TELEFONIMÜÜGI KOOLITUS:

Telefonimüügi koolitus – VEENEV telefonimüük

koolitused telefonimüügi koolitus

Kellele on telefonimüügi koolitus mõeldud?

Telefonimüügi koolitus on mõeldud B2B ja B2C müügitöötajatele ja kliendihalduritele, kelle töökohustuse hulka kuulub VÄLJAHELISTAMINE kliendile.

koolitused telefonimüügi koolitus

Miks on koolitus vajalik?

Telefonimüügi koolitus aitab struktureerida kliendisuhtluse alates esimesest kõnest kuni korduvate ühendusevõttudeni. Aitame kaasa, et müügitöö oleks süsteemne, veenev ja argumenteeritud.
Uued müügitöötajad vajavad selget tegutsemismudelit ja kavapunkte ning kogenumad hindavad värskendust ja kogemuste vahetust.

koolitused telefonimüük telefonimüügi koolitus

Telefonimüügi koolituse “VEENEV telefonimüük”

programm:

VEENVUSE ALUS – TEADMISED, OSKUSED, HOIAKUD

Veenvus ei saa tekkida tühjalt kohalt. Millised teadmised, oskused ja hoiakud peavad veenva telefonimüügi elluviimiseks müügitöötajatel olema? Kuidas nendeni jõuda?

KLIENDI HOIAK

Milliste kliendi hoiakutega peab müügitöötaja arvestama kõnet tehes? Kaardistame, mis viib kliendi “punasesse” ja mis “rohelisse”.

TELEFONIKÕNE EESMÄRK

Eristame erinevate eesmärkidega telefonikõnesid,
näiteks:
kliendikohtumise kokkuleppimine,
müük otse telefonis,
ostuotsuse küsimise kõne,

TELEFONIKÕNE STRUKTUUR

Vastavalt telefonikõne eesmärgile kaardistame müügikõne selged etapid alates kontakti alustamisest, kuni järgmise sammu kokkuleppimise ja kõne lõpetamiseni.

    • kõne alustamine, kliendi kaasamine vestlusesse

    • kliendi vajaduste kaardistamine,

    • toote või teenuse tutvustamine (lähtuvalt kliendi eripärast)

    • lisasoovituste veenev tegemine,

    • kokkuleppe fikseerimine,

    • kliendikontakti lõpetamine.

VASTUVÄIDETE LAHENDAMINE

Jagame telefonimüügi koolitusel osalejate endi toodud vastuväited sobivate LAHENDUSMUDELITE vahel. Otsime sisulised lahendusargumendid. Eristame kergemat tüüpi vastuväited tõsisematest ning õpime, kuidas enda argumente väärikalt ja enesekindlalt esitada kliendisuhet lõhkumata (näiteks hinna argumenteerimisel ja kaitsmisel, jne).

koolitus telefonimüük

PRAKTILINE TREENING

Harjutame! Realistlik VÄLJUVA KÕNE olukordade läbimängimine, et igapäevane telefonimüük tuleks veenvalt ja alateadlikult kompetentselt. Analüüsime treeningolukordi (kas videotagasisidega või ilma).

Treenime “hot seat” meetodiga vastuväidete käsitlemist ja nendele reageerimist.

telefonimüügi koolitus Trendline

Rõhuasetused

Programmi RÕHUASETUSED ja näidisolukorrad paneme ettevõtte sisese koolituse puhul paika vastavalt Teie ettevõtte eripärale. Avatud koolitustel võtame arvesse osalejate töö iseloomu ja tooteid. Kaardistame koolituste eesmärgid ja ootused EELTÖÖ käigus.

koolitused teeninduskoolitused Trendline koolitus müügikooitus

Jaotusmaterjal

Igale osalejale isiklik jaotusmaterjal, milles on terve koolituse programm harjutuste, näidete, skeemide ja aktiivset kaasamõtlemist soodustava lünktekstina. Koolitusmaterjal on suurepärane allikas, et koolituse olulisemaid mõtteid hiljem üle korrata ja meenutada.

Lisaks on koolitusvihik hea koht kuhu teiste osalejate kommentaare ja koolitaja lisamõtteid kirja panna. Meie pikaaegse kogemuse põhjal on A5 suurus praktiline ja mugav nii koolituse ajal, kui ka järelkasutuses.

testostja testostud Mystery Shopping kinnisvaramaakleri müük veebikohtumise teel veebikohtumine

Koolituse kestus ja toimumise aeg

Telefonimüügi koolituse “Veenev telefonimüük” kestus on kas 7 või 14 (kahepäevase ja koos treeninguga koolituse puhul) akadeemilist tundi. Koolitus viiakse läbi ühe- või kahepäevase programmina.

Koolituse ruumid ei sisaldu koolituse hinnas aga hea meelga olema valmis otsima Teile sobivad ruumid. Toimumise aeg kokkuleppel.

treening koolitus maksumus

Koolituse ühe päeva hind orienteeruvalt 1 590 € (+km), olenevalt teemast ja osalejate arvust.

Trendline on Töötukassa koolituskaardi partner.

Kui olete oma konsultandiga kokku leppinud koolituskaardi kasutamise ja teie töölesaamiseks vajaliku koolitusvaldkonna, saate valida sobiva kursuse töötukassa kinnitatud koolitajate avatud koolituste seast. Töötukassa kinnitatud koolitajad leiate koolitajate nimekirjast. Kui soovite, saate konsultandilt koolitajate nimekirja väljatrüki.

Koolitust valides on kõige olulisem lähtuda sellest, millised teadmised ja oskused aitavad teil tööd leida. Enne lõpliku valiku tegemist soovitame pakutavate koolitustega põhjalikult tutvuda (milline on koolituse sisu ja ajakava; kes on koolituse läbiviijad; kas koolituse hind sisaldab õppematerjale või kaasneb koolitusel osalemisega teile täiendavaid kulusid jms).-
Töötukassa saab rahastada koolituskaardi raames koolituskulu (sh koolituse hinnas sisalduvad õppevahendid) kuni 2500 eurot (käibemaksuga), mis võib hõlmata nii ühte kui mitut koolitust. Kui valitud koolitus või koolitused kokku on kallimad koolituskaardi ülempiirist, soovitame teavitada oma konsultanti ning võimalusel tellib töötukassa teile vajaliku koolituse. Üksnes koolituskaarti kasutades tuleb 2500 eurot ületav summa tasuda teil omaosalusena.

Kui te registreerute koolitusele e-töötukassa väliselt, andke koolituse korraldajale kindlasti järgnev teave:

  • teie koolituse eest tasub töötukassa;
  • töötukassa osakond, kus olete arvel;
  • oma ees- ja perekonnanimi ning kontaktandmed;
  • oma isikukood;
  • soovitud kursus ja selle toimumise aeg.

Soovitame koolitusele registreeruda vähemalt kaks nädalat enne koolituse algust. Varane registreerumine on vajalik, et jõuaksime enne kursuse algust väljastada koolitajale kinnituskirja koolituse eest tasumise kohta. Pärast registreerumist saadab koolitaja selle kohta töötukassale teate.

Eero Palm Trendline koolitaja müük veebikohtumistel koolitused müügikoolitus

Koolitaja

Eero Palm

Üle 20 a. koolitajatöö kogemust ning Stabiilse koolitus- ja testostuettevõtte Trendline juhtimise kogemus. Aktiivse müügitöö ja kliendikohtumiste läbiviimise praktiline kogemus.

Eero: “Koolitajana respekteerin sügavalt koolitatavaid, kui partnereid kellega teeme koostööd paremate lahenduste fikseerimiseks. Me ei ole keegi targem, kui me kõik kokku. Kogemused tulevad ainult kogedes, ka koolitaja omad :)!”

Eero koolitustega rahulolevad kliendid on muuhulgas: Ramirent, Nets Estonia,  Postimees Grupp, Tallink Grupp, SwedbankTervis Spaa Grupp, ERGO, If Kindlustus, GO Spaa, Sportland, Ericsson Eesti, Geenius Meedia, AQVA Spaa jpt.

koolitused Trendline registreeru

Registreeru koolitusele!

Täitke siin toodud registreerimisleht ja me võtame ühendust ja anname korralduslikku lisainfot.

    Teie ees- ja perekonnanimi / ettevõtte nimi

    Telefoni nr

    Osalejate arv

    E-post

    Soovin registreeruda koolitusele

    Soovin lisainfot

    Kommentaar
    (kirjutage, mis koolitusele soovite registreeruda ja me võtame ühendust ja täpsustame detailid)

    koolitus

    Küsi lisainfot!

    Väga hea meelega tutvustame meie koolitust põhjalikumalt ja kohaldame koolitused Teie eesmärkidega.

    testostud koolitused

    Trendline Blogi

    Arvamuslood ja artiklid, mis kirjeldavad kenasti lahti meie koolituste visiooni, eripära ja rõhuasetusi. 

    Vaata artikleid ›
    teenindusstandardid

    Mängime aga MIS MÄNGU?

    Selleks et ettevõtteid mõõta või hinnata, on vaja mõõtkava! Kas kujutaksid ette treenerit oma mängijaid juhendamas, kui mängureeglid poleks selgelt paigas? Mida peaks muutma, et asjad paraneksid? Kui rääkida millegi/kellegi juhtimisest, siis peaks olema, keda…

    Loe blogilugu
    lekked

    Kuidas mõõta KLIENDISUHTLUSE efektiivsust?

    Ehk kus on lekked? Kliendisuhtlus kaubandus- või müügiettevõtetes on reeglina fikseerinud ärimudelist lähtuva teenindus- või müügistandardiga. Ja arusaadavalt on kliendisuhtluse kontseptsioon erinev laotüüpi ehitusmaterjalide poes, elektroonikaketis, apteegis jne. Igal oma standard. Küsimus on kuivõrd efektiivselt…

    Loe blogilugu
    koolitused testostud teenindusstandardid Trendline

    TIME OUT Sinu ettevõttes! Mida teed?

    Vahet pole kas minutiline paus on Sinu enda või vastaste vilistatud, enne mängu tagasi ei saa, kui see lõppeb. Kasuta seda aega targalt! Kui minutiline paus kulutada kurtmisele või üksteise peale pahameele väljavalamisele, siis on…

    Loe blogilugu
    veebiseminar

    6 nõuannet, et VEEBISEMINAR õnnestuks

    Veebiseminar, kas siis Zoomi, Teamsi või mõne muu keskkonna vahendusel on saanud tänaseks uue tähenduse. Kuidas võtta maksimumi ja mitte lasta vormil sisu varjutada? Muidugi on need soovitused kenasti kohaldatavad ka veebikoosolekute puhul. 1. Käivita…

    Loe blogilugu

    Täiendkoolitusasutuse nimi:
    Trendline Analytics OÜ (edaspidi Trendline).

    Registrikood:
    Reg nr 10867906
    Õppeasutuse EHISe ID: 47161

    Õppekava nimi:
    Veenev TELEFONIMÜÜK.

    Õppekavarühm:
    Teenindus, müük, suhtlemine, juhtimine, infotehnoloogia.

    Õppe kogumaht:
    10 akadeemilist tundi auditoorset õpet.

    Koolitusgrupi suurus:
    Koolitusgrupi suurus orienteeruvalt 12 inimest.
    Trendline’il on õigus koolitus edasi lükata või selle läbiviimisest loobuda, kui koolitusele registreerijate arv on alla 10 inimese. Koolitus toimub kui registreerijaid on vähemalt 12.

    Sihtgrupp:
    Suur- ja väikeettevõtjad, müügijuhid ja müügiassistendid, teenindusjuhid kes soovivad arendada uusi kliendisuhteid distantsilt.

    Õppe alustamise tingimused:
    Koolitusel osalejal on vajalik algtasemel kasutajakogemus arvuti ja mobiilseadmete kasutamisel.

    Õppe eesmärk:
    Õppe eesmärk on anda koolitusel osalejatele konkreetseid juhendeid kuidas klientidega distantsilt ühendust võtta kasutades selleks telefonitöö võimalusi.

    Õppe väljund:
    Koolituse läbinu teab, kuidas klientidega telefoni teel kohtumisi veenvalt kokku leppida ja/või läbi viia.

    Õppesisu:
    Telefoni abil kliendiga ühenduse võtmise väljaõpe.
    Vastuväited kliendikohtumise kokkuleppimise ja müügiargumentide esitamisel.
    Müügikohtumine telefoni teel – oluline tööriist kaugtöö tegijale.
    Telefoni teel peetavaks kliendikohtumiseks ettevalmistumine.
    Kliendikohtumine telefoni teel – kohtumise alustamine, kliendi vajaduste kaardistamine, toote/teenuse veenev tutvustamine, jätkuotsuse fikseerimine, lisainfo kaardistamine, kliendikohtumise lõpetamine.
    Oskus analüüsida kliendikohtumise edukust.
    Müügikõne praktiline treening.
    Isiklike arengusuundade fikseerimine.

    Õppemeetodid:
    Näitlikustatud loeng, praktilised ülesanded, rollimängud, grupitööd.

    Iseseisev töö:
    Ei ole ette nähtud.

    Õppematerjalide loend:
    Koolitusel osalejad saavad paberkandjal ja/või elektrooniliselt jaotusmaterjalid, mis on koostatud koolitaja poolt vastavalt õppesisu teemadele kõikide teemade kohta.

    Õppekeel:
    Eesti või vene keel. Koolitusgrupid komplekteerime samas keeles.

    Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid:
    Õpingute lõpetamise tingimuseks on osavõtt vähemalt 80% auditoorsetest tundidest ja praktilistes ülesannetes ja grupitöödes osalemine koolitusel.

    Kursuse läbimisel väljastatav tõend:
    Trendline juht allkirjastab tõendi, kui koolitatav on koolitusel osalenud vähemalt 80% ulatuses. Tõendi väljastamine inglise või vene keeles 20 eurot. Hävinenud või kadunud tõendi duplikaadi väljastamine 10 eurot. Hindadele lisandub käibemaks.

    Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- ja töökogemuse kirjeldus:
    Programmi koolitaja Eero Palm on 19 aastase koolituskogemusega müügi-, teenindus- ja juhtimiskoolitaja. Koolitusfirma Trendline asutaja. Eero loodud koolitustega rahulolevad kliendid on muuhulgas: Ericsson Eesti, EAS, Swedbank, Tallink Grupp, BENU, Geenius Meedia, If Kindlustus, Tervis Spaa Grupp, Europcar, Radisson BLU, Expert, jpt.

    Koolitajate kvaliteedi tagamise tingimused ja kord:
    Kasutame meie koolitajatena vaid pikaaegse (üle 10 aastase) kogemusega koolitajaid vastavate programmide läbiviimisel. Koolitajate kvaliteeti tagame regulaarsete tagasisidehinnangutega koolitustel osalejate poolt, et hinnata koolitajate õpetamisoskust. Kasutame ainult koolitajaid kelle suhtes on koolitatavate rahulolu vähemale 4 punkti (hea) või rohkem viiepalli süsteemis. Trendline juhtkond tagab koolitajate taseme põhjaliku värbamise ja koolitajate valdkonnatundmise kontrollimisega. Küsime regulaarselt osalejate tagasisidet õppekava ja õppeprotsesside tõhustamiseks. Jälgime igakuiselt vastava õppekava koolitajale antud tagasisidet ja reageerime vajadusel operatiivselt. Kinnitame et meie koolitajatele antud keskmine tagasiside nende koolitamisoskuste osas on selgelt üle 4,5 punkti ja samuti on üle 4,5 punkti osalejate hinnang meie programmide praktilisusele.

    Õppemaksu tasumine, tähtaeg ja tagastamine:
    Õppemaks tuleb tasuda esitatud arve alusel, arvel kirjeldatud maksetähtajaks enne kursuse algust. Kui arvel kirjeldatud maksetähtajaks pole kogu summa tasutud, siis on Trendline-l õigus soovijaid koolitusele mitte lubaja ja tõend mitte väljastada. Koolitusest loobumise korral palume sellest teada anda info@trendline.ee meiliaadressile. Koolitusest loobumisel peale registreerimisperioodi lõppu tagastatakse 80% koolitusprogrammi maksumusest. Koolitusest loobumisel vähem, kui 2 tööpäeva enne kursuse algust õppetasu ei tagastata.
    Trendline jätab endale õiguse teha õppeplaanis ja teemades ajakohaseid muudatusi. Väheste registreerujate tõttu on meil õigus kursus ära jätta või edasi lükata. Programmi registreerunuid teavitatakse konkreetse koolituspäeva ärajäämisest või edasi lükkumisest viivitamatult. Ärajäänud koolituspäeva eest tasutud summa makstakse tagasi või kantakse soovi korral üle mõne järgneva koolituse osavõtutasuks.

    Koolituselt väljaarvamise tingimused ja kord:
    Koolituselt arvatakse välja õppija, kes ei osale koolitusel õppekavas ettenähtud mahus.
    Kui õppekavas pole sätestatud teisiti, siis eeldame koolitusel osalemist minimaalselt 50% ulatuses.
    Kui koolitus katkestatakse enne koolituse lõppu ning täidetud on vähemalt 50% õppekavast, siis väljastame õppijale soovi korral tõendi vastavalt osaletud tundide arvule.
    Kui õppijal ei ole võimalik koolitusel reaalajas osaleda, siis erandjuhtudel peetakse läbirääkimisi õppija ja täienduskoolitusasutuse vahel ning koostatakse õppijale individuaalne õppekava, mille alusel on õppijal võimalik läbida koolitus ja õpiväljundite omandamisel saada tõend.
    Trendline jätab endale õiguse koolituselt välja arvata ka õppija, kes korduvalt seab ohtu kaasõppijate tervise ja ohutuse või takistab õppeprotsessi läbiviimist.
    Koolituselt arvatakse välja õppija, kes pole kursuse alguse päevaks tasunud õppemaksu, kui pole kokku lepitud teisiti (nt on osalejale koostatud maksegraafik või on koolituse rahastaja kinnituskiri õppemaksu tasumise kohta).
    Kui õppija teavitab täienduskoolitusasutust oma loobumisest vähemalt kaks päeva enne kursuse algust, siis tagastatakse talle tasutud õppemaks täies ulatuses. Kui õppija loobub koolitusest kursuse jooksul, siis sellisel juhul õppemaksu ei tagastata.
    Kui õppijal on tekkinud kursuse toimumise ajal ootamatu olukord (nt tervislikud probleemid või perekondlik põhjus), tuleb esimesel võimalusel teavitada Trendline’i ja leida üheskoos lahendus. Sellistel juhtudel püüame võimaluse piires osalejatele vastu tulla ja toetame iseseisvat õpiväljundite saavutamist saates  õppematerjali, täiendavad ülesanded ja pakume otsesuhtlust koolitajaga. Samuti lubame soovi korral osaleda järgmisel samalaadsel kursusel puudutud tundide mahus koos teise grupiga.

    Õppekorralduse alused:
    Trendline koolitustele on võimalik registreeruda koolitusfirma kodulehel (https://trendline.ee) kontakt sakil või e-kirja teel saates registreerimissoov aadressile koolitus@trendline.ee või helistades ja edastades oma soov ja registreerumiseks vajalikud andmed kliendihaldurile telefonil: 618 8132. Kliendihaldurilt saab küsida infot kursuse kohta – nii korralduslike ja sisuliste küsimuste kohta. Samuti edastada oma koolitussoovid ning erisoovid koolitusel osalemiseks. Umbes 1 nädal enne koolituse algust saadab kliendihaldur osalejatele arve koolituse eest. Arve tuleb tasuda vähemalt 2 päeva enne kursuse algust. 3 päeva enne kursuse algust saadetakse osalejale meili teel korralduslik info koos toimumiskoha aadressi ja parkimistingimustega jm.

    Vaidluste lahendamise kord:
    Vaidlused lahendatakse kokkuleppe teel. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlused Harju Maakohtus.

    Õppekeskkonna kirjeldus:
    Tallinna koolitusruumid: Park Inn by Radisson Meriton Conference & Spa Hotel Tallinn, aadressil Toompuiestee 27, Tallinn.
    Pärnu koolitusruumid: Tervise Paradiis Spaa-hotell, Side 14, Pärnu.
    Tartu koolitusruumid: Dorpat Konverentsikeskus, Turu 2, Tasku, Tartu.
    Trendline Seminarid OÜ jätab endale õiguse asendada ülalmainitud koolitusruume samaväärsete koolitusruumidega mõnes teises koolitus- või konverentsikeskuses.
    Igaks koolituspäevaks on ette valmistatud elektrooniline õppematerjal.
    Kohvipausid on organiseeritud koolitusruumide juurde ning need on õpilastele tasuta. Kui koolituse juures pole märgitud teisiti, siis sisaldub ka lõuna koolituse maksumuses.
    Õppeklassid on varustatud koolituseks vajalike koolitus- ja treeningvahenditega (dataprojektor, sülearvuti, tahvel, markerid, helisüsteem kirjutusvahendid, märkmepaberid jm).
    E-õppe keskonnas läbiviidavate koolituste korraldamiseks kasutame Zoom keskkonda, mis on osalejatele tasuta.

    Õppekeskkonna kvaliteedi tagasimse tingimused:
    Koolitusfirma tagab õppekeskkonna kvaliteedi sellega, et kasutame ainult meie poolt, meie seatud eesmärkide saavutamist võimaldavaid, ülevaadatud, kontrollitud ja kinnitatud koolitusruume pikaajalise kogemusega koolituskeskkonna (seminariruumide) pakkujate poolt. Meie valitud ülalmainitud koolitusruumid on kõik kvaliteetse ligipääsuga ratastoolis liikujatele.

    Kvaliteedi tagamise tingimused ja kord:
    Trendline korraldab täiskasvanutele suunataud tööalast täiendkoolitust. Trendline lähtub täiendkoolituse korraldamisel täiskasvanute koolituse seadusest, täiendkoolituse standardist ning ettevõttes kehtestatud kvaliteedistandarditest.
    Õppekavade koostamisel lähtutakse täiskasvanute koolituse seaduses, täiendkoolituse standardist ning Haridus- ja Teadusministeeriumi poolt heaks kiidetud juhendmaterjalist.
    Trendline poolt läbiviidavate koolituste õppekavad on avalikustatud ettevõtte kodulehel koolituse lühitutvustuse juures.
    Trendline õppekavas sätestatakse vähemalt järgmised andmed: õppekava nimetus; õppekavarühm; õppe eesmärk; õpiväljund; õppekava koostamise alus; sihtgrupp; õpingute alustamise tingimused juhul, kui need on eeltingimuseks õpiväljundite saavutamisel; õppe kogumaht; õppe sisu; õppekeskkonna kirjeldus; õppemeetod; õppematerjalide loend, juhul, kui õppekava läbimiseks on ette nähtud õppematerjalid; nõuded õpingute lõpetamiseks ja väljastatavad dokumendid; koolituse läbiviimiseks vajaliku kvalifikatsiooni, õpi- või töökogemuse kirjeldus.
    Õppekava koostamisel lähtutakse konkreetse sihtgrupi vajadustest ning iga koolitus on oma olemuselt praktilise suunitlusega, eesmärgiks aidata sihtgrupil saavutada püstitatud õppeeesmärgid.
    Trendline on tegelenud avatud koolituste korraldamisega alates aastast 2002.
    Igal koolitusel võimaldatakse koolitusel osalejatel anda koolitajale ja koolituse korraldusele tagasisidet. Koolitaja töö tulemust hinnatakse koolituse järgselt osalejate kirjaliku tagasiside põhjal. Vajadusel tehakse koolitajatele parandus- ja täiendusettepanekuid.

    Õppekava kinnitamise aeg:
    15.12.2020
    Eero Palm
    Trendline Analytics OÜ juhatuse liige