Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX

MEIE NAERATAME⎟ Aitäh, et tulite meie initsiatiiviga kaasa ja osalete kampaanias

cx Trendline Analytiks naeratame

Meil on väga hea meel, et kampaania kõnetas teie ettevõtet ja olete selle mõttega kaasa tulnud. Soovime siin lehel toodud mõtete ja soovitustega aidata teil võtta sellest ettevõtmisest maksimum.

KUIDAS TÖÖTAJAID KAASATA?⎟Eesmärk on vormida töötajate hoiakuid

Trendline Analytics testostud mystery shopping eripära CX kliendiküsitlused siseaudit internal audit benefit müük ja turunduskoolitus kliendikogemuse klienditagasiside

Kuidas töötajaid kaasata?

SELGITA

Soovitame pärast kampaaniaga liitumist selle kohta töötajatele kohe info anda.
Sõnum töötajatele (mõned mõtted):

  • “Liitusime selle positiivse ettevõtmisega, et püsida suve järgselt positiivsed.”
  • “Soovime julgustada kliente olema positiivsemad.”
  • “Soovime et meie töötajad tunneksid ennast kliendisuhtluses enesekindlamalt, olenemata sellest, milline on klient.”
  • Valmista töötajaid ette et nad oskaksid heatujuliselt vastata, kui mõni klienti on kampaani suhtes negatiivne ja ütleb näiteks:
    • “Miks te siis nüüd äkki naeratama hakkasite?”
      (Võiks näiteks vastata: “Meile meeldib, … proovige ka! :)”)
    • “Te ju ei naerata!”
      (Vastata näiteks: “Teate, see ongi paras kunst, ma alles õpin :)”)

ARUTLE

Kaasa töötajaid kampaaniakuude ajal aruteludesse, näiteks koosolekud, vestlusringid, koolitused.
Aruteluks töötajatega (mõned mõtted):

  • “Mis sa arvad, kuidas naeratus mõjutab klienti?”
  • “Kuidas kliendile naeratamine mõjutab sind ennast?”
  • “Jälgi palun ja vaata, kuidas klient vastab, kui sina talle naeratad? (Kas naeratab vastu? Tee väike statistika.)”
  • “Proovi, kuidas sinu enda enesetunne on, kui mittenaeratavale ja võibolla isegi upsakale kliendile ikkagi naeratad?”
  • “Mis sa arvad, kas keep-smiling on vajalik?” (õige vastus on, et ei ole :).)
  • “Miks on tähtis kliendile naeratada just kontakti alguses?”

JULGUSTA

Hoia juhina üleval positiivset meeleolu.
Mida teha (mõned mõtted):

  • Ole ise juhina positiivne ja naerata kolleegile.
  • Näita eeskuju kliendikontaktide puhul, kui neid kontakte tekib.
  • Küsi aegajalt spetsiifiliselt, kuidas läheb?.
  • Tunnusta, kui näed rakendamist.
  • Selle asemel, et öelda “hop, hop … naeratame, naeratame!” pigem lihtsalt ise naerata ja ära tekita ebamugavustunnet.

Kui omal mõtteid kohe ei tule, siis võite saata näiteks umbes sellise kirja:

— — — —

Armsad kolleegid
Kirjutan siin lühidalt, et anda infot, et osaleme novembris värskes ja positiivses kampaanias “Meie naeratame – naerata Sina ka!“. Kampaania tõstab esile nii teenindajate, kui ka klientide hoiakute olulisust. Ka kliendil on oma roll mõnusa ja inimliku teeninduskogemuse saamisel. Naeratuse olulisusest saate lugeda põnevaid arutelusid siin lehel: https://naeratame.ee
Ehk meie seisukohalt tähtis sõnum – olenemata sellest, mida teeb klient, meie oleme ikka positiivsed.
Kuigi kampaania on oma spetsiifilise fookusega novembris, siis muidugi soovime naeratada ikka aastaringselt. 🙂
Soojade tervitustega ja naeratades,
[Teie nimi]

KUIDAS KAJASTADA?⎟Võimendage positiivset sõnumit ja siduge seda enda brandiga

cx Trendline Analytiks naeratame

Kuidas kampaaniat kaasata teie ettevõtte turundus-sõnumitesse?

