“Aitäh, et naeratasid!”

NAERATUS TEEB IMESID

Naeratus soojendab ja kosutab, naeratus on nakkav, selle kinkimisega teed head ka iseendale, seda naudivad nii vaesed kui rikkad, seda on peaaegu kõik elu jooksul proovinud, naeratus ületab keelebarjäärid, see tõstab enesekindlust ja vähendab stressi, … Naerata julgelt, harjuta, novembris mõõdame.

Mida asjatundjad ja rahvasuu naeratuse kohta on öelnud?

„Naeratus on lühim tee kahe inimese vahel. – Victor Borge

„Ära kunagi unusta naeratada, sest päev ilma naeratuseta on raisatud päev.– Charlie Chaplin

„Naerukortse ei tohiks kunagi lasta ära opereerida. Armastuse märgid on väärtuslikumad kui võltsi nooruse tühjus.“ – James Whitcomb Riley

 

„Naeratus on nagu valgus aknas, mis annab märku, et süda on kodus.“

„Naerata – see on tasuta teraapia.“

„Naeratus ei maksa midagi, kuid loob palju.“

„Naeratus on keel, mida mõistavad kõik rahvused.“

„Ära hoia kunagi naeratust endale – see võib olla kellegi päeva ainus päikesekiir.“

„Naeratus võib avada uksi, mida jõud ei suuda.“

„Enne kui annad alla, proovi naeratada.“

„Kõige ilusam meik, mida naine kanda saab, on naeratus.“

„Naeratus tugevdab hinge ja parandab südant.“

„Soe naeratus on headuse keel, millest kõik aru saavad.“

„Kuueaastane naeratab keskmiselt 300 korda päevas. Täiskasvanu 15-100 korda päevas. Ole taas kuueaastane.“

„Naeratamine on tasuta teraapia, mis suudab tõsta tuju ja tugevdada sotsiaalseid sidemeid.“

naeratus aitäh et naeratasid Trendline Analytics

Meditsiinilsed uuringud naeratuse kasust:

Meditsiinilised uuringud on kinnitanud, et naeratamine avaldab mitmekülgset kasulikku mõju tervisele:

„Naeratamine vabastab kehas endorfiine, mis on looduslikud heaolu hormoonid ning aitavad vähendada stressi ja parandada tuju. Samuti vähendab naer kortisooli ja adrenaliini taset, mis on stressihormoonid.“

„Naer suurendab serotoniini kogust vereringes, mis on seotud meeleolu parandamisega, ning võib tõsta valu taluvust ja üldist heaolutunnet.“

„Naeratamine aitab tugevdada immuunsüsteemi ning parandab vereringet ja hingamist, mis omakorda toetab organismi vastupanuvõimet.“

„Ka teeseldud naeratamine võib parandada meeleolu, kuigi selle mõju on tavaliselt tagasihoidlikumal tasemel kui ehtsal naeratusel. Näolihaste liigutamine võib mõjutada psühholoogilisi protsesse ja aidata tekitada positiivseid tundeid.“

„Naeruteraapia on meditsiiniliselt uuritud ja kasutusel depressiooni ning stressi vähendamiseks, eriti eakatel inimestel.“

„Naeratus muudab sõna otseses mõttes meie keemilist meiki! Naeratades vabaneb kortisool ja endorfiinid, mis vähendavad valu, leevendavad stressi ja soodustavad üldist heaolu.“

naeratus

Miks on NAERATUS kliendisuhtluses nii tähtis?

Esiteks sellepärast, et kliendil on aju! Teiseks sellepärast, et klienditeenindajal on aju. Meie kõigi aju reageerib naeratusele. 

Teiseks on NAERATUS SÕNATU VIIS VÄLJENDADA TEISELE OMA TUNDEID ja seda me kliendisuhtluses just teha soovimegi. Tahame esmalt tunda ja siis ka anda sisenejale mõista, et oleme temaga samal poolel ja, et ta on teretulnud.

Objektiivselt mõõtes on näha, et naeratus kliendikontakti alguses mõjutab väga otseselt kliendisuhtluse kvaliteeti. Trendline Analytics on koolitus– ja testostufirmana kogu Baltikumis viimase 10 aasta jooksul teinud kümneid tuhandeid testoste ja testkülastusi eri valdkondade ettevõtetele. Siin alltoodud analüüsis näitame rohelise joonena kokku võetult kõik juhtumid, kus kontakti alguses OLI NAERATUS ja punase joonena on koondanalüüs nendest juhtumitest, mille puhul kontakti alguses NAERATUST EI OLNUD. Vahe on tohutu. Ehk naeratav teenindaja (tänu oma hoiakule) mõjutab oluliselt kliendisuhtluse kvaliteeti ja ilmselgelt läbi selle ka finantstulemusi, mis iganes tootest või teenusest on jutt.

Miks on sedalaadi ettevõtmine KAMPAANIA korras kasulik? Harjutamine teeb meistriks. Naeratamine muutub lihtsamaks, kui seda teadlikult harjutada ja selle väärtusele ja seda põhjustavatele teguritele mõelda. Nii saab muuta naeratamise, õiges kohas ja õigel ajal muidugi :), endale HARJUMUSEKS. Naerata aastaringselt, harjuta, novembris mõõdame!

NAERATUS kontakti alustamisel ja selle mõju teenindus ja müügiprotsessile Trendline Analytics 10 aasta kokkuvõte
cx kogemus kliendi arvamus trendline saame kokku demo tuleme kohale testostud mystery shopping blogilood arvamusartiklid teeninduskoolitus turunduskoolitus juhtimiskoolitus kliendikogemuse

Lugege meie blogi!

Trendline on üle 20 a kogemusega arendusettevõte. Meie koolitused ja testostud aitavad kogu Baltikumis arendada müügi- ja teenindusettevõtteid. Samuti kaardistame klientide tagasisidet, loome ettevõtetele teenindusstandardeid ja õppevideosid. Siin viide meie blogile, kus on arvamuslood ja artiklid, mis kirjeldavad meie visiooni, eripära ja rõhuasetusi.

Vaata artikleid ›
hea teenindus kaalujälgimine testostud testkülastused cx mystery shopping teeninduse parandamine

Hea teenindus ei teki, kui kogud infot sahtlisse!

Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega…

Loe artiklit
Smile Customer service smiling report Trendline Analytics Naeratus hoiak testostud klienditeenindus

Naeratus ei ole tegu, vaid hoiak!

Mis Sa arvad, kas teenindajad naeratavad jätkuvalt? Eks oma silm on kuningas, aga nii nagu see analüüs kinnitab, tuleb tervikuna välja, et keerulistele aegadele vaatamata pingutavad enamus klienditeenindajaid hoolega. Tublid! Kuidas paistavad Eesti tulemused teiste…

Loe artiklit
kliendi tagasiside kogumine customer feedback gathering

Naerata ja maailm (klient) naeratab Sulle vastu!

“The Smiling Report”, mille kokkupanekul osales tagasihoidliku panusega Eesti ja Baltikumi poolt ka Trendline (Trendline on MSPA liige), pandi kokku 25 riigi testostufirmade tagasiside põhjal. Kindlasti on hetke olukorras mõõdukas paanika nii mitmetel ettevõtjatel kellel…

Loe artiklit

NAERATUS 2025⎟Kutsume Teie ettevõtet osalema värskendavas sügiskampaanias

Loe kampaaniast: ``Aitäh, et naeratasid!`` ›
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX