Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX

MEIE NAERATAME⎟ Tore, et Sinu tööandja osaleb selles kampaanias

cx Trendline Analytiks naeratame

Meil on väga hea meel, et kampaania kõnetas teie ettevõtet ja olete selle mõttega kaasa tulnud. Soovime siin lehel toodud mõtete ja soovitustega aidata Sinul klienditeenindajana võtta sellest algatusest Sinu enda jaoks maksimum.

STARDIKOOLITUSE VIDEO⎟Video klienditeenindajatele

Veebi lühikoolituse (30 min) video, muutmata 🙂 ja editeerimata kujul.
Kliki videoekraani vasakul all nurgas “Play” nuppu ja kuula-vaata.

Arutlusel:
1. Selle kampaania 2 eesmärki?
2. Kuidas klienditeenindaja saab osaleda?

3. Kontakti alguse naeratause mõju teenindusprotsessile
4. Kuidas enda hoiakut tugevdada, et naeratus tuleks loomulikut?

Trendline Analytics testostud mystery shopping eripära CX kliendiküsitlused siseaudit internal audit benefit müük ja turunduskoolitus kliendikogemuse klienditagasiside

Kuidas saad klienditeenindajana seda algatust enda heaks ära kasutada?

 

VAATLE KLIENTE

Sina ise teenindajana skänni QR kood ja vasta nendele samadele 2 + 1 küsimusele näiteks kui päeva ESIMENE klient on lahkunud ja pärast KESKPÄEVASE kliendi külastust. Sisestada saad soovi korral uue arvamuse iga 30 min jooksul. Analüüsi, kuidas kliendi emotsioon Sind mõjutab.

JULGUSTA KOLLEEGI

Kui näed, et kolleeg teenindas klienti mõnusalt ja meeldivalt, siis ütle talle seda. 

  • Sa olid nii tubli selle klientiga, kuigi tema oli üsna pahur. Ma märgin selle ära siia …” (ja skänni kood ja sisesta juhtum).
  • Näita kolleegile eeskuju kliendikontaktide puhul ja naerata klientile. Kui naeratasid, siis võid kolleegilt rõõmsalt küsida “Kas naeratust nägid?”. 🙂

ANALÜÜSI ENDA HOIAKUT

Jälgi iseenda jaoks, millise hoiakuga töötad ja kuidas see mõjutab kliendisuhtlust ja tulemusi. Analüüsi, kuidas mõjutab Sinu naeratus klientide emotsiooni ja hoiakut. 

OLE VALMIS KLIENTI TEAVITAMA

Ole valmis kliendile kampaaniat tutvustama

  • “Seal lauarääkija QR-il saate jätta meile väikese tagasiside, kuidas Te ennast meie juures tunnete.”
  • Aitäh, et naeratasite. Meil on hetkel selline tore positiivne kampaania käimas, hea, kui on nii toredaid kliente, märgin selle kindlasti ära.”
  • “Kas olete märganud, et praegu on üle Eesti käimas selline mõnus ja positiivne algatus?”
  • Kui mõni klient küsib negatiivselt kampaania kohta:
    • “Miks te siis nüüd äkki naeratama hakkasite?”
      (Võiks näiteks vastata: “Meile meeldib, … proovige ka! :)”)
    • “Te ju ei naerata!”
      (Vastata näiteks: “Teate, see ongi paras kunst, ma alles õpin :)”)
cx kogemus kliendi arvamus trendline saame kokku demo tuleme kohale testostud mystery shopping blogilood arvamusartiklid teeninduskoolitus turunduskoolitus juhtimiskoolitus kliendikogemuse

Kasulikke artikleid Trendline’i blogist

Trendline on üle 20 a kogemusega arendusettevõte. Meie koolitused ja testostud aitavad kogu Baltikumis arendada müügi- ja teenindusettevõtteid. Samuti kaardistame klientide tagasisidet, loome ettevõtetele teenindusstandardeid ja õppevideosid. Siin viide meie blogile, kus on arvamuslood ja artiklid, mis kirjeldavad meie visiooni, eripära ja rõhuasetusi.

Vaata artikleid ›
hea teenindus kaalujälgimine testostud testkülastused cx mystery shopping teeninduse parandamine

Hea teenindus ei teki, kui kogud infot sahtlisse

Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega…

Loe artiklit
Smile Customer service smiling report Trendline Analytics Naeratus hoiak testostud klienditeenindus

Naeratus ei ole tegu, vaid hoiak

Mis Sa arvad, kas teenindajad naeratavad jätkuvalt? Eks oma silm on kuningas, aga nii nagu see analüüs kinnitab, tuleb tervikuna välja, et keerulistele aegadele vaatamata pingutavad enamus klienditeenindajaid hoolega. Tublid! Kuidas paistavad Eesti tulemused teiste…

Loe artiklit
lekked

Kuidas mõõta KLIENDISUHTLUSE efektiivsust?

Ehk kus on lekked? Kliendisuhtlus kaubandus- või müügiettevõtetes on reeglina fikseerinud ärimudelist lähtuva teenindus- või müügistandardiga. Ja arusaadavalt on kliendisuhtluse kontseptsioon erinev laotüüpi ehitusmaterjalide poes, elektroonikaketis, apteegis jne. Igal oma standard. Küsimus on kuivõrd efektiivselt…

Loe artiklit