Testostud KESKUSES või JAEKETIS!

Mida teeme?

KAUBANDUSKESKUSE või JAEKETI testostudega mõõdame teenindusprotsessi ja müügioskuseid. Kaardistame ja näitame konkreetselt just neid olulisi fookuspunkte ja seoseid, mille taha parem müügitulemus jääb ja näitame Teie standardi (ootuse) valguses mida ja kuidas muuta.

Analüüs kogu ettevõtte, piirkondade ja osakondade kaupa. Keskustes teeme testostud ja analüüsi rentnike KATEGOORIATE kaupa.

Loe blogilugu: ``Testost keskustes - miks ja kuidas?`` ›

Oskame!

Oleme koolitanud, testinud ja loonud teenindusstandardeid kümnetele jaekliente teenindavatele ettevõtetele.

Meie testostuteenusega rahulolevad kliendid:

Telia, Given, Omniva, Pet City, Toyota Baltic, Apollo Grupp, Apelsin, Circle K, Ivo Nikkolo, Rimi, Ramirent, Citycon Kristiine ja Rocca al Mare Keskused, Spice ja Spice Home, Tele2Viru KeskusSportland, Põhjakeskus, Südameapteek jt.

Testost kas ostuga või ilma?

Vastavalt testilaine eesmärgile teeme testostud kas tegeliku ostuga või ilma. Saate võrrelda kõiki ostuni viivaid juhtumeid ja neid, kus
ostuotsust ei küsita.

Kompenseeritava ostu piirsumma lepime eelnevalt kokku.

Loe blogilugu: ``Kas testida tehtud või tegemata jäänud ostu?`` ›

Nimelise sihtimisega testost

Nimelise sihtimise puhul tehakse testostud töögraafikute järgi kas kõigile töötajatele või konkreetselt nimeliselt soovitud töötajatele.

Trendline kasutajaliides ja kogemused tagavad nimelise sihtimise testostude efektiivsuse.

Kui testost on korraldatud nimelise sihtimisega, siis maksate iga testitud töötaja eest AINULT ÜHE KORRA!

Mitu esindust samas keskuses?

Kui ühel üürinikul on samas keskuses mitu üüripinda, siis neil on võimalik sama kasutajaga näha ja analüüsida kõigi enda kaupluste ja töötajate tulemusi samal töölaual.

videostandardid testostud tagasisiside õppevideod Trendline teenindusstandardid hoiakud

Kliendi tagasiside küsitlused

Võimalik tellida kliendi tagasiside küsitlused. Nii saate lisaks teenindussuhtluse mõõtmisele testostude abil teada ka klientide arvamuse teie ettevõttest, teenustest, teenindusest või teistest Teid huvitavatest nüanssidest. 

Võrdlevad andmed samas kasutajaliideses.

Loe klientide tagasiside kogumisest ›

Trendline eripära!

RÄTSEPATÖÖNA VALMIV
MÕÕTKAVA

Tänu üle 20 a. koolitustöö kogemusele oskame keskenduda olulisele ja mõistame teeninduskontseptsioonide erinevust.

Eeltöö ajal koostame Teie ettevõtte teenindus- või müügitöö eripära arvestavad testostude küsimustikud (vajadusel lausa osakonnapõhine lähenemine) ja lepime kokku testostuolkordade realistlikud stsenaariumid.

UNIKAALSED
TESTOSTJAD

Meie testkliendid EI OSUTA oma teenust TEISTELE testostufirmadele. See tähendab aga seda, et kui Teie PRAEGUSE teenusepakkuja testostjaid järjest ÄRA TUNTAKSE (ehk teenus kaotab suuresti oma (pimeostlemise) mõtte), siis meiega tuleksid töid tegema UUED ja töötajatele tundmatud näod.

Trendline testostjate tugiteenus annab neile pidevat väljaõpet ja tagasisidet kuidas käituda tavakliendi kombel LOOMULIKULT ja teenindajasõbralikult. Meie testostjad on motiveeritud pidevalt õppima ja selgeid stsenaariume järgima.

INTERAKTIIVNE
KASUTAJALIIDES

Kasutajaliides kuvab lihtsasti mõistetavalt teenindusprotsessi tugevad ja nõrgad kohad. Kuvame otse kasutajaliideses, kooskõlas Teie teenindusstandardiga, suunad ja nõuanded kitsaskohtade lahendamiseks.

Arendame kasutajaliidest vastavalt klientide soovidele.

Multikeelsed testostud

Trendline kasutajaliidese keele saab kasutaja ise valida: EST, ENG, LAT, LIT, RUS … või muu kokkulepitud keele.

Suurepärane lahendus jaekettidele, kelle Mystery Shopping toimub samaaegselt, samas mõõtkavas ja sünkroniseeritult mitmes riigis ja on soov näha koondanalüüse peakontori valitud keeles.

multilingual platform multikeelne testostud üle Baltikumi

Soovi korral analüüsige näiteks Lätis (LÄTI või VENE keeles) sisestatud testostude tulemusi EESTI keeles või vastupidi.

Või vaadake ühe keelevahetuse klikiga kogu Baltikumi tulemusi vabalt valitud keeles, mis sai ettevalmistuse ajal kokku lepitud.

Võimalus õppida sama grupi teiste piirkondade üksustelt, mis arendustegevused milliseid tulemusi annavad.

Saame kokku!

Tutvustame hea meelega meie teenuste sisu ja vormi. Teeme teenuste demo kas Teie kontoris või videokoosolekul.
Videokoosolekule saate mugavalt kaasata eri piirkondade otsustajad.

Milline oli 2024 aasta NPS?

Ehk, “Kui tõenäoliselt soovitaksite aastat 2024 oma sõpradele, tuttavatele, kolleegidele? Hinnake skaalal nullist kümneni, kus “0” tähendab “ei ole üldse tõenäoline” ning “10” tähendab “väga tõenäoline”. Aastat 2024 ei saa kellelegi soovitada, sest see lõppeb…

Loe artiklit
hea teenindus kaalujälgimine testostud testkülastused cx mystery shopping teeninduse parandamine

Hea teenindus ei teki, kui kogud infot sahtlisse!

Kraadimine iseenesest tervist ei paranda! Kui kraadimine näitab, et tervis on korrast ära, siis üha uus ja uus kraadimine, kasvõi 20 korda, tervist ikka ei muuda. See põhimõte kehtib suurepäraselt ka klienditeeninduses ja müügisuhtluses. Testostudega…

Loe artiklit

Trendline Analytics on MSPA liige