Mis KASU te saate?
TÖÖVESTLUSE hindamisteenusega saate täpse ülevaate, mis tasemel ja mis hoolsusega töövestluseid läbi viiakse. Kogume realistliku sisendi teie töötajate (tavaliselt kaupluste- või osakonnajuhatajad ja personaliosakonna töötajad) vajaduspõhiseks koolitamiseks või nõustamiseks. Kuna sageli viivad töövestluseid läbi kaupluste, filiaalide, osakondade juhatajad, siis nad vajavad kindlasti tuge ja abi, et töövestluseid süsteemselt ja selge struktuuriga läbi viia. Töövestluste läbiviijad saavad kasuliku info, kuidas nad järgiva töövestluse etteantud protseduuri ja samuti milline on vestluselt lahkuja emotsioon. Mõistame, et emotsiooni roll on kahtlemata oluline kui tööotsija valib mitme konkureeriva tööpakkumise vahel.
Trendline kasutajaliideses saate analüüsida erinevaid Teie jaoks olulisi seoseid ja parameetreid. Näiteks saate objektiivse ülevaate, mis punkte töövestluse läbiviijad rakendavad, kuidas vestlust alustavad, milliseid argumente kasutavad, kuidas nad ise oskavad vastata tööotsija küsimustele, kuidas nad järelkontakti võtavad jne. Peakontor saab täpse ülevaate, kuidas töövestluste läbiviijaid TOETADA ja NÕUSTADA.