VEEBILEHT

Pange kampaaniaga liitumise järgselt kampaania märgis teie ettevõtte veebilehe avalehele. Näiteks väikselt ja väärikalt lehe jaluse osasse.
Valige alltoodud kampaania märkidest teile sobiv või kujundage vastavalt kampaania reeglitele oma märgid ja kasutage seda.
Kampaania märgise pildi külge pange palun link, mis viib naeratuse olemust ja kasu selgitavale lehele https://naeratame.ee
Sellel lehel on positiivne sõnum naeratuse väärtusest ja kasust kõigile osapooltele.
Märki ei pea eemaldama pärast novembrit, kui see sõnum sobib jätkuvalt teie visiooniga. Novembris lihtsalt mõõdame. Naeratame klientidele püsivalt 🙂

Trendline lisab samuti oma lehele liitujate logod ja aktiivsed lingid, et teie veebilehtedele liiklust suurendada.

SOTSIAALMEEDIA

Toetage liitumise järgset Trendline postitusi milles teid ära märgime ja kus kampaania sõnumit ja eesmärki tutvustame. (Andke vastav info oma sotsiaalmeedia haldurile).

Kasutage oma platvormidel liitumise järgselt mõnda kampaania märgist, mida siin selle leha allosast leiate ja andke oma klientidele teada, et panustate kliendisõbraliku ja pingevaba kliendisuhtluse arendamisse.

Võite ise vabalt kasutada kampaania sõnumit “Meie naeratame!” ja kampaania märgiseid oma turundussõnumite juures, et muuta neid positiivsemaks.
Tagige kampaaniale viitavates sotsiaalmeedia postitustes kampaania korraldaja Trendline Analytics.

Trendline lisab samuti oma sotsiaalmeedia postitustesse tunnustavad viited kampaaniaga liitujatele ja tagime teie ettevõtte, et teie keskkondadele veebiliiklust suurendada. Jälgige neid ja vastu-reageerige neile julgelt.

BLOGILOOD

Kui teie ettevõtte veebilehel on blogi, nõuandeleht või uudiste osa, siis kasutage seda osa kampaania sõnumi edastamiseks. Viidake blogiloos aktiivse lingiga kampaania korraldaja Trendline-ile.

Näiteks siin on mõned ideed, mille kohta artikeid ja lühikesi lugusid koostada:

  • Miks on tipptasemel klienditeeninduse nimel pingutamine meie jaoks oluline?
  • Miks osaleme selles kampaanias? (Eesmärk klienditeeninduse taset tugevdada)?
  • Miks on naeratus meie hinnangul nii tähtis?
  • Tahame, et meie klient tunneks ennast hästi
  • Soovime teada, mida meie klient arvab. Meid huvitab.
  • Meie soov on, et meie töötajad tunneksid ennast hästi. (Kasulik info ja viide tööotsijatele).
  • Tunnustame häid teenindajaid, kes on nii kolleegide, kui klientide silmis tublid.
  • Kasutage julgelt tsitaate ja mõtteid, mis on toodud sellel meie lehel: https://naeratame.ee
  • Kasutage julgelt mõtteid, mis on siin või meie teistes teemakohastes blogilugudes arutatud. Viidake palun sel juhul sobivas kohas Trendline’ile, kui lugude autorile (https://trendline.ee)

ESINDUSES KOHAPEAL

Kuvage novembri jooksul kampaania sõnumit ekraanidel, plakatitel, kleebistega (need tulevad meie poolt), kampaania sõnum või tagasiside QR kviitungil, ostuarvel, flaieril, soovi korral töötajate t-särgid, rinnamärgid jne.

cx kogemus kliendi arvamus trendline saame kokku demo tuleme kohale testostud mystery shopping blogilood arvamusartiklid teeninduskoolitus turunduskoolitus juhtimiskoolitus kliendikogemuse

Kasulikke artikleid Trendline’i blogist

Trendline on üle 20 a kogemusega arendusettevõte. Meie koolitused ja testostud aitavad kogu Baltikumis arendada müügi- ja teenindusettevõtteid. Samuti kaardistame klientide tagasisidet, loome ettevõtetele teenindusstandardeid ja õppevideosid. Siin viide meie blogile, kus on arvamuslood ja artiklid, mis kirjeldavad meie visiooni, eripära ja rõhuasetusi.

