii TEENINDAJATE kui KLIENTIDE hoiakuid

Naeratus teeb imesid

Naeratus soojendab ja kosutab, naeratus on nakkav, selle kinkimisega teed head ka iseendale, seda naudivad nii vaesed kui rikkad, seda on peaaegu kõik elu jooksul proovinud, naeratus ületab keelebarjäärid, see tõstab enesekindlust ja vähendab stressi, … Naerata julgelt aastaringselt, NOVEMBRIS MÕÕDAME.

Trendline Analytics testostud mystery shopping eripära CX kliendiküsitlused siseaudit internal audit benefit müük ja turunduskoolitus kliendikogemuse klienditagasiside

Kampaania eesmärk?

TUGEVDADA EESTI TEENINDUSKULTUURI (ja seda mõlemalt poolt)

1. suunata KLIENDITEENINDAJAID mõtlema selle peale, kuivõrd oluline on nende hoiak klienditeeninduse ja müügisuhtluse töös.

2. meenutada KLIENTIDELE, et ka nende naeratus on inimliku ja pingevaba teenindussuhtluse seisukohalt väga oluline.

POSITIIVNE VAHELDUS

Pakume positiivset vaheldust halli argipäeva. Toome esile mõtte, et naeratus on sooja inimloomuse loomulik osa (muidugi aastaringselt) aga arutleme selle üle sügisel ja mõõdame novembris.

See on haruldane kampaania, milles konkurendid saavad unikaalsel viisil oma logodega kõrvuti seista, sest kõik saavad seista sooja ning üldinimliku hoiaku toetamise poolt. Oleks ju kohatu mõelda, et kui meie konkurent juba naeratab, siis meie enam mitte! 🙂

Kampaania annab teenindajatele lihtsa ja mõnusa võimaluse öelda kliendile (kui selleks on alust) kontakti lõpuks: “Aitäh, et naeratasite!” ja kõigi emotsioon on märksa parem.

MÕJU ÄRITULEMUSELE

Äriettevõtte tegevuse eesmärk on stabiilne ja tugev ÄRITULEMUS. Need ettevõtted kes kampaanias osalevad treenivad kindlasti oma töötajate hoiakuid ja kasvatavad klientide soovi tulla tagasi just nende juurde, sest seal on hea olla.

Vaata selle lehe alaosas toodud testostujuhtumite uuringu graafikust, kuidas naeratus või selle puudumine praktikas teenindusprotsessi mõjutab.

PINGERIDU EI KOOSTATA

Kampaania jooksu ei koostata ühtegi ettevõtete pingerida, mis võib tekitada piinlikkustunnet. Iga ettevõte näeb vaid enda kohta käivat infot ning saab siis seda oma teeninduskvaliteedi tõstmiseks kasutada.

Kampaania üks kasu on aidata klienditeenindajatel mõista Eesti klientide hoiakuid. Näitame kuidas kliendi ja teenindaja hoiak mõjutab vastaspoolt.

PINGERIDU EI KOOSTATATEENINDAJAD KAASATUDKLIENDID KAASATUDKOGU TEHNILINE LAHENDUS MEIE POOLTKAARDISTAME TEIE ÄRI VÕTMETÄHTSUSEGA TEGURI

Kampaania sobib ettevõtetele, kes soovivad oma KLIENTIDE ja TÖÖTAJATE positiivsust tõsta

kaubanduskeskuse testostud jaekett kaemüük kauplus esindus

Kellele mõeldud?

Teretulnud on kõik, kes soovivad oma teenindajaid julgelt motiveerida ja neile meenutada kuivõrd tähtis on kliendisuhtluse vahetus näost näkku kontaktis sooja hoiaku loomine ja samas ka omaenda emotsioonide haldamine, kui vastaspool ei käitu just kõige paremini.

