Kuidas kampaaniat kaasata teie ettevõtte turundus-sõnumitesse?
VEEBILEHT
Pange kampaaniaga liitumise järgselt kampaania märgis teie ettevõtte veebilehe avalehele. Näiteks väikselt ja väärikalt lehe jaluse osasse.
Valige alltoodud kampaania märkidest teile sobiv või kujundage vastavalt kampaania reeglitele oma märgid ja kasutage seda.
Kampaania märgise pildi külge pange palun link, mis viib naeratuse olemust ja kasu selgitavale lehele https://naeratame.ee
Sellel lehel on positiivne sõnum naeratuse väärtusest ja kasust kõigile osapooltele.
Märki ei pea eemaldama pärast novembrit, kui see sõnum sobib jätkuvalt teie visiooniga. Novembris lihtsalt mõõdame. Naeratame klientidele püsivalt 🙂
Trendline lisab samuti oma lehele liitujate logod ja aktiivsed lingid, et teie veebilehtedele liiklust suurendada.
SOTSIAALMEEDIA
Toetage liitumise järgset Trendline postitusi milles teid ära märgime ja kus kampaania sõnumit ja eesmärki tutvustame. (Andke vastav info oma sotsiaalmeedia haldurile).
Kasutage oma platvormidel liitumise järgselt mõnda kampaania märgist, mida siin selle leha allosast leiate ja andke oma klientidele teada, et panustate kliendisõbraliku ja pingevaba kliendisuhtluse arendamisse.
Võite ise vabalt kasutada kampaania sõnumit “Meie naeratame!” ja kampaania märgiseid oma turundussõnumite juures, et muuta neid positiivsemaks.
Tagige kampaaniale viitavates sotsiaalmeedia postitustes kampaania korraldaja Trendline Analytics.
Trendline lisab samuti oma sotsiaalmeedia postitustesse tunnustavad viited kampaaniaga liitujatele ja tagime teie ettevõtte, et teie keskkondadele veebiliiklust suurendada. Jälgige neid ja vastu-reageerige neile julgelt.
BLOGILOOD
Kui teie ettevõtte veebilehel on blogi, nõuandeleht või uudiste osa, siis kasutage seda osa kampaania sõnumi edastamiseks. Viidake blogiloos aktiivse lingiga kampaania korraldaja Trendline-ile.
Näiteks siin on mõned ideed, mille kohta artikeid ja lühikesi lugusid koostada:
- Miks on tipptasemel klienditeeninduse nimel pingutamine meie jaoks oluline?
- Miks osaleme selles kampaanias? (Eesmärk klienditeeninduse taset tugevdada)?
- Miks on naeratus meie hinnangul nii tähtis?
- Tahame, et meie klient tunneks ennast hästi.
- Soovime teada, mida meie klient arvab. Meid huvitab.
- Meie soov on, et meie töötajad tunneksid ennast hästi. (Kasulik info ja viide tööotsijatele).
- Tunnustame häid teenindajaid, kes on nii kolleegide, kui klientide silmis tublid.
- Kasutage julgelt tsitaate ja mõtteid, mis on toodud sellel meie lehel: https://naeratame.ee
- Kasutage julgelt mõtteid, mis on siin või meie teistes teemakohastes blogilugudes arutatud. Viidake palun sel juhul sobivas kohas Trendline’ile, kui lugude autorile (https://trendline.ee)
ESINDUSES KOHAPEAL
Kuvage novembri jooksul kampaania sõnumit ekraanidel, plakatitel, kleebistega (need tulevad meie poolt), kampaania sõnum või tagasiside QR kviitungil, ostuarvel, flaieril, soovi korral töötajate t-särgid, rinnamärgid jne.