Siseaudit, miks see on vajalik ja kasulik?
Siseaudit on suurepärane tööriist, et ise oma jõududega töötajaid arendada ja treenida. Trendline siseauditi lahendust kasutades saate hoida töötajatel värskelt meeles mida Teie ettevõte neilt ootab oma klientidega suhtlemisel. Sisestuste arv ei ole piiratud. Saate meie keskkonda igal ajal kasutada Teie enda sisekoolitajate, -audiitorite, mentorite, toote- või osakonnajuhtide, teenindus- või müügitöö vaatluste sisestamiseks. Või näiteks sisestada koos töötajaga kõnekeskuste kõnesalvestuste olulisemad pidepunktid, et jälgida arengut ja mõõta rakendamist.
Siseauditi juhtumeid keskkonda sisestades ja olukordi jälgides õpivad sellest nii jälgija, kui jälgitav. Hea võimalus töötajatel teineteist teatud ajalise intervalliga (näiteks kord kuus) hinnata ja/või juhtidel oma töötajatele teatud regulaarsusega teenindusvaatluseid teha ja koos olukorda pärast arutada. Kuna andmed lähevad Trendline kasutajaliidesesse, siis tekib sisukas analüüs nii selle konkreetse töötaja, kui terve osakonna või piirkonna (jne) kohta.
Tänu meie üle 20 aastasele müügi- ja teenindusettevõtete koolitamise ja arendamise kogemusele oskame koostada (koostöös Teiega) realistlikud ja just Teie ettevõtte müügi- ja teenindusprotsessi arvestavad küsimustikud, mida saate kasutama hakata. Tekib selge visuaalne suhtlusmall, mis jääb töötajatele meelde ja mille rakendamine muutub järjest loomulikumaks ja lihtsamaks.