Lisaks kliendisuhtluse olukordade hindamisele on avatud ka meeskonnasisese suhtluse hindamine. Ehk saate ülevaate, milline on töötajate hoiak ettevõtte sees omavahelises suhtluses.

Kampaaniaga välja öeldud lubadus – “Meie naeratame!” – aitab esile tõsta neid ettevõtteid, kes soovivad positiivset hoiakut juurutada.

Samuti aitab osalemine ja kampaania sõnumi levitamine anda teil oma osa teenindussuhtluse kvaliteedi parandamisse laiemalt Eestis.

Meie naeratame naerata sina ka Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine

Mis võib takistada kampaaniaga liitumast?

1. Kui kampaania eesmärk jääb ebaselgeks. 

(Tegemist ei ole pelgalt CX lahendusega vaid kahesuunalise õpetliku interaktsiooniga)

2. Kui ettevõte ei julge suunata töötajaid positiivsemalt käituma (“Meie omad ju naguniigi ei naerata“).

3. Kui ettevõte kardab, et töötajad ei mängi kohe välja, kui “Meie naeratame” sildid on väljas.

4. Osalemistasu kujunemine jääb arusaamatuks.

5. Arvatakse, et osalemine tundub keeruline ja ajamahukas panustamine kampaania ajal.

(Tegelikkuses on kampaania pea tervikuna korraldatud ja läbi viidud meie poolt. Siin lingil on ideid ja samm sammult nõuandeid, kuidas kampaaniat oma ettevõttes rakendada.)

Kui midagi nendest on ka teie “hirmud”, siis palun võtke julgelt ühendust ja arutame lahti.

Kampaania TEHNILINE ülesehitus

naeratus naeratame 2025

Küsimustiku sisu

NOVEMBRIS avame valikvastustega küsitluse (vastamiseks kulub 10 sek), milles on vaja vastata ainult 2 + 1 küsimusele.

Küsimustikku saab täita EST, ENG, RUS ja FIN keeltes.

Kas TEENINDAJA
naeratas?

Miks selline küsimus?

Meenutame TEENINDAJATELE nende rolli kliendisuhtluses. Reeglina on naeratus teenindusstandardiga seatud selge ja mõistlik ootus. Motiveerime teenindajat tegema seda, mis on tema poolt võimalik ja kui ta seda teeb, siis on ta oma rolli kenasti täitnud ja võib ennast hästi tunda.
KLIENT näeb, et ettevõte, mida ta külastab, panustab teeninduskultuuri ja soovib teda teenindada hoolsalt ja positiivse emotsiooniga.

Kas KLIENT
naeratas?

Miks selline küsimus?

KLIENT leiab ennast kiirküsitlusele vastates mõttelt, et ka temal endal on oma roll täita inimliku ja meeldiva kliendisuhtluse seisukohalt. Ja kui teenindaja ka ei naeratanud hetkel, siis klient tunneb ennast ikkagi hästi, kui ta ise naeratas ja näeb, et seda väärtustatakse.
TEENINDAJA saab selle küsimusega võimaluse anda tagasisidet klientide hoiakutele, mis on kahtlemata uus ja põnev nähtus Eesti teenindusmaastikul. Teenindaja võib oma tagasiside sisestada näiteks iga päeva esimese kliendi kohta ja kl 12 teenindusjuhtumile. 🙂 Või kui ta soovib seda sagedamini teha, siis see on ju samuti väga hea, eesmärk on et meenutab naeratamise tähtsust.

Kumb Sa oled?

Kas vastaja on KLIENT või TEENINDAJA?

See on infoküsimus, mis ei mõjuta skoore. Selle info põhjal saab hakata analüüsima, kuidas osapooled vastastikku olukorda näevad. Ehk näiteks kui teenindaja arvab, et ta naeratab, siis võib olla nii, et klient seda ei taju. Siis saab liikuda “sisemisest” naeratusest välimise poole 🙂
PÕHIVARIANT:
See ankeet on “Meie naeratame – naerata sina ka!” ettevõtmise põhimine ankeet, mida saavad kasutada kõik ettevõtted kellel on klientidega näost – näkku kliendikontakt.

