Teenuse- või ostukeskkondade välimusse ja funktsionaalsusesse panustatakse tohutult ja asja eest. Meie silmad näevad kujundust, kõrvad kuulevad muusikat ja nina nuusib lõhnu. ... Ka teenindajal on kõik need meeled!
Mida teenindusaudit hõlmab?
Teenindusaudit aitab regulaarselt kaardistada teenindussuhtluse vastavuse Teie ootustele.
Mõõdame vastavalt kokkulepitud teenindusprotsessi etappidele, millised on töötajate OSKUSED ja HOIAKUD.
Teenindusaudit – miks vajalik?
Testkülastused näitavad kätte konkreetselt ja objektiivselt teeninduse kitsaskohad.
Näitame teenindusauditiga, mille taha parem tulemus – kliendi emotsioon ja ettevõtte käive – jääb. Aitame seada õiged fookused. Teil on võimalik premeerida nimeliselt neid töötajaid, kes hoolsalt panustavad.
Oskame!
Oleme koolitanud, testinud ja loonud teenindusstandardeid kümnetele toitlustuse ettevõtetele.
Meie arendustööga rahulolevad restortanid ja kohvikud: Raimond, MEKK, Gloria, Konrad, Ammende Villa, Fiore, Fresco, Akord, Wicca, Vana Toomas, Daily, Kuu, Sume, Villemi Pubid, GO Spaa, Nero, Maikrahv jt.
Mõõda ja koolita!
Teeninduskoolitus annab kindlust kõigiks teenindaja tööd puudutavateks olukordadeks. Valdkonnapõhiselt luubi all klienditeenindaja OSKUSED ja HOIAKUD.
Trendline koolituste eest on valmis tasuma Töötukassa. Kasuta võimalust!
Meie teenindusauditi eripära!
FOOKUSES
MÕÕTKAVA
Trendline testostud on tänu 20 a. koolitustöö kogemusele objektiivsed ja realistlikult.
Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügiprotsessi eripära arvestavad küsimustikud.
Keskendume müügi- ja teenindustulemust mõjutavate tegurite mõõtmisele.
MOTIVEERITUD
TESTOSTJAD
Kasutame hea väljaõppega testkliente. Kuna oleme ka koolitusfirma, siis oskame seda kenasti teha suunates testkliente teenindusprotsessi sügavuti mõistma ja õigeid asju märkama. See tagab esmaste vaatlusandmete kvaliteetse ja objektiivse kogumise.
Meie testostjad ei osuta oma teenust teistele testostufirmadele. Kasutame kõikjal Baltikumis ainult meie enda testkliente.
INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES
Kasutajaliides kuvab lihtsalt mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad.
Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.
Arendame kasutajaliidest vastavalt klientide soovidele.
Saame kokku!
Tutvustame hea meelega meie testklienditeenuse sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Loe blogi!
Arvamuslood ja
artiklid, mis kirjeldavad kenasti lahti meie
teenindusauditi teenuse visiooni, eripära ja rõhuasetused.
Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega või klienditagasiside kogumisega võib saada palju väärt infot, mis siis vastavalt kas teenindusstandardi rakendamist või klientide ootusele vastamist näitab. Aga veelkord mõõtmine iseenesest ei muuda tulemust!
Testostud võivad põhjustada ettevõttes väga korraliku allergilise reaktsiooni. Loe sellest artiklist mis võib minna valesti ja mida peaks ettevõte silmas pidama selle teenuse kasutamisel. Samuti on klienditeenindajatel oluline mõista testostude teenuse eesmärki ja mitte üle reageerida, kui "valget kitlit" näevad.
Nõu peaks suutma andma nii, et töötaja oleks motiveeritud oma “tervise” parandamiseks sinu “ravisoovitusi” rakendama. Kujuta ette, kui perearst võtaks vereproovi, tõstaks vastu valgust ja ütleks subjektiivselt, hinnanguliselt: “Milline suurepärane värv!”. Ei oleks vist väga usaldustäratav.
Trendline Analytics on MSPA liige