TOOTE või BRÄNDI testostud

Mida teeme?

TOOTE või BRÄNDI testostudega anname MAALETOOJALE või TOOTJALE täpse info, kuidas EDASIMÜÜJAD teie toodet või brandi klientidele pakuvad ja esitlevad. Näitame konkreetselt kuidas teie toode / brand positsioneerub. Samuti näitame, milliste ARGUMENTIDEGA nii teie, kui konkurentide tooteid / brande müüakse. Kui teie toodet / brandi müüja omal initsiatiivil ei paku, siis küsime eraldi teie toodete kohta. Saate väga kasuliku info, milline on müüjate toodete tundmine ja hoiak teie toodete suhtes.

Analüüs kogu ettevõtte, piirkondade ja edasimüüjate kaupa.

Tegutseme KOGU BALTIKUMIS.

Mis KASU te saate?

TOOTE või BRÄNDI testostudega saate täpse ülevaate, milliste argumentidega müüakse nii Teie, kui sama tootegrupi puhul konkurentide tooteid. Kogume realistliku sisendi teie tootejuhtidele, et edasimüüjaid saaks vajaduspõhiselt koolitada. Iga piirkonna tootejuht, -koolitaja saab täpse ülevaate, mida tema hallatavad edasimüüjad oskavad ja mida mitte (nii piirkonna, kui konkreetse esinduse kaupa). Saab mõõta, millist mõju erinevad tootekoolitused annavad ja millised tegevused ja mis piirkonnas on efektiivsed. Nii saab edulugusid kanda üle ka teistele piirkondadele. Näete, millised tootejuhid on oma tootekoolituste tegemisel efektiivsemad.

Trendline kasutajaliideses saate analüüsida erinevaid Teie jaoks olulisi seoseid ja parameetreid. Näiteks saate objektiivse ülevaate, millised argumendid on edasimüüjatele selged ja milliseid nad ei oska piisavalt esitada, kuigi teate, et need on Teie toote puhul eristuvad. Saate info, milliseid argumente ja mil määral esitatakse. Samuti saate ülevaate argumentidest, mida edasimüüjad põhimiselt kasutavad konkurentide toodete puhul.

Oskame!

Meie testostuteenusega rahulolevad kliendid:

Telia, Given, Omniva, Pet City, Apelsin, Circle K, Ivo Nikkolo, Rimi, Ramirent, Citycon Kristiine ja Rocca al Mare Keskused, Spice ja Spice Home, Tele2Viru KeskusSportland, Südameapteek jt.

Trendline eripära!

RÄTSEPATÖÖNA VALMIV
MÕÕTKAVA

Tänu üle 20 a. koolitustöö kogemusele oskame keskenduda olulisele ja mõistame teeninduskontseptsioonide erinevust.

Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügitöö eripära arvestavad testostude küsimustikud (vajadusel lausa osakonnapõhine lähenemine) ja lepime kokku testostuolkordade realistlikud stsenaariumid.

UNIKAALSED
TESTOSTJAD

Meie testkliendid EI OSUTA oma teenust TEISTELE testostufirmadele. See tähendab aga seda, et kui Teie PRAEGUSE teenusepakkuja testostjaid järjest ÄRA TUNTAKSE (ehk teenus kaotab suuresti oma (pimeostlemise) mõtte), siis meiega tuleksid töid tegema UUED ja töötajatele tundmatud näod.

Trendline testostjate tugiteenus annab neile pidevat väljaõpet ja tagasisidet kuidas käituda tavakliendi kombel LOOMULIKULT ja teenindajasõbralikult. Meie testostjad on motiveeritud pidevalt õppima ja selgeid stsenaariume järgima.

INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES

Kasutajaliides kuvab lihtsasti mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad. Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.

Arendame kasutajaliidest vastavalt klientide soovidele.

Tutvu kasutajaliidesega ›

Multikeelsed testostud

Trendline kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida: EST, ENG, LAT, LIT, FIN, RUS … või muu kokkulepitud keele.

Suurepärane lahendus rahvusvahelistele kontsernidele, kelle testilained toimuvad sünkroniseeritult mitmes riigis ja on vaja näha tulemusi näiteks peakontori keeles. Lisaks kasutajaliidese keskkonna ja küsimuste ning vastuste tõlgetele on tõlgitud ka vabateksti kommentaarid!

Soovi korral analüüsige näiteks Lätis (LÄTI keeles) sisestatud testostude tulemusi EESTI keeles või vastupidi.

Või vaadake ühe keelevahetuse klikiga kogu Baltikumi tulemusi vabalt valitud keeles, mis sai ettevalmistuse ajal kokku lepitud.

Võimalus õppida sama grupi teiste piirkondade üksustelt, mis arendustegevused milliseid tulemusi annavad.

Saame kokku!

Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Videokoosolekule saate mugavalt kaasata eri piirkondade otsustajad.

    Teie nimi

    Ettevõte

    E-post

    Valige teema või teemad

    Kommentaar (soovi korral)

    Milline oli 2024 aasta NPS?

    Ehk, “Kui tõenäoliselt soovitaksite aastat 2024 oma sõpradele, tuttavatele, kolleegidele? Hinnake skaalal nullist kümneni, kus “0” tähendab “ei ole üldse tõenäoline” ning “10” tähendab “väga tõenäoline”. Aastat 2024 ei saa kellelegi soovitada, sest see lõppeb…

    Loe artiklit
    hea teenindus kaalujälgimine testostud testkülastused cx mystery shopping teeninduse parandamine

    Hea teenindus ei teki, kui kogud infot sahtlisse!

    Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega…

    Loe artiklit

    Trendline Analytics on MSPA liige