ALTERNATIIV 1:
Kampaaniaga on võimalik liituda ka Teie kõnekeskuse erinevate osakondadega. Sellisel juhul eeldame, et küsitluse lingid (meie poolt loodud, teie ettevõtte kõnekeskuse vastavate osakondadega seotud unikaalsed lingid) saadate ise oma kliendikogemuse platvormilt.
Küsimustik on kohaldatud hääletoonile, millest on tunda sõbralikkust ja naeratust.
ALTERNATIIV 2:
Kampaaniaga on võimalik liituda ka nendel osakondadel kellel puudub otsekontakt väliskliendiga. Nendele avame sisekliima hindamise küsimustiku. Tekib ülevaade osakondade sisekliimast. Motiveerib üksteisega väärikalt suhtlema.
Küsimustik on kohaldatud kollegidevahelisele suhtlemisele.
ALTERNATIIV 3:
Kampaaniaga on võimalik liituda ka kasutades küsimustikku, mis kogub TEENINDAJATE ja KLIENTIDE käitumismallide kohta
andmeid üldisemalt ja abstraktsemalt. See ankeet võiks sobida kasutada ettevõtetel, kes ei söenda otse küsida tagasisidet enda klienditeenindajate käitumise kohta aga sooviksid ikkagi positiivse hoiaku teemat oma töötajatele ja klientidele teadvustada ja olla ikkagi seotud kampaania üldsõnumi toetamisega.
naeratame 2025 lauarääkija Trendline Analytics CX
Skänni telefoni kaameraga ülaltoodud lauarääkija pildil QR kood ja täida julgelt demo ankeet

“Meie naeratame” kampaania tehniline ülesehitus

Teil kampaanias osalejana ei ole vaja teha midagi muud, kui ainult öelda mitme eraldiseisva osakonnaga soovite osaleda.
Seejärel meie omaltpoolt …

1.

Loome unikaalsed QR koodid ja lingid

Loome igale osalevale ettevõttele ja selle osakonnale või esindusele unikaalse QR koodi (ja lingi, mida saate ka ise vabalt kasutada). Tänu sellele viiakse küsitluse vastus automaatset õige ettevõtte ja ka õige osakonna alla.

2.

Ehitame piirkondlikud ja valdkondlikud struktuurid

Kogume Teie ettevõtte andmed vastava piirkonna ja lisaks vastava tegevusvaldkonna ettevõtete juurde. Kuigi ettevõtete pingeridu ei koostata, siis teil on tänu sellele võimalik enda tulemusi võrrelda nii piirkondlike kui ka valdkondade keskmiste tulemustega.

3.

Kujundame ja saadame iga osaleva osakonna jaoks kampaaniamaterjali

Saadame Teile enne novembri algust Teie osakondade unikaalsete QR koodidega lauarääkijad (kokkulepitud koguses ja suurustes). Koos lauarääkijatega saadame ka erineva kujundusega kampaaniakleepse mida saate paigutada enda äripinnal sobivatesse kohtadesse (näiteks välisuksele, kassa aparaadile, proovikabiin, kohvimasin või mujale sobivasse kohta, mis jääb kliendi teekonnale). Kleepsud on kujundatud ilma aastaarvuta ja ei aegu.

Saadame kampaania materjalid ka elektroonilisel kujul, et saaksite neid ise lisaks kasutada soovi korral oma esinduste kohapealsetel ekraanidel, arvetel, kviitungitel, rinnamärkidel, T-särkidel ja muudes turundusmaterjalides.

4.

Avame küsitluse vastajatele perioodiks 1. – 30. november

Teie esinduste kohta on kohapealsete QR koodidega võimalik küsitluse ajal anda tagasisidet piiramata koguses. Samas piirame spam arvamuste korduvat saatmist.