Vaata artikleid ›
hea teenindus kaalujälgimine testostud testkülastused cx mystery shopping teeninduse parandamine

Hea teenindus ei teki, kui kogud infot sahtlisse

Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega…

Loe artiklit
Smile Customer service smiling report Trendline Analytics Naeratus hoiak testostud klienditeenindus

Naeratus ei ole tegu, vaid hoiak

Mis Sa arvad, kas teenindajad naeratavad jätkuvalt? Eks oma silm on kuningas, aga nii nagu see analüüs kinnitab, tuleb tervikuna välja, et keerulistele aegadele vaatamata pingutavad enamus klienditeenindajaid hoolega. Tublid! Kuidas paistavad Eesti tulemused teiste…

Loe artiklit
lekked

Kuidas mõõta KLIENDISUHTLUSE efektiivsust?

Ehk kus on lekked? Kliendisuhtlus kaubandus- või müügiettevõtetes on reeglina fikseerinud ärimudelist lähtuva teenindus- või müügistandardiga. Ja arusaadavalt on kliendisuhtluse kontseptsioon erinev laotüüpi ehitusmaterjalide poes, elektroonikaketis, apteegis jne. Igal oma standard. Küsimus on kuivõrd efektiivselt…

Loe artiklit

KAMPAANIA MÄRGISED⎟Kasutage just neid milliseid soovite

KAMPAANI MÄRGISED (elektrooniline märgis, kleepsud ja rinnamärgid)

Kampaanias osalejad võivad kasutada oma vaba valiku järgi siintoodud elektroonilisi kampaaniamärgiseid (kas ühte või mitut) nii paljudes kanalites kus ise soovite. Klikkige pildile ja avaneb täismõõdus pilt uues aknas, sealt salvestage enda arvutisse. Märgise võib kampaanias osaleja ka jätta novembri (2025) lõppedes enda keskkondadesse, kui jätkuvalt panustate kampaania eesmärgi elluviimisesse. Novembris lihtsalt mõõdame. Märgised on tehtud ilma aastaarvuta, et ei jääks kummaline tunne, et näiteks 2015 naeratasite ja 2025 enam mitte. 🙂 Poleks ju näiteks täna mõtet kiidelda sellega, kui 10 a tagasi oli kehakaal tippvormis. 🙂 Hoidke seda nii kaua, kui see on teie sõnum väljapoole ja selge eesmärk, mida meenutada nii klientidele, kui töötajatele.

Alltoodud märgised on Trendline’i poolt loodud ja loome neid järjest juurde. Kui teil on spetsiifiline soov värvilahenduse, fondi või disaini osas siis võite meile julgelt oma soovituse esitada, kaalume neid ikka. Meie loodud märgiste variatsioone on lubatud kasutada kõigil kampaanias osalejatel.

Kampaania turunduselemente (nadu näiteks nagu postrid, sotsiaalmeedia postituste alused, audio- või videoklipid, rinnamärgid, T-särgid, kleepsud, plakatid jne) võite ka oma turundusosakonnaga enda keskkondade ja ettevõtte jaoks ISE JUURDE LUUA, et kujundus vastaks täpselt teie visuaalsele identiteedile ja brandingule, lisades näiteks LOGO. Sellisel juhul peab märgis sisaldama muu hulgas kolme kampaania põhiväljendit: “Meie naeratame!“, “Naerata sina ka!” ja väikselt “naeratame.ee“. Kasutage julgelt kampaania sõnumit ja värsket ideed.

Alltoodud kampaania märgile klikkides avaneb täisresolutsiooniga märgi fail, mida saate oma matejalides kujunduselemendina kasutada. Märkide suurust saate ise soovi korral muuta. Mõni märk mõjub paremini väiksemana, teine suuremana.

Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Meie naeratame naerata sina ka Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
Meie naeratame Trendline Analytics
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Meie naeratame naerata sina ka Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Meie naeratame naerata sina ka Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
Meie naeratame naerata sina ka Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
Meie naeratame Trendline Analytics
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Meie naeratame naerata sina ka Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Meie naeratame naerata sina ka Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX
Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine
Meie naeratame naerata sina ka Aitäh et naeratasid 2025 Trendline Analytics CX kliendikogemuse kaardistamine