TOOTE või BRÄNDI testostud

multilingual platform multikeelne testostud üle Baltikumi

Mida teeme?

TOOTE või BRÄNDI testostudega mõõdame kuidas EDASIMÜÜJAD teie toodet või brandi klientidele pakuvad ja esitlevad. Näitame konkreetselt MITMENDA valikuna teie toodet / brandi pakutakse. Samuti näitame, milliste ARGUMENTIDEGA konkurentide tooteid müüakse. Kui teie toodet / brandi müüja omal initsiatiivil ei paku, siis küsime eraldi teie toodete kohta. Saate info, milliste argumentidega teie toodet / brandi tutvustatakse.

Analüüs kogu ettevõtte, piirkondade ja edasimüüjate kaupa.

Tegutseme KOGU BALTIKUMIS.

testostud

Mis KASU te saate?

TOOTE või BRÄNDI testostudega saate täpse ülevaate, milliste argumentidega müüakse nii Teie, kui sama tootegrupi puhul konkurentide tooteid. Kogume realistliku sisendi teie tootejuhtidele, et edasimüüjaid saaks vajaduspõhiselt koolitada. Iga piirkonna tootejuht, -koolitaja saab täpse ülevaate, mida tema hallatavad edasimüüjad oskavad ja mida mitte (nii piirkonna, kui konkreetse esinduse kaupa). Saab mõõta, millist mõju erinevad tootekoolitused annavad ja millised tegevused ja mis piirkonnas on efektiivsed. Nii saab edulugusid kanda üle ka teistele piirkondadele. Näete, millised tootejuhid on oma tootekoolituste tegemisel efektiivsemad.

Trendline kasutajaliideses saate analüüsida erinevaid Teie jaoks olulisi seoseid ja parameetreid. Näiteks saate objektiivse ülevaate, millised argumendid on edasimüüjatele selged ja milliseid nad ei oska piisavalt esitada, kuigi teate, et need on Teie toote puhul eristuvad. Saate info, milliseid argumente ja mil määral esitatakse. Samuti saate ülevaate argumentidest, mida edasimüüjad põhimiselt kasutavad konkurentide toodete puhul.

Trendline Analytics 20 aastat kogemust - koolitused, testostud, teenindusstandardid, küsitlused

Oskame!

Meie testostuteenusega rahulolevad kliendid:

Telia, Given, Omniva, Pet City, Apelsin, Circle K, Ivo Nikkolo, Rimi, Ramirent, Citycon Kristiine ja Rocca al Mare Keskused, Spice ja Spice Home, Tele2Viru KeskusSportland, Südameapteek jt.

Trendline eripära!

juhtimine koolitus müügikoolitus kliendikohtumine veebi teel turunduskoolitus kliendikogemus

testost testostud kasutajaliide interaktiivne Trendline Analytics

FOOKUSES
MÕÕTKAVA

Trendline testostud on tänu üle 20 a. koolitustöö kogemusele OBJEKTIIVSED ja REALISTLIKUD.

Eeltöö ajal koostame Teie brandi ja toodete eripära arvestavad küsimustikud.

MOTIVEERITUD
TESTOSTJAD

Meie testkliendid EI OSUTA oma teenust TEISTELE testostufirmadele.

Trendline testostjate tugiteenus annab neile pidevat väljaõpet ja tagasisidet kuidas käituda tavakliendi kombel LOOMULIKULT ja teenindajasõbralikult. Meie testostjad on motiveeritud pidevalt õppima ja selgeid stsenaariume järgima.

INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES

Kasutajaliides kuvab lihtsalt mõistetavalt Teie toodete müügiprotsessi tugevad ja nõrgad kohad.

Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie ootustega, nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.

Tutvu kasutajaliidesega ›

testostud

Multikeelsed testostud

Trendline kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida: EST, ENG, LAT, LIT, RUS … või muu kokkulepitud keele.

Suurepärane lahendus jaekettidele, kelle Mystery Shopping toimub samaaegselt, samas mõõtkavas ja sünkroniseeritult mitmes riigis ja on soov näha koondanalüüse peakontori valitud keeles.

multilingual platform multikeelne testostud üle Baltikumi

Soovi korral analüüsige näiteks Lätis, LÄTI keeles, sisestatud testostude tulemusi EESTI keeles või vastupidi.

multilingual platform multikeelne testostud üle Baltikumi

Või vaadake ühe keelevahetuse klikiga kogu Baltikumi tulemusi vabalt valitud keeles, mis sai ettevalmistuse ajal kokku lepitud.

multilingual platform multikeelne testostud üle Baltikumi

Võimalus õppida sama grupi teiste piirkondade üksustelt, mis arendustegevused milliseid tulemusi annavad.

testostud testost   testost testostud

Saame kokku!

Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Videokoosolekule saate mugavalt kaasata eri piirkondade otsustajad.

    Teie nimi

    Ettevõte

    E-post

    Valige teema või teemad

    Kommentaar (soovi korral)

    hea teenindus kaalujälgimine testostud testkülastused cx mystery shopping teeninduse parandamine

    Hea teenindus ei teki, kui kogud infot sahtlisse!

    Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega…

    Loe artiklit
    testostude tagasiside andmine klienditeenindus juhtimine lugupidamine

    Miks meie ettevõttes (neid mõttetuid) testoste tehakse?

    Testostud võivad põhjustada ettevõttes väga korraliku allergilise reaktsiooni. Loe sellest artiklist mis võib minna valesti ja mida peaks ettevõte silmas pidama selle teenuse kasutamisel. Samuti on klienditeenindajatel oluline mõista testostude teenuse eesmärki ja mitte üle…

    Loe artiklit

    Trendline Analytics on MSPA liige