Müügi- ja teeninduskeskkonna vaatlus-uuringud jaekettidele, keskustele, hotellidele!

Mida teeme?

KAUBANDUSKESKUSE, JAEKETI või HOTELLI vaatlus-uuringuga kaardistame füüsilise keskkonna taset. Tegemist ei ole tavaklientide arvamuse ja meeldimisega vaid professionaalide koostatud tagasiside arvamusega.

Mõõdame klienditeekonna loogilisust, mugavust, kliendikesksust.

Kaardistame Teie müügi- ja teeninduskohtade füüsilise keskkonna puhul osakondade kaupa muuhulgas sellised valdkonnad nagu: VÄLINE ÜLDPILT, SISEILME, REKLAAMMATERJALID, KESKKONNA LOODAV EMOTSIOON, TOODETE VÄLJAPANEK, TEENINDUSMUGAVUS, MAKSEKESKKOND, BRÄNDING.

Analüüs kogu ettevõtte, piirkondade ja osakondade kaupa. Keskustes teeme poekeskkonna vaatlused ja analüüsi rentnike KATEGOORIATE kaupa. Ehk lisaks üldistele kokkuvõtetele saab iga osakond just tema keskkonda puudutava ekspert-tagasiside.

Teenus erineb väga selgelt nii testostudest, kui tavakliendi tagasisidest kuna fookus on siin keskkonnal ja hindajateks on valdkonna eksperdid, Trendline koostööpartnerid. Testostude puhul mõõdetakse objektiivselt ettevõtte teenindussuhtluse ootuse rakendamist, klienditagasiside puhul tavaklientide subjektiivset arvamust aga siin saab teenuse tellija ekspernõuande, mida teha, et kliendikogemus oleks meeldivam ja klienditeekond oleks kliendile mugavam ja mõjusam.

Loe põhjalikust uuringust, mida Trendline korraldas Viru Keskuse ostukeskkonna analüüsimiseks. Põnev järeldus artiklis, mis näitab, et ostukeskkond mõjutab lisaks kliendile ka otseselt klienditeenindajate hoiakuid ja emotsioone, sest nemad on selles keskkonnas pidevalt.
Viru Keskuse uuringu vaatluste fikseerimisel andsid oma ekspert-panuse: Daivi Kitsapea (üle 20 a. kogemus Sportlandis. Toote- ja väljapanekute ekspert), Julia Shandra (luksuskaupade keti üle 15 a. juhtimise kogemus) ja Kliendiuuringud.ee tiimi teenusedisainerid, eesotsas Mari Arnoveriga. Tugev sünergia.

Loe artiklit Viru Keskuse veebilehel ›

Kes on vaatlejad?

Teenus erineb väga selgelt nii testostudest, kui tavakliendi tagasisidest kuna fookus on siin keskkonnal ja hindajateks on pikaajalise kogemusega valdkonna eksperdid, Trendline koostööpartnerid. Meie partnerid, eksperdid on loonud Eesti ja Baltikumi mõistes tipptasemega jaeketilahendusi. Tegemist on praktikutega kelle analüüs on tasakaalukas ja väärtust loov. Kui testostude puhul mõõdetakse objektiivselt ettevõtte teenindussuhtluse ootuse rakendamist, klienditagasiside puhul tavaklientide subjektiivset arvamust aga siin saab teenuse tellija ekspernõuande, mida teha, et kliendikogemus oleks meeldivam ja klienditeekond oleks kliendile mugavam ja mõjusam.

Mitu esindust samas keskuses?

Kui keskuste uuringute puhul on ühel üürinikul samas keskuses mitu üüripinda, siis neil on võimalik sama kasutajaga näha ja analüüsida kõigi enda kaupluste ja töötajate tulemusi samal töölaual.

INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES

Kasutajaliides kuvab lihtsasti mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad. Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.

Arendame kasutajaliidest vastavalt klientide soovidele.

Tutvu kasutajaliidesega ›

Multikeelne kasutajaliides

Trendline kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida: EST, ENG, LAT, LIT, RUS … või muu kokkulepitud keele.

Suurepärane lahendus jaekettidele, kelle uuringud toimuvad, samas mõõtkavas ja sünkroniseeritult mitmes riigis ja on soov näha koondanalüüse peakontori valitud keeles.

Saame kokku!

Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Videokoosolekule saate mugavalt kaasata eri piirkondade otsustajad.

Milline oli 2024 aasta NPS?

Ehk, “Kui tõenäoliselt soovitaksite aastat 2024 oma sõpradele, tuttavatele, kolleegidele? Hinnake skaalal nullist kümneni, kus “0” tähendab “ei ole üldse tõenäoline” ning “10” tähendab “väga tõenäoline”. Aastat 2024 ei saa kellelegi soovitada, sest see lõppeb…

Loe artiklit
hea teenindus kaalujälgimine testostud testkülastused cx mystery shopping teeninduse parandamine

Hea teenindus ei teki, kui kogud infot sahtlisse!

Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega…

Loe artiklit

Trendline Analytics on Euroopa testostufirmade liidu MSPA hinnatud ja aktiivselt panustav liige