Kogutud info on anonüümne ja tänu sellele ei panda ühtegi teenindajat ebamugavasse olukorda.

5.

Lisame osalejate logod kampaania lehele

Tõstame esile (alates liitumisest ja ka jooksvalt) neid ettevõtteid, kes panustavad positiivse kuvandi loomisesse. Lisame osalejate logod meie veebikeskkonda, sotsiaalmeediasse, kampaania koolituste – ürituste, lõppraportite ja meediakontaktide materjalidesse.

6.

Näete Teie ettevõttele antud tagasisidet reaalajas

Anname Teie esindajatele juurdepääsud, millega näete Trendline platvormil REAALAJAS kogu TEIE ETTEVÕTTE kohta laekunud tagasisidet terviktulemusena ja ka teie osakondade kaupa. Jätame Teie juurdepääsu Trendline kasutajaliidesesse avatuks vähemalt 12 kuuks (kui ei lepita kokku teisiti).

Kui unikaalsed QR koodid ja Teie struktuur on korra loodud, siis on neid võimalik kasutada ka järgmistel aastatel “Meie naeratame” või muude kampaaniate ajal. Säilib interaktiivne võrdlus.

Kampaania AJAKAVA ja tegevused

ajakava naeratame Aitäh, et naeratasid kampaania Trendline Analytics testostud cx ja koolitused

Ajakava

SEPTEMBER, OKTOOBER

Kampaania B2B tutvustamine ja sellega liitumine. Töötajate suunamine naeratamise väärtust mõistma. Näiteks suunates neid lehele naeratame.ee ja arutades neid mõtteid meeskonnaga.

OKTOOBER

Tehniline eeltöö. Saadame osalejatele NOVEMBRI materjalid.

NOVEMBER

Tõstate lauarääkijad ja kampaaniakleepsud ja/või muud ise lisaks loodud kampaaniamaterjalid klienditsooni.

Stardikoolitus veebis kõigile osalevate ettevõtete klienditeenindajatele (sisaldub liitumise hinnas, osalejate arv ei ole piiratud).
Esmaspäev 3 november kell 10:00-10:30 ja
kolmapäev 5 november kell 15:00-15:30.

Kampaaniakuu stardi veebikoolitus

Lühikoolitusel näitame osalejatele:

  • kuivõrd oluline on teenindajate endi jaoks iseenda hoiaku ja emotsiooni hoidmine olenemata sellest, mida klienti teeb või tegemata jätab

  • selgitame kampaani eesmärki, kuidas sellesse pingevabalt suhtuda

  • selgitame klientide “mõõtmise” eripära selles ettevõtmises ja näitame mil moel teenindajad saavad kampaanias aktiivselt osaleda

  • näitame tuhandete testostude tulemuse analüüsile tuginedes, kuidas naeratuse olemasole (positiivne hoiak) mõjutab teenindus- ja müügiprotsessi kvaliteeti

  • motiveerime teenindajaid nende vajalikku tööd tegema arenedes ise samal ajal

Koolitushommikute koolitaja:

Koolitushommikud viib läbi Trendline koolitaja Eero Palm kellel on üle 20 a kogemust teenindus- ja müügiettevõtete arendamisel.
Eero koolitusega rahulolevad kliendid: Telia, Cramo, Puhastusimport, Tervis Spaa Grupp, Hedon Spa, Baltika Grupp, Rimi, Ramirent, Sportland, AQVA Spaa, Ericsson, Ibis, Postimees Grupp, Tele2, TalTech, jt.

Tutvu koolitaja taustaga ›
kokkuvõtte raport analüüs kokkuvõte tugevused ja nõrkused naeratus naeratame

Kampaaniajärgne tulemuste analüüs

Trendline koostab kampaania lõppedes tulemuste analüüsi. Anname kõigile osalenud ettevõtetele juurdepääsu koondtulemuste kokkuvõtlikule aruandele ja analüüsile.

