Testostude kvaliteet - kuidas seda mõõta? Miks on see nii oluline? Testostude tulemuste põhjal pannakse ju paika edaspidised tegevuskavad – määratakse “ravi”. Kuidas hinnata arsti kvaliteeti? Selle taset, kes ravimit määrab (soovitab)? Artikkel toob muuhulgas välja 21 juulil 2021 avaldatud Euroopa Liidu EBA (European Banking Authority) poolt põhjaliku analüüsi alusel loodud dokumendi nõuanded testostude korraldamiseks. Leiad küpsed nõuanded testostude korraldamise soovituslike juhistega Euroopas. Loe lisa ...
Mida teenindusaudit hõlmab?
Teenindusaudit aitab regulaarselt kaardistada teenindussuhtluse vastavuse Teie ootustele.
Mõõdame vastavalt kokkulepitud teenindusprotsessi etappidele, millised on töötajate OSKUSED ja HOIAKUD.
Teenindusaudit – miks vajalik?
Testkülastused näitavad kätte konkreetselt ja objektiivselt teeninduse kitsaskohad.
Näitame teenindusauditiga, mille taha parem tulemus – kliendi emotsioon ja ettevõtte käive – jääb. Aitame seada õiged fookused. Teil on võimalik premeerida nimeliselt neid töötajaid, kes hoolsalt panustavad.
Oskame!
Oleme koolitanud, testinud ja loonud teenindusstandardeid kümnetele toitlustuse ettevõtetele.
Meie arendustööga rahulolevad restortanid ja kohvikud: Raimond, MEKK, Gloria, Konrad, Ammende Villa, Fiore, Fresco, Akord, Wicca, Vana Toomas, Daily, Kuu, Sume, Villemi Pubid, GO Spaa, Nero, Maikrahv jt.
Mõõda ja koolita!
Teeninduskoolitus annab kindlust kõigiks teenindaja tööd puudutavateks olukordadeks. Valdkonnapõhiselt luubi all klienditeenindaja OSKUSED ja HOIAKUD.
Trendline koolituste eest on valmis tasuma Töötukassa. Kasuta võimalust!
Meie teenindusauditi eripära!
RÄTSEPATÖÖNA VALMIV
MÕÕTKAVA
Tänu üle 20 a. koolitustöö kogemusele oskame keskenduda olulisele ja mõistame teeninduskontseptsioonide erinevust.
Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügitöö eripära arvestavad testostude küsimustikud (vajadusel lausa osakonnapõhine lähenemine) ja lepime kokku testostuolkordade realistlikud stsenaariumid.
UNIKAALSED
TESTOSTJAD
Meie testkliendid EI OSUTA oma teenust TEISTELE testostufirmadele. See tähendab aga seda, et kui Teie PRAEGUSE teenusepakkuja testostjaid järjest ÄRA TUNTAKSE (ehk teenus kaotab suuresti oma (pimeostlemise) mõtte), siis meiega tuleksid töid tegema UUED ja töötajatele tundmatud näod.
Trendline testostjate tugiteenus annab neile pidevat väljaõpet ja tagasisidet kuidas käituda tavakliendi kombel LOOMULIKULT ja teenindajasõbralikult. Meie testostjad on motiveeritud pidevalt õppima ja selgeid stsenaariume järgima.
INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES
Kasutajaliides kuvab lihtsasti mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad. Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.
Arendame kasutajaliidest vastavalt klientide soovidele.
Saame kokku!
Tutvustame hea meelega meie testklienditeenuse sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Loe blogi!
Arvamuslood ja
artiklid, mis kirjeldavad kenasti lahti meie
teenindusauditi teenuse visiooni, eripära ja rõhuasetused.
Kas soovite tunda rõõmu tänasest saavutusest või näha objektiivselt, mille taha võimalik parem tulemus jääb. Kui testida teenindaja initsiatiivi, siis ...
Teenuse- või ostukeskkondade välimusse ja funktsionaalsusesse panustatakse tohutult ja asja eest. Meie silmad näevad kujundust, kõrvad kuulevad muusikat ja nina nuusib lõhnu. ... Ka teenindajal on kõik need meeled!
Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega või klienditagasiside kogumisega võib saada palju väärt infot, mis siis vastavalt kas teenindusstandardi rakendamist või klientide ootusele vastamist näitab. Aga veelkord mõõtmine iseenesest ei muuda tulemust!