“Meie naeratame – naerata Sina ka!” – teostus, osalejate lood, kampaania kajastamised ja kaasalöömised.

RINNAMÄRGID⎟Julge isiklik sõnum, et mina naeratan

Kampaania rinnamärgi kandmine andis selge signaali, et ettevõte panustab positiivse hoiaku arendamisse. Kindlasti distsiplineerib ja motiveerib märk selle kandjat olema positiivne ja sõbralik. Aga see ongi selle algatuse mõte. Samas annab rinnamärk selle lugejale (kliendile või ka kolleegile) meenutuse, mida tema omalt poolt saab teha.

Mõned näited siin lisatud:
I.L.U. meie naeratame Trendline

KLEEPSUD⎟Püsiv kvaliteedimärk klienditsoonis 

“Meie naeratame – naerata Sina ka!” kleepsud dubleerivad ettevõtte valitud kujundusmalli. Kleepsudel ei ole aastaarvu, et ei jääks paari aasta pärast kummalist tunnet, et näiteks 2019 aastal naeratasime. 🙂 Kleeps meenutab klientidele ja töötajatele püsivalt seda olulist kampaaniasõnumit. Kleepsu on hea lugeda, see ei liigu eest ära nagu rinnamärk või ekraanipilt :).

Mõned näited siin lisatud:
meie naeratame pet city trendline analytics
aqva spa meie naeratame trendline analytics

EKRAANID⎟Tugev sõnum klientidele, et siin võetakse teenindust tõsiselt

Ekraanid võimendasid aktiivselt sõnumit ja töötasid suurepäraselt nii töötajate endi kui klientide jaoks. Kuna kampaania põhieesmärk on töötajaid toetada ja motiveerida, siis on sedalaadi aktiivne kampaania sõnumi meenutamine kahtlemata väga efektiivne. Ekraanidel kuvatud sõnumit nägid kümned tuhanded inimesed üle Eesti.

Mõned näited siin lisatud:

LAUARÄÄKIJAD⎟Unikaalse QR koodiga tagasiside andmine

Iga osalejafirma erinevates esindustes ja osakondades oli kasutuses unikaalne QR kood, et vastaja ei peaks 40 või 60 nupu vahel rippmenüüst õiget esindust otsima, mille kohta tagasisidet anda. Tagasiside potsatas reaalajas vastava ettevõtte andmetesse ja oli koheselt nähtav. Toitlustuskettides töötasid hästi väiksemad lauarääkijad (A7), mis olid pandud otse laudadele. Klientidele on ju väga tore tegevus toitu oodates või süües tagasisidet anda ja kampaania teemal kaaslastega mõtteid vahetada. Jaekettides töötasid kenasti lauarääkijad, mis olid paigaldatud pisut eemale kassast ja selles olevast teenindajast. Kuid kassades olevad lauarääkijad (A5) täitsid samuti kenasti sõnumitooja eesmärki ja võimendasid kampaania sõnumit. Kuna kampaania raames ei koostata ühtegi ettevõtete pingerida, siis puudus töötajatel endil ka motivatsioon iseenda või sõbra nimele tunnustus-tagasisidet kümnete kaupa sisestada. Lisaks oli tagasiside andmise räpspostitamise võimalus QR koodidel piiratud, et kaubanduskeskuses igavlev seltskond ei saaks näiteks 50 korda järjest “hääletada” või 20 korda järjest “punast nuppu” vajutada.

Mõned näited siin lisatud:

SOTSIAALMEEDIA⎟ #meienaeratame

“Meie naeratame!” positiivne sõnum osutus sotsiaalmeedia hitiks. Tegime kokkuvõtteid ja nägime, et mitmete osalejate poolt postitatud lood nende endi lehtedel said 100 – 300 % rohkem märkimisi kui nende samade lehtede eelmised 10 postitust keskmiselt. See näitab, et sedavõrd positiivne algatus meeldib ja on igati mõnus vaheldus sotsiaalmeedia kasutajatele. Kampaania tag #meienaeratame elab kindlasti oma elu edasi ja seob iga aastaga naeratusse panustavaid ettevõtteid otsingumootorites. Mitmed ettevõtted sidusid sotsiaalmeedia postituste loomise oma personali motiveerimisega ja tekitasid sellega kenasti elevust – naeratus oli taaskord esil ja kampaania põhimine eesmärk ja mõte töötajatele motiveerivalt edastatud.

Mõned näited siin lisatud:

MEIE NAERATAME2025 aasta naeratusvaatlused on lõppenud aga naeratamine kindlasti mitte :).
Vastupidi, tuul on tiibades. 2026 a. registreerimine on alanud.
Sobitage aegsasti seda sügiskampaaniat oma koolitus- ja turundusplaanidesse.

Tere tulemast liituma 2026 kampaaniaga ›
Aitäh et naeratasid 2025 kampaania Trendline Analytics TM kaubamärk CX testostud
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
meie naeratame trendline analytics kampaania pappa pizza
sokos hotell viru meie naeratame trendline
Meie naeratame Trendline Analytics
Meie naeratame osaleja Trendline kampaania cx
meie naeratame trendline analytics kampaania