Kokkuvõtlikes materjalides ei esitata ühtegi ettevõtete pingerida (et ebamugavust vältida). Pigem anname teie käsutusse info, millega saate oma ettevõtte sees läbimõeldud järeltegevusi teha samas mõistes laiemalt nii teie TÖÖTAJATE kui teie KLIENTIDE hoiakuid.

Tulemuste ja tähelepanekute esitamine

Kui analüüsid tehtud, siis esitame veebikoosolekul kokkuvõtted kampaania tulemustest. Teatame sellest üritusest ette umbes 2 nädalat, et oleks võimalik aega planeerida. Kokkuvõtlik esitlus on mõeldud kõigi osalevate ettevõtete juhtidele ja osakonnajuhtidele. Osalemine on tasuta. Tekib võimalus võrrelda oma ettevõtte tulemusi suure pildiga ja ka näitame, kuidas infot kasutajaliidesest leida ja analüüsida. Ürituse kestus orienteeruvalt pool tundi.

Osalemise MAKSUMUS ja LIITUMINE

koolituse maksumus turunduskoolitus teeninduskoolitus juhtimiskoolitus müük e-kanalites

Mis kampaanias osalemine maksab?

1 – 10 osakonda või eri asukohas olevat üksust

Maksumus 25 € (+km) osakonna kohta.

Ehk, kui teie ettevõttest osaleb näiteks 2 osakonda, siis on maksumus kokku 50 € (+km) ja edasi on juba matemaatika 🙂

 

11 – 100 osakonda või eri asukohas olevat üksust
(näiteks jaekett)

Maksumus 22 € (+km) osakonna kohta.

 

101 – 200 osakonda või eri asukohas olevat üksust
(näiteks hotelligrupp)

Maksumus 18 € (+km) osakonna kohta.

 

201 – või rohkem osakonda või eri asukohas olevat üksust
(näiteks kaubanduskeskus)

Maksumus 14 € (+km) osakonna kohta.

HIND SISALDAB:
kogu ettevalmistust ehk kõike tehnilise ülesehituse osas kirjeldatut. Hind sisaldab iga osakonna kohta kuni kolme lauarääkijat mis toovad vastused just selle osakonna andmete alla (vastav QR).
Lauarääkija suurus on Teie valikul, kas A5 (sobib kassa juurde või saali riiulile), A6 või A7 (sobib näiteks väärikalt kohviku või restorani lauale). Teil on võimalik tellida lisalauarääkijaid teile sobivas koguses (näiteks, kui kohvikus-restoranis soovite panna info igale lauale). Lisalauarääkijate hind á 2,5 € (+km).
Samuti saadame koos lauarääkijatega kampaania kleepsud (4-6 erinevat, olenevalt müügipinna suurusest), et saate neid välisuksel, kassadel, proovikabiinides jne kasutada, et anda oma klientidele teada, et osalete kampaanias ja panustate kliendisõbraliku teeninduse juurutamisse. Kleepse saate meie kaudu ka soovi korral eraldi juurde tellida, kui tegemist suurema pinnaga, millel kliendid liiguvad.
Hind sialdab ka kõigi liitunud osakondade töötajate osalemist (piiramatus koguses) kampaania stardi veebikoolitusel.

kuidas liituda naeratus kampaaniaga

Kuidas kampaaniaga liituda?

Täitke palun siin alltoodud kontaktivorm

Võite kas täita kontaktivormi või saata meile kohe täidetud kampaania liitumisfail (fail avaneb siin lingil). Liitumisfailis saate anda konkreetsete osakondade nimed ja kogused, millega soovite osaleda.

hoiakute koolitus klienditeenindus teeninduskoolitus müügikoolitus turunduskoolitus

LÜHIKOKKUVÕTE:

Lühikokkuvõtte pdf faili avamiseks ja salvestamiseks (et saata info edasi õigele kontaktile teie ettevõtte sees) klikkige pildile:

Kui teil on “Meie naeratame – naerata sina ka!” kampaanias osalemise kohta küsimusi, siis täitke palun see kontaktivorm ja küsige julgelt.

