SOOMLASTE SOLVUMINE LOEB

Soome Helsingin Sanomat kirjutas (25 nov) oma välissõnumite rubriigis, et Tallinna tänavatel ei kuule enam nii palju soome keelt kui varem. Ilta Sanomat korjas samuti põhjakaldal teema üles ja otsustas lugejate arvamust küsida ja paistab, et teema kõnetab soomlasi, kuna tuhanded inimesed kas kommenteerisid või andsid varem antud kommentaaridele oma hinnangu. . Tegemist ei ole mingi…

TESTISIME 160 ERINEVAT TOITLUSTUSKOHTA

Aastal 2017 telliti meie testoste kokku 160 toitlustuskoha testimiseks Eestis. Jätkuvalt kinnitame oma valmisolekut veel paljude Eesti toitlustuskohtade teenindustaseme läbimõeldud testimiseks. 2016 aastal telliti Trendline testima kokku 82 erinevat toitlustuskohta üle Eesti. Ehk kasv oli oluline. Osad tellisid testostulaine iga kuu, mõned kord kvartalis, mõned kord poolaastas, kuid kõikide nende juurde sai tehtud korduvaid testkülastusi. . Testimise eesmärk on näha, mil määral töötajad täidavad neile ettevõtte poolt kliendisuhtluseks pandud ootuseid. Mõõdame,…

MIKS MÜÜJA EI KÜSI OSTUOTSUST?

Esiteks, sellepärast, et ta ei tee selgeks kliendi vajadusi! Ja kuna ta ei tee selgeks kliendi konkreetseid vajadusi, siis tutvustab vastava tootegrupi sees liiga palju tooteid ning laialivalguvalt, arvates, mida rohkem, seda uhkem. Ja kuna tutvustab liiga laia valikut, siis ju ei saagi küsida: “Kas soovite?”, “Kas pakin sisse?”, “Kas lööme lukku?” või kuidas iganes…

TEENINDAJA, OLE JULGEM! Klient ei pahandaks.

Jah tõesti nii paistab. Kliendid on valmis, et neid teenindatakse julgemalt ja aktiivsemalt! Hiljuti avasime nädalase välk-küsitluse, millele vastas 222 inimest. Vastajate (loe klientide) arvates on teenindajad Eestis pigem liiga passiivsed. Ehk kui teenindaja ise arvab, et ei taha kliendile agressiivne tunduda, siis klientide arvamuse järgi ei peaks seda pelgama. Küsitlus oli ka selle poolest eriline, et…

MÄRTS ON HEA TEENINDUSE KUU! MIS APRILLIS SAAB?

See oleks küll väga lihtne, kui lepime kokku, et kui kuu nimetus vahetub, siis hakkame heaks. Kahtlemata pole reaalus hoopiski nii roosiline. Meie ettevõte Trendline teostab igakuiselt hulga testoste ja lisaks sellele saame iga kuu meie tagasiside liidese kaudu infot, mida tavakliendid eri teenindusjuhtumitest arvavad. Kinnitame, et kuu vahetus teeninduskvaliteedi tõusu kaasa ei too. Mida tähendab üleskutse…

KAS MA SAAN TEID AIDATA?

Oleme seda küsimust vast kõik sadu kordi kuulnud, kas pole nii? “Kuidas?” – ei ole lahendus! Mõned teenindusstandardid asendavad selle “kas?”-i küsisõnaga “kuidas?”, kuid tegevus, millele see lause on suunatud jääb ikka aitamiseks. Probleem ei ole niivõrd suletud “kas?” küsimused, kuivõrd aitamises. Jah muidugi “kas?” lõhub selles etapis suhtlust aga probeemi tuum on sügavam. Keda…

ÜLLATA KLIENTI! Kuu tööline – Amadou.

Viimase kuu jooksul kogesime kümnete teenindusolukordade lahendusi. Kõige selle valguses võin kinnitada, et teenindus on kogu maailmas hapralt kõikuv ja konkreetse teenindaja nägu. Olgu see siis Hilton, Sheraton, Eataly või Donkin’ Donuts. Igal pool oli tippe ja ka väga lahja tasemega olesklejaid. Kes on Amadou? Lugu juhtus nädalajagu tagasi New Yorkis. Õigemini samal õhtul oli…

TEENINDAJAT ON VAJA, KUI TA LOOB VÄÄRTUST

Teenindajal on mõtet vaid siis, kui ta suudab pakkuda väärtust, mida masin ei suuda, kirjutab arendus- ja monitooringufirma Trendline juht Eero Palm. – Olles koolitanud 14 aasta jaeteenindusettevõtteid, tean, milline rutiinne ja pingeline töö on teenindada kliente justnimelt kassas. Hoolivamad ettevõtted lubavad kassa positsioonil töötada ainult mõne tunni kaupa ja siis roteerivad inimesi teiste kohustuste…