TÖÖVESTLUSTE läbiviimise hindamine ja arendamine

Mida teeme?

TÖÖVESTLUSE TESTIMISE ja HINDAMISE teenused on mõeldud pigem SUUREMATELE KETTIDELE, kelle osakonnajuhid on erinevates piirkondades ja kes viivad muude juhtimise tööülesannete kõrvalt ise läbi ka töövestluseid.

Hindame töövestluse läbiviija oskuseid ja hoiakuid. Mõõdame ka töövestlusele tulijale tekitatud tunnet ja emotsiooni. Mõõdame väga konkreetselt kas juhataja või personalitöötaja viib töövestluseid läbi tööandja antud põhimõtetega kooskõlas.

Hinnata saab nii sisse astuva tööotsijaga läbiviidavat vestlust, kui ka kokkulepitud ajale määratud vestluse läbiviimist.

Kui töövestluse läbiviimise struktuur ei ole vestluste korraldajale piisavalt selge, siis aitame hea meelega luua töövestluste läbiviimise standardi (tekib ühtne tase kogu ettevõttele). Teenust kasutades tekib selge ülevaade, millise maine töövestluste läbiviijad teie ettevõttest loovad ja kui hoolsalt nad seda tööd teevad. Mõistame, et pingelises tööturu olukorras on väga oluline töövestluste oskuslik läbiviimise oskus. Saate väga kasuliku info, millised on töövestluste läbiviijate oskused ja hoiakud.

Analüüs kogu ettevõtte, piirkondade ja üksikute töötajate kaupa.

Pakume seda teenust KOGU BALTIKUMIS.

Kahesuunaline analüüs

TÖÖVESTLUSTE HINDAMISE teenuse raames saame Teie ettevõttele püsivalt avada ka SISEAUDITI mooduli, et töövestluste läbiviijad ise saaksid samade ankeetide alusel aeg-ajalt hinnata ja analüüsida iseenda sooritust töövestluste läbiviimisel. See aitab neil olulisemaid momente meeles hoida ja järjest vilunumaks saada.

Pärast vestluseid on kohe olemas pingeread

Samuti saab meie SISEAUDITI moodulit kasutada TÖÖVESTLUSTE ja ARENGUVESTLUSTE läbiviija endi MÄRKMETE sisestamiseks, et pärast vestlustelaine lõppemist oleks kohe olemas (erinevate eelhäälestatud teemade ja parameetrite võrdluse alusel) nimeline pingerida.

Loe SISEAUDITI lahendustest ›

Mis KASU te saate?

TÖÖVESTLUSE hindamisteenusega saate täpse ülevaate, mis tasemel ja mis hoolsusega töövestluseid läbi viiakse. Kogume realistliku sisendi teie töötajate (tavaliselt kaupluste- või osakonnajuhatajad ja personaliosakonna töötajad) vajaduspõhiseks koolitamiseks või nõustamiseks. Kuna sageli viivad töövestluseid läbi kaupluste, filiaalide, osakondade juhatajad, siis nad vajavad kindlasti tuge ja abi, et töövestluseid süsteemselt ja selge struktuuriga läbi viia. Töövestluste läbiviijad saavad kasuliku info, kuidas nad järgiva töövestluse etteantud protseduuri ja samuti milline on vestluselt lahkuja emotsioon. Mõistame, et emotsiooni roll on kahtlemata oluline kui tööotsija valib mitme konkureeriva tööpakkumise vahel.

Trendline kasutajaliideses saate analüüsida erinevaid Teie jaoks olulisi seoseid ja parameetreid. Näiteks saate objektiivse ülevaate, mis punkte töövestluse läbiviijad rakendavad, kuidas vestlust alustavad, milliseid argumente kasutavad, kuidas nad ise oskavad vastata tööotsija küsimustele, kuidas nad järelkontakti võtavad jne. Peakontor saab täpse ülevaate, kuidas töövestluste läbiviijaid TOETADA ja NÕUSTADA.

Oskame!

Meie teenusega rahulolevad kliendid:

Telia, Given, Omniva, Pet City, Apelsin, Circle K, Ivo Nikkolo, Rimi, Ramirent, Citycon Kristiine ja Rocca al Mare Keskused, Spice ja Spice Home, Tele2Viru Keskus, Swedbank, Sportland, Südameapteek jt.

Trendline eripära!

RÄTSEPATÖÖNA VALMIV
MÕÕTKAVA

Tänu üle 20 a. koolitustöö kogemusele oskame keskenduda olulisele ja mõistame teeninduskontseptsioonide erinevust.

Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte eripära arvestavad testvestluste küsimustikud ja lepime kokku olkordade realistlikud stsenaariumid.

UNIKAALSED
TESTKLIENDID

Meie testkliendid EI OSUTA oma teenust TEISTELE testostufirmadele. See tähendab aga seda, et kui Teie PRAEGUSE teenusepakkuja testkliente järjest ÄRA TUNTAKSE (ehk teenus kaotab suuresti oma pime-mõõtmise mõtte), siis meiega tuleksid töid tegema UUED ja teie töötajatele tundmatud näod.

Trendline testklientide tugiteenus annab neile pidevat väljaõpet ja tagasisidet kuidas käituda LOOMULIKULT ja sõbralikult. Meie testkliendid on motiveeritud pidevalt õppima ja selgeid stsenaariume järgima.

INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES

Kasutajaliides kuvab lihtsasti mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad. Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas just Teie küsimustikega, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.

Arendame kasutajaliidest vastavalt klientide soovidele.

Tutvu kasutajaliidesega ›

Multikeelne teenus

Trendline kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida: EST, ENG, LAT, LIT, FIN, RUS … või muu kokkulepitud keele.

Suurepärane lahendus rahvusvahelistele kontsernidele, kelle testilained toimuvad sünkroniseeritult mitmes riigis ja on vaja näha tulemusi näiteks peakontori keeles. Lisaks kasutajaliidese keskkonna ja küsimuste ning vastuste tõlgetele on tõlgitud ka vabateksti kommentaarid!

Soovi korral analüüsige näiteks Lätis (LÄTI keeles) sisestatud testijuhtumite tulemusi EESTI keeles või vastupidi.

Või vaadake ühe keelevahetuse klikiga kogu Baltikumi tulemusi vabalt valitud keeles, mis sai ettevalmistuse ajal kokku lepitud.

Võimalus õppida sama grupi teiste piirkondade üksustelt, mis arendustegevused milliseid tulemusi annavad.

Saame kokku!

Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Videokoosolekule saate mugavalt kaasata eri piirkondade otsustajad.

    Teie nimi

    Ettevõte

    E-post

    Valige teema või teemad

    Kommentaar (soovi korral)

    testostude kvaliteet testostud Mystery Shopping

    Testostude KVALITEET – kuidas seda tagada?

    Testostude kvaliteet – kuidas seda mõõta? Miks on see nii oluline? Testostude tulemuste põhjal pannakse ju paika edaspidised tegevuskavad – määratakse “ravi”. Kuidas hinnata arsti kvaliteeti? Selle taset, kes ravimit määrab (soovitab)? Artikkel toob muuhulgas…

    Loe artiklit
    hea teenindus kaalujälgimine testostud testkülastused cx mystery shopping teeninduse parandamine

    Hea teenindus ei teki, kui kogud infot sahtlisse!

    Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega…

    Loe artiklit

    Trendline Analytics on MSPA liige