Lisaküsimused on samuti väga teretulnud e-postile naeratame@trendline.ee.

    Teie ettevõtte nimi: *

    Mitme eraldiseisva üksusega kaalute osaleda: *

    Kontaktisiku nimi: *

    Teie E-post: *

    Teie kontakttelefon: *

    Vabateksti kommentaar (soovi korral):

    Aitäh et naeratasid 2025 kampaania Trendline Analytics TM kaubamärk CX testostud

    Vaata kliendide tagasisidet meie teenustele ›

    Trendline alates aastast 2002

    Kogemused tulevad kogedes! Koolitus- ja testostufirma Trendline on stabiilselt ja edukalt tegutsenud üle 20 aasta. Väga hea meelega anname selle kogemuse Teie teenistusse.

    Meie teenustega rahulolevad kliendid:

    Telia, Apple Baltic, Puhastusimport, Omniva, Apollo Grupp, Ibis, Pet City, Given, Baltika Grupp, Rimi, Circle KRamirent a LOXAM Company, Citycon Kristiine, Citycon Rocca al Mare, Spice ja Spice Home, Tele2Viru KeskusSportland, Hedon Spaa, Tervis Spaa Grupp, Tallink Grupp, Apotheka, Swedbank, AQVA Spaa, TalTech, Ericsson Eesti, Cramo, WASA Resort, Esto AS, jt

    naeratus

    Miks on NAERATUS kliendisuhtluses nii tähtis?

    Esiteks sellepärast, et kliendil on aju! Teiseks sellepärast, et klienditeenindajal on aju. Meie kõigi aju reageerib naeratusele. 

    Teiseks on NAERATUS SÕNATU VIIS VÄLJENDADA TEISELE OMA TUNDEID ja seda me kliendisuhtluses just teha soovimegi. Tahame esmalt tunda ja siis ka anda sisenejale mõista, et oleme temaga samal poolel ja, et ta on teretulnud.

    Objektiivselt mõõtes on näha, et naeratus kliendikontakti alguses mõjutab väga otseselt kliendisuhtluse kvaliteeti. Trendline Analytics on koolitus– ja testostufirmana kogu Baltikumis viimase 10 aasta jooksul teinud kümneid tuhandeid testoste ja testkülastusi eri valdkondade ettevõtetele. Siin alltoodud analüüsis näitame rohelise joonena kokku võetult kõik juhtumid, kus kontakti alguses OLI NAERATUS ja punase joonena on koondanalüüs nendest juhtumitest, mille puhul kontakti alguses NAERATUST EI OLNUD. Vahe on tohutu. Ehk naeratav teenindaja (tänu oma hoiakule) mõjutab oluliselt kliendisuhtluse kvaliteeti ja ilmselgelt läbi selle ka finantstulemusi, mis iganes tootest või teenusest on jutt.

    Miks on sedalaadi ettevõtmine KAMPAANIA korras kasulik? Harjutamine teeb meistriks. Naeratamine muutub lihtsamaks, kui seda teadlikult harjutada ja selle väärtusele ja seda põhjustavatele teguritele mõelda. Nii saab muuta naeratamise, õiges kohas ja õigel ajal muidugi :), endale HARJUMUSEKS. Naerata aastaringselt, harjuta, novembris mõõdame!

    NAERATUS kontakti alustamisel ja selle mõju teenindus ja müügiprotsessile Trendline Analytics 10 aasta kokkuvõte
    cx kogemus kliendi arvamus trendline saame kokku demo tuleme kohale testostud mystery shopping blogilood arvamusartiklid teeninduskoolitus turunduskoolitus juhtimiskoolitus kliendikogemuse

    Lugege meie blogi!

    Trendline on üle 20 a kogemusega arendusettevõte. Meie koolitused ja testostud aitavad kogu Baltikumis arendada müügi- ja teenindusettevõtteid. Samuti kaardistame klientide tagasisidet, loome ettevõtetele teenindusstandardeid ja õppevideosid. Siin viide meie blogile, kus on arvamuslood ja artiklid, mis kirjeldavad meie visiooni, eripära ja rõhuasetusi.

    Vaata artikleid ›
    hea teenindus kaalujälgimine testostud testkülastused cx mystery shopping teeninduse parandamine

    Hea teenindus ei teki, kui kogud infot sahtlisse

    Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega…

    Loe artiklit
    Smile Customer service smiling report Trendline Analytics Naeratus hoiak testostud klienditeenindus

    Naeratus ei ole tegu, vaid hoiak

    Mis Sa arvad, kas teenindajad naeratavad jätkuvalt? Eks oma silm on kuningas, aga nii nagu see analüüs kinnitab, tuleb tervikuna välja, et keerulistele aegadele vaatamata pingutavad enamus klienditeenindajaid hoolega. Tublid! Kuidas paistavad Eesti tulemused teiste…

    Loe artiklit
    lekked

    Kuidas mõõta KLIENDISUHTLUSE efektiivsust?

    Ehk kus on lekked? Kliendisuhtlus kaubandus- või müügiettevõtetes on reeglina fikseerinud ärimudelist lähtuva teenindus- või müügistandardiga. Ja arusaadavalt on kliendisuhtluse kontseptsioon erinev laotüüpi ehitusmaterjalide poes, elektroonikaketis, apteegis jne. Igal oma standard. Küsimus on kuivõrd efektiivselt…

    Loe artiklit
    KAMPAANI MÄRGISED (elektrooniline märgis, kleepsud ja rinnamärgid)
    Kampaanias osalejad võivad kasutada oma vaba valiku järgi siintoodud elektroonilisi kampaaniamärgiseid (kas ühte või mitut) nii paljudes kanalites kus ise soovite. Lohista pilt enda arvutisse. Märgise võib kampaanias osaleja ka jätta novembri (2025) lõppedes enda keskkondadesse, kui jätkuvalt panustate kampaania eesmärgi elluviimisesse. Novembris lihtsalt mõõdame. Märgised on tehtud ilma aastaarvuta, et ei jääks kummaline tunne, et näiteks 2015 naeratasite ja 2025 enam mitte. 🙂 Pole ju näiteks täna mõtet kiidelda sellega, kui 10 a tagasi oli kehakaal tippvormis. 🙂 Hoidke seda nii kaua, kui see on teie sõnum väljapoole ja selge eesmärk, mida meenutada nii klientidele, kui töötajatele. Suurema resolutsiooniga pildifailide leiate lehelt: https://trendline.ee/meie-naeratame-info-osalejale/
    Märgised on Trendline’i poolt loodud ja loome neid järjest juurde. Kui Teil on spetsiifiline soov värvilahenduse, fondi või disaini osas siis võite meile julgelt oma soovituse esitada, kaalume neid ikka.
    Kampaania märgiseid võite ka oma turundusosakonnaga enda keskkondade jaoks ise luua, et kujundus vastaks täpselt teie visuaalsele identiteedile, lisades näiteks logo. Sellisel juhul peab märgis sisaldama 3 kampaania väljendit: “Meie naeratame!”, “Naerata sina ka!” ja “naeratame.ee”.
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
    Meie naeratame naerata sina ka Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
    Meie naeratame naerata sina ka Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
    Meie naeratame naerata sina ka Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
    Meie naeratame naerata sina ka Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
    Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
    Meie naeratame naerata sina ka Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
    Meie naeratame naerata sina ka Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
    MEIE NAERATAME: