TESTKÕNED

Testkõned – kuidas ja miks?

Testkõned tehakse Teie avalikule infonumbrile või avalikele müügiosakonna numbritele.

Testkõnedega kaardistame Teie standardi valguses, kuidas sissetulevaid kõnesid hallatakse.

Saate konkreetse ülevaate kui hoolsalt sissetulevate kõnedega tegeletakse ja mis tasemel on järelteenindus.

Kellele on testkõned kasulikud?

Ettevõtetele, kes ootavad klientide sissetulevaid kõnesid ja/või päringuid!

Kõnekeskused, infonumbrid, müügisalongid, hotellide spaade müügiosakonnad, pangad, kindlusepakkujad jne.

Oskame!

Oleme teinud tuhandeid müügitöötajate taseme hindamise telefonikõnesid.

Meie telefonimüügi- ja teenindussuhtluse arendamise tööga rahulolevad kliendid: Ramirent, Tele2, Swedbank, Tallink Grupp, Elisa, Tervis Spaa Grupp, Luminor, Postimees Grupp jt.

Trendline eripära!

RÄTSEPATÖÖNA VALMIV
MÕÕTKAVA

Tänu üle 20 a. koolitustöö kogemusele oskame keskenduda olulisele ja mõistame teeninduskontseptsioonide erinevust.

Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügitöö eripära arvestavad testostude küsimustikud (vajadusel lausa osakonnapõhine lähenemine) ja lepime kokku testostuolkordade realistlikud stsenaariumid.

UNIKAALSED
TESTOSTJAD

Meie testkliendid EI OSUTA oma teenust TEISTELE testostufirmadele. See tähendab aga seda, et kui Teie PRAEGUSE teenusepakkuja testostjaid järjest ÄRA TUNTAKSE (ehk teenus kaotab suuresti oma (pimeostlemise) mõtte), siis meiega tuleksid töid tegema UUED ja töötajatele tundmatud näod.

Trendline testostjate tugiteenus annab neile pidevat väljaõpet ja tagasisidet kuidas käituda tavakliendi kombel LOOMULIKULT ja teenindajasõbralikult. Meie testostjad on motiveeritud pidevalt õppima ja selgeid stsenaariume järgima.

INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES

Kasutajaliides kuvab lihtsasti mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad. Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.

Arendame kasutajaliidest vastavalt klientide soovidele.

Tutvu kasutajaliidesega ›
"Telia esinduses on kliendiga otsene suhtlus võtmeks edukale müügile. Selleks, et meie müügikonsultandid saaksid pakkuda parimat teenindust ja aidata klientidel leida endale sobivaimad lahendused, on pidev koolitus ja areng hädavajalik. Trendline pakub meile täiuslikku lahendust, mis võimaldab meil: Mõõta müügikonsultantide oskusi ja teadmisi. Jälgida iga töötaja edusamme ning anda sihitud tagasisidet. Analüüsida müügiprotsesse ja tuvastada arengupunkte. Koolitada töötajaid personaalselt, kasutades testostude tulemusi. Trendline’i lihtne ja intuitiivne testostude kasutajaliides teeb selle tööriista kasutamise meeldivaks ja tõhusaks. Oleme väga rahul, et leidsime lahenduse, mis aitab meil tõsta müügikonsultantide kompetentsi ja parandada klienditeenindust." Julia Estreich TELIA, teeninduskvaliteedi juht Julia Estreich Telia Eesti referents reference Trendline Analytics testostud mystery shopping trainings "Hedon Spa & Hotel soovib pakkuda oma külalistele parimat teenindust ning nende ootusi ületada ka kõige keerulisemates olukordades. Fine-dining restoranis Raimond peame oluliseks igat detaili, millest eriti kõrgel kohal on soe ja inimlik teenindus, et luua meeldejääv restorani kogemus. Trendline testklientide ning hästi läbimõeldud mõõdikute abil saame analüüsida meeskonna teenindusprotsessi tugevusi ning pöörata suuremat tähelepanu kitsaskohtadele ning seeläbi parandada töötajate kompetentsi ning suurendada meie külaliste rahulolu. Trendline kasutajaliides on väga mugav tööriist juhile ning annab konstruktiivset tagasisidet ka töötajatele ning saab jälgida iga töötaja individuaalset arengut ajas." Airi Lääne HEDON SPA & HOTEL, toitlustusjuht "Omniva on viimastel aastatel värskendanud oma jaekontseptsiooni ja täiustanud teenindusstandardeid, sooviga pakkuda parimat teenindust turul. Selle teekonna osana on Trendline olnud hindamatuks partneriks, aidates meil tagada, et seatud ootused teenindajatele on täidetud ja ületatud. Trendline'i platvorm pakub meile täpset ja kasutajasõbralikku lahendust, mis võimaldab regulaarselt hinnata teenindusprotsesside kvaliteeti ja töötajate sooritust. Trendline’i testostude süsteem annab võimaluse minna süvitsi, tuues selgelt esile etapid, kus paistame silma, ning osutades kohtadele, mida saab veelgi täiustada." Jaanika Lindre OMNIVA, kliendirahulolu ja kvaliteedijuht Jaanika Lindre tagasiside referents Trendline analytics testostud Kadri Koppel Sportland referents tagasiside Trendline Analytics testostud klienditagasiside siseaudit CX teenusele "Sportlandis on klienditeenindus alati olnud üks olulisimatest alustaladest, sest suurepärane teenindus on lahutamatu osa brändi identiteedist. Trendline on ennast tõestanud kui tõhus ja usaldusväärne partner kes ei ole pelgalt passiivne teenuseosutaja, vaid aktiivne kaasarääkija, kes aitab tuvastada kitsaskohti ja pakkuda välja parendusi. Üheks suureks eeliseks on Trendline'i võime pakkuda teeninduse taseme jälgimist nii testostude kui ka siseauditite abil. Trendline'i poolt pakutav QR koodide põhine klienditagasiside lahendus on samuti meie jaoks väga väärtuslik tööriist, mis võimaldab saada otsest ja kohest tagasisidet. Nende pakutavad tööriistad ja teenused on aidanud Sportlandil hoida oma klienditeeninduse standardeid kõrgel ning olla pidevas arengus." Kadri Koppel SPORTLAND, jaemüügijuht TELE2, personalijuht Helena Viiroja "Et saada parimaks on vajalik teadlik toimetamine ja pidev areng. Valime sellele teele kaaslaseks ainult parimad koostööpartnerid! Trendline-ga alustasime koostööd 2020 a lõpus ja me oleme teinud väga õige valiku! Trendline on koostööpartner, kes mõtleb aktiivselt kaasa, on paindliku ja positiivse suhtumisega. 2021, 2022, 2023 ja 2024 tunnistati Tele2 telekommunikatsiooni valdkonnas parima teenindusega ettevõtteks, oleme selle üle ääretult uhked. Koostöös Trendline-ga hoiame seda taset ja teeme oma arengus hüppeid, et olla veelgi paremad positiivsete emotsioonide loomises teenindusprotsessis. Nende testostude veebipõhine keskkond on väga lihtne ja kerge kasutada." SPICE ja SPICE HOME, turundusprojektide juht Sandra Ķikute "Oleme Trendline teenusega väga rahul ja hindame kõrgelt nende professionaalsust ja panust. Trendline on kogenud ja suurte teadmistega testostuteenuse pakkuja, kes lisaks testostudele pakub ka põhjalikku analüüsi ja kasutajaliidest. Koostöö jooksul on Trendline kohaldunud meie, kui kliendi eripärale ja kategooriapõhisele teeninduse mõõtmisele, pakkudes kõrgel tasemel testostuteenust. Spice kaubanduskeskus kindlasti soovitab Trendline, kui head koostööpartnerit ka teistele!" "Südameapteegi eesmärgiks on pakkuda parimat apteegiteenust Eestis. Trendline on meile sellel teel ideaalseks koostööpartneriks just oma professionaalse ning personaalse lähenemise tõttu. Parajaks proovikiviks on osutunud apteekrite kui kõrgelt haritud spetsialistide veenmine testostude vajalikkuses. Koostöös Trendlinega on meil see õnnestunud just pakutud kompleksse lähenemise tõttu (testostud, koolitused, õppevideod jm). Trendline eeliseks on ka interaktiivne kasutajaliides, mille kasutamismugavust saab suunata ka klient. Soovitan Trendline kui väga kliendikeskset ja professionaalset koostööpartnerit!" Kadri Villemson SÜDAMEAPTEEK, teenindusjuht Kadri Villemson _ Südameapteek _ Trendline referents testostud koolitused õppevideod Riina Eisler PET CITY, tegevjuht "Otsisime koostööpartnerit Baltikumis, kes suudaks pakkuda samaväärset kvaliteetset teenust kõigis kolmes riigis. Trendline poolt pakutav programm on väga hea ja ülevaatlik, samas lihtne ja kasutatav kõikidele töötajatele. Oleme saanud parema ülevaate oma teeninduse tasemest. Soovitan Trendline'i kindlasti ka teistele teenindusettevõtetele." testimine testostud testkülastused Mystery Shopping WASA RESORT, pikaaegne müügi- ja turundusjuht Angelika Raid "Koostöö Trendlinega ületas meie ootuseid, saime koostööprotsesside käigus kasulikku sisendit teenuste redisainimiseks just klienditeekonda silmas pidades. Wasa Resort jaoks on ülimalt oluline pidev klienditeekonna testostudega monitoorimine. Trendline peale saab loota ka raskel perioodil! Stressirohkel ja turbulentsel pandeemia ning teenusepiirangute perioodil, oli Trendline hea partner mõttevahetuseks, kuidas kliendi rahulolu säilitada ka sellel pingelisel ajal. Trendline koolitused ei jäta mitte midagi juhuse hooleks, täpselt ettevõtte valdkonnast ja vajadusest lähtuv, suure ja pühendunud eeltööga ja täpse fookusega." Angelika Raid WASA SPA Estonia SPA tagasiside feedback referents Trendline Analytics testostud ja koolitused Hedi Nurme-MC Donalr _ Circle K _ referents _ Trendline _ testostud _ mystery shopping "Koostöö Trendlinega on lihtne ja tõhus. Trendline mõistis meie soove ja vajadusi kui lennult, pakkus just meie vajadustele lähtuvaid lahendusi ning oli väga paindlik juba kokkulepitud tegevuste ja ajakava muutmisel ning pidas alati kokkulepetest kinni. Mul on väga hea meel, et oleme endale leidnud usaldusväärse, koostööalti, paindliku ja lahendustele orienteeritud testostude koostööpartneri. Lisaks suurepärane kasutajaliides, mis võimaldab olulist infot selgelt näha." Hedi Nurme-Mc Donald CIRCLE K, jaemüügidirektor "Spice ja Spice Home kaubanduskeskuste tähtis prioriteet on heatasemeline klienditeenindus. Töötame koos üürnikega selle saavutamise nimel. Trendline roll objektiivse ja teenindusprotsessi põhise testostuteenuse pakkumisel on tähtis. Oleme koostööga väga rahul. Soovitame Trendline testostuteenust eriti tänu selle interaktiivse kasutajaliidese ja nende kliendikeskse lähenemise tõttu." Linda Kalnina SPICE ja SPICE HOME, turundusjuht (2015 - 2020) "Kliendikesksus on olnud viimase aasta jooksul Ivo Nikkolo strateegia üks olulisemaid fookuseid. Paralleelselt brändiga oleme uuesti üles ehitanud kogu teeninduskontseptsiooni ning Trendline on meile sellel teekonnal suurepäraseks partneriks olnud. Eriti tõstaksin esile teenindusstandardite koolitust, mis sai osalejatelt suurepärast tagasisidet nii korraldusliku kui sisulise poole pealt. Niivõrd positiivset tagasisidet pole me veel ühegi koolituse kohta varem saanud – ainult ülevoolavad kiidusõnad! Trendline on suurepärane koostööpartner!" Brigitta Albertin BALTIKA GRUPP, tegevjuht RIMI, koolitusjuht Brit Peterson "Oleme Rimis keskendunud kliendile ja väärtust loovatele tegevustele, mis iga päeva pisut lihtsamaks teevad. Klienditeenindusalaste oskuste arendamisel ning tunnustamisel on Trendline meile mitmekülgselt abiks. Koostöös toetame klienditeenindajaid läbimõeldult ja vajaduspõhiselt, et nad saaksid täita oma tööülesandeid võimalikult pingevabalt ja süsteemselt. Nii saame iga päevaga paremaks ja tunneme tööst rohkem rõõmu ja rahulolu. Soovitame igati Trendline testostude, koolituste ja kliendiküsitluste teenuseid!" Brit Peterson Trendline tagasiside testostud koolitused teenindusstandardid kliendiküsitlused Heiki Onton _ reference for Trendline testostud koolitused "Ramirent põhitegevus on erinevate ehitus- ja tööstusseadmete renditeenused, seetõttu on meie jaoks oluline kõrge klienditeeninduse tase. Alustasime klienditeeninduse- ja müügikoolituste läbiviimist juba ligi 20 aastat tagasi, ühtlasi võtsime kasutusele teenindusstandardi, ettevõtte taset kontrollime testostude läbiviimisega. Aja jooksul oleme teinud koostööd erinevate partneritega ning kvaliteet on kõvasti kõikunud. Trendline on pakkunud meile professionaalse ja kaasaegse lähenemise nii koolituste kui ka testostude läbiviimisel, julgen soovitada Trendline kõigile tulevastele klientidele." Heiki Onton RAMIRENT BALTIC, tegevjuht VIRU KESKUS, turundus – ja kommunikatsioonidirektor (nov 2008 – jaan 2020) Taivi Koitla "Trendline eristub oma konkurentidest ülima põhjalikkuse ja innukuse poolest ning valmiduselt olemasolevaid lahendusi kliendi vajadustega vastavusse viia. Tahe valdkonda sisuliselt parendada ja väsimatu töö selle nimel näivad ehk seda kirjeldades elementaarsed, ent kui Trendline’iga koostööd tegema asute, märkate olulist erinevust. Soovitan koostööd Trendline’ga ning ootan huviga, milliseid kõrgusi Eero Palmi juhtimisel järgmisena vallutama asutakse." testost testostud trendline referents Mystery Shopping Rakvere Põhjakeskus, juht Tiiu Onga "Uudis Trendline’i pakutavast teenusest mõõta kaubanduskeskuse kaupluste teenindustaset kontseptsioonipõhiselt jõudis meieni 2019. aasta sügisel. Alanud koostöö on olnud professionaalne ning protsess nauditavalt kiire ja tulemuslik. Väärtustame ühise eesmärgi täitmisse panustavat partnerit ja julgustame järele proovima!" testost testostud trendline referents Mystery Shopping Illi Ojavere TALLINK HOTELS, hotellijuht "Meie hotellides algas testostude koostöö Trendline’iga 2018 aasta kevadel, millele järgnesid äärmiselt professionaalsed ja 
praktilised koolitused. Trendline on kindel valik saamaks usaldusväärselt mõõdetud tulemusi. 
Tallink Hotels soovitab julgelt kasutada Trendline oskusi ja teadmisi teeninduskvaliteedi tõstmiseks." testimine testostud testkülastused Mystery Shopping koolitused testostud testkülastused testimine Mystery Shopping "Koostöö Trendline-ga on kestnud pikki häid aastaid. Trendline on täna üks tugevamaid ja paremaid võimalusi turul oma klienditeeninduse taseme monitoorimiseks. Julgen igati soovitada kasutada Trendline poolt pakutavaid lahendusi!" Jaan Ratnik TERVIS SPAA GRUPP, juht Dimitri Demjanov BOCUSE D’OR EESTI, president "Minu hinnangul algab tipptasemel teenindus kontseptsiooni fikseerimisest ja sealt edasi peab pidevalt panustama, et see ei jääks pelgalt paberile. Gloria töötab tänaseni Trendline loodud ja juurutatud teenindusstandarditega. Soovitan julgelt!" testost testostud trendline referents Mystery Shopping standardid teenindus "Olen Trendline koolitaja Eero heatasemeliste koolitustega kokku puutunud erinevates ettevõtetes. Ericssoni aegadel ja tema poolt läbiviidud juhtimiskoolitustega jäid juhid väga rahule. Swedbank mäletab koolitusi koolitusfirmaga Trendline, kui viidi läbi mitmekordset koostööd telefoninõustamise ja veenva kliendisuhtluse teemadel. Meie nõustajad ja juhid jäid koolituse sisu ja kvaliteediga rahule. Eero on pikaajalise kogemusega koolitaja, kes oma koolitustega kindlasti ettevõtetele lisaväärtust pakub." Ülle Pind SWEDBANK, personalidirektor Ülle Matt referents Trendline koolitused Eero Palm mystery shopping "Oleme Trendline'ga teinud koostööd päris mitmel korral. Eriti tooks välja nende võimekust koostada koolitusi, mis konkreetse maja spetsiifikaga täpselt kokku lähevad. Oskavad koolitada nii värskeid alustajaid kui juba staazikaid müügiinimesi. Ja kõige selle proffessionaalsuse kõrval meeldiv ja sõbralik olek. Soovitan kindlalt!" Sven-Erik Volberg VILLA AMMENDE, hotellijuht SPORTLAND, tegevjuht Nelli Pormeister "Trendline testostude koostööga oleme väga rahul. Trendline töötajate näol on tegemist uuendusmeelsete ning kaasamõtlevate inimestega, kelle kirglik suhtumine oma töösse väljendub kliendile suunatuses ning tulemuste kvaliteedi tagamises. Sportland kasutab ainult parimat, soovitame!" testimine testostud testkülastused Mystery Shopping koolitused Eesti Juveel, müügijuht Triin Uuk "Pika ja väärika ajalooga Eesti Juveel panustab täna kliendikeskse teeninduse nimel vägagi suure hoolega, sellest on saanud meie üks peamistest ning tähtsaimatest fookustest. Trendline testostude teenus ja kasutajaliides annab selge info, mida teeninduses fookuses hoida, mis on väga hästi ja mida saaksime veel parandada. Testostude tulemustest lähtuvalt saab koolituseks väga täpse sisendi – sellist teenust ei ole meie veel varem kusagilt leidnud, tõeliselt personaalne lähenemine. Mõnus inimlik koostöö. Soovitame 100%!" Triin Uuk _ Eesti Juveel _ referents Trendline testostude ja koolituste teenusele "Postimees Grupp kaasas Trendline mahukasse koolitusprojekti, mille raames toimusid praktilised treeningud kogu müügimeeskonnale. Koolitus andis osalejatele enesekindlust, professionaalseid oskusi ja motivatsiooni. Soovitame Trendline rahuliku südamega, sest teame, et nende lahendused aitavad kaasa tulemuste saavutamisele." Helena Laus POSTIMEES GRUPP, koolitusjuht koolitused müügikoolitus meedia müük telefonimüük "Hedon spaahotellis soovime alati oma külalistele pakkuda parimat klienditeenindust ja rahulolu. Trendline annab meile kaasaegsed tööriistad, mis võimaldavad suurepäraselt jälgida teenindusprotsesse ja saada mõõdetud tulemusi. Trendline’i personaalne ja professionaalne lähenemine on just need põhjused, miks oleme nendega pikalt koostööd teinud." Romet Rahnu HEDON SPA & HOTEL, müügiosakonna juht

Pakkumiste analüüs

Testime telefonikõne- või veebipäringujärgset müügisuhtlust ja kirjavahetust.

Põhifookus ei ole e-kirja grammatikal ega vormil, vaid sisul ja veenvusel ning argumentide analüüsil.

Multikeelne teenus

Trendline kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida: EST, ENG, LAT, LIT, RUS … või mis iganes muu soovitud keele.

Suurepärane lahendus rahvusvahelistele kontsernidele, kelle testkõned toimuvad sünkroniseeritult mitmes riigis.

Soovi korral analüüsige näiteks Lätis (lätikeelsete testklientide poolt) sisestatud tulemusi eesti keeles või vastupidi. Või vaadake ühe keelevahetuse klikiga kogu Baltikumi tulemusi vabalt valitud keeles, mis sai ettevalmistuse ajal kokku lepitud.

Võimalus õppida sama grupi teiste piirkondade ettevõtetelt, mis tegevused milliseid tulemusi annavad.

Saame kokku!

Tutvustame hea meelega meie testkõnede teenuse sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.

Klienditugi

Pakume meie klientidele tasuta klienditoe teenust!
Telli näiteks, kui testostud tehtud, juhtidele kasutajaliidest tutvustav demo.

Trendline Analytics on Euroopa Testostufirmade Liidu (MSPA) hinnatud ja aktiivselt panustav liige